mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 20:50 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
fanboy detected

Rift jest porzadnie zrobiony i sprawnie rozwijany, chyba nikt tego nie kwestionuje, ale tez do bolu wtorny. Takie LOTRO podobnie, ale ratuje je LORE, a w rifcie mamy 2 nijakie frakcje i potwory "zlazace z nieba".

99% graczy nie gra w MMO dla fabuły (LAWL).
Po drugie. Frakcje nie są nijakie.
Po trzecie, bardzo dobrze ze Trion stworzył własne IP, zamiast żerować na cudzym bo, jak wykorzystujesz czyjeś graczy uważa, ze to sie nie zgadza z ich wyobrażeniem, kolejna część graczy, marudzi że zgadza się aż za dobrze, kolejna marudzi i na jedno i na drugie.
Z własnym IP Trion może robić co chce i jak chce. I nikt mu niezarzuć niezgodności z czymś tam, bo i na jakiej podstawie ?

A fluff z LOTRO ? Czysto subiektywna ocena. Dla mnie RIFT bije pod tym względem LOTRO na całej długości.
No ale ja osobiście nigdy nie przepadałem za Tolkienem. Dla mnie świat na granicy pomiędzy steam-punk a high-magic, jest dużo ciekawszy.

Anyway. Jak już ci tak bardzo zależy na fabule, to z żalem stwierdzam, ze ona sie w RIFT rozwija. I to nie byle jak a Global Eventami, a nie kolejnym śmiesznym raidem z epaxami. Następny patch, następny Global Event. Chyba sobie suba spejclanie na niego odnowie ;o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 20:59 
Cytuj  
No nowy World Event zapowiada sie calkiem fajnie w porownianiu do Rivers Of Souls. Piec faz, kazda po pare dni trwania - lacznie pewnie ze 2-3 tygodnie samego eventu a potem szturm na Hammerknell. No i podwodny content i podwodne RIFTy bo main theme eventu jest plan wody. :P

PS. Ja wiem ze ta gra jest wtorna, mi to nei przeszkadza - 99% gier ogolnie jest wtorne. Gdyby mi to przeszkadzalo nie gralbym wogole w nic.
A Lore/fluff w RIFT jest bardzo fajny i kudos dla Trionu za wymyslenie swojego swiata a nie jechanie na licencji i popularnosci marki jak WoW/LOTRO/WAR/AOC/FF itd...

PS.2 Wtorna ale dobrze zrobiona gra > oryginalny ale niegrywalny crapik (hmm.. FF14 maybe?). Naprzyklad teraz sobei gram na PC w Darksiders i mimo ze gra jest zrzyna z wszytkiego co sie da i nie ma ani jednego oryginalnego elementu to jest bardzo fajna i w sumie daje mi chyba wiecej funu niz GoW3 na konsoli. Glownie dlatego ze jest ladnie zrobiona (design z pomyslem) i wszytkie "zapozyczone" z innych gier elementy sa w niej polaczone w idealnych proporcjach. Jak w RIFT wlasnie a wczesniej jak w WoW Vanilla.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 22:14 
Cytuj  
Kabraxis, napisales, ze Trion dodaje takze mnostwo innego contentu oprocz rajdow, m.in.:
- nowe rifty
- nowe sety artefaktow
- nowe inwazje
- wardobe
- naprawili Ancient Wardstony
- dwa nowe eventy
- nowe achievmenty
- dodano po dwie nowe recepty w crafcie

