MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klasa - Rogue https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38269 |
Strona 8 z 18 |
Autor: | Piszpan [ 8 lut 2011, 18:19 ] |
Tytuł: | |
On bardziej widac ranged woli niz mele. Dla ranged rogala jedyny sluszny build poki co to cos ze 32 pkt w mm ze 14 w rangera reszta w sina. Z kilkoma pkt w sina 32 w mm i kilkunastoma cos w rangera na scarlet potrafilme zbic 2 gankujacych mnie guardow. Albo jak bylo zle to uciec. Jesli to ja gankowalem to nic ci nie spierd... Jest jeden fajny skill u rnagera bodjaze barbed shot skill jak skill ale pod pvp ciekawy o tyle ze wali cos przez 10 sec u mnie bez cryta cos kolo 70 dmg per sec z dota o ile postac sie porusza fajne jak ci koles spier albo jak cie goni. Glowny problem RR (ranged rogalem) ze jak ci ktos podejdzie w dystans i biega w kolko to lipa niby masz te 15 sec ze skilli mozesz uzywac w mele range ale zwykle twoj przeciwnik mele ma rooty/stuny/blindy/silence i inne. Jedynie ucieczka i z doskoku i nie pozowlic mu cie dorwac na mele tylko non stop kontrolowac dystans. Inna baja ze jak cie dorwie 1 nawsadza cc to ciezko potrafi byc. |
Autor: | Trismus [ 8 lut 2011, 22:24 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): On bardziej widac ranged woli niz mele. Dla ranged rogala jedyny sluszny build poki co to cos ze 32 pkt w mm ze 14 w rangera reszta w sina..
Własnie to jest fajne w tej grze, że są inne fajne kombinacje. Grałem wymaxowanym MM ale lepiej się czuję, z czymś takim; http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0MifV ... Rmz.xV0mzo Ten build zbufowany potrafi niesamowicie przypierniczyć. Ma niesamowitą mobilność, a i w melee też jest całkiem mocny. Odkąd znerfili/poprawili kąty z jakich można strzelać jak dopadnie ranged melee to czasem lepiej jest zostać i walczyć niż wyrwać parę hitów w plecy. Odpalasz side steps, kosiarkę i niejeden warrior czy cloak ganker sie już zdziwił. |
Autor: | yabaddi [ 10 lut 2011, 23:37 ] |
Tytuł: | |
Po dłuższej dłubaninie wyszedł mi build z którego jestem dość zadowolony ale zostały mi 2 wolne punkty i mam zagwozdkę - opłaca się pakować jest w Puncturing Shot (Marksman) dla tych 8% (dodam, że build stricte pod PVE) czy lepiej zainwestować w Doubleshot i Opportunity (Ranger - mam tam obecnie 4/5 i 2/3) ? |
Autor: | Piszpan [ 11 lut 2011, 10:10 ] |
Tytuł: | |
Doubleshot jest ok, zmaxuj go 50% szansy na double autoatack bedziesz czesto widzial Doubleshot i jakies 100-120+ dmg w polaczenieu z master archery i poisonami sina daje to jakies 300+ dmg per hit a teraz uzyj aoe... |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2011, 10:23 ] |
Tytuł: | |
to ten autoattack dziala w koncu? |
Autor: | Bloodleaf [ 11 lut 2011, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): to ten autoattack dziala w koncu?
No pewnie że działa. |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2011, 10:36 ] |
Tytuł: | |
znowu sie zle wyrazilem grajac ranged rogalem i tak uzywam glownie skilli wiec jakos nie uwazalem ten autoattack za przydatny. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2011, 10:44 ] |
Tytuł: | |
W domu moge sprawdzic, ile wazyl white dmg u ciebie ;] |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2011, 10:47 ] |
Tytuł: | |
o to byloby git, bo nie wnikalem w to nigdy, w ktoryms buildzie zrobilem jak polecal Piszpan ale wielkiej roznicy nie widzialem. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2011, 10:52 ] |
Tytuł: | |
W sumie nie gralem rogue za duzo i nie wiem, jak sie zachowuje autoattack w trakcie uzywania castowanych shotow. Czy czasem nie trzeba uwazac, zeby hitów nie opożniac/omijac. Ten white dmg jest w rifcie niewidoczny troche, tak samo melee, nie czuje zupelnie kiedy wchodza mi zwykle hity miedzy atakami. (dlatego gralem dlugo dual wieldem, zeby duzo critow lapac i regenerowac power - ale potem przy okreslonym buildzie nawet z 2h nie konczyla mi sie juz energia). |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2011, 11:01 ] |
Tytuł: | |
no to jest wlasnie problem. bo moze sie okazac, ze faktycznie dochodzi ladny dmg, pytanie tylko kiedy i w jaki sposob. |
Autor: | Bloodleaf [ 11 lut 2011, 11:05 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem jak z castami ale z moich obserwacji to autoattack wchodzi pomiędzy skillami. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2011, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Tak tak, ale chodzi o to, czy majac atack co np 1.8sec i castowanie shota 1,5sec w sytacji, kiedy zablokujesz atak skillem. czy: a) odpali sie zaraz po shocie i od tego kolejny juz po 1.8sec b) poczeka 1.8sec od swojego "swinga" ktory wypadl w trakcie castowania W drugim wypadku trzeba bardzo uwazac na white dps, w pierwszym mozna sobie pozwolic na np. 0.2sec straty, zeby nie marnowac energii. |
Autor: | Bloodleaf [ 11 lut 2011, 11:18 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): a) odpali sie zaraz po shocie i od tego kolejny juz po 1.8sec
Z tego co pamiętam, bo koniec bety smigałem głównie melee bez cast time. |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2011, 11:20 ] |
Tytuł: | |
o tomu to ladnie wyjasnil. ale pewnie global cd dziala na autoattack i wszystkie skille? i jak uzywamy skilli co chwila to nie ma szans na autoattack. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Global nie ma wplywu na autoattack. Inaczej 2h userzy nigdy by nie bili mlotkiem ;] |
Autor: | yabaddi [ 11 lut 2011, 12:55 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): Doubleshot jest ok, zmaxuj go 50% szansy na double autoatack bedziesz czesto widzial Doubleshot i jakies 100-120+ dmg w polaczenieu z master archery i poisonami sina daje to jakies 300+ dmg per hit a teraz uzyj aoe...
Dzięki za podpowiedź, czyli jak rozumiem Puncturing'iem się nie zajmować bo dla 2 pkt nie warto. Biorąc pod uwagę, że z drzewka Marksmana miałem tylko 12 punktów będę się musiał zastanowić czy nie podmienić tutaj całego soula - gdzieś widziałem, że jakiś soul miał zwiększenie dmg z auto-attack chyba o 50%.. (Nightblade, Bladedancer?) |
Autor: | capri [ 11 lut 2011, 13:05 ] |
Tytuł: | |
bladedancer skill blade finesse, 10pkt do wladowania, 11-sty u bladedancer'a to sprint i tego sie trzymam |
Autor: | Bloodleaf [ 11 lut 2011, 13:26 ] |
Tytuł: | |
MM też ma sprint który zdejmuje rooty/snare, ale imo sprint pod pure PvE nie jest potrzebny |
Autor: | Piszpan [ 11 lut 2011, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): MM też ma sprint który zdejmuje rooty/snare, ale imo sprint pod pure PvE nie jest potrzebny
Czasem i od mobow trzeba spierd.. Puncturing powiem szczerze nie pamkietam co to bylo takze ci nie powiem. |
Strona 8 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |