MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 56 z 79

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 15:05 ]
Tytuł: 

Ping 50k. Powinien byc jakis achivment za to ze mnie nie wyjebało z server a;p.

Autor:  goompas [ 9 kwi 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

Cos im nie wyszla ta druga faza world eventu :D W pewnym momencie sie zresetowal, a o lagach to juz wogole lepiej nie mowic.

Autor:  iniside [ 10 kwi 2011, 18:34 ]
Tytuł: 

GRA UMIERA! NA WHITEFALL JEST KOLEJAK!! FAIL!!!O!!(!N!!!

Autor:  Neonin [ 10 kwi 2011, 19:27 ]
Tytuł: 

zmniejszyli capa na serwerze do 30 osób? :roll:

Autor:  druzil [ 10 kwi 2011, 20:40 ]
Tytuł: 

XD

Autor:  EloNis [ 28 maja 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

Witam,

Jak wygląda teraz balans w Rifcie. Wracam do gry po ponad 2 miesięcznej przerwie i chciałbym wiedzieć co się zmieniło. Planuję zagrać Rougiem Assasinem, jak się spisuje na PvP na dziś dzień? 1vs1? WFy?

Autor:  Karol66 [ 29 maja 2011, 07:59 ]
Tytuł: 

Ja mam tylko rank2 i gear z craftu/pvp (bez T2) ale gra się całkiem ok.
Co prawda wyszło mi jakiś czas temu, że tylko jeden build mi się sprawdza pod PvP (51sin z dance blade) ale może to kwestia stylu gry (widziałem, że sporo roguesów lata z buildami MM albo RS a masochistami chyba nie są).
Mam też alta locka/pyro/chloro, też mi się podoba w PvP (szczególnie na WFach garden i port) ale jakoś szczególnie OP się nim nie czuje.

Autor:  EloNis [ 29 maja 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

Sin/Dancer? A nie Sin/NB dla 15% zwiększenia dmgu?

Autor:  Piszpan [ 29 maja 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

dobry sin zjedzie teraz prawie kazdego w ciaglu kilku sekund. nawet marksman teraz zaczal robic niezly dmg plus notoryczne sciagnie buffow. ogolnie ludzie placza ze teraz rogal jest op. ogolnie fajna klasa do grania.

Autor:  Karol66 [ 29 maja 2011, 17:50 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
Sin/Dancer? A nie Sin/NB dla 15% zwiększenia dmgu?


Właśnie to jest porypane.
W teorii powinno byc lepiej podnieść sobie dmg skili i finisherów o 15% ZAWSZE.
W praktyce lepiej jest brać ten skill z BD który daje o 35% lepszy dmg 3 abilities użytych bezpośrednio po finisherku BD.
Z daggerami 24dps i tym bufem serpent strike wali za 1.2 normal dmg i 1.8-2k krytyka (a krytyki przy tym skilu to jakieś 70%), assasinate (po slip away) za 2k dmg a zwykły backstab za 1k.

Procedura ataku przy tym template jest taka:
assasinate, stun, puncture, finisher BD (zadałeś ok 2k dmg i masz w tym momencie buffa na 3 następne uderzenia ze skili)
stun właśnie puszcza więc walisz silence (działa tylko 2 sek) i serpent strike, backstab, backstab - kolejne 3-4k dmg i glass cannon dead.
Ewentualnie walisz serpent, slipaway, assasinate, backstab + finisher i tak generujesz 5+k dmg co powinno styknąć na kleryka.

Przed atakiem zapuszczas sobie sprinta z BD żeby Ci gośc nie odskoczył (nie wyciąga ze stealtha) ale generalnie to mało prawdpodobne bo wyprowadza się tak szybko ten dmg że zaskoczenie jest pełne.

Czasami jakiś warlock zdąży zapodać tego instanta na pochłanianie 80% obrażen ale wtedy daje slip away i atakuje ponownie za 20-30 sek (mi się podniosą przez ten czas wszystkie skile a on ma jeszcze 2.5 min do swojego).

Macra trzeba sobie tylko dobrze ustawić.

