MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Problemy techniczne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38304
Strona 6 z 6

Autor:  iniside [ 1 mar 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
iniside napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Silnik jest chujowo napisany bo na karcie zabytku masz malo fps. Ciekawa teoria. Ja na sprzecie sprzed 1.5 roku gram w ultra bez zadnych problemow z view distance dodatkowo na maks. 1680@1050

No wlasnie, Chodzi o to ze post wyzej ma 5x lepsza karte graficzna niz ja i ma tyle samo fps ;p.


Nie no tak nie mozna porownywac, zjade jeden zdefiniowany suwak nizej i z 20 robi mi sie 40klatek. Wszystko kwestia ustawien. Sam supersampling zrzera ok 10klatek w stosunku do AA.

Przy twojej karcie nie ma szans aby obciazyc mocniej twoj procesor.
Poprostu czeka on na karte. Wcale to nie oznacza ze silnik jest zle napisany.

No nie. Ale część obliczeń (??) można chyba przeżuć na procesor.

AFAIR Geomerics napisał system Real-Time GI ktory korzysta właśnie z procesora a nie z karty graficznej.

Autor:  ctty [ 1 mar 2011, 15:08 ]
Tytuł: 

A ja mam wrażenie, że performance nieco spadł od bety 6/7 - tam praktycznie nigdy framerate nie spadł mi poniżej 25fps, a teraz w maksymalnym młynie (60+ graczy na rifcie) zdaża się spadek do 15-20 klatek. Podejrzewam, że 3-letni procesor nie daje już rady ...

W Meridian w godzinach szczytu jest 30-35 fps.

Gorsza sprawa, że przy ~24hrs /played miałem dwa crashe do pulpitu - "program wykonał niedozwoloną operację blablabla..." - w betach nie zdażyło się nigdy, no ale może to kwestia (braku) farta.

Sprzęt to E8400 @ 3.75 Ghz + Ati 6850 + Win7 64bit, ustawienia na ultra@1920.

Autor:  raggnarok [ 1 mar 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
druzil napisał(a):
A napisz na czym grasz i ile masz srednio klatek (jakie ustawienie settings?)

U mnie na gtx460oc 4gb ram, q9650 oc/3600Mhz ustawione na ultra pokazuje w miescie ~25k/s.(1920x1200) Porownujac swoje wyniki do tego co prezentuja inni wyglada ze jest w normie.

Wiadomo chcialoby sie wiecej ale trzeba brac pod uwage ze grafika naprawde ma nad czym pracowac.

GeFroce9600 i5 750 i w 1650x1020 (czy jakos tak), i ustawienia na random, mam okolo 25-30fps. Wiec z cala doza pewnosci mowie ze silnik jest chujowo napisany ;p.


Raczej masz chujowo skonfigurowany swoj zestaw kompterowy :) i5 i GF9600, roflmao.

Autor:  iniside [ 1 mar 2011, 17:11 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
iniside napisał(a):
druzil napisał(a):
A napisz na czym grasz i ile masz srednio klatek (jakie ustawienie settings?)

U mnie na gtx460oc 4gb ram, q9650 oc/3600Mhz ustawione na ultra pokazuje w miescie ~25k/s.(1920x1200) Porownujac swoje wyniki do tego co prezentuja inni wyglada ze jest w normie.

Wiadomo chcialoby sie wiecej ale trzeba brac pod uwage ze grafika naprawde ma nad czym pracowac.

GeFroce9600 i5 750 i w 1650x1020 (czy jakos tak), i ustawienia na random, mam okolo 25-30fps. Wiec z cala doza pewnosci mowie ze silnik jest chujowo napisany ;p.


Raczej masz chujowo skonfigurowany swoj zestaw kompterowy :) i5 i GF9600, roflmao.

Lepsza grafa mi niepotrzebna. Moze kiedys wymienie ;p.

Autor:  goatguy [ 1 mar 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

U mnie zdecydowanie lepiej niż w becie. Phenom II X4 955@3,6GHz, 4GB i 9800GTX, 1680x1050, wszystkie suwaki na full poza shadow map coś tam i edge smoothing zamiast antialiasingu. Zadowalające 25-30fpsów.

