MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

beta - wrażenia, klucze, informacje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38273
Strona 16 z 43

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 14:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
pvp soul bedzie na levelu 50 - sorry ale to gowno warte jest - biorac pod uwage, ze pvp zaczyna sie od levelu 20.

A to nie będzie jak w becie?

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 14:02 ]
Tytuł: 

nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

To raczej nie ma znaczenia, bo tylko Tier 1 PvP soula jest dostepny bez PvP ranków, a nie mamy pojecia jak szybko sie te PvP ranki bedzie wbijać.

Autor:  Neonin [ 30 sty 2011, 14:10 ]
Tytuł: 

Tomu sciaga losowo ale wydaje mi sie ze sciaga takze hoty. Ale ten skill ma 30 sec cd. IMO void knight jest niewiarygodnie dobrą postacią do pvp

Autor:  Huragan [ 30 sty 2011, 14:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.


50 lvl to nie problem w tej grze, max 2 tyg grania :)

Autor:  Thou [ 30 sty 2011, 14:25 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.


50 lvl to nie problem w tej grze, max 2 tyg grania :)


Zalezy dla kogo - akurat mam ferie na 4 pierwsze dni headstartu a tak... watpie czy wbije w miesiac 50 :P Ale zobaczymy.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 14:26 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
melee rogue ma.
ale ranged? silence z cd 1min, ktory zeby dostac trzeba wpakowac 20pk w rangera, ktory poza tym jest srednio zabawny.
pvp soul bedzie na levelu 50 - sorry ale to gowno warte jest - biorac pod uwage, ze pvp zaczyna sie od levelu 20.


Mozesz sobie takie cos na 20stym zrobic:

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0MfNb.qhz.VMs0u0z


a ten skill z drzewka pvp przy 5cp masz 100% na interrupta z 5metrowa przewaga odleglosci nad np magami.


Dla mnie akurat ranger jest zabawny ;)

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 14:36 ]
Tytuł: 

no to jest jeden silence co minute u rangera, u ktorego nie chce wydawac 16 punktow bo jest to dla mnie malo zabawna klasa do gry, z wyjatkiem solo pve.
i jak pisalem pvp soul bedzie dostepny od 50 levelu.
marksman powinien miec tez jakiegos silenca i tyle.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 14:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no to jest jeden silence co minute u rangera,


Co 30sek, chyba że chcesz mieć interrupt bez cd.

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 14:50 ]
Tytuł: 

a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 14:55 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)

No. Ale wlasnie o to chodzi, zeby mieszac ze soba klasy, a nie zeby kazda klasa mialo to co maja inne klasy ;p.
Na 50lvl 16 punktow to nie tak duzo.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana

Ale po co, przecież spokojnie przedepeesujesz maga w MM.

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 14:59 ]
Tytuł: 

ok, niewazne. nie widze sensu ciagniecia tej dyskusji :)
stwierdzam fakt - wedlug mnie marksmanowi brakuje silenca.
nie wspominajac o tym, ze pozniej wraz z levelem dostajemy tylko coraz wiecej skilli z 2-3min cd.
brakuje za to skilla, ktory wyrownalby troche szanse w walce z magiem - bo wedlug MNIE rogue powinien wlasnie walczyc z klerykami/magami.
w tej chwili marksmanem uszkodzenie kleryka jest naprawde dosc ciezkie.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 15:01 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)


Mozesz to mieć już na 16stym levelu a dostajesz od rangera:

Eagle Eye - crit chance +5%
Killing Focus - +4% damage z ranged weapons
Crippling Shoot - 50% snare na 6 sec z 10sec cd.
Improwed Quick Shoot - 100% szansa na 30% bleed
Piercing Shoot - armor reduction ( na 25 levelu zdejmuje tym ca 300 armora )
Predatory Instinct - + ap dla rogue
Head Shoot - combo pointowy finisher bez cast time.


To skille nie przydatne dla MM ? :P



Nad magami masz 5 metrową przewagę do tego nie masz tylu skilli z cast time co magowie do tego masz w uj i troszke zrywania snare rootow u mm, jaka jeszcze przewagę chcesz ? :P

Wiesz co robi mm z magiem na którego założysz Piercing shoot ? :P
A uszkodzenie kleryka jest cieżkie każdą klasą imo, najmniejszy problem mam z nimi własnie rangerem.

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

ktos sie wczytywal w te informacje odnosnie zmian w alphie?

Autor:  Viracept [ 30 sty 2011, 18:53 ]
Tytuł: 

No jak dla Ciebie to MM/Rang wyłapali buffa z niewiadomych przyczyn.

V.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Maga nerfią, a MM boostują.Zwiększają też dmg broni (boost w&r) i dopalają moby (dmg+HP).

Autor:  elitper [ 30 sty 2011, 19:02 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Maga nerfią, a MM boostują.Zwiększają też dmg broni (boost w&r) i dopalają moby (dmg+HP).

lols powinno być odwrotnie ciekawe kto zagra teraz magiem :D będzie plaga /ranger/MM tak jak to było już na tej becie

Autor:  Kabraxis [ 30 sty 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
* Post-50 Dungeons and Raids now require Focus, Hit, and Toughness.
* Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness.
* Tier 2 Experts and Outdoor Raids cap at 100 Toughness, 100 Hit, and 100 Focus.
* Indoor Raids cap at 150 Toughness, 200 Hit, and 200 Focus.


WTF? "Gated" dungeony i raidy to najglupszy pomysl pod sloncem. Mam nadzieje ze to sa wymagania nie zeby wejsc tylko zeby "ogolnie dawac rade" a wejsc i probowac bedzie mozna tak czy siak.

Niestety wyglada mi to na idiotyzm w stylu WoW ze nie wpusci cie do dungeony bo masz za niski sumaryczny item lvl (lol).

Nawet LOTRO po 3 latach petycji i beczenia playerow wywala Radiance a tu takie cos :)

No i bedzie jesli to tak zostanie to bedzie chuja a nie customizacja postaci itemkami bo bedzie tak jak w WoWie - "do capa".

Cytuj:

ANCIENT WARDSTONES
* Keep in mind this is a first iteration of a new type of content, so be aware that it will evolve and improve over time. We welcome your feedback and suggestions as we try to turn the awesome up to eleven.
* Intended to act as a form of player-driven content that bridges the gap between Rifts/Invasions and Quests; to that end, we present 'Ancient Wardstones!' *fanfare*
* On entering Scarlet Gorge, a new quest is being offered. Defiants should seek out Mariko Bella at Old Mule Run, and Guardians find Paula Becksten at Overwatch. This quest provides the ability 'Activate Ancient Wardstone' and shows you what these new objects look like. The next step is to go exploring and find them!
* Once you discover an Ancient Wardstone, use your new ability to start an event. This might be one of several things. They're a bit of a surprise and award experience and Rift currency.
* Completing these events allow the Ancient Wardstone locations to upgrade. Standard quests are daily repeatable, while area quests reset every 10 minutes while the Wardstone is active. Rewards for the first quest completion are naturally higher than subsequent turn-ins.
* Beware! Not only do these Ancient Wardstone locations become Invasion targets, they can also be destroyed by members of the other faction. Guard them with care. For the more adventurous - you can activate Ancient Wardstones in areas of zones controlled by opposing factions. Any Ancient Wardstone location can be activated for either Guardians or Defiants.
* Yes, some of the content in opposing areas is PvP oriented, but not all.
* But wait, there's more:
* Deep in Scarlet Gorge, a horrible beast of the Planes has slept for millennia. Behold - Urthura, 'The Dweller Below.' If a single faction controls all Ancient Wardstones in Scarlet Gorge, the sweet smell of power awakens Urthura from her slumber, causing her to rampage across the Gorge, intent on destroying everything in her path. Where she spawns depends on which faction activated the wardstones that summoned her. Once spawned, she can be claimed by either faction, so get that raid together quick!
* Fortunately for the residents of Scarlet Gorge, Urthura tires easily, and can only awaken once per 20 hour period.


To z kolei zajebisty pomysl i chyba widzimy tu jakies niesmiale poczatki zajmowania sie World PvP. Z systemem dunamicznego contentu maja wlasciwie nieograniczone mozliwosci tworzenia szybko eventow i innych ciekawych rzeczy. Nie moge sie doczekac Bety 6 zeby to potestowac "w praniu".

Cytuj:
* Added Drakith Hatchery test raid lure to the Fire planar merchants in each capital city.
* Additional raid rift lures are available for Terror of Undeath, Winds of Chaos, and Hunger of the Deep on appropriate planar faction merchants.


Fajnie. Widac ze tych raid riftow bedzie psoro bo widzialem juz te itemki w vendorow i jest tego pare i dodaja nowe. Po raz kolejny kolejny maly kamyk spada z serca a propos obecnosci lub nie endgame contentu.

Cytuj:
MERIDIAN
* New 'Saga of the Endless' quest arcs are available in Meridian at level 20. These have a prerequisite that your character has completed the appropriate racial quest (By the Ancestors, On Distant Shores, or The Pride of the Eth).


Wiecej Lore i "backgroundu" - mniam. Fajnie ze maja czas zajmowac sie takimi pierdolkami z premiera wlasciwie na karku. To swiadczy o dobrej organizacji pracy i planie rozwoju/patchowania gry. :)

Cytuj:
PVP/WARFRONTS

* Improved Solo queue times.


/clap

Cytuj:
GRAPHICS AND AUDIO

* Even more subtle Bard music effects.


/clap /clap /clap :)

Cytuj:
CLIENT/SERVER
* Server lag and capacity improvements!
* Improved login queue wait time estimates. Alpha probably won't see this!


Zajebiscie o ile bedzie dzialac.

PS. Taki moj komentarz do leaknietych Alpha Patch notes wklejonych przez kolege w innym temacie oraz dostepnych do poczytania w calosci tutaj: http://pastebin.com/HeazxNCt

Ogolnie gra dalej rowno i mocno idzie w bardzo dobrym kierunku )oprozc tych dungeonow ale moze to nie bedzie dzialac tak jak mi sie wydaje).
Plus naprawde podziwiam (jak na fanboja przystalo) Trion za organizacje - 4 dni bety a oni rownoczesnie takie patche do alphy sadza "na boku". :)

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

Tzn. bede mogl wkoncu przejac Wardstona w campie przeciwnika ?
Bo wlasnie w niedziele na ten temat marudziłem i pisałem feedbacki do Trionu ;p.

Ten Hit, Tough i inne capy mi sie nie podobaja. Jakie by to nie było, jest zjebane, że wogóle będe musiał zbierać konkretne itemy zeby coś capnąc. Będe whinował.

Strona 16 z 43 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team