embe napisał(a):
Najgłupsze zawsze w WoW były dps metery, jakoś w innych grach pve da się bez tego grać.
Moze w innych grach boss nie wpada w enrage jesli nie zabijesz go np. w 7 minut. Musi w ciagu tych 7 minut dostac okreslony dps by padl, jesli nie to wipe.
Tak wiec akurat w przypadku WoWa dps meter ma uzasadnienie.
Inna sprawa, ze w wiekszosci przypadkow jest on stawiany ponad taktyke walki i niektorzy mysla ze wystarczy tylko sam dps :>
Dps meter nie jest potrzebny jesli boss nie wpadnie w enrage... jesli wpada to znaczy ze dps byl za maly.
Z tego co czytalem, to w Rifcie bossy w trudniejszych instancjach maja okreslony czas walki i potem tez wpadaja w enrage. Chyba nie myslisz embe ze w takim przypadku nie wazne bedzie kto jaki robi dps ??
Nie jest wiec tak, ze addony ktos sobie wymysla by uprzykrzac zycie graczom. Addony maja pomagac w optymalizacji gry i w wiekszosci przypadkow maja uzasadnienie. Mechanika gry wymusza addony, pretensje wiec miej do devsow a nie do programistow addonow :>
Jezeli w WoWie boss nie wpadal by w enrage po kilku minutach walki i nie wipowal rajdu to nikt by nie zwracal uwagi na DPS
Co najwyzej walka by trwala dluzej az do skutku... a nie wazne jakim dpsem.
Jednak bosy wpadaja w enrage i dps metter jest konieczny by ocenic szanse na jego pokonanie.