mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:24 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Atherius napisał(a):
Tylko warcraf w czasie premiery był hitem mimo wielu niedociągnięć, rift nigdy nim nie będzie taka drobna różnica. :]

Ja zwracam uwagę na animację, design gearu, takie rzeczy potrafią skutecznie odstraszyć od nawet dobrej produkcji.


Warctaft byl w czasie premiery takim samym hitem co np. Aoc (okolo miliona sprzedanych egz) - to to czy ludzie odplywaja po paru miesiacach decyduje czy MMO jest "hitem". Przyklad - Runes Of Magic - z malej darmowki bezczelnie kopiujacego WoW mamy kilkumilionowego giganta w ciagu dwoch lat z wieloma wlasmymi pomyslami, ktorych w WoW nie uswiadczysz.
WoW'owi dobra sprzedaz zapenila marka Blizzarda i rozpoznawalne uniwersum (tak jak w przypadku AoC i WAR) a nie jakosc sensu stricte. W przpadku RIFT musi byc odwrotnie.


No i jesli uwazasz ze design gearu jest lepszy w WoW niz w RIFT to with all due respect ale nie mamy o czym rozmawiac. WOW ma chyba najgorszy design gearu (post vanilla do teraz) z all MMO.


Nie porównuj rom, bo to darmówka i na pewno gdyby inne płatne pozycje były na tej samej zasadzie to mogło by się okazać, że ta gra umiera w tydzień. :]

Design gearu w wow jest specyficzny, ale to taki styl graficzny i już. Przynajmniej nie mam wrażenia tak jak w rift, gdzie jak levelowałem to postać (rogal 15lvl) miała na sobie coraz mniej ubrania niż w momencie kiedy ją stworzyłem. Zresztą wizualnie ciężko było ocenić czy dana postać ma niski czy wysoki level, fajnie by było, żeby wygląd skalował się z poziomem postaci. No chyba, że dla kogoś moga tylko cyferki się zmieniać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:34 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Design gearu w wow jest specyficzny, ale to taki styl graficzny i już.


Tu nie chodzi o styl graficzny ale brak jakiegokowiek stylu. Wiekszosc armorkow o broni wyglada jak jakiejs SF klasy C albo choinka polaczona z Helloweenowa amerykanska dynia. :) Napewno nie jak cos co moznaby na siebie ubrac dla ochrony w walce lub jak cos czym mozna zrobic krzywde blizniemu swemu.

W RIFT iwielu innych MMO miecz wyglada jak miecz, plate jak plate (pomijajc te nieszczesne bikini:) ), itp...

SRSLY WTF:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

przyklady taniego SF:


Obrazek
Obrazek


Desing itemow w WoW jest TRA GICZ NY i nawet nie stal kolo RIFT.

Ja wiem ze kazdy ma swoj gust ale imho nie ma nawet czego porownywac:

Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:45 
Cytuj  
Pewnie dlatego, że w warcrafcie nie chodzi o odwzorowanie rzeczywistości, styl jest kreskówkowo/komiksowo/zabawny, nie mów, że tego nie wiedziałeś. :]

Poza tym jak dobrze stwierdziłeś armorki wyglądają niestandardowo, to chyba raczej zaleta niż wada, w rifcie zrobili standardowe. :] A czy się komuś podobają czy nie to już inna kwestia.

Ciężko styl warcrafta porównywać ze stylem innego mmo, bo w zasadzie wszystkie produkcje próbują naśladować bardziej realistyczne podejście do tematu tj. lotro, warek, rift są w tej materii bardzo zbliżone do siebie.

To tak jakby ktoś nie grał w team fortress 2, bo bronie nie są realistyczne a postacie nie przypominają ludzi, są zrobione z przymrużeniem oka, żeby było śmiesznie a nie poważnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:56 
Cytuj  
Jest różnica między kreskówką, komiksem a kompletnym kiczem. Nie koloryzuj faktów, design w WoW'ie jest totalnie spierdolony na chwilę obecną i całkowicie odstaje od tego co widzieliśmy chociażby w podstawce czy poprzednich częściach Warcrafta.

Jak by zamiast normalnych tekstur dali zdjęcie gówna na armorze (do czego już na prawdę mało brakuje), to też byś zachwalał, że niestandardowe?

Styl obecnego WoW'a ciężko porównać do czegoś innego, bo żaden inny znany mi producent MMO nie zszedł tak nisko z poziomem artystycznym.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:56 
Cytuj  
Spoko tylko ja chce w RPG ubrac miecz a nie parodie miecza.

Jak bede chcial parodie to wlacze Magicke/Deathspank.

