MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

beta - wrażenia, klucze, informacje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38273
Strona 15 z 43

Autor:  Huragan [ 30 sty 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Obrazek

ROTFL :)

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Większość ludzi sugeruje się warfrontem jeśli chodzi o pvp, a przecież w outdoor są całkiem inne realia i to nas będzie raczej częściej spotykac.


Ja właśnie pod tym kontem patrzę jeżeli chodzi o przeżywalność w opvp bo w wf mogę się schowac za plecami innych i napierdzielać fireballe.

@high jeszcze 2 eventy zobaczymy jak pozmieniaja soule, moze się wszystko pozmieniać jeszcze.

Na dziś to bard > chloro/archon jeżeli chodzi o support imo.

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

ta tylko troche nudny jest ;)

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

ta tylko troche nudny jest ;)

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
embe napisał(a):
Większość ludzi sugeruje się warfrontem jeśli chodzi o pvp, a przecież w outdoor są całkiem inne realia i to nas będzie raczej częściej spotykac.


Ja właśnie pod tym kontem patrzę jeżeli chodzi o przeżywalność w opvp bo w wf mogę się schowac za plecami innych i napierdzielać fireballe.

@high jeszcze 2 eventy zobaczymy jak pozmieniaja soule, moze się wszystko pozmieniać jeszcze.

Na dziś to bard > chloro/archon jeżeli chodzi o support imo.

E tam. Chloro sobie grzecznie stajesz z tylu, wrzucasz bufa, spamujesz doty na wszystkim co masz w zasiegu wzroku. I potem to juz tylko spamg chlorowego dmg. I patrzysz jak healing ladnie idzie w gore ;p.
To oczywiscie do momentu az ktos sie polapie kim grasz..
A Archon ? Archonem, bez zorganizowanej grupy nie ma sie co brac z WF, bo po wlaczniu wszystkich buffow, jest go strasznie latwo zatluc.

Autor:  Highlander [ 30 sty 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

o ile magow lubie w ksiazkach itp. tak w takich grach malee only, gra sie o wiele dynamiczniej imo i ciekawiej. Taki warek to raczej daleko party szukac nie musi. A taki rogue to ich bedzie 5 przypadac na 1 warka ;] Dlatego w kolejnych betach troche warka pomęcze.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
E tam. Chloro sobie grzecznie stajesz z tylu, wrzucasz bufa, spamujesz doty na wszystkim co masz w zasiegu wzroku. I potem to juz tylko spamg chlorowego dmg. I patrzysz jak healing ladnie idzie w gore ;p.
To oczywiscie do momentu az ktos sie polapie kim grasz..
A Archon ? Archonem, bez zorganizowanej grupy nie ma sie co brac z WF, bo po wlaczniu wszystkich buffow, jest go strasznie latwo zatluc.



No w opvp jak na ciebie wsiadzie rogue/warr to będziesz dead w pare sec :P


@Mendol gra sie tak samo i jednym i drugim tylko u barda nie musisz na mane uważac :P

Autor:  Neonin [ 30 sty 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Wczoraj na opvp alda i mendol zrobili lvl a ja polowe bara z 26 na 27. Da się więc lvlować.

Mag faktycznie w pvp średnio daje radę. Natomiast warior jest zajebisty - na początkowych lvlach mialem spore wątpliwości ale pozniej sam miód:)

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

Dlatego już leveluję warka i rogala żeby obadac next week :)

Autor:  Highlander [ 30 sty 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Dlatego już leveluję warka i rogala żeby obadac next week :)

Obrazek

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

no u barda na mane nie musisz uwazac, ale zeby faktycznie supportowac i cos healowac to masz bardziej przejebane niz kleryk/mag z mana.
nie dosc, ze musisz znalezc dobry cel do ladowania combo pointsow, zdazyc je uzyc zanim ten ktos padnie to trzeba byc w jego zasiegu.
ale sprawia to, ze gra bardem jest troche bardziej wymagajaca niz healerem stojacym z tylu :)
no i buffiki ma naprawde niezle :)

ja chyba zrobie sobie jakiegos maga, bo jednak pewnie troche ich fixna, zeby nie odstawali. nie wspominajac o tym, ze na pewno da sie zrobic jakas fajna kombinacje, ktora wyciagnie niezly dmg.

Autor:  Krzysiek2099 [ 30 sty 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę w bete, ale wbiłem się na serwer PvE (PvP, na którym działaliście był full z długą kolejką). Pograłem trochę Necro (do 12Lv) i na PvE dość dobrze się sprawował. Gear miałem tylko z questów a i tak dawałem radę bić jednocześnie do 3 mobów. Na Riftach w lesie na 10Lv spokojnie solowałem moba spawnującego się w 3 turze. Czy soule z PvE są inne niż na PvP? Czy chodzi o sam build? Gdyby mój szkielecik miał coś na wzór Provoke z FFXI (skupia uwagę przeciwnika na sobie) to chyba spokojnie mógłbym w PvP bić 1v1 Przeciwnik nie mógłby atakować mnie a ustawiłbym szkieleta na defence. W sumie zmieniałem tryb peta z follow na attack i odwrotnie. Def nie używałem.

Generalnie gierka fajna i chyba zacznę w nią pogrywać. Tylko przydałyby się jeszcze ze 2 rasy dla większego zróżnicowania.

Autor:  Gokulo [ 30 sty 2011, 12:49 ]
Tytuł: 

Drugi szkielet ma cos na wzor taunt, ale tego typu rzeczy zwykle nie dzialaja w PvP.

Aha i chyba myslisz, ze Defense jakby cos dawalo petowi? Jedyne co robi, to powoduje, ze jak cos cie zaatakuje to pet automatycznie rusza na tego moba.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 12:49 ]
Tytuł: 

Necro ma imba skila Soul Purge - channel leczący i zadający spory dmg.
A, Feign Death nie działa na elity, tak?

Autor:  Huragan [ 30 sty 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

Mi sie podobala gra Clericiem Purifierem, w instancji mana mu sie nie konczy. Idealna klasa do healowania single target (tanka).
Natomiast Bardow wywalilbym z gry !!! Ich ciagla vuvuzela tak wkurza ze szok !

Autor:  Aldatha [ 30 sty 2011, 13:19 ]
Tytuł: 

buffy sa przegiete , zwlaszcza ten do crit , nawet z averange joe robi killera , ja w gearze z questow na 25 robilem crity praktycznie bez przerwy po 150-250 z autoshota i quick shota i 500 kilka z deadeye shot - gg , ujebia to :wink:

z drugiej strony heale sa bardzo silne w tej grze , duzo mocniejsze niz w wow imo , na 50 levelu moze to inaczej bedzie wygladalo , ale teraz cleric w puriferze / sentinelu moze offsetowac dmg calej grupy :) , taktyka zajebac szybko healera nie zawsze tutaj dziala bo healer jak nie jest popierdulka to jest strasznie ciezki do wykonczenia , nawet z focus fire to troche trwa

mezzy , rooty , silence sa kluczowe w chuj

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

ano. niestety ranger i marksman pod tym wzgledem sa strasznie biedni.
moze to jakos zmienia i dostaniemy u marksmana skilla do silence bo inaczej to strasznie cienko jesli chodzi o walke z magami.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 13:28 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja chyba zrobie sobie jakiegos maga, bo jednak pewnie troche ich fixna, zeby nie odstawali. nie wspominajac o tym, ze na pewno da sie zrobic jakas fajna kombinacje, ktora wyciagnie niezly dmg.


Przecież już robią niezły dmg tylko przeżywalność mają do dupy.



Rogale przeciez mają silence, ma ranger u siebie i mają w drzewku pvp soul do tego maja poison który spowalnia castowanie o 25% ile tego jeszcze by mieli mieć ?

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

melee rogue ma.
ale ranged? silence z cd 1min, ktory zeby dostac trzeba wpakowac 20pk w rangera, ktory poza tym jest srednio zabawny.
pvp soul bedzie na levelu 50 - sorry ale to gowno warte jest - biorac pod uwage, ze pvp zaczyna sie od levelu 20.

Autor:  tomugeen [ 30 sty 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

Warden/Sentinel maja, interruptow jest troche. Da sie zabic, musze stestowac czy void knight sciajac 3 buffy sciaga rowniez HoT.

Strona 15 z 43 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team