MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 64 z 79

Autor:  iniside [ 1 lis 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
Lokken napisał(a):
Na WF jest zawsze po równo :P

Ogólnie na Whitefall jest przewaga Defiantów, ale ostatnio maleje. Przynajmniej nie trzeba ich szukać.

Jak dla mnie porażka żeby kogoś spotkać trzeba mieć nielada farta gram po stronie Guardians, populacja niby medium , ale ludzi jak na lekarstwo :)
Niby Defiantów jest więcej, ale lvlując 30+ jak spotkam 2,3 osoby na moim lvlu po stronie Defiantów to sukces.

Levelujesz. Pogadamy jak dojdziesz do 50 ;p.

Autor:  Falangista [ 1 lis 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Levelujesz. Pogadamy jak dojdziesz do 50 ;p.

Jeżeli dojdę :wink: bo te opustoszałe zony nie są zbyt motywujące do lvlowania jednak brak pvp w trakcie lvlingu to poważny mankament.

Autor:  iniside [ 1 lis 2011, 14:29 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
iniside napisał(a):
Levelujesz. Pogadamy jak dojdziesz do 50 ;p.

Jeżeli dojdę :wink: bo te opustoszałe zony nie są zbyt motywujące do lvlowania jednak brak pvp w trakcie lvlingu to poważny mankament.

Poważna zaleta, bo szybciej można levelować. Zreszta w każdym theme-parkowym mmo w starym stylu jest tak samo, wiec nie wiem czego oczekiwałeś ;p.

Autor:  vidi21 [ 1 lis 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

nom a potem szykuj sie na szybki wpierdol po wylevelowaniu ^^

Autor:  sula [ 1 lis 2011, 22:49 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
Jak dla mnie porażka żeby kogoś spotkać trzeba mieć nielada farta gram po stronie Guardians, populacja niby medium , ale ludzi jak na lekarstwo :)
Niby Defiantów jest więcej, ale lvlując 30+ jak spotkam 2,3 osoby na moim lvlu po stronie Defiantów to sukces.

Taka jest konstrukcja tej gry. Levelling jest bardzo szybki , wobec tego większość populacji jest na level cap.
Większość theme-parków jest tak robiona od dłuższego czasu, tylko w Rift to bardziej widać, bo świat mimo, że dopracowany(w sensie, że wszystko działa bez problemow) to jest stosunkowo niewielki ,a bardzo szybki levelling jeszcze przynajmniej dla mnie pogłębia wrażenie, że jest to niczym innym tylko 'wprowadzeniem' do właściwej części gry czyli tzw. 'end-game'.

Wobec tego bardzo duża część populacji po prostu wbija max. level tak szybko jak tylko można i pogłębia to tylko poczucie pustki.

Naprawdę zaczynam się zastanawiać po cholerę ten tzw. 'levelling' jest jak gra jest tak obmyślona?

Autor:  iniside [ 1 lis 2011, 23:42 ]
Tytuł: 

Bo ludzie by marudzili, że levelować nie moga. taa hipokryzja totalna.
A po drugie, zeby wyciagnac wiecej kasy.
Jak dla mnie level mogą zostać, ale producent powinien odrazu umożliwć stworzenie charka z max level.

Autor:  vidi21 [ 2 lis 2011, 08:24 ]
Tytuł: 

lvling jest po to zeby mniej wiecej zapoznac sie ze skillami postaci, mechanizmem gry itd. nie kazdy od razu jest alfa i omega. juz widze jacy byliscie pro na samym poczatku gry :)

Autor:  iniside [ 2 lis 2011, 08:59 ]
Tytuł: 

vidi21 napisał(a):
lvling jest po to zeby mniej wiecej zapoznac sie ze skillami postaci, mechanizmem gry itd. nie kazdy od razu jest alfa i omega. juz widze jacy byliscie pro na samym poczatku gry :)

Po tylu przegranych themeparkowych MMO, to moglem w RIFTa z zamknietymi oczami grać ;e.

Autor:  kahR [ 2 lis 2011, 13:59 ]
Tytuł: 

Witam,
Mam kłopot z aktywacją klucza (z darmowej puli na greensmangaming.co.uk). Gdy próbuję dodać klucz w apply code dostaje: "We are unable to redeem your voucher at this time. Please try again later." Napisałem ticket do supportu i dostałem odpowiedź, że pomogą mi z tym jeśli do nich zadzwonie celem "ownership veryfication" i tu problem bo ten numer z ich strony nie działa.

Może ktos z was miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać lub alternatywny sposób kontaktu z trionem?

Autor:  goatguy [ 23 gru 2011, 06:13 ]
Tytuł: 

Włamanie na serwery Triona, czy fake?

Cytuj:
We recently discovered that unauthorized intruders gained access to a Trion Worlds account database. The database in question contained information including user names, encrypted passwords, dates of birth, email addresses, billing addresses, and the first and last four digits and expiration dates of customer credit cards.

There is no evidence, and we have no reason to believe, that full credit card information was accessed or compromised in any way. We have already taken further action to strengthen our systems, even as we, with external security experts, continue to research the extent of the unauthorized access.

You will notice on your next log in to our website that you will be required to change your password, and existing Mobile Authenticator users will also need to reconnect their Authenticator. When you log in, you will be prompted to provide a new password, security questions and answers, and be given the option to connect your account to our Mobile Authenticator to enhance your account’s security.

If you have used your username and password for other accounts, especially financial accounts or accounts with personal information, we suggest you change your passwords on those accounts as well. We recommend that you carefully review your statements, account activity, and credit reports to help protect the security of those accounts. If you need information on how to obtain your credit report or believe any such accounts have been breached, please visit www.trionworlds.com/AccountNotification for more information.

