MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 71 z 79

Autor:  Greeg [ 2 mar 2012, 10:16 ]
Tytuł: 

Rift na Steam dzisiaj za 4.99 EUR. Opłaca się ? Ktoś gra tam jeszcze na tych serwerach ? Nie śledziłem jak wyglądał rozwój tej gry

Autor:  EloNis [ 2 mar 2012, 11:00 ]
Tytuł: 

opłaca się, gra bardzo dużo ludzi. w godzinach szczytu serwer bloodiron i chyba riptalon jest high/full, reszta medium full, tak więc community jest spore. jednak niestety na serwerze pvp gra mało polaków, większość siedzi na pve Blightweald.

Autor:  Kaczy [ 16 mar 2012, 08:53 ]
Tytuł: 

Get a year of RIFT™ for €79

Autor:  xmatex [ 16 mar 2012, 10:37 ]
Tytuł: 

Serwer Riptalon jest trochę mniej zaludniony. Natomiast na Bloodiron (PvP) jest generalnie zawsze dużo ludzi. Zlukajcie statystyki serwerów tutaj: Rift Status. Tak czy owak mamy darmowe transfery, wiec można bez problemu migrować jak się nam podoba jak tylko nie jesteśmy związani z jakąś gildią :) Patch 1.8 już tuż tuż zatem będzie co robić.

Autor:  Lokken [ 15 maja 2012, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

http://community.riftgame.com/2012/05/1 ... rsday-517/

Cross-Shard, 3 frakcje, Open World PvP

Autor:  iniside [ 15 maja 2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

A bedzie to coś innego niż wymiana conquest pointow ? ;s

Autor:  Sparth2 [ 15 maja 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

iniside napisał(a):
A bedzie to coś innego niż wymiana conquest pointow ? ;s


Dzis, albo jutro laduje na PST to bedzie wiecej wiadomo jak to ma wygladac. Calos jakos dziwna - 3 frakcje w RvR w grze z 2 frakcjami :P

Autor:  Lokken [ 16 maja 2012, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

Wydaje mi się, że podział na Guardians i Defiants nie będzie miał tu znaczenia. Wybieramy jedną z 3 frakcji i walczymy z pozostałymi. Skład może być mieszany.

Najnowsze patch notes z PTSa dotyczące PvP:

Cytuj:
CONQUEST

* An early version of Conquest is now on PTS for testing! At this point, Conquest will only be accessible when specifically enabled for a playtest.
* Align yourself with one of the three warring groups - the Dominion, the Oathsworn, or the Nightfall, and join three-way cross-shard conflict in a contested sliver of Stillmoor.
* Capture, defend, and enhance conflict points to not only control the region but also gain access to bonuses and resources for your team.
* Fight Colossi on the field of battle to demonstrate your power and gain additional buffs.
* The Conquest Bar displays your current Conquest bonuses and can be found in the 'K' menu under Conquest.
* For those looking to contribute in ways other than direct combat, gather Sourcestone resources and use them to create beneficial effects that help everyone in your faction. These resources can be deposited in a depot inside your base where other crafters can also process them.
* New crafting recipes for use during Conquest are now available on the trainers in Sanctum and Meridian.
* Matches begin to lock down when a single team claims 40% of the control points, or when 5,000 deaths have taken place in the match; at that point a 10 minute timer will begin for a last chance at rallying your troops!

PRESTIGE RANKS / ARMOR

* Prestige Ranks are now increased to 50!
* The added ranks offer new milestone titles and additional Planar Attunement bonus experience when attained - 2 Planar Attunement levels worth for each rank.
* A new set of PvP Armor is now available in line with the Prestige Rank increase.
* Increased the effect of Bolstering in line with the addition of new PvP gear. Warfront Bolstering is now applied to all characters up to rank 25.
* PTS NOTE: The new rank set armor is temporarily using the previous set's appearances on PTS.

Autor:  Mendol [ 17 maja 2012, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

szkoda, ze tak pozno na to wpadli ;/

Autor:  sula [ 17 maja 2012, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

Oj tam oj tam.

Przez lata był standard 2 frakcji totalnie upowszechniony przez WoW , teraz robi się 'passe' i trendy się stają 3 frakcje.
90% mmorpg-ów jeżeli będzie miało frakcje i pvp to w taki czy inny sposób będzie pvp 3 stronne przez następne X lat.

Autor:  stack [ 19 maja 2012, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

lolololol, gralem wlasnie na trialu w party z jakims arabem ktory zaoferowal, ze kupi mi gre na steamie i podaruje. jak powiedzial tak zrobil i za dwie minuty mialem na steamie rifta :D

Autor:  Atherius [ 20 maja 2012, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

Zeby pozniej nie wycofal gifta, bo bedzie ban na cale konto steam. ;>

Autor:  stack [ 20 maja 2012, 11:57 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

a jak to tak? dlaczego?

