MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 36 z 79

Autor:  ubeck [ 10 lut 2011, 10:36 ]
Tytuł: 

Hehe, jasne, walnales bzdure i teraz WOT. Sam jestes jedno wielkie WOT.

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2011, 17:01 ]
Tytuł: 

Dwa fajne artykuly:
http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/l ... 966/page/1
http://massively.joystiq.com/2011/02/09 ... #continued

Jeden dotyczacy gry bezposrednio i jeden posrednio. :)
Mozna poczytac.
I w sumie trudno sie z nimi, przynajmniej w czesci nie zgodzic.

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2011, 18:21 ]
Tytuł: 

Ehh, jak ja bym chetnie w to zagral. Wszystko w tej grze jest bardzo fajne, poza tymi pierdolonymi animacjami...

Autor:  Sparth2 [ 10 lut 2011, 18:25 ]
Tytuł: 

Pograj czlowiekiem/elfem, z dual wieldem ew. 1h/board. Animacja w takim setupie jest znosna IMO.

Autor:  goatguy [ 10 lut 2011, 18:34 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Ehh, jak ja bym chetnie w to zagral. Wszystko w tej grze jest bardzo fajne, poza tymi pierdolonymi animacjami...


Eee nie jest tak źle. Jest zdecydowanie lepiej niż w drewnianym lotro czy WARze.

Autor:  Atherius [ 10 lut 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

Niby taka prosta rzecz do zrealizowania zrobić lekką, naturalną i przyjemną dla oka animację a jednak mało w jakim mmo wychodzi to zjadliwie, dziwne.

Autor:  Szalbierz [ 10 lut 2011, 22:26 ]
Tytuł: 

Kurde jak sobie tak trochę pooglądałem filmiki na yt to normalnie WoW 90% gry xD W tym samy miejscu spele, eq, nasz awatar, podpisane targety tak samo atack power jest i spell power itd. Po prostu ta gra to WoW na innej zasadzie i tyle.

Autor:  Aldatha [ 10 lut 2011, 22:30 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Niby taka prosta rzecz do zrealizowania zrobić lekką, naturalną i przyjemną dla oka animację a jednak mało w jakim mmo wychodzi to zjadliwie, dziwne.


to nie jest prosta rzecz , jak jeszcze gralem w wow w gildi wypowiadal sie calkiem doswiadczony grafik / modeler i wyrazal sie z uznaniem , kupe wysilku blizz wpakowal w animacje i to bylo widac

on> ruchacze z mmorpg.pl :wink:

rift ma poprawne animacje , chyba ze ktos chce motion capture ale takich to sie niczym nie zadowoli

Autor:  iniside [ 10 lut 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

Szalbierz napisał(a):
Kurde jak sobie tak trochę pooglądałem filmiki na yt to normalnie WoW 90% gry xD W tym samy miejscu spele, eq, nasz awatar, podpisane targety tak samo atack power jest i spell power itd. Po prostu ta gra to WoW na innej zasadzie i tyle.

Czy to kolejny alt huragana ?

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

Szalbierz napisał(a):
Kurde jak sobie tak trochę pooglądałem filmiki na yt to normalnie WoW 90% gry xD W tym samy miejscu spele, eq, nasz awatar, podpisane targety tak samo atack power jest i spell power itd. Po prostu ta gra to WoW na innej zasadzie i tyle.


To jest jakis weak trolling attempt czy co? Wow ma te rzeczy w tym samym miejscu co np. Everquest na dlugo przed nim.

Autor:  Sparth2 [ 10 lut 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

Szalbierz napisał(a):
Kurde jak sobie tak trochę pooglądałem filmiki na yt to normalnie WoW 90% gry xD W tym samy miejscu spele, eq, nasz awatar, podpisane targety tak samo atack power jest i spell power itd. Po prostu ta gra to WoW na innej zasadzie i tyle.


