MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Rogue
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38269
Strona 8 z 18

Autor:  Piszpan [ 8 lut 2011, 18:19 ]
Tytuł: 

On bardziej widac ranged woli niz mele. Dla ranged rogala jedyny sluszny build poki co to cos ze 32 pkt w mm ze 14 w rangera reszta w sina. Z kilkoma pkt w sina 32 w mm i kilkunastoma cos w rangera na scarlet potrafilme zbic 2 gankujacych mnie guardow. Albo jak bylo zle to uciec. Jesli to ja gankowalem to nic ci nie spierd... Jest jeden fajny skill u rnagera bodjaze barbed shot skill jak skill ale pod pvp ciekawy o tyle ze wali cos przez 10 sec u mnie bez cryta cos kolo 70 dmg per sec z dota o ile postac sie porusza :) fajne jak ci koles spier albo jak cie goni. Glowny problem RR (ranged rogalem) ze jak ci ktos podejdzie w dystans i biega w kolko to lipa niby masz te 15 sec ze skilli mozesz uzywac w mele range ale zwykle twoj przeciwnik mele ma rooty/stuny/blindy/silence i inne. Jedynie ucieczka i z doskoku i nie pozowlic mu cie dorwac na mele tylko non stop kontrolowac dystans. Inna baja ze jak cie dorwie 1 nawsadza cc to ciezko potrafi byc.

Autor:  Trismus [ 8 lut 2011, 22:24 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
On bardziej widac ranged woli niz mele. Dla ranged rogala jedyny sluszny build poki co to cos ze 32 pkt w mm ze 14 w rangera reszta w sina..

Własnie to jest fajne w tej grze, że są inne fajne kombinacje. Grałem wymaxowanym MM ale lepiej się czuję, z czymś takim;
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0MifV ... Rmz.xV0mzo
Ten build zbufowany potrafi niesamowicie przypierniczyć. Ma niesamowitą mobilność, a i w melee też jest całkiem mocny.
Odkąd znerfili/poprawili kąty z jakich można strzelać jak dopadnie ranged melee to czasem lepiej jest zostać i walczyć niż wyrwać parę hitów w plecy.
Odpalasz side steps, kosiarkę i niejeden warrior czy cloak ganker sie już zdziwił.

Autor:  yabaddi [ 10 lut 2011, 23:37 ]
Tytuł: 

Po dłuższej dłubaninie wyszedł mi build z którego jestem dość zadowolony ale zostały mi 2 wolne punkty i mam zagwozdkę - opłaca się pakować jest w Puncturing Shot (Marksman) dla tych 8% (dodam, że build stricte pod PVE) czy lepiej zainwestować w Doubleshot i Opportunity (Ranger - mam tam obecnie 4/5 i 2/3) ?

Autor:  Piszpan [ 11 lut 2011, 10:10 ]
Tytuł: 

Doubleshot jest ok, zmaxuj go 50% szansy na double autoatack bedziesz czesto widzial Doubleshot i jakies 100-120+ dmg w polaczenieu z master archery i poisonami sina daje to jakies 300+ dmg per hit :) a teraz uzyj aoe...

Autor:  Mendol [ 11 lut 2011, 10:23 ]
Tytuł: 

to ten autoattack dziala w koncu?

Autor:  Bloodleaf [ 11 lut 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to ten autoattack dziala w koncu?


No pewnie że działa.

Autor:  Mendol [ 11 lut 2011, 10:36 ]
Tytuł: 

znowu sie zle wyrazilem :)
grajac ranged rogalem i tak uzywam glownie skilli wiec jakos nie uwazalem ten autoattack za przydatny.

Autor:  tomugeen [ 11 lut 2011, 10:44 ]
Tytuł: 

W domu moge sprawdzic, ile wazyl white dmg u ciebie ;]

Autor:  Mendol [ 11 lut 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

o to byloby git, bo nie wnikalem w to nigdy, w ktoryms buildzie zrobilem jak polecal Piszpan ale wielkiej roznicy nie widzialem.

