MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42327
Strona 1 z 1

Autor:  Gokulo [ 7 sty 2013, 11:44 ]
Tytuł:  FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live!

Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=oD0N5EOq ... e=youtu.be

Autor:  Zangetsukun [ 7 sty 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku :P) wszystkie inne mmo w 2013.

Autor:  Gokulo [ 8 sty 2013, 07:59 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

Zangetsukun napisał(a):
Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku :P) wszystkie inne mmo w 2013.


Ehh, watpie :p Mimo wszystko to jest prawie standardowy themepark, a wielu juz sie to znudzilo :p Dla innych plusem jest po prostu setting i klimat FF ;) Plus swietny storytelling imo, zadne mmo jeszcze dla mnie nie pobilo tego jak S-E przedstawia story w swoich mmo.

Chyba, ze mowisz subiektywnie "dla ciebie" :D

Autor:  mrynar [ 8 sty 2013, 12:38 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc.

Powiedzcie jak wyglada 2.0? Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze?
Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje?

Autor:  Gokulo [ 8 sty 2013, 13:47 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

Features nowych w porównaniu do 1.0 jest bardzo dużo, rozpisywać się nawet może być ciężko.

Jeżeli chodzi o end-game to będa klasyczne instancje, raidy - Crystal Tower z FF3 i Labirynth of Bahamuth , którę bedą się zwiekszać z patchami.

Będą tzw. FATE - przypominające dynamic eventy ala Rift, GW2 itp. - od eskorty karawany chocobo, po Hamlet defense - obronę miasteczek w terenie.

W 1.0 były też outdoor cytadele beatmanów i każda miała swojego bossa, ale nie jestem pewien czy w 2.0 nie zmienią ich w instancje.

Autor:  Targaryen [ 8 sty 2013, 13:49 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

mrynar napisał(a):
No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc.


FFXI był jaki był bo mógł sobie pozwolić w tamtych czasach na oryginalność. FFXIV też próbował (nie biorąc pod uwagę doświadczeń zebranych przy pracy z FFXI - Tanaka powinien być za to powieszony za jajca) ale jak się skończyło wszyscy wiemy.

mrynar napisał(a):
Powiedzcie jak wyglada 2.0?


Wygląda pięknie. Gra świateł i cieni jest fenomenalna, różnorodność terenu i bogactwo detali powodują, że każda lokacja jest unikalna i nie sposób pomylić jej z inną. Nie ma wrażenia, że tereny są wielkie tylko dlatego, że ktoś w SE zrobił 30x copy+paste tych samych 5 makiet pagórków. Przejścia między terenami są bardzo subtelne- nie bija po oczach jak np. przejście z KH na diuny z XI. :)

mrynar napisał(a):
Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze?


Na razie nic nowego nie dodali: są leves, crafting leves ale ma być dużo więcej. Póki co była tylko alfa z bardzo małą zawartością, która kradnie graczom czas. Był jeden instancjonowany rajd dla 4 osób i mimo, że w pewnym momencie cisnęło się na niego z 60+ osób nie było żadnych opóźnień czy ograniczeń z wchodzeniem.

mrynar napisał(a):
Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje?

Pewnie wszystkiego po trochu z naciskiem na instancje. System claimu będzie ciekawy, bo jeśli zada się dość obrażeń pomagając z claimniętym przez inną grupę stworkiem to też się dostanie przedmioty z puli. Jestem beznadziejnym optymistą pod tym względem ale łudzę się, że przez to tzw. worldspawny nie będą botowane.

Od siebie dodam, że teraz crafting i gathering rządzi. Tak jak w 1.0 przysypiałem przy crafcie i kurwiłem przy gatheringu/miningu bo przez lagi z menu nie mogłem trafić odpowiednio kilofem czy wędką tak teraz jest bardzo dobrze. W końcu to co się nosi ma znaczenie przy crafcie/gatheringu a sam gathering z możliwością wybrania co się chce wydobywać jest genialny. Menusy dla powyższych z przepisami i logiem co się do tej pory zrobiło/wydobyło z bonusowym expem motywującym do robienia nowych rzeczy to strzał w dziesiątkę. No i nie trzeba biegać przez pół zony do następnego gathering pointa- przeważnie są bardzo blisko siebie. Nareszcie nie odnosi się wrażenia, że podczas gatheringu więcej biegasz niż zbierasz. :)

Autor:  mrynar [ 8 sty 2013, 13:58 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

Dzieki Rha za wyczerpujaca odpowiedz! Szczegolnie system claimu mi sie podoba i gathering, ktory podobal mi sie juz w 1.0, wiec jak jest lepiej to super! Lubie sobie pokopac, mam nadzieje ze choco digging tez dodadza.

Zapisuje sie na bete! :)

Autor:  Kang [ 8 sty 2013, 16:35 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

Zapisany oczywiście! Większość zmian bardzo mi się podoba i mimo że jest to klasyczny theme park to liczę że przyciągnie mnie na dłużej :)

Autor:  zet [ 8 sty 2013, 22:40 ]
Tytuł:  Re: FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Opening Movie Now Live

W ostatniej chwili przed zamknięciem alfy postanowiłem sobie potestować crafting.

Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest skomplikowany za bardzo i a przy okazji strasznie wciąga. Może potem będzie każdy kraftował z automatu, ale teraz system kraftowania (wybór różnych wspomagaczy za CP) jest bardzo fajny.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team