MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 30 z 79

Autor:  anubis [ 4 lut 2011, 00:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
tak, tylko pamietaj Is, ze war z zalozenia mial miec zajebiste rvr.
ktore mialo przyciagnac ludzi z daoc'a, wow'a.
a niestety nie bylo ani fajnego pve ani dobrego rvr.
rift ma pare pomyslow na pve, ktore jak widac sie sprawdzaja, zeby dodatkowo zarobic wprowadzili pvp. jak sie sytuacja rozwinie zobaczymy za pare miesiecy. ale pewnie skupi sie na tym, od czego zaczeli.


tu sie Mendol nie do końca zgodzę bo rvr przez jakiś czas było zajebiste tylko lagi wszystkich przegoniły :)

Autor:  Mendol [ 4 lut 2011, 00:17 ]
Tytuł: 

ja porownuje do rvr w daocu, wiec moge miec troche zboczony punkt widzenia.
na poczatku byl fun jak wszyscy chcieli bronic i atakowac.
pozniej to juz byly bardziej ac raidy - nikogo nie ma? to lecimy zajac zamek.

Autor:  Isengrim [ 4 lut 2011, 00:19 ]
Tytuł: 

WAR to doskonały przykład jak z fajnego pomysłu zrobić kupę przez brak jasnego i sensownego planu i celu. A kto odszedł bo zamiast naprawiać oRvR to jakieś nowe insty pve wprowadzili, to już raczej nie wróci. I tak $ przeszły koło nosa, a Adaś Gershowitz, frajer od klas, jest producentem Rifta. Ciekawe czy uczy się na błędach.

Autor:  anubis [ 4 lut 2011, 00:20 ]
Tytuł: 

jeśli chodzi o porównanie do daoc to się nie wypowiem bo nie grałem i żałuje :( Wiesz jakieś dwa trzy miesiące wróciłem do warka i było naprawdę super, ale jak jak zrobili easy mode do zdobywania keepów to stamtąd uciekłem :)

edited :

os - katowałem wtedy chyba najlepszego mmorpg czyli EQ2 a o pvp miałem słabe pojęcie :) teraz dla mnie pvp/rvr jest najważniejsze :)

Autor:  tomugeen [ 4 lut 2011, 00:22 ]
Tytuł: 

Klasy w WAR byly w wiekszosci bardzo fajne, a warpriest/DoK zjebisci.

Autor:  anubis [ 4 lut 2011, 00:23 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Klasy w WAR byly w wiekszosci bardzo fajne, a warpriest/DoK zjebisci.


aaaaaaaa tam nie ma jak squig :P zresztą gobliny w warku to najładniejsza rzecz jaka im się udała i żaden wow im pod tym względem nie dorówna bo w wowie są beznadziejnie zrobione :)

Autor:  Mendol [ 4 lut 2011, 00:23 ]
Tytuł: 

klasy bylu fajne, nie bylo opcji, zeby byly zle :)
nawet bg byly fajne.
ale rvr/siege byly zjebane na maxa.

Autor:  Isengrim [ 4 lut 2011, 00:24 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Klasy w WAR byly w wiekszosci bardzo fajne, a warpriest/DoK zjebisci.

Nawet zbyt zajebiste.
Balans klas to jeden z największych faili.

Autor:  Nyx [ 4 lut 2011, 00:33 ]
Tytuł: 

Wogole trzeba byc failem zeby zjebac gre w tak zajebistym uniwersum

Autor:  anubis [ 4 lut 2011, 00:34 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Wogole trzeba byc failem zeby zjebac gre w tak zajebistym uniwersum


No w zasadzie AoC lepiej się trzyma do Warka teraz :P

Autor:  Teo [ 4 lut 2011, 00:44 ]
Tytuł: 

Co najgorsze zablokowali tym failem licencje na grę mmo w zajebistym świecie młotka na wiele lat.

Autor:  anubis [ 4 lut 2011, 00:45 ]
Tytuł: 

nie zasmucajmy sie dzisiaj startuje beta :) nadzieja gier mmorpg :)

Autor:  Bloodleaf [ 4 lut 2011, 06:50 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Klasy w WAR byly w wiekszosci bardzo fajne, a warpriest/DoK zjebisci.
\

Do dziś wspominam White Liona pomimo niedociągnieć w tej klasie.



Sie kurde rospisaliscie no, człowiek spac pójdzie a tu postów najebane :)



A propos addonów to:

Cytuj:
Hi, All-

There have been a lot of questions about Rift and the use of Add-ons. We'd like to clear up where we stand on this issue.


There is a lot of confusion surrounding our position on Addons and other types of UI modifications, so it is not at all surprising that a reasonable person would think that we are universally against them.

It's true that RIFT at launch does not have any API support for addons. The reason that we have chosen to go this route is the same as we publicly described when we unveiled the game in early 2010.

Whenever we consider adding a new feature to RIFT, we first and foremost want to make sure that we ship and support it at high quality. That's the primary yardstick we use. If we can't, we will tend to hold off until we can.

Supporting Addons, Skinning, and other UI Modifications in a way that is of sufficiently high quality, stability, and in a way that does not allow for the creation of automated play (e.g. bots, which are inherently a negative to the overall experience) was not a task that we could afford to take lightly. Instead, we chose to provide a robust, attractive UI that players could customize in many ways.

As we work toward the future of RIFT, we will be looking to provide new ways for users to customize their experience, through more customizations and possibly all the way through addons and skinning -- To us, the issue is primarily one of providing all features at the proper quality that RIFT players deserve



To była wypowiedź devsów z 27.01 widać szybko im poszło z dodawaniem new ways ;)

Dodanie addonów nie powiem wkurwia mnie niesamowicie, jak jeszcze ktoś wymyśli coś w stylu gearscore a na pewno wymyslą to ja idę w pizdu.

Autor:  Thou [ 4 lut 2011, 07:07 ]
Tytuł: 

Nie wiem co ci przeszkadzaja addony - nie chcesz to co za problem?

Autor:  Huragan [ 4 lut 2011, 08:22 ]
Tytuł: 

Niektore addonki z wowa by sie przydaly w Rifcie, np. addon , ktory wyszarza caly button jesli dany czar jest poza zasiegiem. W tej chwili jedynie mala cyferka na buttonie sie zmienia z czerwonej na biala, jest to slabo widoczne. Taki addonik by sie przydal:

Obrazek

Rowniez addon pokazujacy dlugosc buffow, dotek czy hotek

Obrazek

Jesli chodzi o dps metter to jest mi to obojetne chociaz mysle ze bedzie konieczne, gdyz bossy w instancjach po zbyt dlugiej walce (za maly dps) wpadaja w enrage.

Autor:  iniside [ 4 lut 2011, 08:23 ]
Tytuł: 

Thou napisał(a):
Nie wiem co ci przeszkadzaja addony - nie chcesz to co za problem?

Show me you gearscore albo spierdalaj.

Autor:  Huragan [ 4 lut 2011, 08:28 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Thou napisał(a):
Nie wiem co ci przeszkadzaja addony - nie chcesz to co za problem?

Show me you gearscore albo spierdalaj.


Po ostatnim dodatku do WoWa nikt juz nie patrzy na gearscore. W zamian jest Itemlevel wprowadzony przez Blizza, ktory okresla czy mozesz z danym gearem wejsc do instancji czy nie.
Gearscore wymusila sama gra, w ktorej gear odgrywa kluczowa role w instancjach.
Czy w Rifcie gear bedzie az tak wazny ? Zobaczymy.

Autor:  TobiAlex [ 4 lut 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Thou napisał(a):
Nie wiem co ci przeszkadzaja addony - nie chcesz to co za problem?

Show me you gearscore albo spierdalaj.


Po ostatnim dodatku do WoWa nikt juz nie patrzy na gearscore. W zamian jest Itemlevel wprowadzony przez Blizza, ktory okresla czy mozesz z danym gearem wejsc do instancji czy nie.
Gearscore wymusila sama gra, w ktorej gear odgrywa kluczowa role w instancjach.
Czy w Rifcie gear bedzie az tak wazny ? Zobaczymy.


Hmm, co do gearscore / ilevel to mam mieszane uczucia, natomiast bardziej wkur... mnie WoW achivimenty, które bardzo popsuły grę.

Autor:  Teo [ 4 lut 2011, 13:37 ]
Tytuł: 

Najgłupsze zawsze w WoW były dps metery, jakoś w innych grach pve da się bez tego grać.
Jeśli to będzie w Rift po prmeierze to moja ocena odnośnie całek gry i grywalności spada gwałtownie.

Autor:  Huragan [ 4 lut 2011, 13:42 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Najgłupsze zawsze w WoW były dps metery, jakoś w innych grach pve da się bez tego grać.


Moze w innych grach boss nie wpada w enrage jesli nie zabijesz go np. w 7 minut. Musi w ciagu tych 7 minut dostac okreslony dps by padl, jesli nie to wipe.
Tak wiec akurat w przypadku WoWa dps meter ma uzasadnienie.
Inna sprawa, ze w wiekszosci przypadkow jest on stawiany ponad taktyke walki i niektorzy mysla ze wystarczy tylko sam dps :>

Dps meter nie jest potrzebny jesli boss nie wpadnie w enrage... jesli wpada to znaczy ze dps byl za maly.

Z tego co czytalem, to w Rifcie bossy w trudniejszych instancjach maja okreslony czas walki i potem tez wpadaja w enrage. Chyba nie myslisz embe ze w takim przypadku nie wazne bedzie kto jaki robi dps ??

Nie jest wiec tak, ze addony ktos sobie wymysla by uprzykrzac zycie graczom. Addony maja pomagac w optymalizacji gry i w wiekszosci przypadkow maja uzasadnienie. Mechanika gry wymusza addony, pretensje wiec miej do devsow a nie do programistow addonow :>

Jezeli w WoWie boss nie wpadal by w enrage po kilku minutach walki i nie wipowal rajdu to nikt by nie zwracal uwagi na DPS :) Co najwyzej walka by trwala dluzej az do skutku... a nie wazne jakim dpsem.
Jednak bosy wpadaja w enrage i dps metter jest konieczny by ocenic szanse na jego pokonanie.

Strona 30 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team