MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Crafting https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=43174 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mrynar [ 2 paź 2013, 10:29 ] |
Tytuł: | Crafting |
Chyba nie bylo tematu o crafcie. Na PS3 nawet craft mi sie spodobal , tym bardziej, ze da sie wygodnie craftowac jedna reka i przy okazji robic cos innego np. pic piwo Mam dwa pytania na teraz: Czy da sie jakos dzieki ubraniom podniesc bazowy % HQ? Co oznaczaja statsy na ciuchach dla crafterow? (w prosty sposob tego nie znalazlem, a nie ma teraz czasu szukac...) |
Autor: | Gokulo [ 2 paź 2013, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Staty masz opisane wszystkie jak na nie najedziesz w chara menu. |
Autor: | Duszek [ 2 paź 2013, 13:22 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
gear nie podnosi bazowego % hq, podnosi jedynie statystyki ktore maja wplyw na robienie hq |
Autor: | Scorpio [ 2 paź 2013, 13:38 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Tak, da się podnieść szanse na HQ za pomocą ekwipunku. I to dość znacząco. Do craftera masz takie parametry 3 CP - to ilość punktów Crafting Points jakie masz na środkowym pasku, np biżuteria ma taki bonus. Ilość punktów CP przekłada się na możliwość wykonania np akcji Mater's Mend dodającej 30 durability http://www.ffxivinfo.com/class/alchemist.php?ability=masters-mend Crafting - to ilość punktów "skilla ", im więcej tym więcej punktów temu zrobisz przy jednym użyciu "Basic Synthesis", warto też sprawdzana przy rzucie na failed zapewne, inaczej mówiąc im wyższy współczynnik tym mniej razy trzeba użyć akcje Basic Synthesis, i zostaje wiecej durability na Toucha http://www.ffxivinfo.com/class/alchemist.php?ability=basic-synthesis Control - to "skill" sprawdzany przy wykonywaniu touch-y, czyli produkcji HQ. Im wyższy tym większa szansa na udaną akcje i więcej punktów w Quality |
Autor: | kamilus [ 2 paź 2013, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
A ten współczynnik poor/normal/good/excelent da się czymś manipulować, czy to kompletny random? |
Autor: | Kang [ 2 paź 2013, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Da się nim manipulować umiejętnością taką jak observe. W każdym kroku przedmiot może mieć losową wartość tego współczynnika, a ta umiejętność przechodzi do kolejnego kroku. |
Autor: | Targaryen [ 2 paź 2013, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Scorpio napisał(a): Control - to "skill" sprawdzany przy wykonywaniu touch-y, czyli produkcji HQ. Im wyższy tym większa szansa na udaną akcje i więcej punktów w Quality Control w żaden sposób nie wpływa na udaną akcję. Control wpływa tylko i wyłącznie na ilość punktów, które podnoszą quality przy każdorazowym użyciu akcji "touch" Na udane akcje wpływają umiejętności Steady Hands (+20% szansy na sukces w następnych 5 akcjach) i Steady Hands II (+30% szansy na sukces w następnych 5 akcjach). Durability można modyfikować wieloma skillami, defaultowo każdy craft ma 2, do tego dochodzi jeszcze min. Manipulation z goldsmitha i Waste Not'y z Leathercraftera. Observe to strata cp, już lepiej przy "poor" wydać cp na odnowienie steady hands czy cokolwiek innego. Albo użyć Hasty Touch za free |
Autor: | Seph [ 2 paź 2013, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Co do jakości materiału to jeśli mając excelent zepsujemy to kolejny będzie poor, reszta to random. |
Autor: | Gokulo [ 2 paź 2013, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Po Excellent zawsze jest poor afair? A po Good zawsze masz normal. |
Autor: | Stobek [ 2 paź 2013, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Mój przepis na HQ cokolwiek w late: Inner Quiet ->Great strides -> Adv. Touch -> Gr8 Str. -> Adv. Touch -> Careful Synthesis II Między great strides a adv. touch mam 2 tury, żeby starać się dostać good/excellent używając steady hands/wait albo syntezy (zależnie od duralibility i many). |
Autor: | Bodziu [ 3 paź 2013, 07:27 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
IMHO Great Strides always first ! Dlaczego? Ano dlatego, ze juz po jego uzyciu moze ulec zmianie status craftowalniego materialu Osobiscie wtedy uzywam adv. touch (90% jest to ilosc, ktora uwazam ze warto ryzykowac). Observe - uwazam za useless jak juz Rha wspomnial ;D A w ogole to mam pytanie: Jak zarzadzacie skillami na gwiazdkowych itemach ? Sam przy itemach z 40dur. uzywam Inguety II + Standard Synt do wykonczenia w jednym kroku. |
Autor: | ArtoTournesoul [ 3 paź 2013, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Crafting |
Jest jeszcze lepszy sposób który praktycznie gwarantuje zawsze hq 100% (lub ~90%) - chyba że ma się mega pecha Potrzebne są crafty: Carpenter lvl 15 - skill Rumination Armorer lvl 15 - skill Rapid Synthesis Goldsmith lvl 15 - skill Manipulation Culinarian lvl 37 - skille Hasty Touch (lvl15), Steady Hand II(lvl 37) Alchemist lvl 15 - skill Trick of the Trade I teraz przykładowa synteza z durability 80 Inner Quiet > Steady Hand II > Hasty Touch > Hasty Touch > Hasty Touch > Hasty Touch > Hasty Touch > Steady Hand II > Hasty Touch > Hasty Touch > Master Mend II > Hasty Touch i tak dalej. Należy pamiętać, że jeżeli mamy "Good" to się używa Trick of the trade aby sobie zwrocić 20 CP. Rumination zostawiamy sobie do krytycznych sytuacji kiedy jesteśmy przyparci do muru z brakiem CP Manipulation używa się w syntezach z 40 durability. Rapid synthesis używamy w przypadku dwu gwiazdkowych itemów gdzie progress jest wysoki (233). Lvl 15 craftów (pojedyńczego crafta) robi się w niecałą godzinę, tylko problem jest z Culinarianem i 37lvl. Plusem tego jest też ogromna ilość shardów, które się dostaje na lvl 1, 5, 10 questach . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |