Narazie jak to mozna wyczytac w nowym fajnym interfejsie mamy Stage 1 i to dopiero przygotowanie do odparcia pelnoprawnej inwazji. Ja dzis zrobilem pare q i wygladaly tak:
W kazdym glownym q hubie sa nowe zmienione Wardstony i nowy NPC, ktory skieruje cie do Sanctum (lub sam tam mozesz isc - co mozna wyczytac w opisie Stage 1).
NPCe eventowe stoja pod glowna fontanna i daja daily:
1. Zamkniecie 3 dowolnych Death Riftow - sa teraz w all zonach spawnowane.
2. Bieganie po miescie i "zaklejanie dziur" z ktorych wylaza mobki Death.
3. Wydropienie itemka z random mobow invazyjnych Death (dosc rare drop chyba) - itemek dropi z contribution lootu.
4. Jest rowniez random world drop itemek z Death stuffu, ktory po uzyciu daje questa i kieruje cie do Sanctum.
Nie mam pojecia czy sa jakies inne nowe questy.
Tyle zrobilem. Sa nowe Sourcestony (nowe currency) ale narazie cos malo itemkow za to do kupienia. Dostaje sie je za daily (po 5) i dropia z death riftow i invazji dodatkowo do normalnego lootu.
Tyle zauwazylem i zrobilem przez ok. 1-1,5h bawienia sie z eventem. Nie jest narazie jakos szczegolnie spektakularnie ale to stage 1 i przypuszczalnie zrobi sie ciekawiej.
Oprocz tego zauwazylem zupelnie nowe rifty z nowymi mobkami, nad Stillmoor wylaza z riftow i lataja kosciane dupne smoki (przygladaja sie jak walczy sie w rifcie
) w Stillmoor i Scarlet Gorge bralem tez udzial w nowych zone eventach, ktorych na 100% wczesniej nie bylo z nowymi bossami (nie wiem jak w stilmoor bo bylem na chwilke ale w SG ludki na 30lvlach skladali sie jak zapalki przy tym nowy bossie - ofc zostal zzergowany ale dmg imho mial zauwazalnie wyzszy niz inne bossy i byl trudniejszy - ale moze to jest kwestia nerfa AOE Healingu). Ofc tematyka wszytkiego Death.