Autor:  tomugeen [ 11 lut 2011, 10:52 ]
Tytuł: 

W sumie nie gralem rogue za duzo i nie wiem, jak sie zachowuje autoattack w trakcie uzywania castowanych shotow. Czy czasem nie trzeba uwazac, zeby hitów nie opożniac/omijac.
Ten white dmg jest w rifcie niewidoczny troche, tak samo melee, nie czuje zupelnie kiedy wchodza mi zwykle hity miedzy atakami. (dlatego gralem dlugo dual wieldem, zeby duzo critow lapac i regenerowac power - ale potem przy okreslonym buildzie nawet z 2h nie konczyla mi sie juz energia).

Autor:  Mendol [ 11 lut 2011, 11:01 ]
Tytuł: 

no to jest wlasnie problem. bo moze sie okazac, ze faktycznie dochodzi ladny dmg, pytanie tylko kiedy i w jaki sposob.

Autor:  Bloodleaf [ 11 lut 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak z castami ale z moich obserwacji to autoattack wchodzi pomiędzy skillami.

Autor:  tomugeen [ 11 lut 2011, 11:10 ]
Tytuł: 

Tak tak, ale chodzi o to, czy majac atack co np 1.8sec i castowanie shota 1,5sec w sytacji, kiedy zablokujesz atak skillem.
czy:
a) odpali sie zaraz po shocie i od tego kolejny juz po 1.8sec
b) poczeka 1.8sec od swojego "swinga" ktory wypadl w trakcie castowania

W drugim wypadku trzeba bardzo uwazac na white dps, w pierwszym mozna sobie pozwolic na np. 0.2sec straty, zeby nie marnowac energii.

Autor:  Bloodleaf [ 11 lut 2011, 11:18 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
a) odpali sie zaraz po shocie i od tego kolejny juz po 1.8sec


Z tego co pamiętam, bo koniec bety smigałem głównie melee bez cast time.

Autor:  Mendol [ 11 lut 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

o tomu to ladnie wyjasnil.
ale pewnie global cd dziala na autoattack i wszystkie skille?
i jak uzywamy skilli co chwila to nie ma szans na autoattack.

Autor:  tomugeen [ 11 lut 2011, 11:22 ]
Tytuł: 

Global nie ma wplywu na autoattack. Inaczej 2h userzy nigdy by nie bili mlotkiem ;]

Autor:  yabaddi [ 11 lut 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Doubleshot jest ok, zmaxuj go 50% szansy na double autoatack bedziesz czesto widzial Doubleshot i jakies 100-120+ dmg w polaczenieu z master archery i poisonami sina daje to jakies 300+ dmg per hit :) a teraz uzyj aoe...


Dzięki za podpowiedź, czyli jak rozumiem Puncturing'iem się nie zajmować bo dla 2 pkt nie warto. Biorąc pod uwagę, że z drzewka Marksmana miałem tylko 12 punktów będę się musiał zastanowić czy nie podmienić tutaj całego soula - gdzieś widziałem, że jakiś soul miał zwiększenie dmg z auto-attack chyba o 50%.. (Nightblade, Bladedancer?)

Autor:  capri [ 11 lut 2011, 13:05 ]
Tytuł: 

bladedancer skill blade finesse, 10pkt do wladowania, 11-sty u bladedancer'a to sprint i tego sie trzymam ;)

Autor:  Bloodleaf [ 11 lut 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

MM też ma sprint który zdejmuje rooty/snare, ale imo sprint pod pure PvE nie jest potrzebny ;)

Autor:  Piszpan [ 11 lut 2011, 13:36 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
MM też ma sprint który zdejmuje rooty/snare, ale imo sprint pod pure PvE nie jest potrzebny ;)


Czasem i od mobow trzeba spierd.. :P
Puncturing powiem szczerze nie pamkietam co to bylo takze ci nie powiem.

Strona 8 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team