mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:29 
Cytuj  
Cytuj:
Auto-attack no longer benefits from Attack Power.


WHAT?? co za idiotyzm

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:30 
Cytuj  
Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness

eee a co to?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:31 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness

eee a co to?

Przypuszczam, że na Raidy Tier 1 bosy wymagaja 50 Toughness, zbby je w miare konfortowo bic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:37 
Cytuj  
Może to coś w stylu wardów z WAR - bez sprzętu z odpowiednim wardem moby biją strasznie mocno/dostają bardzo mały dmg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:38 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Może to coś w stylu wardów z WAR - bez sprzętu z odpowiednim wardem moby biją strasznie mocno/dostają bardzo mały dmg.

Jakby nie bylo, jest to najbardziej pojebano-chujowe rozwiaznie jakie mozna wymyslic. Bede sie kuwa domagał wyjebania takich zależności.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:41 
Cytuj  
Zmiany na pierwszy rzut oka ciekawe, a czeto wrecz zajebiste. No i rozwiazuja pare problemow na ktore mozna bylo zwrocic uwage w grze.
Byle tak dalej (nie powtarzaja bledow WAR).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:43 
Cytuj  
Czyli to samo co w wowie, capy :-?

@alpha changes:
Ładnie buffnięty assasin, bard i bladedancer, ale rangera zepsuli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:48 
Cytuj  
no jesli beda jakies capy na dungeonki to niech spierdalaja.
tomby sie fajnie robilo i nie zwracalismy uwagi na levele jakos zbytnio.
na uj tak kombinowac?

co popsuli w rangerze?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:54 
Cytuj  
Tu nie chodzi o dungeonki podczas levelowania tylko o endgame. Ja w sumie ich rozumiem dlaczego tak robia. Content bedzie tierowany, zeby przejsc do nastepnego tiera trzeba bedzie sie troche ubrac z wczesniejszego tiera. Plus endgame starczy na dluzej dzieki takiemu rozwiazaniu. Zapobiegnie to tez steamrollowaniu wszystkiego z tydzien jak w WOTLK/CATA.

Koncept jest dobry tylko wykonanie (gate'owanie za zasadzie zbierania statow "do capa") jest nienajlepsze. MOgliby poprastu berdziej zwiekszac poziom trudnosci i innymi sposobami dodatkowo nie tylko przy pomocy wymagan dco do statow.

Mi tez sie to nie podoba. Nie lubie jakiegokolwiek narzucania sztucznych, bezsensownych ograniczen w MMO.


Ostatnio edytowano 30 sty 2011, 20:00 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:56 
Cytuj  
Nic nie popsuli imo dostał buffa, mag jako jedyny calling dostał po dupie imo :)

Dobrze że mam jeszcze inne postacie niż mag lol i tak już magów było imo mało w wyższych tierach, teraz będzie jeszcze mniej :(

"gejtowanie" sobie moga.... mam nadzieję że zarzucą ten pomysł.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:59 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Nic nie popsuli imo dostał buffa, mag jako jedyny calling dostał po dupie imo :)

Dobrze że mam jeszcze inne postacie niż mag lol i tak już magów było imo mało w wyższych tierach, teraz będzie jeszcze mniej :(

"gejtowanie" sobie moga.... mam nadzieję że zarzucą ten pomysł.


Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:59 
Cytuj  
shp napisał(a):
Czyli to samo co w wowie, capy :-?

@alpha changes:
Ładnie buffnięty assasin, bard i bladedancer, ale rangera zepsuli.


Lepiej patrz na to:
NIGHTBLADE
* Blazing Fury: Now benefits Saboteurs' Charges.

czyli juz wiemy ze nie podnosil ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:00 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione


Będzie naprawione przed next eventem i bet, a w reszcie skilli dostał buffa więc imo nie zepsuli.

Fajnie że podbuffowali sabo ( pośrednio ) teraz będę critowac za 1000 nie za 800 na 25 levelu :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Ostatnio edytowano 30 sty 2011, 20:02 przez Bloodleaf, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:02 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione


Będzie naprawione przed next eventem i bet, a w reszcie skilli dostał buffa więc imo nie zepsuli.


Ja gram na alfie :P


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:03 
Cytuj  
ale kurcze czemu mam sie ubierac? moze mam ochote biegac w spodenkach z t1 do t3? kogo to interesuje :)
bede mial ochote to zdobede sprzet, nie bede mial to bede biegal w szmatach.
tak samo dungeonki. pojde, dostane baty to bede myslal co zle zrobilem/ubralem.
ale podejscie 'najpierw sie ubierz, potem bedziesz mogl wejsc' strasznie mnie wkurza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:05 
Cytuj  
IMO jak ten patchnotes z tymi wymaganiami co do statow i dungeonow stanie sie publiczny to na forum Trionu straszny rage sie zrobi i będą szybko myśleć jak to usunąć.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:12 
Cytuj  
Potem będziesz miał inspect przed każdym invite do dungeonów :]

Niech jeszcze gearscore dodadzą :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:15 
Cytuj  
Ja tam licze te cały endgame nie będzie się kręcił wokół instancji pve i będzie to tylko jeden z elementów, bo inaczej będzie to kolejna gra gdzie na serwerze pvp ludzie siedzą w instancjach by spokojnie itemki wyrywać.
Te staty i capy do nich to na 100% wymagania do wejścia by wydłużyć progress, chyba że taki cap gwarantuje że nie będzie one shot od bossa.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:18 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ja tam licze te cały endgame nie będzie się kręcił wokół instancji pve


No ancient wardstones to pierwszy krok.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 20:28 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale kurcze czemu mam sie ubierac? moze mam ochote biegac w spodenkach z t1 do t3? kogo to interesuje :)
bede mial ochote to zdobede sprzet, nie bede mial to bede biegal w szmatach.
tak samo dungeonki. pojde, dostane baty to bede myslal co zle zrobilem/ubralem.
ale podejscie 'najpierw sie ubierz, potem bedziesz mogl wejsc' strasznie mnie wkurza.

Raczej "Jak wejdziesz w green crapach, to pewnie wipe cię czeka niejeden". IB można robić na 17 i 27, ale na 27 jakby łatwiej :) Jakoś trudno mi uwierzyć że na wejściu będzie "sorry, załóż niebieskie gacie".

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.