MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

beta - wrażenia, klucze, informacje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38273
Strona 13 z 43

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Na kazdy build jest kontrbuild.

Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.

Autor:  Teo [ 29 sty 2011, 22:04 ]
Tytuł: 

Jak zawsze w każdej grze, grupa balansuje i niemoty przegrywają, a jak ktoś potrafi grać daną klasą to poradzi sobie i nie, mag nie jest słaby.

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 22:17 ]
Tytuł: 

Ta złota myśl nijak ma się do PvP, bo względnie wysoki dmg Maga jest ograniczony przez długie casty, a instanty mają długi cd lub są dotami. Za to w niego wszystko wchodzi jak w masło, bo praktycznie nie ma armora i nędzne HP.
Mag daje radę jako healer, jako dps jest do dupy.

Autor:  Bloodleaf [ 29 sty 2011, 22:19 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.


Ta właśnie dzis klecha w ciagu 15s wywalił mi 4 takie knocbacki ze tak naprawde nie mialem czym skontrowac magiem, jak rogue czy war mnie zlapie w roota/zesnaruje to jestem odrazu dead, za to w mass pvp gdzie jest się schowac magiem jest sam miód ale to aoe.

Mag po prostu kiepsko sie scaluje z gearem, jak wpadlem warkiem na 22lvl to mnie w czterech na codexie ubić nie mogli.

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 22:25 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Na kazdy build jest kontrbuild.

Mag ma małe możliwości kontrowania W&R, Kleche jeszcze się da.

I wnosisz to na ktorym levelu ?

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 22:27 ]
Tytuł: 

28, a co? Na 50 się wszystko zmienia?

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 22:32 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
28, a co? Na 50 się wszystko zmienia?

Czy wszystko to nie wiem. Ale napewno cześć rzeczy się zmienia.
Po drugie, w grze nie bedzie robiony zadny tuning pod 1v1, wiec jak ktos sie na to nastawia.. to moze odrazu odpuscic.

Autor:  Atherius [ 29 sty 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

Wystarczy pooglądać filmiki pvp, 3/4 to rogale. Może to bardziej zbalansują a może nie, w końcu pvp to tylko dodatek.

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 22:43 ]
Tytuł: 

To nie jest kwestia 1v1. Rog robi podobny dmg, a ma znacznie większe możliwości przeżycia - cc,zasięg,nawet armor. Może sobie zrobić build pod dps i da radę na wf. Warrior jak nabije odpowiedni poziom, to i cc i szarże są możliwe.Kleryk też sobie poradzi. A mag nie ma dobrego cc,castowane dmg spelle, za to schodzi jak szmata. Dps można robić tylko, jak przeciwnik jest ślepy,ale tak, to każdy może. Żeby nie było wątpilwości - to dotyczy PvP (solo,wf), a nie PvE. Mam warriora na podobnym levelu i poza początkowymi levelami (braki w soulach) jest lepszy. Magiem grałem prawie wszystkimi soulami na wf (poza chlorem i storm) i najlepiej działał Pyro/arch/chlor0, ale i tak dupnie.

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

Ja tam nie wiem. Mnie jak leczyli na WF to Stormcallerem zdejmowałem grupy 5 osob naraz, bo jak idioci biegali kupą..

Mag jest miekki, ale potrafi robić damage, którego inne klasy nie potrafią nawet sięgnać.

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 22:50 ]
Tytuł: 

Przy następnej becie sprawdzę storma, może to jest klucz do sukcesu. Ale zmniejszenie cast time przez devsów nie byłoby złe. fireball 2s (z wymaksowanym drzewkiem - 4% mniej casta /punkt - drogo) jest podstawowym spelem pyro. Spróbujcie pocastować coś 2 sec na wf...

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 22:55 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Przy następnej becie sprawdzę storma, może to jest klucz do sukcesu. Ale zmniejszenie cast time przez devsów nie byłoby złe. fireball 2s (z wymaksowanym drzewkiem - 4% mniej casta /punkt - drogo) jest podstawowym spelem pyro. Spróbujcie pocastować coś 2 sec na wf...

No mnie ssie udawało.. Ale jak już mówiłem, solo magiem gówno zdziałasz, musisz mieć grupe i pod takim kątem jest zrobione pvp w rifcie. Live with it or leave it.

Autor:  shp [ 29 sty 2011, 23:00 ]
Tytuł: 

Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 23:02 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.

Pyro cc też ma mało - root i disarm.
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...

Autor:  Thou [ 29 sty 2011, 23:04 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...


Dlatego chyba jako guardian zrobie rogue a defiant cleryka :P

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 23:06 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Jak przy grupie jesteśmy - mam wrażenie że po stronie defiant nie występują healerzy na wf, a jak występują to tacy co się sami leczą. Guardiani mają znacznie lepiej pod tym względem. Za to wygląd guardów...

To raczej kwestia organizacji. Ja trafielm na takich co leczyli innych. Tylko ze reszta zwyczajnie nieogrania co ma robic. A skoro nie ogarnia to po co leczyc ? ;e.

Autor:  Bloodleaf [ 29 sty 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.



SC nie ma CC? wiecej niż pyro imo a nasz gildiowy sc robi 100k na codexie. sc to chyba jedyny soul ktorym potrafie zdjac kleryka ( za malo ogarniam jeszcze widocznie )

Jak gram bardem albo chloro na wf i lecze innych to szczerze powiem ze mnie maja w dupie i tylko krzycza o heale nie zwracajac uwagi na to zeby choc troche bronic healerow.

Autor:  iniside [ 29 sty 2011, 23:23 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
shp napisał(a):
Jak my graliśmy, to pyro potrafili wyciągnąć po 20k(na gardenie) albo ponad 60k(na codexie) dmg. Stormcaller też ładnie sobie radzi ale to pure dmg, mniej cc ma.



SC nie ma CC? wiecej niż pyro imo a nasz gildiowy sc robi 100k na codexie. sc to chyba jedyny soul ktorym potrafie zdjac kleryka ( za malo ogarniam jeszcze widocznie )

Jak gram bardem albo chloro na wf i lecze innych to szczerze powiem ze mnie maja w dupie i tylko krzycza o heale nie zwracajac uwagi na to zeby choc troche bronic healerow.

Te 100k to wyjatkowa sytuacja, bo ludzie biegaja jak kretyni w kupie ;p.

Autor:  Isengrim [ 29 sty 2011, 23:40 ]
Tytuł: 

Od ogólnego dmg bardziej się liczą kille, a te trochę ciężej uzyskać, niż walnąć chanelowane AoE na 6 gości, z którego zaraz wyjdą. W dodatku nie można celować w ruchu, co jest irytujące.
Kombinacja Arch+Pyro jest dziwna - arch dopala spele pyro, daje 2 cc breaka, ale pyro jest bardzo stacjonarną klasą... trochę tego nie rozumiem.

Autor:  anubis [ 30 sty 2011, 00:09 ]
Tytuł: 

zrobiłem lvl 20 jus/inq/war z myślą pod pvp i nawet nieźle chodź justi jak w opisie ma przerąbane bo aby skutecznie leczyć musi bić a aoe heale bardzo dużo many zabierają. Na szczęście ratuje mi dupę często podstawowy hot wardena. Tak się zastanawiam czy nie zmienić justa na coś innego pod pvp ??

ps - normalnie gra jest kosmos nawet mega kosmos, nie moge się doczekać kolejnej bety

ps 2 - szkoda że war taki nie był bo uwielbiałem tą grę

Strona 13 z 43 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team