Zreszta obie w/w gry maja "styl kreskówkowo/komiksowo/zabawny" o wiele lepiej wykonany niz WoW.

Zreszta nie zawsze itemki z WoW tak wygladaly. Pochod taniego SF i gumowych rekwizytow zaczal sie dopiero przy TBC. To co jest teraz wogole nie przymomina klimatu Warcrafta z RTSow - a szkoda.
W dodatku widac ogolny zanik jakiegokolwiek poziomu artystycznego - to jest wynik ze wlasciwie caly "stary" Blizzard to juz nie Blizzard. Nie ma w WoW atm ani grama geniuszu artystycznego ludzi, ktorzy stworzyli W2/3, SC czy Diablo1/2. Nawet intro do Cata jest mialkie i bez pomyslu. To do WOTLK jeszcze trzymalo poziom ale glownie ze wzgledu na to ze byl Athras.
Jedyne co im zostalo to dobrzy kolesie od artworkow i conceptartow. Pare kawalkow z sountracku tez trzyma poziom swiatowy ale tak czy siak kawalki z WOTLK/CATA ani nie staly kolo soundtracku z Vanilli czy np. motywu z Hellfire Penisula.

No i ponownie dochodzimy do tego czym jest WoW - mianowicie jest parodia, ktora probuje takze byc "powazna" gra lub powazna gra probujaca byc parodia. W ostatecznosci jest czyms posrodku - niestrawna dla mnie papka dla amerykanskich nastolatkow. Zero wyrazistosci i jakiejs ogolnej linii designerskiej. Ta gra nie ma w sobie ani krzty "pieprzu" - a kiedys miala calkiem sporo. Jedyne czego teraz jest w WoW na tony doslownie to KICZU, wylewa sie doslownie z ekranu. Ja zalem taniocha, kiczem wlasnie i pseudo humorem na poziomie amerykankiego highschool wytrzymalem do lvl 8 na Echo Isles.

Podsumowujac - ja chce GRE, nie kiczowata pardoie.


Ostatnio edytowano 11 lut 2011, 00:02 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 23:59 
Cytuj  
embe napisał(a):
W takich grach zawsze jest problem z nadmiarem kasy, tez jestem ciekaw czy coś dodadzą by wydawać na to kasę.


a grałeś w L2 na offie?

jak zaczynałeś grę bez żadnych znajomych ( czyli nie miaeś skąd wziąć samej kasy jako takiej) to nawet robiąc questy chodziło się na piechotę bo szkoda było kasy na tp, każdy drop itemkowy to prawie orgazm :D , człowieka nie było stać dosłownie na nic, bo i w sumie było brak questów , za które dostawało się broń czy armor ; trzeba było zaoszczędzić i brać się za handel, albo farmę matsów - mówię o pierwszych 2. 3 latach gry, teraz juz znacznie lepiej, łatwiej- dostaje się bronie za questy

teraz w nowych grach to standard- zaczynasz i masz quest za questem a jako nagrody a to broń , a to zbroja- bez tego pewnie niektórzy nie wyobrażają sobie gry :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 00:08 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
motywu z Hellfire Penisula.


Fuck yeah!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 00:11 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Spoko tylko ja chce w RPG ubrac miecz a nie parodie miecza.

Jak bede chcial parodie to wlacze Magicke/Deathspank.

Zreszta obie w/w gry maja "styl kreskówkowo/komiksowo/zabawny" o wiele lepiej wykonany niz WoW.

Zreszta nie zawsze itemki z WoW tak wygladaly. Pochod taniego SF i gumowych rekwizytow zaczal sie dopiero przy TBC. To co jest teraz wogole nie przymomina klimatu Warcrafta z RTSow - a szkoda.
W dodatku widac ogolny zanik jakiegokolwiek poziomu artystycznego - to jest wynik ze wlasciwie caly "stary" Blizzard to juz nie Blizzard. Nie ma w WoW atm ani grama geniuszu artystycznego ludzi, ktorzy stworzyli W2/3, SC czy Diablo1/2. Nawet intro do Cata jest mialkie i bez pomyslu.
Jedyne co im zostalo to dobrzy kolesie od artworkow i conceptartow.

No i ponownie dochodzimy do tego czym jest WoW - mianowicie jest parodia, ktora probuje takze byc "powazna" gra lub powazna gra probujaca byc parodia. W ostatecznosci jest czyms posrodku - niestrawna dla mnie papka dla amerykanskich nastolatkow. Zero wyrazistosci i jakiejs ogolnej linii designerskiej. Ta gra nie ma w sobie ani krzty "pieprzu" - a kiedys miala calkiem sporo. Jedyne czego teraz jest w WoW na tony doslownie to KICZU, wylewa sie doslownie z ekranu. Ja zalem taniocha, kiczem wlasnie i pseudo humorem na poziomie amerykankiego highschool wytrzymalem do lvl 8 na Echo Isles.


No widzisz a ja chcę parodię miecza, ja nie szukam tutaj realizmu, ma się fajnie grać bez względu na to czy to styl toonowy, czy realistyczny. :]

Dobra a odchodząc od tematu grafiki i stylu to powiedz kabra co jest takiego w rifcie, czego nie ma w innych mmo, że chcesz w to grać ? W jednym zdaniu. :] W lotro bym pewnie powiedział "lore", w warku "pvp" a tutaj.. na prawdę nie widzę nic, czym by się rift wybijał spośród tłumów. Tytułowe rifty to oklepany pomysł pod inną postacią.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 00:20 
Cytuj  
Dokladnie dlatego dlaczego gralem w Warcrafta - najlepsze pomysly wziete z wielu lat rozwoju MMO (przy zignorowaniu najgorszych - min. arenki), wymieszane w rozsadnych proporcjach (cos co do tej pory potrafil zrobic tylko Blizzard) okraszone fajna grafika, ciekawym designem i lore oraz fajnym klimatem nie potrzebujacym parodii aby przyciagnac do siebie.

To poprostu fajna gra jest. Ja sie nie przywiazuje do WoW czy tam czegos na cale zycie. Jak jest cos swiezszego to sie przenosze. RIFT to taki nowszy, dla mnie lepszy WoW/LOTRO. Choc juz planuje przerwe w RIFT ze wzgledu na nowy content w LOTRO (dzis bodajze wyszlo info o nowych pieciu instancjach). Planuje takze przerwe jak wyjdzie GW2 i moze nawet quit jesli GW2 okaze sie tak fajne jak wyglada w demku i na filmikach oraz (przedewszystkim narazie) na papierze.

Tka czy siak do premiery GW2 lepszego Theme Parku nie bedzie. A starocie (oprocz LOTRO okresowo) mnie nie pociagaja.

Pozatym: "Tytułowe rifty to oklepany pomysł pod inną postacią."

Oprocz Minor i Major Riftow, ktore pewnie widziales. Sa jeszcze Expert Rifts i Raid Rifts. To jest dla mnie cos wiecej niz PQ z WAR. To moze byc i przypuszczalnie bedzie (bazujac na tym co pisza devsi) cala galaz contentu PvE rozwijanego rownoczesnie z instancjonowanym. RIFTY beda integralna czescia progressu PvE w tej grze, de facto to piersze raidy wlasnie to outdoor 10man Rifty (to juz wiadomo na 100%). Dla mnie to jest lepsze niz kolejne questy lub kolejny instance rozniacy sie od 5 poprzednich kolorem tekstur - przynajmniej rifty sa outdoor, wystarczy miec otwarty umysl aby widziec jakie to niesie za soba mozliwosci i dla PvE i dla PvP.
A jak to bedzie wygladac? Zobaczymy po premierze... W malej grupie Major Rift potrafi byc wyzwaniem i jest fun, im dalej tym bedzie lepiej - tak mysle.

Malo widziales w tej grze Atherius. Poprostu.

PS. Sorry mialo byc jedno zdanie. :)

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 07:53 
Cytuj  
Po pierwsze to miales juz nie pisac. Czasu ci nie szkoda?
Krzysiek2099 napisał(a):
"Ale przeciez nikt nikogo nie zmusza. Chcesz to napierdalasz 100 razy inste, az ci sie item wydropi. A jak nie chce ci sie, to se kupujesz. Co kto woli."

I jak to sie ma do tej genialnej tezy?
Krzysiek2099 napisał(a):
No to się nie dziwię, że takie głupoty wypisujesz. Jak grasz teraz w CoD4 to w MMO to powinieneś jakoś tak teraz w Aiona zaczynać.

Krzysiek2099 napisał(a):
Czy już zapomniałeś?? Wracaj do CoD4 dzieciaku i przestań męczyć boba

No to mi teraz pojechales. Pewnie jakbym byl toba, to bym sie poplakal.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 08:07 
Cytuj  
Ciekawe czy do takiego outdoor rifta mogą się dołączyć randomki jak do normalnego rifta gdzie czasem 2-3 rajdy napierdzielają.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 08:29 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Spoko tylko ja chce w RPG ubrac miecz a nie parodie miecza.

Jak bede chcial parodie to wlacze Magicke/Deathspank.

Zreszta obie w/w gry maja "styl kreskówkowo/komiksowo/zabawny" o wiele lepiej wykonany niz WoW.