Ok teraz rozlozmy to na czynniki pierwsze:
- rifty i inwazje sa nudne do bolu. Jesli robiles jest po raz 500-setny (tak, z nudow zrobilem achievmenty na rifty) to sry, ale juz nimi rzygasz i wszystkie zlewaja sie w jedna calosc. Ciekawa i wymagajac inwazja tak jak wspominalem to tylko krowy w SS, a z riftow zaskoczyl mnie dżin. Reszta rozni sie tylko nieznacznie detalami i wyglada jak by byla robiona
przez jakis generator.
- nowe sety artefaktow i achievmenty - oczywiscie jest to najlatwiejszy sposob na dodanie contentu w grze bez robienia czegokolowiek ze strony devsow. Dwoma kliknieciamy dodaja pareset godziny gry i dlatego ciezko to nazwac prawdziwym contentem.
- Ancient Wardstony - ktos je wogole robi? Chyba tylko do achievmentow. Trion zreszta je tylko po naprawial bo byly zbugowane - to tez ciezko nazwac nowym contentem.
- nowe recepty w crafcie - z jednej strony dodali dwie nowe recepty, a z drugiej ulatwili dostep do sprzetu z T2 przez co craft stal sie jeszcze bardziej zbedny (oprocz Runecraftera). Nie wpsominajac, ze craft w Rifcie w porownaniu do LOTRO czy EQ2 to smiech na sali (o crafcie z FE nie wspominajac).
- wardobe to dobre posuniecie, ale z jednej strony bzdurne ograniczenia i brak mozliwosci podmiany broni, a z drugiej strony strasznie mala baza outfitingow (3-4 sety?) powoduja, ze wyglada to najgorzej na tle innych gier (EQ2, LOTRO, AO).
- nowe eventy - fajnie, ze sa. Trion poszedl po rozum do glowy i juz chyba nie zrobi tak masowego faila jakim byla faza 3 River of Souls. W semi-evencie z Dragon Shellsami mamy tylko misje i farme itemow. Zobaczymy co bedzie w Moonshade. Oczywiscie eventy fabularnie prezentuja sie lagodnie mowiac - srednio. Duzo ciekawiej wygladaja epic questy, ktore jakos nie sa rozbudowywane przez Trion :/
- LFG tool - nic sie nie zmienilo, dalej sie czeka godzinami na team (i nie mowie tu o ghost-serwerze).

Oczywiscie wszystkie te zmiany dla osob, ktore graja 2-3 godziny tygodniowo moga wydawac sie olbrzymie, ale dla osob, ktore graja -nascie godzin na tydzien content "nierajdowy" zaczyna sie naprawde szybko konczyc. Ok tak tez moze byc, ale problem z ta gra i z Trionem polega na tym, ze albo dodaja nudny, powtarzalny content (achievmenty, rifty), albo dodaja nowe rajdy.

Generalnie duzo bardziej podobaly mi sie zmiany jakie wprowadzalo Turbine w LOTRO. W przeciagu kilku miesiecy gracze dostali bardzo roznorodny content i ciekawy, m.in.:
- nowa kraine (Evendim)
- frakcje i system reputacji
- przebudowany i mocno poszerzony crafting
- trzy nowe instancje: BG, Hellegrod, Annuminas
- zmiany w PvMP (trolle, rangerzy itd)
- housing
- outfiting z prawdziwego zdarzenia
- przebudowano istniejace instancje
- wciagajace nowe booki i chaptery
- przebudowano prawie od zerow niektore profesje
- w dluzszej perspetkywie przebudowano Trollshaws, Misty Mountains i Angmar, dodano kolejna instancje, dodano trzy nowe public dungeony i mase, mase innych bajerow.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 22:41 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Ancient Wardstony - ktos je wogole robi? Chyba tylko do achievmentow. Trion zreszta je tylko po naprawial bo byly zbugowane - to tez ciezko nazwac nowym contentem.


Ja robię/robiłem.
Zamiast czekać na inwazję można stuknąć nietypowego questa i masz potrzebne esencje do zakupu blue stuffu od plane vendorów.
Ewentualnie jest to też sposób, żeby szybko stuknąć 150/250 planarite (wymieniając esencję na planarite) a to sporo. Na ~30 lev jeden rift to coś ok 20 planarite więc taki ancient wardstone to odpowiednik kilku riftów.
Poza tym questy z nich raczej były dość ciekawe (w poównaniu do 95% pozostałych questów jakie są w grze) i nietypowe.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:00 
Cytuj  
Tak jeździcie po tych questach a są one i tak ciekawsze niż te WoWowe, przy których na prawdę można było usnąć. Ogólnie rzecz biorąc questy potrzebne są jedyne do levelowania, a samo levelowanie 50tki to kwestia 2 tygodni gry.

Powiem szczerze, że na początku na prawdę się Riftem rozczarowałem. Byłem napalony na grę w której będę mógł się fajnie pobawić na pvp, niestety nie wyszło do końca tak jak myślałem. Myślę że u większości pvp graczy którzy odeszli od rifta tak było. Jednak teraz po powrocie po 3 miesiącach do gry, z całkowicie odmiennym podejściem do samej gry, gra się już znacznie przyjemniej. Zdaję sobie sprawę że PvP mnie nie porwie w tej grze, ale PvE jest bardzo solidnie i ciekawie zrobione, gra jest szybko rozbudowywana i warto grać i zbierać eq na nadchodzące po wakacjach patche. Gra nie jest idealna, ale powiem szczerze, że levelując już trzecią 50tkę i ogólnie 5ty char (2wie 40stki na betach, 2 50tki i postac ktora teraz leveluje na retailu) dalej czerpię przyjemność z samej gry (grając w multum gier darmowych i płatnych, widząc na prawdę wiele jeżeli chodzi o gatunek MMORPG uważam to za sukces) i uważam, że Rift jest grą z dużym potencjałem, którego nie marnują devsi i może utrzymywać się na wysokim miejscu w "listach" mmorpgów przez długi okres.


Ostatnio edytowano 16 cze 2011, 23:04 przez EloNis, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:01 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Generalnie duzo bardziej podobaly mi sie zmiany jakie wprowadzalo Turbine w LOTRO. W przeciagu kilku miesiecy gracze dostali bardzo roznorodny content i ciekawy, m.in.:
- nowa kraine (Evendim)
- frakcje i system reputacji
- przebudowany i mocno poszerzony crafting
- trzy nowe instancje: BG, Hellegrod, Annuminas
- zmiany w PvMP (trolle, rangerzy itd)
- housing
- outfiting z prawdziwego zdarzenia
- przebudowano istniejace instancje
- wciagajace nowe booki i chaptery
- przebudowano prawie od zerow niektore profesje
- w dluzszej perspetkywie przebudowano Trollshaws, Misty Mountains i Angmar, dodano kolejna instancje, dodano trzy nowe public dungeony i mase, mase innych bajerow.


Moge zrobic dokladnie to samo co ty - popatrz:

ad 1. Nowa krainka dodana dlatego ze gra miala kilka zon na krzyz i byla naprawde uboga w content. W dodatku krainka mocno frustrujaca (jezioro - kto gral ten wie). Przebudowy zeby to bylo grywalne doczekalismy sie dopiero w 2011.

ad 2. Nowe frakcje bedace niekonczacym sie grindem repy aby zdobyc konia, ktory rozni sie od poprzedniego kolorem siodla. itd...

ad 3. Przebudowany bo byl chujowy, zreszta dalej rewelacyjny nie jest.

ad 4. instancje - spoko. Ale to tak samo jak Rifty i Eventy w Rifcie - wiecej tego samego. Pozatym ile mialo LOTRO instancji na star? 4 RIFT ma 10 plus Expert Mode.

ad 5. PvP w LOTRO? To ono wogole istnieje? Mowisz o tej jednej i tej samej mapie od X latek? Nie zartuj plx wymieniajac to jako zalete i przyklad dobrego rozwoju gry.

ad 6. housing w chujowej postaci. Domki instancjonowane, mozliwosci customizacji imho ubogie i w sumie domek nic nie daje orpcz tego ze trzeba za niego placic.

ad 7. No i na 100% zaraz po wprowadzeniu bylo 5478 setow kosmetycznych tak jak teraz po kilkuletnim rozbudowywaniu systemu. : ) Pozatym Outfitting w LOTRO ma identyczne ograniczenia co w RIFT czyli Niemozna zmieniac broni i nie mozna np. magiem zalozyc Plate Armor. Itemkow kosmetycznych Bind To Account doczekalismy sie w LOTRO dopiero po paru latach i przejsciu na F2P - RIFT to samo wprowadza w 1.3 po 3 miesiacach istnienia.

ad 8. Przebudowano? To pewnie byly chujowe jak musieli przbudowywac. : )
Dobrych i dzialajacych rzeczy sie nie zmienia. pozatym przebudowa to nei jest nowy content dla mnie. Tak jak "nowe" ZG i ZA w WoW to nei jest dla mnie nowy content.

ad 9. Epic Chainy to akurat w LOTRO jest spoko.

ad 10. znowu "przebudowano" To pewnie niegrywalne byly jak musieli przebudowywac. Zreszta w RIFT jest to samo - co patch to sie inaczej gra.

ad 11. w dluzszej perspektywie to zobaczymy co dodadza w RIFT w planach jest nowa otwarta zona 50+, Otwarcie Port Scion, Nowy Warfront 40vs40, eventy PvP, mowy instant 50+ (nie raid), dwa raidy 10 man (Slivery) itd...