Autor:  anubis [ 2 mar 2011, 22:09 ]
Tytuł: 

kurcze ma bardzo duży kłopot z latency - do tej pory grałem na whitefall i nie było żadnych opóźnień, ale że była zarąbista kolejka dzisiaj jak wróciłem z roboty więc stworzyłem postać na imperium i innych serwerach i tu : latency sięgające nawet 500 k - jakieś sugestie czego może to być problem ??

Autor:  Yuurei [ 2 mar 2011, 22:24 ]
Tytuł: 

U mnie też dziś latency szalało. Nie dało się grać.

Autor:  jinnai [ 3 mar 2011, 09:37 ]
Tytuł: 

U nas w gildii tez było kilka osób, co miały bardzo duże problemy z lagami wczoraj.

Autor:  Mendol [ 3 mar 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

widac, ze im sie troche sypie, w RC juz kilka osob narzeka na problemy z lagiem - nie wspominajac o hurtowych disconnectach kilku osob na raz w dniu wczorajszym.

Autor:  Kabraxis [ 3 mar 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

Ja zauwazylem wczoraj tylko lekkiego (tak do pol sekundy max i to tylko czasami) laga przy zone eventach jak bijemy bossow (50+ players). I nie dotyczy to teleportujacych sie ludzi i takich tam (bo tym pewnie sie zajmuje osobny serwer) ale tylko zauwazylem opoznienie przy uzywaniu moich skilli.
Ale to i tak tylko czasem.

Nie wiem... chyba mam szczescie. :)

Autor:  iniside [ 3 mar 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

Dzisiaj był patch. Czy tam wczoraj.

Tez wczoraj miałem DC. Ale tak o pomiedzy 11.30 a 12.30.

Autor:  Bloodleaf [ 3 mar 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

D/C miewam okazjonalnie , z lateny ok srednio 60-70ms, po ostatnim patchu tylko mialem problemy bo mialem spiki po 5k i chyba z 15 d/c.

Autor:  Keii [ 4 mar 2011, 15:59 ]
Tytuł: 

Ktoś próbował usunąć CC z konta Riftowego? Mi za każdym razem wywala błąd i każe próbować później. Z tego co widzę na oficjalnym forum, trochę ludzi ma ten problem.

Autor:  Kabraxis [ 4 mar 2011, 16:06 ]
Tytuł: 

Mam to samo.

Autor:  Keii [ 4 mar 2011, 16:08 ]
Tytuł: 

Oby zmieniło się to dziś po oficjalnej premierze w EU.

Autor:  Brolg [ 4 mar 2011, 20:00 ]
Tytuł: 

Wlasnie zalozylem konto, login hasło po potwierdzeniu zalogowalo mnie na stronie. Ale cały czas jak próbuje wprowadzic te same dane zeby zaczac grac... Authentication failed. Wylogowalem sie na stronie, przy kolejnej próbie zalogowania z tym samym hasłem to samo, tez sie nie moge zalogowac. Mial ktos ten problem?

PS. Zadziałało, musiało prawie 10 minut minąć, tyle ludzi się na raz loguje??

Autor:  jarpacz [ 5 mar 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

Czy ktoś ma problem z dzisiejszym patchem? Nie mogę go ściągnąć. wyskakuje błąd " download failed code #56 http#)" Czy można patche ściagąć z innego źródła?

[edit]
ok problem rozwiązany
http://forums.riftgame.com/showthread.p ... HE-**FIX**

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2011, 08:03 ]
Tytuł: 

Od pewnego czasu zauważam po wyjściu z gry dziwny dźwięk z głośników - takie terkotanie. Pomaga na to jedynie restart komputera. Zjawisko zachodzi tylko przy Rifcie i to właśnie po wyjściu z gry - jedna na 3 sesje gry kończy się takim pierdzeniem głośników. Karta muzyczna Asus Xonar i najnowsze sterowniki do Win7. Nigdzie indziej się z tym nie spotkałem, jakieś pomysły?

Autor:  Madas [ 6 mar 2011, 09:31 ]
Tytuł: 

Mam ten sam problem, wylacz GX w DSP mode.

http://forums.riftgame.com/showthread.p ... lient-exit

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Madas napisał(a):
Mam ten sam problem, wylacz GX w DSP mode.

http://forums.riftgame.com/showthread.p ... lient-exit


Wielkie dzięki, zadziałało!

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team