MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 18 z 79

Autor:  eagleeyes [ 3 lut 2011, 00:32 ]
Tytuł: 

elitper napisał(a):
RL zawsze był masówką z ludźmi nastawionymi na PVE i tak pozostanie:) nic tego nie zmieni :) w sumie póki co 80% polaków idzie na stronę defiantów ;/ a po stronie guardians mało nas jest :D


Był ale wszystko się zmienia także nasze upodobania. Od warhamera gildia aktywnie skupia się na PvP i wychodzi jej to bardzo sprawnie, wystarczy poczytać zagraniczne fora, newsy. Ty elitpter też zaczynałes u nas od eq2 na PvE serwerze, nie oznacza to chyba, że na zawsze zostaniesz carebearkiem.

BTW- co do naszego nie działającego forum - huragan dostał admina i zrobił to co potrafi najlepiej, he he :)

Autor:  Keii [ 3 lut 2011, 00:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co za płaczki chciały coś takiego, jeez.

Polecam wyrazić swoje niezadowolenie na oficjalnym forum, jako i ja zrobiłem.

Autor:  Kabraxis [ 3 lut 2011, 00:42 ]
Tytuł: 

Ale o co wam biega lol? przeciez tam nie ma zadnych zmian oprocz wydluzenia buffa po smierci co jest logiczne i dobre oraz zmiany Wardstones na unatackable przez graczy co nic nie zmienia bo i tak sa nonstop atakowane przez inwazje.

Reszta to pierdu pierdu zeby cos rzucic na forum bo ludzie sie nudza.

Kurwa... nie robcie z tej gry na sile ultra hardcore PvP tytulu bo nim nie jest i nie bedzie. ZAWSZE wygoda questowania i PvE bedzie stala w RIFT wyzej niz griefowanie i inne bzdurki. Jak uwzacie inaczej to czekajcie na inna gre. Srsly.

Zreszta jak tu widze fajne rzeczy w tym wpisie, ulepszenie guardow - OK, brakm ozliwosci blokowania teleportacji - tez OK.

O uj wam chodzi? Smiac mi sie troche chce jak was czytam i to "niezadowolenie".

Autor:  Huragan [ 3 lut 2011, 00:43 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
BTW- co do naszego nie działającego forum - huragan dostał admina i zrobił to co potrafi najlepiej, he he :)


eagle, umawialismy sie przeciez ze to bedzie tajemnica :(

Autor:  Keii [ 3 lut 2011, 00:46 ]
Tytuł: 

Weź się uspokój Kabraxis - ja rozumiem że gra jest nastawiona na PvE, ale serwery PvP spokojnie się obędą bez tych zmian moim zdaniem. Miło, żeby różniły się od serwerów PvE czymś innym niż tylko na stałe włączoną flagą.
Spinasz się jak nie wiadomo co przy najmniejszej krytyce gry, nawet kiedy ludzie po prostu wyrażają swoją opinię.

Autor:  Huragan [ 3 lut 2011, 00:46 ]
Tytuł: 

Tylko, ze akurat tutaj (wyjatkowo) Kabraxis ma racje :)

Autor:  Mendol [ 3 lut 2011, 00:50 ]
Tytuł: 

kabraxis a o co tobie biega?
sa servery pve gdzie ludzie moga spokojnie grac.
czemu na sile chca poprawiac i rozpieprzac polowe zabawy na serverach pvp?
niech ich w ogole nie daja i bedzie swiety spokoj.
fajne rzeczy? brales udzial w jakims raidzie? widziales jak to wyglada?
bo my tak, i jesli ulepsza guardow to najezdzanie miasteczek bedzie mijalo sie z celem.
serio dali do wyboru pve/pvp wiec niech nie robia na sile pve/pve+pvp.

Autor:  Keii [ 3 lut 2011, 00:51 ]
Tytuł: 

Przeszkadzałoby komuś, gdyby serwer PvP był dużo bardziej PvP niż serwer PvE? Szczerze.

Zresztą można wyrazić swoje zdanie jak człowiek, można jak fanboj.

Autor:  Niah [ 3 lut 2011, 00:52 ]
Tytuł: 

wchodzi carebear na pvp serwer, ktoś go zabije i zaczyna się płacz na oficjalnym forum...

...trzeba było kurwa iść jak reszta lamek na pve serwer

@Keii
Jak czytam komentarze ludzi cieszących się z tych zmian to ogarnia mnie pusty śmiech, szczególnie sinfullysweet.

Autor:  Kabraxis [ 3 lut 2011, 00:52 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Tylko, ze akurat tutaj (jak zawsze zreszta) Kabraxis ma racje :)


Fix'd. :)

Poprostu nie oczekujcie cudow i tego ze Trion bedzie robil gre pod pare tysiecy graczy, ktorzy lubia pogriefowac 400 ludzi w zonie uniemozliwiajac im teleportacje bo zabili NPCa lub lubia gankowac w 15stu cmentarz przez 4 godziny.

Nie ta gra. I nikt niczego na sile nie psuje i nie zmienia tylko taki jest koncept RIFT. To gra PvE. Koniec, Kropka.

"fajne rzeczy? brales udzial w jakims raidzie? widziales jak to wyglada? "

Gralem z ta gre juz jakis miesiac przed toba. Sledze zmiany od poczatku bety - wiec nie mow mi co widzialem a czego nie. PLZ.

Autor:  anubis [ 3 lut 2011, 00:53 ]
Tytuł: 

bez dobrego pvp nie ma dobrej gry, dla mnie w 90 % głownie pvp tylko istnieje a pve jest tylko dodatkiem :)

Autor:  Mendol [ 3 lut 2011, 00:54 ]
Tytuł: 

nikt nie oczekuje cudu. ale skoro SAMI dali pvp to czemu teraz probuja je zepsuc?

Autor:  Kabraxis [ 3 lut 2011, 00:59 ]
Tytuł: 

Dlaczego zepsuc? Jak nieatakowalne Wardstones zepsuja PvP? Wydluzenie buffa pomijam bo to ze to jest ok to nie podlega imho dyskusji - zabicie kogos na cmentarzu jak mu sie jeszcze nie wczytaly tekstury nie jest fun i kewl.

W zamian daja Ancient Wardstones - dalej jest o co walczyc. Moze to nawet byc lepsze bo beda lepsze nagrody.
Pozatym i tak mozesz wybic NPCow - beda silniejsi wiec trzeba bedzie lepszej organizacji i wysilku... chyba fajnie no nie? Chyba ze dla was PvP to 40vs10 i zona 20lvl nizej zeby za duzo wysilku nie bylo.


Ale w sumie to wy sami dorobilscie sobie jaks dziwna "PVP" etykietke do RIFT i w sumei tylko obserwowalem to z zaciekawieniem kiedy zacznie sie whine. :)
Zmiany sa na 99% wynikiem feedbacku od ludzi - tak jak wszystkie do tej pory. Tego akurat jestem pewny na 100% ze nie wzielo sie to "z dupy".
Zreszta napisali ze to byl bug i zostal naprawiony - NIGDY nie mialo nawet byc takiej opcji.
Tak jak pisze - nie ta gra. Rly.

Autor:  anubis [ 3 lut 2011, 01:01 ]
Tytuł: 

nie wszystkie zmiany wprowadzone przez whine graczy są słuszne

Autor:  Mendol [ 3 lut 2011, 01:01 ]
Tytuł: 

ja ci nie mowie co widziales czego nie.
tylko sie grzecznie i serio pytam.

Autor:  shp [ 3 lut 2011, 01:03 ]
Tytuł: 

Feedbacku ze strony ludzi w stylu: "I have previously taken a hard stand against MYSELF doing any PvP. In fact when PvP objectives were needed for an accomplishment in another game, I had my daughter do them for me. She loves PvP....and is pretty good at it. That being said...PvP, especially early PvP in the warfronts looks intriguing. I may not ever be good at it, but I will dip my toe in the pool. "
I taki ma decydować też za mechanike na serwerach PvP?

Autor:  Kabraxis [ 3 lut 2011, 01:10 ]
Tytuł: 

Mechanika sie nie zmienia. Poprostu naprawili buga, ktorego nigdy nie mialo byc i nie miesci sie w wizji gry Trionu... co mam jeszcze napisac?

Zadnego przejmowania terytoriow, niszczenia wiosek nigdy nie mialo byc w tej grze itp... wiedzialem to wczesniej (na90%), po pograniu w Scarlet Gorge wiem to na 100%. Zwroccie uwage jak zrobiona jest zona - mimo ze jest contensted mozesz zrobic 30lvl nie wlazac na terytorium przeciwnej frakcji, tak bedzie z akazda nastepna. W RIFT PvP'uje tylko ten kto chce w danej chwili - taki jest glowny koncept, ktory bardzo czesto przejawial sie w wywiadach - deal with this.

JEDYNE PvP jakie bedzie to napierdalanie sie dla napierdalania sie.
Dodali Ancient Wardstones, ktore inho sa kompromisem wlasnie dla hardcore PvP'ers.

Srsly nie oczekujcie duzo wiecej bo sie zawiedziecie.

Autor:  Mendol [ 3 lut 2011, 01:15 ]
Tytuł: 

Yes I understand that. One of the big selling points in the early videos a few months back was taking over their quest hubs. That's all I am referring to.

Autor:  Kabraxis [ 3 lut 2011, 01:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Yes I understand that. One of the big selling points in the early videos a few months back was taking over their quest hubs. That's all I am referring to.


Przez NPCow i inwazje. To bylo w kazdym filmiku - zgodze sie.

To tez jest napisane w tym poscie - ze Wardstones sa czescia PvE/invasion systemu ("Those are part of the PvE land control game of rifts and invasions.") i ze mozliwosc wykorzystania ich w PvP byla bugiem.

To o czym wy piszecie jest 100% przeciwne glownym zalozenieom designerkim tej gry Mendol, przykro mi. To jest i bedzie gra stricte PvE i nigdy nie bedzie zmian utrudniajacych lub uniemozliwiajacych granie PvE tylko po to aby garstka playerow pokamplila sobie corpsy przez 4h dziennie. Obojetnie na jakim rulesecie i serwerze.
I TBH nie ma to nic wspolnego z carebear'stwem i unikaniem PvP. Za to ma duzo wspolnego z dobra zabawa dla kazdego.

Niewiem.. spamujcie im forum.. moze cos wskoracie.. szczerze watpie.

Ale napisze ponownie ze przyczepiliscie sobie zla etykietke do tej gry i jak widze whine juz sie rozpoczal. W sumie przewidywalem go dopiero po premierze wiec szybciej niz myslalem. :)

PS. Zaufajcie mi ze bedzie wiecej zmian odciagajacych graczy od PvP w stylu "pokampimy ten cmentarz zeby ludki sie wkurwialy" albo "zabijemy im NPCow i bedziemy tu stali w 30tu przez 2h". Ancient Wardstones i naprawa w/w rzeczy to pierwsze z nich.

Nie oceniam juz w sumie czy to dobrze czy zle bo to tylko prowadzi na tym forum do flamu i oskarzen o "carebearstwo" (lolz) - poprostu stwierdzam fakty.

Autor:  tomugeen [ 3 lut 2011, 01:42 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
To tez jest napisane w tym poscie - ze Wardstones sa czescia PvE/invasion systemu ("Those are part of the PvE land control game of rifts and invasions.") i ze mozliwosc wykorzystania ich w PvP byla bugiem.


Bugiem za ktory przewidziane byly nagrody i broniaca frakcja miala opcje zbuffowasnia stone'a co nawet na PvE serwerze odpalala ci flage PVP ;]

No zajebiscie przemyslany bug im sie wkradl, haha

Strona 18 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team