MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

beta - wrażenia, klucze, informacje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38273
Strona 17 z 43

Autor:  Nyx [ 30 sty 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Auto-attack no longer benefits from Attack Power.


WHAT?? co za idiotyzm

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 19:30 ]
Tytuł: 

Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness

eee a co to?

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness

eee a co to?

Przypuszczam, że na Raidy Tier 1 bosy wymagaja 50 Toughness, zbby je w miare konfortowo bic.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

Może to coś w stylu wardów z WAR - bez sprzętu z odpowiednim wardem moby biją strasznie mocno/dostają bardzo mały dmg.

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 19:38 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Może to coś w stylu wardów z WAR - bez sprzętu z odpowiednim wardem moby biją strasznie mocno/dostają bardzo mały dmg.

Jakby nie bylo, jest to najbardziej pojebano-chujowe rozwiaznie jakie mozna wymyslic. Bede sie kuwa domagał wyjebania takich zależności.

Autor:  tomugeen [ 30 sty 2011, 19:41 ]
Tytuł: 

Zmiany na pierwszy rzut oka ciekawe, a czeto wrecz zajebiste. No i rozwiazuja pare problemow na ktore mozna bylo zwrocic uwage w grze.
Byle tak dalej (nie powtarzaja bledow WAR).

Autor:  shp [ 30 sty 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

Czyli to samo co w wowie, capy :-?

@alpha changes:
Ładnie buffnięty assasin, bard i bladedancer, ale rangera zepsuli.

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 19:48 ]
Tytuł: 

no jesli beda jakies capy na dungeonki to niech spierdalaja.
tomby sie fajnie robilo i nie zwracalismy uwagi na levele jakos zbytnio.
na uj tak kombinowac?

co popsuli w rangerze?

Autor:  Kabraxis [ 30 sty 2011, 19:54 ]
Tytuł: 

Tu nie chodzi o dungeonki podczas levelowania tylko o endgame. Ja w sumie ich rozumiem dlaczego tak robia. Content bedzie tierowany, zeby przejsc do nastepnego tiera trzeba bedzie sie troche ubrac z wczesniejszego tiera. Plus endgame starczy na dluzej dzieki takiemu rozwiazaniu. Zapobiegnie to tez steamrollowaniu wszystkiego z tydzien jak w WOTLK/CATA.

Koncept jest dobry tylko wykonanie (gate'owanie za zasadzie zbierania statow "do capa") jest nienajlepsze. MOgliby poprastu berdziej zwiekszac poziom trudnosci i innymi sposobami dodatkowo nie tylko przy pomocy wymagan dco do statow.

Mi tez sie to nie podoba. Nie lubie jakiegokolwiek narzucania sztucznych, bezsensownych ograniczen w MMO.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 19:56 ]
Tytuł: 

Nic nie popsuli imo dostał buffa, mag jako jedyny calling dostał po dupie imo :)

Dobrze że mam jeszcze inne postacie niż mag lol i tak już magów było imo mało w wyższych tierach, teraz będzie jeszcze mniej :(

"gejtowanie" sobie moga.... mam nadzieję że zarzucą ten pomysł.

Autor:  TobiAlex [ 30 sty 2011, 19:59 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Nic nie popsuli imo dostał buffa, mag jako jedyny calling dostał po dupie imo :)

Dobrze że mam jeszcze inne postacie niż mag lol i tak już magów było imo mało w wyższych tierach, teraz będzie jeszcze mniej :(

"gejtowanie" sobie moga.... mam nadzieję że zarzucą ten pomysł.


Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione

Autor:  tomugeen [ 30 sty 2011, 19:59 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Czyli to samo co w wowie, capy :-?

@alpha changes:
Ładnie buffnięty assasin, bard i bladedancer, ale rangera zepsuli.


Lepiej patrz na to:
NIGHTBLADE
* Blazing Fury: Now benefits Saboteurs' Charges.

czyli juz wiemy ze nie podnosil ;]

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 20:00 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione


Będzie naprawione przed next eventem i bet, a w reszcie skilli dostał buffa więc imo nie zepsuli.

Fajnie że podbuffowali sabo ( pośrednio ) teraz będę critowac za 1000 nie za 800 na 25 levelu :)

Autor:  TobiAlex [ 30 sty 2011, 20:02 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Popsuli - świnia poziom 4 nie ma skili trzymających aggro itp., ale to bug, wiedzą o tym i niedługo będzie naprawione


Będzie naprawione przed next eventem i bet, a w reszcie skilli dostał buffa więc imo nie zepsuli.


Ja gram na alfie :P

Autor:  Mendol [ 30 sty 2011, 20:03 ]
Tytuł: 

ale kurcze czemu mam sie ubierac? moze mam ochote biegac w spodenkach z t1 do t3? kogo to interesuje :)
bede mial ochote to zdobede sprzet, nie bede mial to bede biegal w szmatach.
tak samo dungeonki. pojde, dostane baty to bede myslal co zle zrobilem/ubralem.
ale podejscie 'najpierw sie ubierz, potem bedziesz mogl wejsc' strasznie mnie wkurza.

Autor:  iniside [ 30 sty 2011, 20:05 ]
Tytuł: 

IMO jak ten patchnotes z tymi wymaganiami co do statow i dungeonow stanie sie publiczny to na forum Trionu straszny rage sie zrobi i będą szybko myśleć jak to usunąć.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

Potem będziesz miał inspect przed każdym invite do dungeonów :]

Niech jeszcze gearscore dodadzą :P

Autor:  Teo [ 30 sty 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Ja tam licze te cały endgame nie będzie się kręcił wokół instancji pve i będzie to tylko jeden z elementów, bo inaczej będzie to kolejna gra gdzie na serwerze pvp ludzie siedzą w instancjach by spokojnie itemki wyrywać.
Te staty i capy do nich to na 100% wymagania do wejścia by wydłużyć progress, chyba że taki cap gwarantuje że nie będzie one shot od bossa.

Autor:  Bloodleaf [ 30 sty 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja tam licze te cały endgame nie będzie się kręcił wokół instancji pve


No ancient wardstones to pierwszy krok.

Autor:  Isengrim [ 30 sty 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale kurcze czemu mam sie ubierac? moze mam ochote biegac w spodenkach z t1 do t3? kogo to interesuje :)
bede mial ochote to zdobede sprzet, nie bede mial to bede biegal w szmatach.
tak samo dungeonki. pojde, dostane baty to bede myslal co zle zrobilem/ubralem.
ale podejscie 'najpierw sie ubierz, potem bedziesz mogl wejsc' strasznie mnie wkurza.

Raczej "Jak wejdziesz w green crapach, to pewnie wipe cię czeka niejeden". IB można robić na 17 i 27, ale na 27 jakby łatwiej :) Jakoś trudno mi uwierzyć że na wejściu będzie "sorry, załóż niebieskie gacie".

Strona 17 z 43 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team