Autor:  Kabu [ 21 maja 2012, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

strzelam ze to zwykla polska zawisc ;)

Autor:  stack [ 21 maja 2012, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

nie no, poczytalem i faktycznie moga zbanowac konto ale tylko w przypadku kiedy do zakupu gry uzyta byla skradziona karta kredytowa. poki co dodalem kluczyk ze steama do konta i smigam do 50 ;)

Autor:  Lokken [ 28 cze 2012, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

Nowe 3-faction, cross-shard RvR zajebiste. Jestem bardzo zaskoczony płynnością rozgrywki. Po każdej stronie walczy ponad 100 luda a mi gra chodzi płynnie na wysokich detalach. Parę rzeczy mogliby jeszcze dopicować, ale jak na razie i tak jest super.

Autor:  Mendol [ 29 cze 2012, 09:29 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

oo, a sa jakies obiekty do przejmowania itd? czy zwykla nawalanka?

Autor:  stack [ 29 cze 2012, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

sa 3 punkciki ktore sie przejmuje, taki trojkacik na mapie i kazdy faction ma swoj a twoim zadaniem jest przejac inne

Autor:  Lokken [ 29 cze 2012, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

Tak. W dużym skrócie wygląda to tak:

- duża mapa, bez mobów
- 3 frakcje, zaczynające grę od swoich baz rozmieszczonych na przeciwległych krańcach mapy
- na mapie jest ponad 20 "obiektów" - Extrators, początkowo wszystkie neutralne
- dodatkowo kilka teleportów w różnych częściach (róznież netralne, po przejęciu można się portować z bazy w dane miejsce, ale nie można miedzy teleportami ani do bazy)
- niektóre extraktory są bronione przez wieżyczki, aby go przejąć trzeba go rozwalić a następnie poczekać przy nim ok 30 sec
- extractory mogą przechodzić z rąk do rąk, podobnie z teleportami
- dodatkowo na mapce są jakieś kamyki do zbierania, które można użyc do craftu przydatnych rzeczy podczas rozgrywki (wiezyczki strzelające, leczące itd) oraz dla dodatkowych buffów

Rozgrywka kończy się gdy:

1. Licznik killi spadnie z 2500 do 0 - chodzi o łączną liczbę killi po wszystkich stronach

lub

2. Jedna strona zdobędzie ponad 60 % extractorów

Gdy wystąpi jeden z tych warunków włącza się timer 2 min 30 sec. Gdy czas się kończy wygrywa ta strona która będzie miała najwięcej zdobytych obiektów. Ale trzeba uważać bo przy pierwszej walce moja strona zdobyła najwiecej, włączył się timer. Wszyscy się podniecieli, zaczeli wiwatować, polować na przeciwników a tu chuj jedna ze stron nadal przejmowała, udało się jej uzyskać przewagę i wygrali.

Po wygraniu rozgrywka nie kończy się. Pojawia się boss (HP skaluje się do liczby graczy), jego zabicie daje dodatkowe nagrody. Jest na to około 10 minut. Różnica jest taka, że wygrana strona może się respawnować a przegrane frakcje nie mogą (ale rezowanie działa). Czyli ogólnie po zakończeniu rozgrywki jest jedna wielka jatka koło bossa aż się wszyscy wybiją. Teoretycznie przegrani mogą wyciąć resztę, ale jeszcze tak się nie zdarzyło.

Nagrody za kille, przejmowanie obiektów, zabicie bossa, craftowanie itd:

- favor
- prestige
- xp dla plannar attunement (takie alternative advancement)
- marks of conquest (marki potrzebne na nowe dodatki PvP - trinkety, synergy crystals, pvp essences, runy itd)
- punkty conquest - po przekroczeniu odpowiedniej ilości odblokowują się buffy mające działać wszędzie (czyli poza conquest też ) - bonus do favoru, pvp dmg, prędkości itd. (parę % ale zawsze coś)

Rozgrywka zaczyna się mniej więcej o pełnej godzinie, po zakończeniu jest przerwa od 30 min do 2 godz. Czas trwania przerwy zależy od pory dnia. W prime time jest to 30 min. Jest to po to aby zebrała się odpowiednia liczba ludzi bo wtedy rozgrywka jest najlepsza.

Autor:  vidi21 [ 30 cze 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym

nom tylko aktualnie byl exploit i ludzie powbijali 50 rangi w jeden dzien :) takie male ale hehe

lokken moja kobieta gra magiem, co bys polecil easy mode pod pvp ? grala 51 chloro chyba 15 lock ale sie jej znudzil. masz jakis pomysl latwego builda?

Strona 71 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team