MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 34 z 79

Autor:  Nishruu [ 9 lut 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

Nie no, vanity items to sobie moga sprzedawac ile chca. Ale jak sie zacznie sprzedaz Mieczy Smierci +10 no to nie bedzie sensu w to grac. :> Ostatecznie najlepiej zeby nic takiego nie wprowadzali, jeszcze na jakis glupi pomysl wpadna. Jesli okaze sie to tylko plotka, to mozna dalej jebac heady. ;)

Autor:  iniside [ 9 lut 2011, 09:27 ]
Tytuł: 

Przestańcie dramatyzować. Przecież jak wprowadza item szop z Epicki Miecz Zajebistości + abonament to im wszyscy quitna.

Co innego sam item shop to by pewnie zmaksymalizowało zysku w dłuższej perspektywie. Ale tak czy inaczej mało prawdopodobne.

Autor:  szwejos [ 9 lut 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

Te info zupełnie się kupy nie trzyma, imo dajecie się strolować bo mi to zupełnie nie pasuje do charakteru gry abonamentowej. W dodatku brak żadnych linków.

Autor:  Bloodleaf [ 9 lut 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

Ej Inside przestań się dopatrywać w każdym poście dramatyzmu czy bicia piany :)

Autor:  iniside [ 9 lut 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Ej Inside przestań się dopatrywać w każdym poście dramatyzmu czy bicia piany :)

A tam. Widać ja też jestem przewrażliwiony ;p.

Autor:  ubeck [ 9 lut 2011, 09:37 ]
Tytuł: 

Teoretycznie jezeli w item shopie bylyby tylko itemy, ktore mozesz zdobyc normalnie w grze, to ja bym nie mial nic przeciwko. Po prostu droga na skroty. Gorzej jakby zaczeli np. zmniejszac drop rate'y, w celu maksymalizacji zyskow, hehe.

Autor:  Bloodleaf [ 9 lut 2011, 09:40 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Teoretycznie jezeli w item shopie bylyby tylko itemy, ktore mozesz zdobyc normalnie w grze, to ja bym nie mial nic przeciwko. Po prostu droga na skroty.


A ja bym miał, sprzedawanie itemów w cash shopie które wpływają na przebieg rozgrywki = big no.

Autor:  Piszpan [ 9 lut 2011, 10:44 ]
Tytuł: 

Exp rate drop rate bez sens ale juz jakis mouncik super runki kamienie teleportacji :P. Szczerze to nie sadze zeby cokolwiek wprowadzili.

Autor:  Sidagel [ 9 lut 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

typowe item shopy są w darmówkach by był zysk :)))
w przypadku abonamentu to fail totalny, no chyba, że takie gówna jak mounty, pety, czy gacie po tacie:)

Autor:  ubeck [ 9 lut 2011, 11:31 ]
Tytuł: 

Ale przeciez nikt nikogo nie zmusza. Chcesz to napierdalasz 100 razy inste, az ci sie item wydropi. A jak nie chce ci sie, to se kupujesz. Co kto woli.

Autor:  Krzysiek2099 [ 9 lut 2011, 11:39 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Ale przeciez nikt nikogo nie zmusza. Chcesz to napierdalasz 100 razy inste, az ci sie item wydropi. A jak nie chce ci sie, to se kupujesz. Co kto woli.


Chyba cie pojebało

Przez 5 lat grania w FFXI wyjebałem chyba z 5k plnów w tę grę. Sądzisz, że wywalenie 100 czy 200 dolców na epika będzie problemem dla graczy płacących abonament za grę? Przecież raczej nikt tu nie pompuje całej kasy w granie w mmo. Dla mnie w każdym bądź razie by nie było. Ale wtedy skończy się fun.

Autor:  ubeck [ 9 lut 2011, 11:54 ]
Tytuł: 

Krzysiek2099 napisał(a):
Chyba cie pojebało

Wypierdalaj:P
Krzysiek2099 napisał(a):
Sądzisz, że wywalenie 100 czy 200 dolców na epika będzie problemem dla graczy płacących abonament za grę?

A gdzie ja napisalem, ze bedzie problem?

Autor:  Mendol [ 9 lut 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

grzeczniej, albo bede musial edytowac Wasze posty.

Autor:  Thou [ 9 lut 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

Ja place za pudelko, ja place abonament wiec nie zycze sobie nawet ubranek za $$.... takie cos to moge w f2p grac....

Autor:  Krzysiek2099 [ 9 lut 2011, 12:00 ]
Tytuł: 

No właśnie jeżeli to nie będzie problem to po co robić epiki. Epiki mają być dla najlepszych ingame a nie RL najbogatszych.

Autor:  Bloodleaf [ 9 lut 2011, 12:03 ]
Tytuł: 

Mogę oczywiście wprowadzić taki item shop z gearem dla leni ale wtedy imo zyski im spadną zamiast wzrosnąć :)

Autor:  ubeck [ 9 lut 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Krzysiek2099 napisał(a):
No właśnie jeżeli to nie będzie problem to po co robić epiki. Epiki mają być dla najlepszych ingame a nie RL najbogatszych.

Jak narazie to eipiki sa raczej dla tych co maja najwiecej czasu.

Autor:  Thou [ 9 lut 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

Ale mnie - jako gracza ktory placi $$ aby miec takie same szanse w grze jakos malo interesuje ze ktos ma malo czasu. Sam nie bede mial jakos duzo a dla mnie epic to powinno miec kilka osob na server. W kazdym razie wtedy cena na allegro itp rosnie :) I mozna zarobic :P Ale sprawa jest porsta - jak chce itemy za $ to wybieram f2p gdzie wielkosc mojego porfela zaleza od tego jaki jestem zajebisty :< . Ogolnie bardzo mi sie podoba opcja z itemami albo craftem ktory kilka osob na server osiaga ale z drugiej strony teraz ilosc nolifow jest tak duza ze trzeba by to ograniczac - 1 w tym roku moze wypasc i koniec szans na dropa :P.

Autor:  ubeck [ 9 lut 2011, 13:37 ]
Tytuł: 

No wlasnie item shop nie zaburza szans w grze.
Ale kumam, ze chcesz zarobic na allegro, wiec jestes na nie;)
A gry "free" 2 play, to jeszcze wieksze crapy niz te platne, wiec dzieki.

Autor:  Bloodleaf [ 9 lut 2011, 14:05 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
to jeszcze wieksze crapy niz te platne



Wychodzi że w nic nie grasz no bo tylko masochista by się w crapach męczył.

Strona 34 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team