mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:03 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Na kazdy build jest kontrbuild.

Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:04 
Cytuj  
Jak zawsze w każdej grze, grupa balansuje i niemoty przegrywają, a jak ktoś potrafi grać daną klasą to poradzi sobie i nie, mag nie jest słaby.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:17 
Cytuj  
Ta złota myśl nijak ma się do PvP, bo względnie wysoki dmg Maga jest ograniczony przez długie casty, a instanty mają długi cd lub są dotami. Za to w niego wszystko wchodzi jak w masło, bo praktycznie nie ma armora i nędzne HP.
Mag daje radę jako healer, jako dps jest do dupy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:19 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.


Ta właśnie dzis klecha w ciagu 15s wywalił mi 4 takie knocbacki ze tak naprawde nie mialem czym skontrowac magiem, jak rogue czy war mnie zlapie w roota/zesnaruje to jestem odrazu dead, za to w mass pvp gdzie jest się schowac magiem jest sam miód ale to aoe.

Mag po prostu kiepsko sie scaluje z gearem, jak wpadlem warkiem na 22lvl to mnie w czterech na codexie ubić nie mogli.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:25 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Na kazdy build jest kontrbuild.

Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.

I wnosisz to na ktorym levelu ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:27 
Cytuj  
28, a co? Na 50 się wszystko zmienia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:32 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
28, a co? Na 50 się wszystko zmienia?

Czy wszystko to nie wiem. Ale napewno cześć rzeczy się zmienia.
Po drugie, w grze nie bedzie robiony zadny tuning pod 1v1, wiec jak ktos sie na to nastawia.. to moze odrazu odpuscic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:35 
Cytuj  
Wystarczy pooglądać filmiki pvp, 3/4 to rogale. Może to bardziej zbalansują a może nie, w końcu pvp to tylko dodatek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:43 
Cytuj  
To nie jest kwestia 1v1. Rog robi podobny dmg, a ma znacznie większe możliwości przeżycia - cc,zasięg,nawet armor. Może sobie zrobić build pod dps i da radę na wf. Warrior jak nabije odpowiedni poziom, to i cc i szarże są możliwe.Kleryk też sobie poradzi. A mag nie ma dobrego cc,castowane dmg spelle, za to schodzi jak szmata. Dps można robić tylko, jak przeciwnik jest ślepy,ale tak, to każdy może. Żeby nie było wątpilwości - to dotyczy PvP (solo,wf), a nie PvE. Mam warriora na podobnym levelu i poza początkowymi levelami (braki w soulach) jest lepszy. Magiem grałem prawie wszystkimi soulami na wf (poza chlorem i storm) i najlepiej działał Pyro/arch/chlor0, ale i tak dupnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:46 
Cytuj  
Ja tam nie wiem. Mnie jak leczyli na WF to Stormcallerem zdejmowałem grupy 5 osob naraz, bo jak idioci biegali kupą..

Mag jest miekki, ale potrafi robić damage, którego inne klasy nie potrafią nawet sięgnać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:50 
Cytuj  
Przy następnej becie sprawdzę storma, może to jest klucz do sukcesu. Ale zmniejszenie cast time przez devsów nie byłoby złe. fireball 2s (z wymaksowanym drzewkiem - 4% mniej casta /punkt - drogo) jest podstawowym spelem pyro. Spróbujcie pocastować coś 2 sec na wf...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 22:55 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Przy następnej becie sprawdzę storma, może to jest klucz do sukcesu. Ale zmniejszenie cast time przez devsów nie byłoby złe. fireball 2s (z wymaksowanym drzewkiem - 4% mniej casta /punkt - drogo) jest podstawowym spelem pyro. Spróbujcie pocastować coś 2 sec na wf...

No mnie ssie udawało.. Ale jak już mówiłem, solo magiem gówno zdziałasz, musisz mieć grupe i pod takim kątem jest zrobione pvp w rifcie. Live with it or leave it.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:00 
Cytuj  
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:02 
Cytuj  
shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.

Pyro cc też ma mało - root i disarm.
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...


Ostatnio edytowano 29 sty 2011, 23:05 przez Isengrim, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:04 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...


Dlatego chyba jako guardian zrobie rogue a defiant cleryka :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:06 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...

To raczej kwestia organizacji. Ja trafielm na takich co leczyli innych. Tylko ze reszta zwyczajnie nieogrania co ma robic. A skoro nie ogarnia to po co leczyc ? ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:16 
Cytuj  
shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.



SC nie ma CC? wiecej niż pyro imo a nasz gildiowy sc robi 100k na codexie. sc to chyba jedyny soul ktorym potrafie zdjac kleryka ( za malo ogarniam jeszcze widocznie )

Jak gram bardem albo chloro na wf i lecze innych to szczerze powiem ze mnie maja w dupie i tylko krzycza o heale nie zwracajac uwagi na to zeby choc troche bronic healerow.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:23 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.



SC nie ma CC? wiecej niż pyro imo a nasz gildiowy sc robi 100k na codexie. sc to chyba jedyny soul ktorym potrafie zdjac kleryka ( za malo ogarniam jeszcze widocznie )

Jak gram bardem albo chloro na wf i lecze innych to szczerze powiem ze mnie maja w dupie i tylko krzycza o heale nie zwracajac uwagi na to zeby choc troche bronic healerow.

Te 100k to wyjatkowa sytuacja, bo ludzie biegaja jak kretyni w kupie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2011, 23:40 
Cytuj  
Od ogólnego dmg bardziej się liczą kille, a te trochę ciężej uzyskać, niż walnąć chanelowane AoE na 6 gości, z którego zaraz wyjdą. W dodatku nie można celować w ruchu, co jest irytujące.
Kombinacja Arch+Pyro jest dziwna - arch dopala spele pyro, daje 2 cc breaka, ale pyro jest bardzo stacjonarną klasą... trochę tego nie rozumiem.

*

Posty: 156
Dołączył(a): 16.09.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 00:09 
Cytuj  
zrobiłem lvl 20 jus/inq/war z myślą pod pvp i nawet nieźle chodź justi jak w opisie ma przerąbane bo aby skutecznie leczyć musi bić a aoe heale bardzo dużo many zabierają. Na szczęście ratuje mi dupę często podstawowy hot wardena. Tak się zastanawiam czy nie zmienić justa na coś innego pod pvp ??

ps - normalnie gra jest kosmos nawet mega kosmos, nie moge się doczekać kolejnej bety

ps 2 - szkoda że war taki nie był bo uwielbiałem tą grę

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.