MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 62 z 79

Autor:  Sparth2 [ 23 cze 2011, 06:06 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
w czyms poprostu fajnym na co "pracuje" caly serwer.


Chociaz nikt na shardzie nie zrobil by nawet 1 questu eventowego to i tak faza druga sie pojawi :)

Autor:  Thou [ 23 cze 2011, 10:07 ]
Tytuł: 

Nie był bym tego taki pewien....

Autor:  vidi21 [ 23 cze 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

ciekawia mnie twoje porownania do wowa (w ktorego od jakis 2 miesiecy nie gram ale jestem na bierzaco). mowisz, ze hard mode takie latwe, a w rifcie... wcale nie sa trudniejsze. poziom trudnosci jest mniej wiecej taki sam jak dla mnie a widzialem end game w obu grach- aktualny endgame.

ale to co napisal qyci3c to troche prawda... co ty takiego rage'a lapiesz. jak piszesz bzdury w stylu, ze bt to byl hardcore to nie dziw sie, ze sie ludzie smieja. gra jak gra, kazdy sobie gra w co lubi

Autor:  Wedge [ 23 cze 2011, 18:30 ]
Tytuł: 

@Kabra nie za bardzo kumam co ty wlasciwie porownujesz? Z jednej strony na szali stawiasz gre, ktora istnieje na rynku od ponad 6 lat, i na ktora Blizz czesciowo juz polozyl lache bo maja prawie gotowe D3 i na widoku nowe MMO. Z drugiej zas stawiasz Rifta, ktory istnieje od niedawna i developerzy jeszcze sie staraja...tylko, ze jak widze wsio idzie w kierunku jeszcze wiekszego clone wowa. Wow mimo swego wieku nadal ma sie bardzo dobrze. Jestem ciekaw jaki bedzie "state of the game" za 5-6 lat w przypadku Rifta....

Autor:  Dana [ 24 cze 2011, 11:15 ]
Tytuł: 

http://wiki.teamfortress.com/wiki/File:Wellspunhat.jpg

Sprzedam taką czapeczkę za pięć zeta :D

Autor:  Eaikon [ 28 cze 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

dzien powszedni godzina 21.20, kolejka na Whitefall 10minut...

Autor:  zaboleq [ 8 lip 2011, 22:43 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
WoW dogs agroo... oh noes !!!

PLX idzcie do swojego dzialu podniecac sie hardmodai w Ulduarze. To ze pare walk jest fajnych i trudnych to nie ratuje calej gry, ktora jest plytka i banalna i calego contentu radiowego post TBC, ktory jest latwy, nudny i chujowy a przede wszytkim ZBYT PRZYSTEPNY przez co wyzuty z jakiejkolwiek epickosci i poczucia robienia czegos fajnego. Choc oczywiscie zaraz wpadnie Cypis czy jakis inny i napisze ze on gra 30 minut na tydzien i jest ultra casualem i takie rozwiazanie jest zajebiste dla gry i wogole dla MMO.

A to ze najwiekszym problemem WoW'a jest czestotliwosc update'ow to nie jest prawda bo te update'y i expansiony sa poprostu za plytkie, za latwe i za chujowe atm. To zeby jebali tak jak Trion co miesiac duzy patch wiele by nie zmienilo bo po 2 dniach i tak wszytko jest "na farmie" przez 50% playerbase (lekka hiperbola tutaj ale tak mniej wiecej jest) a sam patch to instancja i nie wiele wiecej.

Porownujac z RIFTem gdzie oprocz contentu raidowego instancjonowanego w 1.3 dostaje sie 3 tygodniowy event z masa nowego outdoor contentu i solo i grupowego i raidowego, kilkadziesiat nowych questow, plus fabularny rozwoj gry dziejacy sie de facto na naszych oczach to nawet nie ma co porownywac. Nie mowiac juz ze taki patch, dzieki eventowi zapewnia zajecie przez spokojnie miesiac dla wiekszosci playerbase. Plus content jest ladnie rozdystrubuowany po wszytkich zonach i kazdym lvl range, mimo ze glownym tematem gry jest engame i raidowania a glownym tematem patcha jest nowy 20osobowy raid.

Oprocz tego kazdy, czy raiduje czy nie ma poczucie uczestniczenia w czyms "epickim", wielkim, w czyms poprostu fajnym na co "pracuje" caly serwer. Ma sie poczucie ze swiat gry zyje i sie rozwija a nie jest statyczny i nudny jak przemowienia w polskim sejmie.

I to jest jeden z glownych powodow chujowosci WoW'a atm... wszytko jest zrobione po najmneijszej linni oporu, wszytko jest plytkie, krotkie, malo epickie, swiat jest martwy nawet w dzien wydania patcha, itp...

Blizzard wiecej uwagi poswieca wymodelowaniu nowego mounta do Item Shopu, zaby sie zajebiscie swiecil niz contentowi (raidowemu czy jakiemukolwiek innemu) czy zrobieniu czegokolwiek z gra aby czlowiek grajac w nie nie mial wrazenia ze gra w Hello Kitty Online - taka smutna prawda.

To ze hardmody sa nawet fajne nic a nic nie zmienia.

Tyle ode mnie w kolejnej kwestii WoW vs RIFT.


Odinstaluj addony, nie ogladaj taktyk na YT od gildi które czyszczą content na PTR i wtedy pogadamy wymiataczu :)
Rift to klon wow-a tylko troche nowszy bo pozniej wyszedl. niczym, sie nie rozni.

Autor:  Isengrim [ 8 lip 2011, 22:50 ]
Tytuł: 

Saga "Synowie i Córki Everquesta" . Przecież to chów wsobny.

