MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

beta - wrażenia, klucze, informacje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38273
Strona 32 z 43

Autor:  iniside [ 7 lut 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
W wielu wywiadach i tekstach nt gry pojawiala sie wzmianka ze bedziemy mogli zwiedzic poszczegolne plany i walczyc na terytorium Bloodstormu.
Szkoda tylko ze to pewnie material dopiero na pierwszy dodatek. :/

Moim faworytem za klimat jest bezsprzecznie Plane Of Air.

BTW. Widzial ktos in game powietrznego rifta? Ja jeszcze nie mialem przyjemnosci niestety, choc nie questowalem w Scarwood - moze tam sa.
Na filmikach prezentuja sie zdecydowanie najklimatyczniej i najladniej. :)


PS. http://www.youtube.com/watch?v=1sNG6qVO ... r_embedded

W czasie tej bety bylo sporo topicow whinujacych na podniesiony poziom trudnosci solo mobkow. Wyzej swietny filmik pokazujacy jakimi IDIOTAMI musza byc ludzie nie potrafiacy zabic moba w thempark MMO.
A naprawde takich topicow whinujacych ze questy sa NIESOLOWALNE teraz bylo sporawo.

Przypuszczam ze to tzw "spoiled WoWkids" (okreslenie nie moje), przyzwyczajone do brania healerem 8 mobow na klate.

Najchetniej wyjebalbym to cale whinujace towarzycho wpizdu "back to WoW" - tam gdzie ich miejsce. Psuja mi gre kurwa.

Imho teraz w tej becie poziom solo mobow byl super - nawet klerykowi zaczelo HP shodzic przy 2-3 mobkach. :)

Widziałem. Najlepiej wyglądajcy RIFT tbh.

Autor:  Sparth2 [ 7 lut 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Cleric z chociaz jednym soulem leczacym to chyba najlepsze rozwiazanie dla osob, ktore maja klopot z przezyciem grajac solo w PvE. Inne klasy wymagaja wiecej uwagi np przy pullowaniu mobkow.

Autor:  Kabraxis [ 7 lut 2011, 22:09 ]
Tytuł: 

No pewnie dlatego zadna zona jeszcze nie ich masowo. Trzymaja najladniejszego na koniec. :)

Z tego co widzialem na trailerach Droughtlands sa Air Themed wiec w przyszlej becie sobie Air Rifty obadam. :)

BTW. Przyklad nagminnego ostatnio typu "feedbacku" na forum bety:

Cytuj:
I created a warrior character and this is what I went though:

1. Took about 14 hours trying to get out of the starter area.

2. I couldn't get to any quest objectives due to all the enemies constantly killing me

3. I couldn't take on more than 1 enemy at a time.

4. Always took me about 15-30 seconds for me to kill one enemy, and by the time I did, I'm almost dead. If a second enemy came over I did wind up dead.

5. I was watching cloth wearing players taking as many as up to 15 hits from a melee enemy 1 level above them, and barely taking any damage. Yet I was wearing plate and getting hit only 5 times by the same level enemy, as the cloth wearing player, and I was almost dead.

6. A cloth wearing character 1 level below me was able to take out 2-3 enemies 1 level above them before I can even finish killing 1 enemy my own level.

7. Soul trees and various other things not even fully explained and or explained properly.

Game needs to be completely fixed and severely cleaned up.


No kurwa nic tylko wziac i zabic.

Hehe i najlepszy koment inmho:

Cytuj:
LOL... a Blizzard dev posts on the Rift forums.


:)

Autor:  iniside [ 7 lut 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

Szczerze ? Jedyny feedback jaki wyslalem w ciagu dwoch dni dotyczyl laserowych skili. Tak chodzi o to, ze wiekszosc channelowych skili wyglada jak laser w roznych kolorach. Moj najwiekszy problem z ta gra ATM -;-..

Autor:  Keii [ 7 lut 2011, 22:26 ]
Tytuł: 

Mnie dalej strasznie irytują animacje poruszania się mountów. Wyglądają po prostu tragicznie.

Autor:  Kabraxis [ 7 lut 2011, 22:36 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Mnie dalej strasznie irytują animacje poruszania się mountów. Wyglądają po prostu tragicznie.


Tu sie zgodze - o ile do samych animacji postaci nic nie mam, bo choc idealne nie sa i nie jest to poziom koreanskich slasherow (TERA) to i tak sa pierdyliard razy lepsze, bardziej zroznicowane i efektowniejsze niz themeparkach w ktore dotychczas gralem najwiecej tj. LOTRO i WOW.

Ale kurwa te poruszajace sie jak w Matrixowym SloMo mounty mogliby zmienic. :)

Autor:  Keii [ 7 lut 2011, 22:52 ]
Tytuł: 

W animacjach postaci przeszkadza mi tylko skok, tak samo jak w Aionie sprawiający wrażenie, że postaci ktoś kij do tyłka wsadził. Poza tym nie jest źle.

Autor:  Atherius [ 7 lut 2011, 23:08 ]
Tytuł: 

A co do skakania to nawet w wodzie jest animacja skoku jak na ziemi. :]

Autor:  Krzysiek2099 [ 7 lut 2011, 23:31 ]
Tytuł: 

Mi osobiście brakuje filmików przy storyline (takie CSy z FFXI - nie wiem czy w innych grach tak samo się to określa). Jak narazie nie mam za bardzo pojęcia o co w tym chodzi. Ktoś gdzieś tam dostał wpierdol, jakiś Regulos pozamiatał i przenieśłi mnie w przeszłość. Tyle wiem a mam 19Lv. Są questy oznaczone jako Story, ale nie bardzo chce mi się to czytać.
Gram na PvE (tam dało się wbić bez kolejki) i tak widzę, że 2/3 wątku tyczy się PvP. A co z craftem? Sam nie craftowałem, ale i za bardzo nie widzę opinii o craftingu w Rifcie.

Autor:  Kabraxis [ 7 lut 2011, 23:41 ]
Tytuł: 

Bo zabardzo nie ma o czym gadac - WoW style "collect and click" z lekkim twistem w postaci okienka "planar augumentation" (lekki customize tworzonego itemka z szansa na fail i strate matsa).

Jest jedna roznica - craft jest w RIFT przydatny. Jeszcze jakby zdjeli wspolny CD na WSZYTKIE potki to bym byl happy. Te ktore moglem robic do lvl ~100 byly fajne i przydatne - co z tego jak jedna na 2 minuty.

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2011, 08:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
wazne co sie stanie po retailu - jesli nadal sie beda starac to moze byc tylko lepiej.


Ciekawe tylko jak długo będziemy grać i czy doczekamy zmian ;)


A apropos jęczenia, to też marudziłem po patchu że mobki biją za mocno ale po 20 min sobie poradziłem na wszystkich charach ( na warku też :) ) jedno co mnie wkurwia to ze zjebali hp regen i musisz miec ze soba cos do odnawiania hp.


Mam nadzieję że w endgame będzie więcej dobrego contentu niż tylko napierdalanie po raz 10000 tego samego instance bo powiem szczerze że po WoW już tym #### dalej niż widzę, dobrze że normal instance tutaj są krótkie, gief more outdoor content ale nie instancjonowany.

Autor:  Niah [ 8 lut 2011, 08:56 ]
Tytuł: 

outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:

Autor:  Thou [ 8 lut 2011, 08:56 ]
Tytuł: 

Nie wiem jaki lv miales ale mi juz od 10lv nie chcialo sie czekac na regen hp i mialem ze soba jedzenie :<

Autor:  tomugeen [ 8 lut 2011, 09:15 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:

Outdoor = zamiast w dziupli na polance. Ale zaslonietej gorami i insancjowanej ;]

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2011, 09:17 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:


A nie prawda :p

Kabraxis napisał(a):
GREENSCALE BLIGHT: Instanced Outdoor Raid - 5 Bossow plus nowe dodawane po launchu jako content updaty.



Miałem level 24 tyle że przed ostatnim patchem regen był normalny , teraz
na regen 300hp czekałem 12 min.

Autor:  Thou [ 8 lut 2011, 09:20 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak wam ale mi sie Rift szybko nie znudzi... a to przez to ze bede chcial miec wszyskie achwivmenty... a tego sie nie da w miesiac wbic :P

http://rift.zam.com/en/achievement/1931 ... xecutioner

Autor:  zaboleq [ 8 lut 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

Poki co z zapowiedzi wynika iz szykuja content pod PvE a co z PvP??

Autor:  Niah [ 8 lut 2011, 09:50 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Poki co z zapowiedzi wynika iz szykuja content pod PvE a co z PvP??


z pvp contentu nie ma kasy, nawet nie masz pojęcia ile gospodyń z nudów gra w mmorpgi!

Autor:  Bloodleaf [ 8 lut 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

No Achi są fajne ale ja nie dam rady zrobić tych z instancjami :P nudzić sie na pewno nie będę zawsze sobie potrafiłem coś do roboty znaleźć.

Z contentu PvP pewnie będą potem dodawać nowe wfy.
WoW-style!

Autor:  capri [ 8 lut 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

mialo byc tak pieknie, a wyszlo jak zwykle... jezeli beda teleporty do instancji to nie bedzie pvp w ogole - bedzie tak jak w WoW, czyli stanie blisko AH/banku i teleportowanie do instancji (pve, czy to pvp). teleport do instancji to jedna z bolaczek, bo bitwy przed wejsciem byly zawsze i wszedzie i tam chociaz mozna bylo poszukac pvp, ale - poprawcie mnie jesli sie myle - czy to oby nie bg nie zabilo te slynne bitwy pod tarren mill? posuniety juz w latach jestem i pamiec nie ta, ale wydaje mi sie, ze radosna napierdalanka sie skonczyla wraz z battleground'ami.

podsumowujac: co takiego oferuje RIFT, czego nie ma WoW? bo stojac przed zakupem zaczynam sie nad tym zastanawiac... wiadomo, do 50lvl bedzie cos sie w zonach dzialo, ale wbije 50lvl i co dalej? przeciez nikt nie wyjdzie z miasta, bo wszedzie dostanie teleporta... blagam, powiedzcie ze sie myle ;)

Strona 32 z 43 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team