Akurat LOTRO jest zlym przykladem bo to nie bylo tyle "rozwijanie" gry tylko ratowanie chujowo zrobionej i na serio ubogiej w content gry jak sie da. Plus wielki dla Turbine ze im sie udalo.

Dobrze rozwijany byl WoW - co pare miesiecy Raid, co pare miesiecy instancja (maraudon i Dire Maul naprzyklad), co pare miesiecy nowy feature (battlegroundy itp...) Podobnie imho jest w RIFT a to ze skupili sie na poczatku na raidowym contencie jest 100% zgodne z tym co zapowiadali (focus na endgame). Ale spokojnie - na inny content tez przyjdzie czas.
Przypominam tez ze gra ma 3 misiace a ty spodziewasz sie cudow..... niektorzy mnie zadziwiaja, nigdy nie bylo gry MMO, ktora by byla aktualizowana tak szybko i sprawnei jak RIFT (imho) a i tak niezadowolenie.

W WOW bylo tak ze piewszy duzy patch wyszedl poltora miecha po premierze i zawieral jeden inst 5 osobowy, drugi byl 5 miesiacy po premierze i zawieral drugi inst 5 osobowy i dwoch outdoor raid bossow (czyli to co Trion ma w Ancient Wardstones) a trzeci byl 5 miesiecy po premierze i zawieral... epickie questy dla 3 wybranych klas.
BAttlegroundy zostaly wprowadzone grupo ponad 7 miechow po premierze i bylo ich az dwa chyba pierwszy raid z prawdziwego zdarzenia byl 8 miesiacy po premierze (Blackwing Lair). Nie tak rozowo jak sie to teraz analizuje co nie? Ofc w miedzyczasie NIE BYLO nowych zon, nowych questow o eventach fabularnych jak w RIFT mozna bylo pomarzyc (zreszta dalej mozna), itd.... o jakosci serwerow z litosci nie wspomne itp....

RIFT jest rozwijany OK. Dajcie mu czasu to dopiero 3 miesiace - dla gry MMO to jak mrugniecie okiem a tutaj mamy 3 duze patche i sporo contentu dodanego - ofc to jest wiecej tego samego ale to pewnie dlatego ze dodaja to co sie nie zmiescilo ze wzgledu na timeframy lub odpadlo w hierarchii waznosci w procesie developerskim/betach.
W takim WoWie (krol themeparkow badz co badz) po 3 miesiacach byla wersja 1.2 (premierowa to 1.1) czyli az jeden patch, ktora dodal az Maraundon - inst na godzine grania.
Na "nowe" rzeczy w RIFT przyjdzie czas. Tak jak przyszedl w WoWie (BGsy np. zapowiadane juz przed premiera) i tak jak przyszedl w LOTRO (jak juz poskladali do kupy to co tam wypluli z siebie na premiere).

Moze i jade fanboizmem ale takei sa fakty a Trion robi kawal dobrej roboty, niestety zawsze znajda sie niezadowoleni, nawet jakby wypuszczali patche co tydzien.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:20 
Cytuj  
Taki maly spis co wprowadzono do RIFt po premierze (tylko wieksze rzeczy):

1. Integracja gry z Twitterem, Facebookiem i Youtube
2. Wardrobe Outfitting System i Cosmetic Items
3. River Of Souls World Event i River Of Souls 25man raid
4. Nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w
5. Kilkadziesiat nowych questow (glownie daily) powiazanych z eventami w patchach 1.1, 1.2 i 1.3 (1.3 ma 21 nowych questow)
6. Gilded Sanctum 10 man raid i Slivers
7. Looking For Grpup tool
8. Crafting Rifts
9. Waves Of Madness World Event i Hammerknell 20man raid (ponad 10 bossow - wielkosc ICC/Ulduar z WoW) plus nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w (w tym nowy underwater content i underwater rifts)
10. DARMOWE character transfery wlaczajac w to transfery calych gildii
11. Guild Banki
12. Bind To Account Cosmetic Itemki, fluff stuff i currency z riftow
13. Nowa kategoria kolekcji Sliver-Sight Artifact collections
14. Ancient Wardstones w kilku zonach (wiecej narazie nie bedzie bo system bedzie calkowicie przebudowany bo wg devsow ma potencjal)
15. invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z Spoils Of War 1.2
16. Mnostwo pierdol w stylu do kazdego patcha daily, achievementy, itemki, crafingowe recki i matsy, przebudowy calych klas, itp.. itd...

