MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Szybkie pytanie - szybka odpowiedz
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38263
Strona 26 z 67

Autor:  Kabraxis [ 23 lut 2011, 07:48 ]
Tytuł: 

Akurat co do tego wyzej to bym nie byl pewny. Jak mowie maja pewnie swoje powody aby dawac nowego klienta. Wielkosci plikow itp.. moga sie sgadzac ale w srodku moze byc co innego w retail a co innego w beta klient.

Niby przejdzie a potem jak wejdziesz do zony 40lvl to ci sie gra wyjebie bo jakas teksturka jest inna niz powinna byc.

No ale to w sumie tez POWINNO dzialac - moj sposob pewniejszy bo sciagasz i tak 100% pewne dane.

Autor:  Kabraxis [ 23 lut 2011, 07:50 ]
Tytuł: 

Plutonka napisał(a):
No muszę przyznać, że jeszcze żaden klient tak mi się nie ściągał. Nie wiem jaką oni tam mają rurę, ale jestem pod wrażeniem.


Rure maja taka ze stalem w tlumie 150 osob spamujacych spelle i mialem ping 100. :)

Ogolnie polecam poczytac o architekturze serverow jaka sobie wykupil/zrobil Trion. Fajna sprawa. Z checia widzialbym to w kazdym nowym MMO.

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

kapra L napisał(a):
We want to update you on the process of downloading the game client for Head Start. You may have found that you are able to download the patcher but have been unable to download the game itself. Don’t panic! Nothing is broken!

You will be able to start downloading the game client this evening.......

Wole sprawdzic jak sie zachowają.


Ja tam skopiowałem folder z assetami. Jebał.
Jak sie nie będą hashe zgadzać jakiś plików to je poprostu dociągnie.

Autor:  Kassei [ 23 lut 2011, 08:10 ]
Tytuł: 

Jak dokładnie działa butchering? Każdy z party może opierdolić ciało moba czy tylko jedna osoba ?

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 08:11 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
Jak dokładnie działa butchering? Każdy z party może opierdolić ciało moba czy tylko jedna osoba ?

Tylko jedna osoba.

Autor:  druzil [ 23 lut 2011, 08:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ogolnie polecam poczytac o architekturze serverow jaka sobie wykupil/zrobil Trion. Fajna sprawa. Z checia widzialbym to w kazdym nowym MMO.


A gdzie mozna o tym poczytac ?

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 08:31 ]
Tytuł: 

http://www.develop-online.net/features/ ... O-problems

http://www.develop-online.net/news/3596 ... Sonys-Cell

Autor:  Kabraxis [ 23 lut 2011, 08:37 ]
Tytuł: 

http://www.destructoid.com/e3-09-heroes ... 5004.phtml

http://forums.riftgame.com/archive/inde ... 30671.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_computing


I koles mowi co nieco na tym filmiku: http://www.ripten.com/2011/02/19/five-r ... -warcraft/


Po ludzkiemu wyglada to tak ze nie ma taj jak np. w WoW Login server --> Kalimdor server -> Outlands server -> instances server -> Battlegrounds server -> wszytko z capami na ilosc ludzi i przesylanych danych. I przy dwoch raidach atakujacych Sotrmwind mamy "World Server is down" a w dzien patcha "Additional instances cannot be launched".

W RIFt sa osobne "servery" dla AI, mobow, obliczen spelli, fizyki, riftow, itd, itd, itd... wszytko skaluje sie w gore i jest dynamiczne wiec wlasciwie nie ma czegos takiego jak "cap" na ilosc postaci czy NPC w danej zonie.
Oprocz tego tak architektura pozwala dodawac kontent bazujacy na assetach znajdujacych sie juz w kliencie na dyskach graczy (textury, dzwieki) bez patchowania, zmienianie istniejacego contentu (miejsce, czas, umiejetnosci, rodzaje spawnow, skala inwazji/riftow, dodawanie nowych riftow, triggerowanie eventow i zmienianie ich w locie, itp) rowniez bez patchowania klienta. Moga robic bog wie jakie eventy rowniez bez patchowania klienta o ile beda korzystac z zasobow bedacych na HDD graczy. Oprocz tego ofc moga patchowac gre normalnie.

W ktorym wywiadzie czytalem ze widzielismy dopiero wiercholek gory lodowej co moga zrobic z dynamicznym contentem bo to jest pierwsza gra w historii korzystajaca z czegos takiego i oni tez w sumie sie jeszcze ucza CO moga zrobic. :)

Np. W Becie 1 i 2 zone eventy i wiekszosc riftow i inwazji byla triggerowana i kontrolowane przez GMow w celach testowych i obciazeniowych. Teraz juz system robi to sam bazujac na algorytmach, itp...

Ogolnei system na wlasciwie NIEOGRANICZONY potencjal techniczny. Kwestia jest taka na ile devsi z Trion beda kreatywni i zaangazowani. :)

Autor:  Soulless [ 23 lut 2011, 09:23 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Z forum Rifta.

Kod:
Move the assets folder from the beta directory into your release directory. Saves a ton of downloading.


Porównałem katalogi.

Znaleziono plików: 144
Identyczne: 0
Różnią się: 142
Unikalnych nowych: 2

więc nie wiem...

Autor:  Bloodleaf [ 23 lut 2011, 09:26 ]
Tytuł: 

Dobra, babon mi odinstalował stary i instaluje nowego klienta :P nie ma to jak remote acces :P

Autor:  lamoon [ 23 lut 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

Ach tam, ładnie się ściąga. Rano jak zapodałem ściąganie nowego klienta to leciał full prędkością, czas do ściągnięcia miałem "about one hour". Nie jest źle.

Autor:  druzil [ 23 lut 2011, 09:39 ]
Tytuł: 

Po sciagnieciu nowego clienta, autoryzuje sie w launcherze a juz w czasie ladowania gry pojawia sie komunikat ze nie mam autoryzacji i leci quit. Tez tak macie ?

Autor:  iniside [ 23 lut 2011, 09:52 ]
Tytuł: 

Ze skopiowanym folderem assets tylko 5.92GB do sciagniecia ;p.

Autor:  Nails1 [ 23 lut 2011, 09:59 ]
Tytuł: 

Mi pokazuje że 8.32 do ściągnięcia, więc 6 czy 8 to już jeden diabeł.
Ale faktycznie leci jak głupi, niecałe 45 minut wszystko pobrał.

Autor:  Ashigara [ 23 lut 2011, 10:21 ]
Tytuł: 

za pięknie to wygląda, tfu, tfu, oby nie zapeszyc :)

jak porownam do ostatniej bety w jakiej bralem udzial (FF14) to po prostu niebo a ziemia i tym samym stracilem wszelki szacunek do "starych" sprawdzonych i dużych devsow/wydawcow/operatorow, gdzie po prostu maja dobry marketing i nic wiecej.

Autor:  goompas [ 23 lut 2011, 20:53 ]
Tytuł: 

Godzinka i nowy klient na dysku, a spodziewalem sie problemow.



Czy tez dostajecie komunikat: You are not authorized to play the game ?

Autor:  noasz [ 23 lut 2011, 21:45 ]
Tytuł: 

a mnie leci z 1/10 predkosci.

Autor:  anastol [ 23 lut 2011, 22:06 ]
Tytuł: 

goompas napisał(a):
Godzinka i nowy klient na dysku, a spodziewalem sie problemow.



Czy tez dostajecie komunikat: You are not authorized to play the game ?


Tak, dalem Cancel lub ok (poprostu kliknalem na odpierdol sie) i zaczal sciagac 2gb patcha. Wyglada na to ze, jest ok.

Autor:  lamoon [ 24 lut 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

Kto będzie rekrutował w grze?

Autor:  Bloodleaf [ 24 lut 2011, 10:57 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Kto będzie rekrutował w grze?


To zależy do czego.

Strona 26 z 67 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team