MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42327 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gokulo [ 7 sty 2013, 11:44 ] |
Tytuł: | FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live! |
Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=oD0N5EOq ... e=youtu.be |
Autor: | Zangetsukun [ 7 sty 2013, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku ) wszystkie inne mmo w 2013. |
Autor: | Gokulo [ 8 sty 2013, 07:59 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
Zangetsukun napisał(a): Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku ) wszystkie inne mmo w 2013. Ehh, watpie Mimo wszystko to jest prawie standardowy themepark, a wielu juz sie to znudzilo Dla innych plusem jest po prostu setting i klimat FF Plus swietny storytelling imo, zadne mmo jeszcze dla mnie nie pobilo tego jak S-E przedstawia story w swoich mmo. Chyba, ze mowisz subiektywnie "dla ciebie" |
Autor: | mrynar [ 8 sty 2013, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc. Powiedzcie jak wyglada 2.0? Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze? Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje? |
Autor: | Gokulo [ 8 sty 2013, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
Features nowych w porównaniu do 1.0 jest bardzo dużo, rozpisywać się nawet może być ciężko. Jeżeli chodzi o end-game to będa klasyczne instancje, raidy - Crystal Tower z FF3 i Labirynth of Bahamuth , którę bedą się zwiekszać z patchami. Będą tzw. FATE - przypominające dynamic eventy ala Rift, GW2 itp. - od eskorty karawany chocobo, po Hamlet defense - obronę miasteczek w terenie. W 1.0 były też outdoor cytadele beatmanów i każda miała swojego bossa, ale nie jestem pewien czy w 2.0 nie zmienią ich w instancje. |
Autor: | Targaryen [ 8 sty 2013, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
mrynar napisał(a): No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc. FFXI był jaki był bo mógł sobie pozwolić w tamtych czasach na oryginalność. FFXIV też próbował (nie biorąc pod uwagę doświadczeń zebranych przy pracy z FFXI - Tanaka powinien być za to powieszony za jajca) ale jak się skończyło wszyscy wiemy. mrynar napisał(a): Powiedzcie jak wyglada 2.0? Wygląda pięknie. Gra świateł i cieni jest fenomenalna, różnorodność terenu i bogactwo detali powodują, że każda lokacja jest unikalna i nie sposób pomylić jej z inną. Nie ma wrażenia, że tereny są wielkie tylko dlatego, że ktoś w SE zrobił 30x copy+paste tych samych 5 makiet pagórków. Przejścia między terenami są bardzo subtelne- nie bija po oczach jak np. przejście z KH na diuny z XI. mrynar napisał(a): Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze? Na razie nic nowego nie dodali: są leves, crafting leves ale ma być dużo więcej. Póki co była tylko alfa z bardzo małą zawartością, która kradnie graczom czas. Był jeden instancjonowany rajd dla 4 osób i mimo, że w pewnym momencie cisnęło się na niego z 60+ osób nie było żadnych opóźnień czy ograniczeń z wchodzeniem. mrynar napisał(a): Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje? Pewnie wszystkiego po trochu z naciskiem na instancje. System claimu będzie ciekawy, bo jeśli zada się dość obrażeń pomagając z claimniętym przez inną grupę stworkiem to też się dostanie przedmioty z puli. Jestem beznadziejnym optymistą pod tym względem ale łudzę się, że przez to tzw. worldspawny nie będą botowane. Od siebie dodam, że teraz crafting i gathering rządzi. Tak jak w 1.0 przysypiałem przy crafcie i kurwiłem przy gatheringu/miningu bo przez lagi z menu nie mogłem trafić odpowiednio kilofem czy wędką tak teraz jest bardzo dobrze. W końcu to co się nosi ma znaczenie przy crafcie/gatheringu a sam gathering z możliwością wybrania co się chce wydobywać jest genialny. Menusy dla powyższych z przepisami i logiem co się do tej pory zrobiło/wydobyło z bonusowym expem motywującym do robienia nowych rzeczy to strzał w dziesiątkę. No i nie trzeba biegać przez pół zony do następnego gathering pointa- przeważnie są bardzo blisko siebie. Nareszcie nie odnosi się wrażenia, że podczas gatheringu więcej biegasz niż zbierasz. |
Autor: | mrynar [ 8 sty 2013, 13:58 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
Dzieki Rha za wyczerpujaca odpowiedz! Szczegolnie system claimu mi sie podoba i gathering, ktory podobal mi sie juz w 1.0, wiec jak jest lepiej to super! Lubie sobie pokopac, mam nadzieje ze choco digging tez dodadza. Zapisuje sie na bete! |
Autor: | Kang [ 8 sty 2013, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
Zapisany oczywiście! Większość zmian bardzo mi się podoba i mimo że jest to klasyczny theme park to liczę że przyciągnie mnie na dłużej |
Autor: | zet [ 8 sty 2013, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live |
W ostatniej chwili przed zamknięciem alfy postanowiłem sobie potestować crafting. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest skomplikowany za bardzo i a przy okazji strasznie wciąga. Może potem będzie każdy kraftował z automatu, ale teraz system kraftowania (wybór różnych wspomagaczy za CP) jest bardzo fajny. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |