MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 19 z 79

Autor:  Razoth [ 3 lut 2011, 02:04 ]
Tytuł: 

W Rifcie nawet bugi są przemyślane!

That's the spirit!

Autor:  shp [ 3 lut 2011, 02:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Initially, this change will take effect on both types of server. ^Zann

Ta, zajebiście.

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2011, 08:26 ]
Tytuł: 

Z buffem na grave 30sec to jeszcze mogę się zgodzić, zresztą to było do przewidzenia, resztę wprowadzili pod wpływem płaczek z wowa, nigdy nie zrozumiem ludków pchających się na serwer PvP żeby grac PvE a potem płaczą bo się otarli o PvP, nosz...

Po to producenci wprowadzają ten podział żeby można sobie spokojnie te kwiatki zrywać i zabijać świnki na serwie PvE, jak mnie w ostatnim evencie kurwa RUScorp zabijał przez 30 min na cmentarzu w stonefield to jakoś nie poleciałem płakać na forum bo szczerze mam to w dupie, na to sie pisałem leząc na serwer pvp.

Tyle.

BTW dostał ktoś już invita na konto z VIPkeyem? Bo ja dostałem tylko na to z preorderem bez postaci :P

Autor:  Ossur [ 3 lut 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

czyli w skrócie co? Chujnia a nie pvp? Ciekaw wobec tego jestem po chuj wprowadzili jakieś frakcje skoro te nie będą się mogły tłuc między sobą... pierdole czekam w takim razie na gw2 :-/

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2011, 08:30 ]
Tytuł: 

Będą sie mogły tłuc między sobą, tyle że nie będziesz mógł przejąc wiochy przeciwnej frakcji np.

Autor:  Ossur [ 3 lut 2011, 08:32 ]
Tytuł: 

niech arenki wprowadzą jeszcze i będzie cud, miód pink gey rainbowland

ps poczytałem wątek na oficjalnym forum i od tych pedałkowatych komentarzy już mam dzień zjebany...

Autor:  tomugeen [ 3 lut 2011, 08:34 ]
Tytuł: 

Okej, sam poplakalem im na forum, ale nie przesadzajmy.
Mogli zruchac cale miasteczko na PvE serwie itd. Teraz trudno bedzie wybic guardow (ale nie playerow). Szkoda tylko, ze dorabiaja do tego "ideologie buga".

Chyba nalezy sie powstrzymac z opiniami do weekendowego, bo te wszystkie ancient warstone czy inne przejmowane rzeczy moga okazac sie na tyle fajne, ze zapomnimy o ruchaniu porticulum mastera.

Autor:  Ossur [ 3 lut 2011, 08:40 ]
Tytuł: 

tomu jak bym chciał pograc w gierke pve to mam ich pierdyliard do wyboru, nawet jak bym był nimi znudzony to jako pve gracz szedłbym na pve serwer, to po kiego chuja całe to płaczkowate kerbirstwo pch się na pvp serwery i płacze że ich zgankował ktoś? To jest kurwa nienormalne a te ćwoki z Teriona pod wpływem tych cieci wprowadzaja zmiany na pvp serwerach. Zobacze jak to wygląda w becie, ja będzie chujnia to robie quita...

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

Dobra obadamy w weekend, "łiskacz" już kupiony i zgrzewka red bulli się chłodzi i zobaczymy te ancient wardstones.

Trion pisał że będą tunningować to nadal jest nadzieja.....

Autor:  tomugeen [ 3 lut 2011, 08:59 ]
Tytuł: 

Ossur napisał(a):
tomu jak bym chciał pograc w gierke pve to mam ich pierdyliard do wyboru, nawet jak bym był nimi znudzony to jako pve gracz szedłbym na pve serwer, to po kiego chuja całe to płaczkowate kerbirstwo pch się na pvp serwery i płacze że ich zgankował ktoś? To jest kurwa nienormalne a te ćwoki z Teriona pod wpływem tych cieci wprowadzaja zmiany na pvp serwerach. Zobacze jak to wygląda w becie, ja będzie chujnia to robie quita...


A gdzie ja pisze ze nie mam takiego samego zdania? Ale wyruchanie miasta (czyli bicie NPC, nie playerkow) na PvE serwerze to jednak jest troche gamebreaking dla wielu.

Imho tylko boostowanie guardow na PvP serwerze to przesada. Niech odradzaja sie szybko, ale mocniejsze tylko jak w obszarze jest duzo przeciwnikow, a nie 5 osobowa grupka.

Autor:  Ossur [ 3 lut 2011, 09:03 ]
Tytuł: 

tomu ja tylko uzasadniałem swój rage :p
coś tak czuje że spierdolą pvp w tej grze pod wpływem niedorozwiniętych wow kidsów

Autor:  Neonin [ 3 lut 2011, 09:14 ]
Tytuł: 

Sprawa jest prosta Kabra - wardstones służą do summonowania npców - nie ma szans na rozjechanie wioski w kórej co chwilkę ktoś summonuje guardów. Nie możesz zniszczyć wardstona nie ma szans na podbicie wioski tym bardziej że npce będą teraz napierdalać dużo mocniej.

Ja rozumiem że dla Ciebie mogliby z tej gry zrobić pasjansa i nadal będziesz zachwycony ale my nie jesteśmy zadowoleni bo dla nas funem jest wpaść w wioskę i poprzeszkadzać jak tylko się da innym - był to jeden z elementów który przyciągnął nas do gry.
Nie rozumiesz tego trudno, nie nasz problem ale nie mów mi proszę co dla mnie jest "fun" a co nie. Bo to moja sprawa.

Twój argument - w 40 przeciwko 10 też jest z dupy. Było nas na początku 5 a guardianów dużo więcej - brak zorganizowania to nie mój problem. Tak naprawdę nasza akcja wymusiła w guardianach zorganizowanie się i wpierdolenie napastnikom. Czyli na koniec dała im fun z pogonienia defiantów i zgwałcenia ich zwłok.

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2011, 09:16 ]
Tytuł: 

Ja tylko mam nadzieję że ten monster który się budzi po przejęciu AW będzie gwałcił frakcje przeciwną na prawo i lewo i znów się zacznie płacz karebirków że nie mogą w spokoju questowac bo gracze pvp obudzili monsterka i ich rozjechał jak walec drogowy na quest spocie a potem przyszedł taki Mendol np i napluł na ich zwłoki.

Autor:  iniside [ 3 lut 2011, 09:22 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Sprawa jest prosta Kabra - wardstones służą do summonowania npców - nie ma szans na rozjechanie wioski w kórej co chwilkę ktoś summonuje guardów. Nie możesz zniszczyć wardstona nie ma szans na podbicie wioski tym bardziej że npce będą teraz napierdalać dużo mocniej.

Ja rozumiem że dla Ciebie mogliby z tej gry zrobić pasjansa i nadal będziesz zachwycony ale my nie jesteśmy zadowoleni bo dla nas funem jest wpaść w wioskę i poprzeszkadzać jak tylko się da innym - był to jeden z elementów który przyciągnął nas do gry.
Nie rozumiesz tego trudno, nie nasz problem ale nie mów mi proszę co dla mnie jest "fun" a co nie. Bo to moja sprawa.


Twój argument - w 40 przeciwko 10 też jest z dupy. Było nas na początku 5 a guardianów dużo więcej - brak zorganizowania to nie mój problem. Tak naprawdę nasza akcja wymusiła w guardianach zorganizowanie się i wpierdolenie napastnikom. Czyli na koniec dała im fun z pogonienia defiantów i zgwałcenia ich zwłok.


Nikt nie mowi co ma byc dla was funem. Mowi sie ze dorobiliscie do tego jakas filozofie. Podczas gdy od samego poczatku bylo wiadomo ze to gra PvE z dodanym PvP. Ktore dali bo dali.

Anyway. Wasz placz tutaj absolutnie nic nie da. Radze zaczac ragowac na oficjalnym forum i spamowac feeback wyrazajacy niezadowolnie w grze.

Autor:  tomugeen [ 3 lut 2011, 09:26 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Ja tylko mam nadzieję że ten monster który się budzi po przejęciu AW będzie gwałcił frakcje przeciwną na prawo i lewo i znów się zacznie płacz karebirków że nie mogą w spokoju questowac bo gracze pvp obudzili monsterka i ich rozjechał jak walec drogowy na quest spocie a potem przyszedł taki Mendol np i napluł na ich zwłoki.


Bedzie GORZEJ.

PvePłaczki juz podniosy raban, ze trion ZMUSZA ich do robienia PvP zeby sobie przywolac PvE bossika przeznaczonego dla nich ;]
Ciezko im zrozumiec ze to taka forma PvP reward.

Autor:  Huragan [ 3 lut 2011, 09:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nikt nie mowi co ma byc dla was funem. Mowi sie ze dorobiliscie do tego jakas filozofie. Podczas gdy od samego poczatku bylo wiadomo ze to gra PvE z dodanym PvP. Ktore dali bo dali.


^^This..... od poczatku piszecie ze Rift to gra PvE z dodatkiem PvP a teraz placz, ze nie mozna zniszczyc wioski przeciwnikowi lub gankowac kolesia na graveyardzie zanim jeszcze wczytaja mu sie textury po ressie :) Niszczenie wiosek nigdy nie bylo featurem tej gry. Jak sama nazwa wskazuje glownym feature sa rifty i walka z nimi czyli PvE !
Jak komus sie nie podoba to pomylil gre.

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2011, 09:32 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Bedzie GORZEJ.

PvePłaczki juz podniosy raban, ze trion ZMUSZA ich do robienia PvP zeby sobie przywolac PvE bossika przeznaczonego dla nich ;]
Ciezko im zrozumiec ze to taka forma PvP reward.


I zaraz będzie że znów dorabiamy ideologie do ogry PvE, potem zamienią bossów na heloł kitty która będzie latać i smerać karebirków, zawsze myślałem że ludzie wiedza co robią wybierając serwer pvp nawet jeżeli gra skupia się głównie na aspekcie PvE to devsi chyba nie dali pvp w grze ani nie zaimplementowali pvp ruleset na nie które serwery bez powodu.

Autor:  Neonin [ 3 lut 2011, 09:39 ]
Tytuł: 

@inside
Ogarnij się chłopie - nie ma whinu dlatego że nie dali czegoś co obiecywali. Jest whine dlatego że zabierają mi coś co dawało mi fun. Trudno załapać?

A pierdolnie pod publiczkę "bić w 15 kolesia któremu się tekstury nie wczytały" zostaw na karierę w samorządach - to zwykła demagogia wykorzystywana przez miśków którzy nie mają racjonalnych argumentów. A może inaczej, to byłby racjonalny argument gdyby był prawdziwy ale nie jest.

Nie chcesz pvp to graj na pve - bardzo proste.
Każdy chce być po stronie ruchającej - z przyjemnością zajebię każdego questującego, zrobię screena, film na YT i pokaże jaki jestem PRO.
Ale nie daj boże ktoś mnie zajebie jak biję moba... NERF IT griefing!

Autor:  Isengrim [ 3 lut 2011, 09:41 ]
Tytuł: 

Ale chyba od początku było jasne że pvp w Rift jest kopią z wow. Nawet WF są w takiej kolejności jak w wow. Gank, wf to dostępne opcje, a nie jakieś przejmowanie wiosek.

Autor:  Mendol [ 3 lut 2011, 09:57 ]
Tytuł: 

o ile sie nie myle to wowie mozna bylo pizgac npc w wioskach (tarren mill).

caly problem polega na tym, ze te zmiany zostaly wprowadzone przez osoby grajace na serwerze pve. i OK ja sie jak najbardziej zgadzam, zeby tam im to pozmieniac.
ale na uj sie zabrali za pvp serwer?

huragan ogarnij sie i przestan pieprzyc.
awantura zaczela sie tylko dlatego, ze USUNELI pewien fragment gry, ktory dawal fun (i nie tylko nam). ja nie wymagam, zeby dodawali content pvp.
mogli zrobic jakis survey na pvp serwerze i tyle.

a najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, co tomu zauwazyl wczoraj.
jak NPC wpadaja do wioski, wybijaja wszystko i wszystkich to NIKT nie placze. o jak super, inwazja blablabla. ale jak juz gracz wpada to od razu z placzem do mamusi. nie jestem w stanie tego zrozumiec.

Strona 19 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team