Pierwszy atak powinien miec:
puncture
foul play
poison malice
reprisal
savage strike
quick shot

potem finisher tylko ten z BD (assasinowego kompletnie osrywasz, warto mieć jeszcze wyciągnięty head shot na pasek na inne okazje)

Drugie macro:
serpent strike
weapon barrage
backstab
reprisal
savage strike
quick shot

anyway... najważniejsze jest żeby kontrolować "odpalenie" serpenta
nie można go użyć przed finisherem tylko zawsze po, bo to główny dmg skill na którym najlepiej widać przyrost dmg od deadly dance

Autor:  EloNis [ 29 maja 2011, 18:21 ]
Tytuł: 

Właśnie widziałem na oficjalnym forum screena jak koleś wyjebał crita z Final Blowa za 4700 dmg więc trochę dziwne że lepiej finishera z BD. 50 lvl pewnie do 2 tygodni powinienem wbić więc wtedy poważniej się nad tym zastanowię.

Autor:  Karol66 [ 30 maja 2011, 00:17 ]
Tytuł: 

Jak nie wiadomo z jakim gearem i na jakich buffach to ciężko porównywać.
Ja próbowałem grać w różnych konfiguracjach sin-nb-bd (ale bez poświęcania perma stealtha i slip away) i na tym konkretnym bulidzie miałem najlepsze wyniki.
On mi zresztą też najlepiej odpowiada pod kątem stylu walki - generujesz piekny dmg burst przez pierwsze 10 sek walki a potem znikasz bo jak nie zabiłeś gościa to już go nie zabijesz.


A tak zupełnie z innej beczki.
Jak się w rifcie lata?
Nie widziałem takiego skila (od lewitowania >35m nad ziemią), ani "mounta" a jednego gościa który fruwał mi nad głową i napierdalał firebolami już spotkałem.

Autor:  Ravushimo [ 30 maja 2011, 06:46 ]
Tytuł: 

Pewnie hack... na mmowned premium jest tego sporo, nie tyle moze co do wowa, ale nie brakuje botow ani tego typu hackow.

Autor:  Piszpan [ 30 maja 2011, 08:27 ]
Tytuł: 

ogolnie to dodam ze wszystko sie zmienia majac full pvp sprzet. 35% resista robi duza roznice.

Autor:  raas [ 30 maja 2011, 12:51 ]
Tytuł: 

A ja mam takie pytanie. Obecnie przymierzam się w raz z dziewczyną do gry w Rift i zastanawia mnie jak rozwija się populacja w grze, graczy przybywa, ubywa, player base powoli stabilizuje się na stałym poziomie ?

Oraz jakie są plany rozwoju gry ?
Warto planować dłuższą grę czy raczej rozrywka na kilka miechów i dead?


//niby pasuje do "szybkie pytanie szybka odpowiedź" ale wolałem umieścić to tutaj.

Autor:  Soulless [ 30 maja 2011, 14:16 ]
Tytuł: 

Na whitefall jak chcesz się zalogować po 18tej to licz się z kolejką na 15-60 minut :D

Autor:  Nyx [ 30 maja 2011, 15:54 ]
Tytuł: 

Odnowilem dzis subskrypcje i miłe zaskoczenie.

Masa ludzi biega dookoła, riftów nawalone na mapie tak, że gdzie się nogę nie postawi to zaraz rift jest.

Ogólnie gra tętni życiem, a pierdolenie, że gra umiera jest napędzane przez haterow, którzy robią sztuczną otoczkę wokół gry.

Mam wrażenie, że perfomance jest dużo lepszy też.

Pytanie do grających, gdzie gracie i po jakiej stronie?

Autor:  Ravushimo [ 30 maja 2011, 17:09 ]
Tytuł: 

Na Whitefallu juz po 16 bywa ze jest kolejka, darowalem sobie juz tam gre jakis czas temu. Teraz pykam po stronie defiantow na tym jedynym angielskim PvP-RP i jest w porzadku. Ludzi nie brakuje, nie ma problemu z utworzeniem grupy na eventy/dungeony ze znalezieniem ofiary jak chce sie powalczyc na swiezym powietrzu tez nie ma problemu. ;]

Autor:  iniside [ 30 maja 2011, 17:14 ]
Tytuł: 

Z następnym patchem będą darmowe transfery raz w tygodniu, wiec kolejki nie powinny być już dłużej problemem :D.

Autor:  Sparth2 [ 30 maja 2011, 18:09 ]
Tytuł: 

Mimo, ze gra ma sie dobrze to jednak przed-wakacyjny ubytek ludzi jest zauwazalny.

Strona 56 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team