Zreszta nie zawsze itemki z WoW tak wygladaly. Pochod taniego SF i gumowych rekwizytow zaczal sie dopiero przy TBC. To co jest teraz wogole nie przymomina klimatu Warcrafta z RTSow - a szkoda.
W dodatku widac ogolny zanik jakiegokolwiek poziomu artystycznego - to jest wynik ze wlasciwie caly "stary" Blizzard to juz nie Blizzard. Nie ma w WoW atm ani grama geniuszu artystycznego ludzi, ktorzy stworzyli W2/3, SC czy Diablo1/2. Nawet intro do Cata jest mialkie i bez pomyslu.
Jedyne co im zostalo to dobrzy kolesie od artworkow i conceptartow.

No i ponownie dochodzimy do tego czym jest WoW - mianowicie jest parodia, ktora probuje takze byc "powazna" gra lub powazna gra probujaca byc parodia. W ostatecznosci jest czyms posrodku - niestrawna dla mnie papka dla amerykanskich nastolatkow. Zero wyrazistosci i jakiejs ogolnej linii designerskiej. Ta gra nie ma w sobie ani krzty "pieprzu" - a kiedys miala calkiem sporo. Jedyne czego teraz jest w WoW na tony doslownie to KICZU, wylewa sie doslownie z ekranu. Ja zalem taniocha, kiczem wlasnie i pseudo humorem na poziomie amerykankiego highschool wytrzymalem do lvl 8 na Echo Isles.


No widzisz a ja chcę parodię miecza, ja nie szukam tutaj realizmu, ma się fajnie grać bez względu na to czy to styl toonowy, czy realistyczny. :]

Dobra a odchodząc od tematu grafiki i stylu to powiedz kabra co jest takiego w rifcie, czego nie ma w innych mmo, że chcesz w to grać ? W jednym zdaniu. :] W lotro bym pewnie powiedział "lore", w warku "pvp" a tutaj.. na prawdę nie widzę nic, czym by się rift wybijał spośród tłumów. Tytułowe rifty to oklepany pomysł pod inną postacią.

Dobra ja odpowiem w jednym zdaniu.
Bo ma to co mmo miec powinno i nie ma tego czego miec nie powinno.

Cytuj:
Ciekawe czy do takiego outdoor rifta mogą się dołączyć randomki jak do normalnego rifta gdzie czasem 2-3 rajdy napierdzielają.

Outdoor, to outdoor. Więc pewnie takiego Raid rifta można zwyczajnie zazergować.
Ale chyba każdy już z doświadczenia w Stonefields wie, że nawet niektórych Major Riftów nie da się zergiem zrobić. Więć pewnie z Raidami będzie jeszcze trudniej lp.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 08:58 
Cytuj  
Nie wiem czy było

http://www.cdaction.pl/news-17354/rift- ... craba.html


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 09:27 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):

już dawno to było


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 16:52 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):


Ano było było. I jeszcze ten RIFT: Planes of Telara. Już dawno pozostało smo RIFT a nie Planes of Telara :/


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 17:16 
Cytuj  
Czego oczekujesz od CD-A? :)

Srsly jak widze jak oni pisza o MMO to az mi sie noz z kieszeni otwiera. :)


Posty: 10
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:28 
Cytuj  
bo oni tylko w WoWa graja ;]


_________________
Lękliwy stokroć umiera przed śmiercią;
Mężny kosztuje jej tylko raz jeden.
- William Szekspir

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 18:50 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Czego oczekujesz od CD-A? :)

Srsly jak widze jak oni pisza o MMO to az mi sie noz z kieszeni otwiera. :)


bo mmo sa niezwykle ciezkie do zrecenzjowania , jak mozna napisac recenzje gry ktora za pol roku rok bedzie praktycznie zupelnie inna gra


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 19:41 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Czego oczekujesz od CD-A? :)

Srsly jak widze jak oni pisza o MMO to az mi sie noz z kieszeni otwiera. :)


bo mmo sa niezwykle ciezkie do zrecenzjowania , jak mozna napisac recenzje gry ktora za pol roku rok bedzie praktycznie zupelnie inna gra


No dobra, ale mogliby chociaż wiedzieć o tym, iż tytuł gry uległ zmianie i to już od baaardzo dawna.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2011, 19:43 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Czego oczekujesz od CD-A? :)

Srsly jak widze jak oni pisza o MMO to az mi sie noz z kieszeni otwiera. :)


bo mmo sa niezwykle ciezkie do zrecenzjowania , jak mozna napisac recenzje gry ktora za pol roku rok bedzie praktycznie zupelnie inna gra

Wtedy robi się tak jak na przykład Eurogamer, czyli pisze co jakiś czas re-review.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.