Autor:  Albrecht [ 13 lip 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Jak aktywować darmowy tydzień?

edt: nvm, jest już. Nie wiem czemu wcześniej nie było.

Autor:  Isengrim [ 13 lip 2011, 20:14 ]
Tytuł: 

http://eu.riftgame.com/en/products/return-to-telara/
13/07-19/07 gra za free.
Cytuj:
Offer only open to users whose RIFT subscriptions ended on or before 6/23/11. Offer entitles user to seven (7) consecutive days’ free RIFT gameplay time from 12:01am GMT on 7/13/11 through 6:59am GMT on 7/20/11. GAMEPLAY REQUIRES: (1) INTERNET CONNECTION (SOLD SEPARATELY), (2) A TRION WORLDS ACCOUNT IN GOOD STANDING, (3) A VALID COPY OF THE RIFT GAME, AND (4) ACCEPTANCE OF GAME LICENSE AND USAGE TERMS. If user re-subscribes to RIFT during free gameplay time, user’s credit card or pre-paid game time card will be charged immediately, and any remaining free gameplay time will be forfeit.

Autor:  Sou [ 13 lip 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Grajac w TF2 dostalem jakis bilecik na czapke. Nie wiem o co chodzi bo jak chce go uzyc to kaze mi sie zarejestrowac na www trionu czy czegostam a jak wpisuje kod to mi wyskakuje plan platnosci za Rifta... WTF?! Chce czapke w TF2 a nie rifcie:/

Autor:  Gefaran [ 20 lip 2011, 07:53 ]
Tytuł: 

Mam pytanko: Czy na wyższych levelach ten cały Rift to dalej kopia WoW? Jestem w połowie triala i prawdę mówiąc ta gra wydaje się być taką mieszanką 40% WHO + 60% WoW. Graficznie WoW, skile i drzewka rozwoju WoW, public eventy WHO itd. Nie żebym narzekał, czy mieszał ją z błotem. Szukałem czegoś innego, nowego i ciekawego i grafika zerżnięta z WoWika raczej nie jest zbyt odkrywcza w naszych czasach :wink:

Autor:  Gokulo [ 20 lip 2011, 08:00 ]
Tytuł: 

Itt: WoW invented graphics.

Autor:  tiomor [ 20 lip 2011, 08:20 ]
Tytuł: 

Standardowy i kolekcjonerski key daja 30 dni grania, nie?;p

Autor:  Wedge [ 20 lip 2011, 08:57 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
grafika zerżnięta z WoWika raczej nie jest zbyt odkrywcza w naszych czasach :wink:

Proponuje wizyte u okulisty :D

Autor:  anubis [ 20 lip 2011, 09:44 ]
Tytuł: 

Wedge napisał(a):
Gefaran napisał(a):
grafika zerżnięta z WoWika raczej nie jest zbyt odkrywcza w naszych czasach :wink:

Proponuje wizyte u okulisty :D


albo zmianę okularów :P

Autor:  tiomor [ 20 lip 2011, 10:54 ]
Tytuł: 

Dobra, sciagam.

Na serwerze PvP RP jest sporo polakow? Ewentualnie jakas niezla Polska gildia?
No i na ktorym serwie naszych popieprzonych rodakow jest najwiecej?

Autor:  Gefaran [ 20 lip 2011, 11:37 ]
Tytuł: 

anubis napisał(a):
Wedge napisał(a):
Gefaran napisał(a):
grafika zerżnięta z WoWika raczej nie jest zbyt odkrywcza w naszych czasach :wink:

Proponuje wizyte u okulisty :D


albo zmianę okularów :P


Dodanie blura i innych bajerków nie zmienia samego cora grafiki. Nie twierdzę, że Rift_świnia = WoW_świnia. Jednak choć obrazek delikatnie inny styl grafiki ten sam, tyle że z efektami. A już model rifla w 90% ten sam. Tak czy inaczej dzięki, mimo braku odpowiedzi na moje pytanie można wnioskować że modele graficzne dalej też będą w tym stylu.

Autor:  zax [ 20 lip 2011, 12:00 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
Mam pytanko: Czy na wyższych levelach ten cały Rift to dalej kopia WoW? Jestem w połowie triala i prawdę mówiąc ta gra wydaje się być taką mieszanką 40% WHO + 60% WoW. Graficznie WoW, skile i drzewka rozwoju WoW, public eventy WHO itd. Nie żebym narzekał, czy mieszał ją z błotem. Szukałem czegoś innego, nowego i ciekawego i grafika zerżnięta z WoWika raczej nie jest zbyt odkrywcza w naszych czasach :wink:


Zmieniłbym to na "90% WoWa" raczej.

Rift zapowiadał się na wow klona od samego początku, z tą różnicą że miał być bardziej social, tzn bez dungeon findera itp. Jednak jedyne zmiany od premiery do momentu kiedy quitnąłem to wprowadzenie cross-server dungeonów, api pod addony itp. Obecnie endgame sprowadza się do stania w meridian i czekaniu w kolejce na coś, oraz sprawdzaniu swojego dpsu w Recouncie - pure antisocial shit ala WoW. Jeśli miałbym grać w takie gówno, to jednak wolę WoWa, w którym przynajmniej PvP jest (nie śmiać się! ;) ) w miarę zbalansowane - w porównaniu do rifta.

Autor:  Wedge [ 20 lip 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Obecnie endgame sprowadza się do stania w meridian i czekaniu w kolejce na coś, oraz sprawdzaniu swojego dpsu w Recouncie - pure antisocial shit ala WoW.

Przesadzasz. Porob sobie np. pvp questy tak wieczorkami to zobaczysz ile ludzi biega, oczywiscie jak grasz na pvp serwerze.

Strona 62 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team