You should have continued, uninterrupted access to RIFT, and we do not anticipate any disruptions to your playing time.

Nevertheless, if you own the RIFT game, you will be granted three (3) days of complimentary RIFT game time once you update your password and security questions.

Additionally, once you update your account and set a new password, your account will be granted a Moneybags’ Purse, which increases your looted coin by 10%, even if you have not yet purchased RIFT.

Please log in to https://rift.trionworlds.com (and we recommend that you copy and paste this link into your browser to access the site) to update your password, security questions and Authenticator.

We apologize for any inconvenience this may have caused you. If you have further questions, please visit our website, www.trionworlds.com/AccountNotificationFAQ.

– The Trion Worlds Team


edit: jednak to prawda

Autor:  vidi21 [ 24 gru 2011, 00:48 ]
Tytuł: 

no idea ale w sumie gra i tak jak dla mnie jest martwa ;p

Autor:  Lokken [ 19 sty 2012, 20:14 ]
Tytuł: 

A propos umierającego Rifta.

Stan serwerów EU, czwartek 20-ta.

http://i.imgur.com/nHc2C.png

W US jest większe obłożenie. Na forum płaczą, że któryś z serwerów bywa full i im się raid sypie bo cześć czeka w kolejce.

Autor:  iniside [ 19 sty 2012, 20:18 ]
Tytuł: 

"How successful is RIFT? That's hard to say without knowing how much it cost, but it's safe to assume that Trion executives are smiling after the game generated $100 million in revenue in only 10 months."

http://www.cnbc.com/id/46050841/

To tyle jesli chodzi o umieranie :lol: :lol: :lol: :lol: Gra w 10mc miesiacy zwrocila dwukrotny koszt poczatkowy produkcji (brutto). Nie licze tego ile przez 10 miesiecy wydali na rozwoj.

Autor:  Mendol [ 19 sty 2012, 20:21 ]
Tytuł: 

hm chyba sciagne klienta w wolnej chwili.

Autor:  Bloodleaf [ 19 sty 2012, 20:26 ]
Tytuł: 

Lokken nieźle tych postaci nastrzelałeś :lol:

Klient ściąga się bardzo szybko.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 20:28 ]
Tytuł: 

bow koncu trion stara sie miec dobre łacze;)

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 20:35 ]
Tytuł: 

Ale 11 serwerów zostało oznaczonych jako trial, o niskiej populacji.
Co niby nic nie znaczy, bo są free transfery, ale powiedzmy sobie jasno - zajebiście nie jest. Choć kasa na produkcję chyba się zwróciła, marketingowy sukces - i to duży-jest, startuje ten cały Defiance; jest nieźle. Jakby jeszcze zrobili z tych inwazji sensowny endgame zamiast łupania T1->T2->T3 i zrobili PvP, byłoby całkiem fajnie.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 20:39 ]
Tytuł: 

z tym masz racje ale miejmy nadzieje że rozwiną ten pomysl:)

Autor:  iniside [ 19 sty 2012, 20:45 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ale 11 serwerów zostało oznaczonych jako trial, o niskiej populacji.
Co niby nic nie znaczy, bo są free transfery, ale powiedzmy sobie jasno - zajebiście nie jest. Choć kasa na produkcję chyba się zwróciła, marketingowy sukces - i to duży-jest, startuje ten cały Defiance; jest nieźle. Jakby jeszcze zrobili z tych inwazji sensowny endgame zamiast łupania T1->T2->T3 i zrobili PvP, byłoby całkiem fajnie.

No z Dynamic Content to fakt, nie wykorzystuja jego potencjalu tak jak powinni. A na forum jest troche ciekawy sugestii jak to powinno zrobic. Eh pare nawet sam im wyslalem.

Moze nad tym pracuja a moze nie. W kazdym razie to jest cos co moga wprowadzic przy expansionie a nie content patchu.

Autor:  Lokken [ 19 sty 2012, 21:14 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Lokken nieźle tych postaci nastrzelałeś :lol:


To wszystko alty 1x lvl, ktore wykorzystuje do handlu. Mam tylko jedna postać na 50 lvlu.

Isengrim napisał(a):
Ale 11 serwerów zostało oznaczonych jako trial, o niskiej populacji.
Co niby nic nie znaczy, bo są free transfery, ale powiedzmy sobie jasno - zajebiście nie jest. Choć kasa na produkcję chyba się zwróciła, marketingowy sukces - i to duży-jest, startuje ten cały Defiance; jest nieźle. Jakby jeszcze zrobili z tych inwazji sensowny endgame zamiast łupania T1->T2->T3 i zrobili PvP, byłoby całkiem fajnie.


Jest przyzwoicie. Z tą częstotliwościa updatów, customer service oraz wiadomościami, które wkleił iniside (uzyskanie kolejnych 85 mln na rozwój, ekspansja na Azję) to można być spokojnym o przyszłość gry.

Ja mam niestety spory zarzut do devsów jeśli chodzi o rozwój PvP. Tak, wiem Rift to gra PvE. Jednak bazując na ich silniku mogliby naprawdę znacznie poprawić content PvP bez wielkiego wysiłku - pomysłów jest mnóstwo (też im jeden zapodałem ;)).

Mendol napisał(a):
hm chyba sciagne klienta w wolnej chwili.


Nie oczekuj jakiejś mega poprawy. Jeśli na początku Rift nie przypadł ci do gustu to teraz raczej również się nie przekonasz.

Strona 64 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team