Kabraxis napisał(a):
1. Integracja gry z Twitterem, Facebookiem i Youtube
Ok fajne, ale jaki ma to wplyw na rozgrywke?
Kabraxis napisał(a):
2. Wardrobe Outfitting System i Cosmetic Item
Tak jak pisalem plus za pomysl, minus za wykonanie.
Kabraxis napisał(a):
3. River Of Souls World Event i River Of Souls 25man raid
World event fajny, ale zakonczyl sie failem. RoS to drugi rajd w grze, sporo trudniejszy niz GS i podobnie jak caly conten rajdowy dostepny tylko dla hc rajdujacych glidii. Normalni gracze wykorzystuja go tylko jako teleport do barona.
Kabraxis napisał(a):
4. Nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w
Nudne, powtarzalne i sprawiajace wrazanie totalnie randomowych. Oczywiscie impact na swiat - zerowy.
Kabraxis napisał(a):
5. Kilkadziesiat nowych questow (glownie daily) powiazanych z eventami w patchach 1.1, 1.2 i 1.3 (1.3 ma 21 nowych questow)
Daily questy to poprostu nic innego tylko zakamuflowana farma.
Kabraxis napisał(a):
6. Gilded Sanctum 10 man raid i Slivers
10 man raid z wysrubowanym na maxa poziomem trudnosci. Wymagane itemy z GS powoduja, ze podobnie jak RoS jest to instancja dostepna tylko dla pro rajdujacych gildii.
Kabraxis napisał(a):
7. Looking For Grpup tool
W teorii fajna sprawa, w praktyce niewiele to zmienilo.
Kabraxis napisał(a):
8. Crafting Rifts
Kolejne nudne rifty, tym razem z itemami dla crafterow zamiast Planarite.
Kabraxis napisał(a):
9. Waves Of Madness World Event i Hammerknell 20man raid (ponad 10 bossow - wielkosc ICC/Ulduar z WoW) plus nowe invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z w/w (w tym nowy underwater content i underwater rifts)
Kolejny rajd, kolejne rifty, kolejne daily. To juz bylo...
Kabraxis napisał(a):
10. DARMOWE character transfery wlaczajac w to transfery calych gildii
Fajna sprawa, ale ponoc ma byc tylko w 1 strone tzn z ludnych serwerow na ghost.
Kabraxis napisał(a):
11. Guild Banki
To powinno byc od samego poczatku!
Kabraxis napisał(a):
12. Bind To Account Cosmetic Itemki, fluff stuff i currency z riftow
Itemy za Planarite byly dostepne od poczatku. Mount i inne itemki za friend invite to oczywiscie zysk dla Trionu. A gracze sie ciesza, ze maja nowego mounta...
Kabraxis napisał(a):
13. Nowa kategoria kolekcji Sliver-Sight Artifact collections
Tak jak pisalem - Artefakty i Achievmenty to zapchaj dziura dla casuali.
Kabraxis napisał(a):
14. Ancient Wardstones w kilku zonach (wiecej narazie nie bedzie bo system bedzie calkowicie przebudowany bo wg devsow ma potencjal)
Potencjal moze maja, ale na to chwile to martwy content.
Kabraxis napisał(a):
15. invazje, zone eventy, world bossowie i rifty z Spoils Of War 1.2
Kolejne generic rifty i inwazje. Wyjatek - krowy w SS
Kabraxis napisał(a):
16. Mnostwo pierdol w stylu do kazdego patcha daily, achievementy, itemki, crafingowe recki i matsy, przebudowy calych klas, itp.. itd...
- przebudowa calych klas to w tej chwili nerf bat dla wszystkich souli oprocz clerow.
- crafting jak pisalem na ta chwile jest bez sensu. Do prosty jak drut.
- nowych matsow nie widzialem
- achievmenty = zapchaj dziura.
To czego Rift na ta chwile potrzebuje to nie kolejna rajdowa instancja czy nowe, lecz blizniaczo podobne rifty, ale:
- conajmniej jednej nowej zony (swiat jest zbyt maly!)
- nowej 10-osobowej instancji z poziomem trudnosci GSa, czyli posrednim pomiedzy T2, a T3.
- nowych modeli armorow dostepnych z craftingu, questow lub T1-T2.
- rozbudowania wardobow o wiecej outfit itemow.
- wprowadzenia nowych nagrod za artefakty
- rozbudowania i poprawienia craftingu, tak by byl ciekawy i przydatny na kazdym (wlacznie z 50) levelu
- bardziej interaktywnego wprowadzenia graczy w fabule. Mam na mysli takie rozwiazania jak Booki w LOTRO, misje z SWTOR czy filmy z GW.
- przebudowania systemu inwazji i riftow wprowadzajac wieksze zroznicowanie, podnoszac wymagania oraz zwiekszajac wplyw na swiat gry.
- dodanie public dungeonow, najlepiej laczac je ze strefami PvP (np walki PvP o loot z daily bossow)