Ja wiem ze niektore z tych rzeczy nie robia szalu czy mogloby byc od razu ongame w dzien prmiery ale srsly...... TRZY MIESIACE (no trzy i pol).... malo to jest? To jest w CHUJ contentu. Przynajmniej dla mnie z tym ze ja gram "normalnie" - zadnego nolifeowania i poprastu ciesze sie gra, fabula, lore, nowymi inwazjami, itp...
Porownajcie sobie z dowolnym MMO w ktore gracie. : )

*

Posty: 156
Dołączył(a): 16.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
anubis napisał(a):
@Kabraxis PVP nigdy nie będzie dobrego w Rifcie, bo Trion pvp ma w dupie, a te patche nie wiele zmienią, nie mówię że gra jest beznadziejna bo jest zajebista ale ja szukam w mmorpg głównie pvp/rvr a obecnie takiej gry nie ma :( i to mnie martwi

ps - dobrze że mam ps 3 :) przynajmniej mam w co grać :)

Oczywiscie ze nie bedzie. Trion od poczatku mowil ze robi gre PvE.
A przylaza do niej jacys wannabe pvp plaerzy i placza ze w grze PvE nie ma PvP :roll:


wiem, wiem ale łudziłem się drobną nadzieją(bo nic innego ciekawego w tym roku nie wyszło i raczej nie wyjdzie) że trion pójdzie po rozum do głowy i pvp też rozwinie, a tak stracili jakieś 50 - 70 % graczy którzy pvp chcieli, cóż ich wybór.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:56 
Cytuj  
anubis napisał(a):
wiem, wiem ale łudziłem się drobną nadzieją(bo nic innego ciekawego w tym roku nie wyszło i raczej nie wyjdzie) że trion pójdzie po rozum do głowy i pvp też rozwinie, a tak stracili jakieś 50 - 70 % graczy którzy pvp chcieli, cóż ich wybór.


I bardzo dobrze. Wannabe pro PvPerzy tylko zepsuliby nastepna gre tak jak wiecznym whinem zepsuli WoW'a (choc tam to tylko jeden z elementow).
Pozatym mi cyganka powiedziala ze stracili conajmniej 90% i juz prawie nikt nie gra a serwery siedzace na high i medium to sciema - wszytko dlatego ze nie ma PvP.

PvP w takiej formie jak jest atm wystarczy w zupelnosci w tej grze niech sobie wrzuca co jakis czas Warfront czy daily PvP i na tym poprzestana. Niech roziwjaja to co rabia bardzo dobrze, czyli fajne PvE zamiast starac sie zadowolic kazdego i kazda grupe. PvPowcy maja swoje gry (EVE, te smieszne Mortale Online i inne). Jakby na sile starali sie zadowolic ta MNIEJSZOSC (tak.. tak i nie bedzie inaczej), ktora w kazdej grze dopomina sie balansu, open PvP i innych pierdol to stracili by rzeczywiscie - graczy PvE, ktorych jest kilkakrotnie wiecej.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 00:04 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
1. Integracja gry z Twitterem, Facebookiem i Youtube
Ok fajne, ale jaki ma to wplyw na rozgrywke?

Kabraxis napisał(a):
2. Wardrobe Outfitting System i Cosmetic Item
Tak jak pisalem plus za pomysl, minus za wykonanie.

Kabraxis napisał(a):
3. River Of Souls World Event i River Of Souls 25man raid
World event fajny, ale zakonczyl sie failem. RoS to drugi rajd w grze, sporo trudniejszy niz GS i podobnie jak caly conten rajdowy dostepny tylko dla hc rajdujacych glidii. Normalni gracze wykorzystuja go tylko jako teleport do barona.

Kabraxis napisał(a):
4. Nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w
Nudne, powtarzalne i sprawiajace wrazanie totalnie randomowych. Oczywiscie impact na swiat - zerowy.

