MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze screeny wersji PS3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=41780 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 05:17 ] |
Tytuł: | Pierwsze screeny wersji PS3 |
http://massively.joystiq.com/2012/10/10 ... station-3/ Tak wygladac bedzie UI w wersji PS3 (dosepne rozwniez dla graczy PC jesli chca grac na padzie): I bonus ^^ To jest podobno nowy Lv40 dungeon: |
Autor: | Gli2duS [ 11 paź 2012, 07:34 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
o, będzie można ubrać choco pod klase? xD |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 07:45 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
W ARR bedziesz mial Chocobo Breeding i chocobo bedzie mozna uzywac jako partnera w walce. Beda mieli klasy: Tank, Fighter, Caster i Healer i stroje beda pewnie m.in. od tego zalezne, ale nie tylko, bo np. ten czarny na obrazku to "Behemoth-Choco" , ktorego mozna tak ubrac po zabiciu Behemota i uzyskaniu odpowiedniego itema czy cus. |
Autor: | Bodziu [ 11 paź 2012, 07:51 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
w sumie to nie moge sie doczekac tej wersji, po letterach ta plynnosc gry to zbawienie btw. Goku, czyli majac konto moge grac na PS3albo na PCecie tak jak to mialo miejsce w FF11 ??? |
Autor: | 100licad [ 11 paź 2012, 08:02 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
A będzie wersja xbox? |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 08:42 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
@Bodziu Tak, ale wersje PS3 bedziesz musial i tak kupic zeby w ogole gre zainstalowac @100licad Narazie jedyna zapowiedziana wersja to PS3. Yoshi powiedzial, ze dopiero jak wydadza ta wersje beda sie zastanawiac nad innymi platformami. |
Autor: | kamilus [ 11 paź 2012, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
100licad napisał(a): A będzie wersja xbox? XO raczej nie uciągnie silnika. Ledwo ciągnął silnik ff11, a tutaj jednak jest nieco bardziej zaawansowany. |
Autor: | sula [ 11 paź 2012, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Ja to się dziwię, że PS3 jest to w stanie uciągnąć. Nawet nie ze względu na wydajność, ale na ilość pamięci. |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 15:45 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Poprawka do mojego posta o Choco: ten tutaj to najprawdopodobniej Dragoon Choco Behe-Choco jest pokazany w topiku o Live Letter III |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
A zapomnialem o jednej sprawie jezeli chodzi o Xboxa: gra sie na nim raczej nie pojawilaby nawet gdyby dal rade udzwignac ze wzgledu na polityke Microsoftu, ze musisz placic i za uslugi online. S-E nie chce kazac ludziom 2 abo placic |
Autor: | Bodziu [ 11 paź 2012, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Gokulo napisał(a): @Bodziu Tak, ale wersje PS3 bedziesz musial i tak kupic zeby w ogole gre zainstalowac Wcale niekoniecznie, moze byc tak ze klienta gry sie kupi za grosze w PS Store, ale to wszystko sie okaze ;D |
Autor: | Gokulo [ 11 paź 2012, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Ehh, malo prawdopodobne imo Anyway, pare puntkow z nowych wywiadow: - They (somewhat) ended up changing the map/layouts of the three cities after all. - Amon (Hein's JP name?), the re-introduced boss from FFIII, is going to be (one of?) the boss(es?) in Crystal Tower. - Titan is confirmed to be in ARR from the start. - Odin will 'appear differently' compared to that of other Primals. - Depending on how one raises one's chocobo, what they can wear in equipments will also be different. (ex: If you raise it as a mage-type chocobo, then it can wear mage gear; if you raise it as a tank, it can wear tank gear, etc) - The new dungeon in the concept art will be one of the many leveling dungeons introduced in ARR, this one being one from R40~R45. Compared to the current slew of dungeons where it's mostly 'cave' type dungeons, there will be more 'ruin/tower' type dungeons introduced in ARR. - Hamlet will undergo a complete revamp. It will no longer be the 'closed' type content it currently is. The reason why it's the way it is the current version is due to 1.0 limitations. In ARR they can finally implement what they originally wanted to do. - Monster AI will operate under a FFXII-style 'gambit'-type system. Likewise, Chocobo AIs will operate under something similar. - Depending on what class you start as, your starting city will be locked to where that class' guild is located. (ex: If you start off as a MRD, you start in Limsa) - Raid bosses will always drop some type of reward - somewhere around 2~3 rare drops per party, random lotted. Even if one didn't get the rare drop, the players will be rewarded with tokens which you can then exchange for rare drops. In exchange, the chances to participate in the random lottery will be limited to 3 times per week. (Stanislaw's notes: The text in the interview here isn't really clear. What I'm assuming this means is that the chance to get that 2~3 rare drops is limited to 3 times per week, but one can still get tokens by trying the content over and over again. On the other hand, this can easily mean the return of horrid re-entry times.) - All 1.0 players will get a chance to remake their character (appearance) for ARR. However, this can only be done once, and within half a year after launch. - ARR's PS3 base resolution is 1280 x 544, which is then stretched/adjusted to 1280 x 720. Reason: PS3 memory limitations, etc. It's possible to set it higher as they're trying to fit every model into 10GB (the limit is 20GB), but with future considerations in mind, they want to set the bar relatively low for the sake of smooth performance. - PS3 UI elements can is still somewhat customizable in the sense that it can be moved around. Resizing the UI, however, is still up in the air. - With the gamepad cross-bar system, one can register up to 128 actions (there are a total of eight 16 slots) on the bar, per class. |
Autor: | 100licad [ 12 paź 2012, 06:52 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Gokulo napisał(a): A zapomnialem o jednej sprawie jezeli chodzi o Xboxa: gra sie na nim raczej nie pojawilaby nawet gdyby dal rade udzwignac ze wzgledu na polityke Microsoftu, ze musisz placic i za uslugi online. S-E nie chce kazac ludziom 2 abo placic Ale w FFXI nie musisz opłacać xbox live aby grać, wystarczy darmowa wersja. |
Autor: | Gokulo [ 12 paź 2012, 08:09 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
XI bylo dawno temu i nie prawda Od tego czasu MS zmienilo polityke i S-E probowalo sie z nimi dogadac i nic z tego. |
Autor: | Mark24 [ 20 paź 2012, 07:41 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
grafika jest swietna - spodziwalem sie kwadratozy z pikseloza. Mnie ciekawi czy gra bedzie dostepna w podrasowanej wersji na PS4, wiadomo, ze PS4 to na razie wielka tajemnica Sony, ale wiadomo tez, ze to schylek tej generacji i w kazdym momencie mozna spodziewac sie zapowiedzi next-genow. |
Autor: | kamilus [ 20 paź 2012, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Raczej nie - ffxi też nie wyszło na ps3 już. |
Autor: | Gokulo [ 20 paź 2012, 09:38 ] |
Tytuł: | Re: Pierwsze screeny wersji PS3 |
Nie negowalbym. Tak jak pisalem Yoshi jest otwarty na nowe platformy, ale dopiero w przyszlosci, teraz ma inne sprawy na glowie. Wiec PS4 akurat moze zdazy wyjsc |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |