embe napisał(a):
Propozycja tej petycji do tłumaczenia.
----------------------------------------
Jestem zaniepokojony zmianami dotyczącymi PvP jakie pojawiły się na ostatnim “Planar War” event six, zmiany te niszczą sens grania na serwerze PvP.
Chcę grac na serwerze PvP i oczekuje:
1. cofnięcia zmian dotyczących guardów w quest hubach do tego co było na "Battle of the Ascends" event five ( aktualna sytuacja niszczy world pvp )
2. likwidacja teleportów do dungeonów ( zmniejsza trakcyjność world pvp )
3. likwidacji exp na warfront i dungeon ( niszczy world pvp i zamyka graczy w instancjach )
4. dodatkowej akceptacji podczas logowania się na serwer PvP przez graczy że chcą grać z w/w zasadami
Apeluje do producentów gry o rozwagę i rozsądne podejście do tematu serwerów PvP bo może się to zakończyć odpadnięciem części graczy, którzy liczyli na zasady jakie były do tej pory.
Chcę przypomnieć producentom gry Rift że wielu graczy zaufało im i zakupiło preorder gry i ze zdziwieniem przyglądają się ostatnim zmianom, które psują sens rozgrywki na serwerach PvP.
Mam nadzieje że ostatnie zmiany to tylko przejściowy błąd producenta związany z badaniem rożnych rozwiązań w grze, a nie docelowe zasady.
Dużo graczy po ostatnim beta evencie wycofała się z zakupu i czeka na oficjalne stanowisko Trion na temat zasad jakie będą na serwerach PvP.
------------------------------------
Jeśli ktoś chce zrobić korektę i tłumaczenie to bardzo proszę.
Wiem że sprawa expa w wf/ins jest dyskusyjna ale to ma sens na serwerze PvP i mam nadzieje że to rozumiecie, a nawet brak akceptacji przez Trion tego daje szanse że inne rzeczy zostaną wprowadzone.
Dear Devs,
I write this, because I am worried about the last changes that took place at the last beta event concerning PvP - the changes that were made completely destroyed the idea of what it is to play on a PvP server.
I want to be able to play on a PvP server without the major concern being catering to the PvE crowd, therefore I'd expect the following:
1. Rolling back the changes that affected guards at quest hubs to how it was back in beta event five, as the system that is in place now completely destroys World PvP.
2. Removing dungeon teleports, as it ridicules the idea of Open PvP with the ability to just teleport somewhere else.
3. Removing experience gain on warfronts and dungeons, as it takes a large pool of players that run instances on a PvP-supposed-to-be server, thus leading to destroying World PvP.
4. Additional ruleset to be accepted by a player who decides to join a PvP server, as it would make sure the player knows what he is getting into.
I ask for your open-mindness and a good approach to PvP servers as it might lead to losing a large playerbase who wanted the PvP to be just how it was before the patch.
I also want to remind the Rift Devs that many players trusted, and still trust you and preordered the game only to be baffled by the changes made to PvP servers that took OUR fun away and shattered the idea of playing on a PvP server how it was back before the update.
I hope the last patch wasn't your main goal and was developed to check what works well and what does not and you do realize it cannot be left that way. You lose people that way - after the last beta event some of the players changed their mind and pulled their order back until the PvP matter is going to get sorted out.
Sincerely,
An actual OPEN WORLD PVP Player
chce sie komus bawic w korekte to prosze, bo pisane na szybkosci