Kabraxis napisał(a):
5. Kilkadziesiat nowych questow (glownie daily) powiazanych z eventami w patchach 1.1, 1.2 i 1.3 (1.3 ma 21 nowych questow)
Daily questy to poprostu nic innego tylko zakamuflowana farma.

Kabraxis napisał(a):
6. Gilded Sanctum 10 man raid i Slivers
10 man raid z wysrubowanym na maxa poziomem trudnosci. Wymagane itemy z GS powoduja, ze podobnie jak RoS jest to instancja dostepna tylko dla pro rajdujacych gildii.

Kabraxis napisał(a):
7. Looking For Grpup tool
W teorii fajna sprawa, w praktyce niewiele to zmienilo.

Kabraxis napisał(a):
8. Crafting Rifts
Kolejne nudne rifty, tym razem z itemami dla crafterow zamiast Planarite.

Kabraxis napisał(a):
9. Waves Of Madness World Event i Hammerknell 20man raid (ponad 10 bossow - wielkosc ICC/Ulduar z WoW) plus nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w (w tym nowy underwater content i underwater rifts)


Kolejny rajd, kolejne rifty, kolejne daily. To juz bylo...

Kabraxis napisał(a):
10. DARMOWE character transfery wlaczajac w to transfery calych gildii
Fajna sprawa, ale ponoc ma byc tylko w 1 strone tzn z ludnych serwerow na ghost.

Kabraxis napisał(a):
11. Guild Banki
To powinno byc od samego poczatku!

Kabraxis napisał(a):
12. Bind To Account Cosmetic Itemki, fluff stuff i currency z riftow
Itemy za Planarite byly dostepne od poczatku. Mount i inne itemki za friend invite to oczywiscie zysk dla Trionu. A gracze sie ciesza, ze maja nowego mounta...

Kabraxis napisał(a):
13. Nowa kategoria kolekcji Sliver-Sight Artifact collections
Tak jak pisalem - Artefakty i Achievmenty to zapchaj dziura dla casuali.

Kabraxis napisał(a):
14. Ancient Wardstones w kilku zonach (wiecej narazie nie bedzie bo system bedzie calkowicie przebudowany bo wg devsow ma potencjal)


Potencjal moze maja, ale na to chwile to martwy content.

Kabraxis napisał(a):
15. invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z Spoils Of War 1.2
Kolejne generic rifty i inwazje. Wyjatek - krowy w SS :)

Kabraxis napisał(a):
16. Mnostwo pierdol w stylu do kazdego patcha daily, achievementy, itemki, crafingowe recki i matsy, przebudowy calych klas, itp.. itd...
- przebudowa calych klas to w tej chwili nerf bat dla wszystkich souli oprocz clerow.
- crafting jak pisalem na ta chwile jest bez sensu. Do prosty jak drut.
- nowych matsow nie widzialem :)
- achievmenty = zapchaj dziura.

To czego Rift na ta chwile potrzebuje to nie kolejna rajdowa instancja czy nowe, lecz blizniaczo podobne rifty, ale:
- conajmniej jednej nowej zony (swiat jest zbyt maly!)
- nowej 10-osobowej instancji z poziomem trudnosci GSa, czyli posrednim pomiedzy T2, a T3.
- nowych modeli armorow dostepnych z craftingu, questow lub T1-T2.
- rozbudowania wardobow o wiecej outfit itemow.
- wprowadzenia nowych nagrod za artefakty
- rozbudowania i poprawienia craftingu, tak by byl ciekawy i przydatny na kazdym (wlacznie z 50) levelu
- bardziej interaktywnego wprowadzenia graczy w fabule. Mam na mysli takie rozwiazania jak Booki w LOTRO, misje z SWTOR czy filmy z GW.
- przebudowania systemu inwazji i riftow wprowadzajac wieksze zroznicowanie, podnoszac wymagania oraz zwiekszajac wplyw na swiat gry.
- dodanie public dungeonow, najlepiej laczac je ze strefami PvP (np walki PvP o loot z daily bossow)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 00:25 
Cytuj  
@Sparth
Mozes sie przestać produkować. Hartsman powiedział, że mają zaplanowany rozwój RIFT o rok do przodu od momentu premiery. To nie są amatorzy, którzy miotają sie nad własnym projektem nie wiedząc co mają z nim robic,.
To czy w to wierzysz czy nie to twoja sprawa.
Ja mu wierze. To gosc ktory ma leb na karku i nie rzuca słów na wiatr.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 00:30 
Cytuj  
@inside
Whateva.
Ja wroce jak dodadza cos co mnie zaciekawi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 11:27 
Cytuj  
wazne, ze ruch generujesz :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 11:32 
Cytuj  
Wogóle dziwi mnie, ze ludzie najpierw marudzą, że raidy i instancje w Wow to easy-mode, a potem jak w RIFT dostają, coś co poziomem trudności dorównuje Vanilla WoW a kompleksowością walk TBC/WOTLK, to marudzą, że za trudne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 11:55 
Cytuj  
@Inside

Jeszcze sie taki nie urodził co by wszystkim dogodzil :)
Ja mam wrazenie ze polacy potrafia tylko marudzic :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 12:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Wogóle dziwi mnie, ze ludzie najpierw marudzą, że raidy i instancje w Wow to easy-mode, a potem jak w RIFT dostają, coś co poziomem trudności dorównuje Vanilla WoW a kompleksowością walk TBC/WOTLK, to marudzą, że za trudne.


Ludzie dociagaja do 50, robia kilka T2 i odchodza bo nie maja z kim robic 20-tek. Dlatego pisalem, ze troche latwiejsza (mniej wymagajaca sprzetu) 10-tka by zalatwila sprawe.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 21:39 
Cytuj  
Heja heja... skoro tutaj wiekszosc jest tak zajebista i doskonale wie ze RIFT powinien miec rozbudowane PvP niczym gra w calosci poswiecone PvP a nie jak PvE themepark i doskonale wie jak to PvP powinno wygladac to mam cos dla was m8s: :)

http://www.trionworlds.com/en/careers/r ... signer-PVP

Aplikujcie i uraczcie nas swoja wizja, przeciez tu co drugi post to narzekania na PvP i zajebiste pomysly jak ta gra powinna wygladac i Trion wogole nie ma pojecia co robi, 90% graczy juz quitlo bo nie ma PvP, itd.... Do it. : )



A na powaznie to kolejna z przeslanek (po hintach o patchach glownie PvP 1.4 i 1.5) mowiaca ze Trion nie ma calkiem w dupie PvP, chce cos zmienic aby wam dogodzic (w sumie nie rozumiem dlaczego bo to moze rozjebac gre ale nvm) i wczesniej czy pozniej dostaniecie ten content PvP. Keep smiling. :)

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 22:39 
Cytuj  
Z tego co wiem to ostatnio na PTR cos tam testowali ale nie udalo mi sie odpalic klienta wiec nie zobaczylem co i jak. Jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie poniewaz pvp na dzien dzisiejszy jest co najmniej sztywne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 22:51 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Heja heja... skoro tutaj wiekszosc jest tak zajebista i doskonale wie ze RIFT powinien miec rozbudowane PvP niczym gra w calosci poswiecone PvP a nie jak PvE themepark i doskonale wie jak to PvP powinno wygladac to mam cos dla was m8s: :)

http://www.trionworlds.com/en/careers/r ... signer-PVP

Aplikujcie i uraczcie nas swoja wizja, przeciez tu co drugi post to narzekania na PvP i zajebiste pomysly jak ta gra powinna wygladac i Trion wogole nie ma pojecia co robi, 90% graczy juz quitlo bo nie ma PvP, itd.... Do it. : )



A na powaznie to kolejna z przeslanek (po hintach o patchach glownie PvP 1.4 i 1.5) mowiaca ze Trion nie ma calkiem w dupie PvP, chce cos zmienic aby wam dogodzic (w sumie nie rozumiem dlaczego bo to moze rozjebac gre ale nvm) i wczesniej czy pozniej dostaniecie ten content PvP. Keep smiling. :)

Nie skopiują content z DAoC dorzuca na srodek Dynamic Events i bedzie git. Nie mniej powątpiewam zeby ludzie w to grali, to i tak byloby to wiele ciekawsze niz mega nudny Port Scion, ktory byl, jest i bedzie zwyczajną kupą ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 cze 2011, 13:01 
Cytuj  
Ktos wie jak tam im ten test wczoraj wyszedl?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.