W między czasie? Chyba przed albo po? Bo długość robienia questa chyba nie ma wpływu na to co możesz pomiędzy albo w trakcie questa robić?
No ,ale sorry słówek się czepiam
----------
Do rzeczy. Ja
lubiłem questowanie ,a raczej lubiłem otwarty świat i między innymi questowanie.
Od lat jednak się to zmieniło. Teraz 95% contentu w open world (poza jakimiś world bossami i podobnymi) to faceroll totalny jest, questy są solo i jest ich pierdyliard w dodatku moby co 2 metry i muszę klikąć / naciskąć klawiaturę kilkaset razy nieraz ,żeby te 50 mobów po drodzę zabić i się gdzieś dostać.
Zresztą teraz w open world to są tylko questy i nody dla zbieraczy + jakiś boss czasem i tyle.
Wszystko co jest 'clue' gry jest w instancjach :/
Nie chodzi o czas, chodzi o to ,że bez sensu muszę zabijać moby ,które i tak nie mają prawa mi nic zrobić. Kiedyś przynajmniej spora cześć open world contentu to było jakieś wyzwanie.
Teraz już to nie ma imho sensu. Nie wiem czemu to levelowanie służy w takiej formie jak jest teraz. Tutoriala można zrobić inaczej / szybciej.
Dla mnie zamiast robić quescenie / levelowanie szybsze , to powinni wywalić w cholerę.
Jak ma być to niech będzie fajne, i będzie pełniło jakąś funkcję ,nawet jakby miało być długie.
No ,ale się zobaczy ,jak 'scena' mmorpg-ów będzie za 2 lata lub więcej wyglądała ,bo chyba w końcu zaczyna się różnicować i będą różne gry i każdy będzie mógł sobie wybrać mmropg-a z rozwiązaniami bardziej mu pasującymi.