candidoser napisał(a):
tak sobie pykalem troche w tego Rifta i bylo calkiem fajnie. Ale... czy w tej grze tez wszystko sprowadza sie do tego, ze kto ma wiecej healerow ten wygrywa? Bo heal w tej grze na chwile obecna (mam 37lvl) to jest totalne przegiecie. W 1vs1 to imo kompletnie nie ma szans takiego zajebac. Innych graczy tez praktycznie w pare sekund moze wyhealowac od (prawie) zera do max.
PvP poniżej 60 lvl bywa niezbalansowane. Wraz ze wzrostem lvlu rośnie redukcja heala oraz dmg w pvp. Na 60 lvl redukcja heala wynosi 55 %. Do tego momentu bywa, że w jakimś tam przedziale levelowym jakaś klasa/build jest przegiety - zarówno jesli chodzi o dmg jak i heal. Zbalansowanie wszystkich 36 souli na każdym levelu jest niemożliwe, więc dali sobie siana z low levelem i skupili na end game. Tak więc nie sugerowałbym się za bardzo tym jak to wygląda <60 lvl.
Na max levelu heal też jest silny, ale na pewno nie jest tak, że kto ma więcej healerów wygrywa. Są klasy/buildy, które specjalizują się zabijaniu/wyłączaniu z gry healerów. Healerzy też są różni - jedni mają dobry self heal, inni nie. W 1v1 bywa, że są nie do zajebania, jeśli nie używamy cc, mana drain itp.
Jeśli podasz kim grasz to mogę coś doradzić. Albo spytaw grze /t Lokken@Gelidra Ale ja już gram wyłącznie casualowo, więc ciężko mnie złapać.