Gra sie z innymi ludzi, trzeba sie logowac, wymaga komputera, w tle leci muzyka - no normalnie 99% WoWClone. Ten 1% roznicy to brak logo boskiego Blizzarda :P

Autor:  Lokken [ 10 lut 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Atherius napisał(a):
Niby taka prosta rzecz do zrealizowania zrobić lekką, naturalną i przyjemną dla oka animację a jednak mało w jakim mmo wychodzi to zjadliwie, dziwne.


to nie jest prosta rzecz , jak jeszcze gralem w wow w gildi wypowiadal sie calkiem doswiadczony grafik / modeler i wyrazal sie z uznaniem , kupe wysilku blizz wpakowal w animacje i to bylo widac

on> ruchacze z mmorpg.pl :wink:

rift ma poprawne animacje , chyba ze ktos chce motion capture ale takich to sie niczym nie zadowoli


W Age of Conan robili motion capture nawet do animacji tańca :)

http://www.youtube.com/watch?v=sOO5J7YXAT8

Autor:  Atherius [ 10 lut 2011, 22:49 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Atherius napisał(a):
Niby taka prosta rzecz do zrealizowania zrobić lekką, naturalną i przyjemną dla oka animację a jednak mało w jakim mmo wychodzi to zjadliwie, dziwne.


to nie jest prosta rzecz , jak jeszcze gralem w wow w gildi wypowiadal sie calkiem doswiadczony grafik / modeler i wyrazal sie z uznaniem , kupe wysilku blizz wpakowal w animacje i to bylo widac

on> ruchacze z mmorpg.pl :wink:

rift ma poprawne animacje , chyba ze ktos chce motion capture ale takich to sie niczym nie zadowoli


To niech zrobią tego za przeproszeniem jebanego motiom kaptura ile to kosztuje miliard dolarów, że devsi robią takie zjebane animacje ? Jak widać ludzie zwracają na to uwagę.

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2011, 22:51 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
W Age of Conan robili motion Capture nawet do animacji tańca :)

http://www.youtube.com/watch?v=sOO5J7YXAT8


No i pewnie tu poszly pieniazki i dlatego braklo contentu w grze po 40lvlu.

Srsly sa lepsze sposoby wydania pieniedzy w MMORPG niz voicceovery (TOR) czy Motion Capture (AOC).

"To niech zrobią tego za przeproszeniem jebanego motiom kaptura ile to kosztuje miliard dolarów, że devsi robią takie zjebane animacje ? Jak widać ludzie zwracają na to uwagę."

No tych pieciu narzekaczy na tym forum i paru innych na oficjalnym. Srsly jakby grafika i animacje byly jakims mocnym punktem przetargowym w grac czy nie grac w MMO to bym nie ruszyl takiego Warcrafta czy Warhammera lub LOTRO juz w czasie premier nie mowiac o teraz.

Autor:  iniside [ 10 lut 2011, 22:59 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Atherius napisał(a):
Niby taka prosta rzecz do zrealizowania zrobić lekką, naturalną i przyjemną dla oka animację a jednak mało w jakim mmo wychodzi to zjadliwie, dziwne.


to nie jest prosta rzecz , jak jeszcze gralem w wow w gildi wypowiadal sie calkiem doswiadczony grafik / modeler i wyrazal sie z uznaniem , kupe wysilku blizz wpakowal w animacje i to bylo widac

on> ruchacze z mmorpg.pl :wink:

rift ma poprawne animacje , chyba ze ktos chce motion capture ale takich to sie niczym nie zadowoli


To niech zrobią tego za przeproszeniem jebanego motiom kaptura ile to kosztuje miliard dolarów, że devsi robią takie zjebane animacje ? Jak widać ludzie zwracają na to uwagę.

Gowno.
Po pierwsze mocap kosztuje. Czas i kase.
Po drugie takie animacje z mocapa trzeba poprawiac tak czy inaczej.
Po trzecie, pewnie robili mocap tak czy inaczej. Pewnie bez jakis wielkich staran, ale na tyle, zeby przyspieszyc caly proces.

Autor:  Krzysiek2099 [ 10 lut 2011, 23:03 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Hehe, jasne, walnales bzdure i teraz WOT. Sam jestes jedno wielkie WOT.


"Ale przeciez nikt nikogo nie zmusza. Chcesz to napierdalasz 100 razy inste, az ci sie item wydropi. A jak nie chce ci sie, to se kupujesz. Co kto woli."

Czy już zapomniałeś?? Wracaj do CoD4 dzieciaku i przestań męczyć boba

Autor:  Atherius [ 10 lut 2011, 23:03 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Lokken napisał(a):
W Age of Conan robili motion Capture nawet do animacji tańca :)

http://www.youtube.com/watch?v=sOO5J7YXAT8


No i pewnie tu poszly pieniazki i dlatego braklo contentu w grze po 40lvlu.

Srsly sa lepsze sposoby wydania pieniedzy w MMORPG niz voicceovery (TOR) czy Motion Capture (AOC).

"To niech zrobią tego za przeproszeniem jebanego motiom kaptura ile to kosztuje miliard dolarów, że devsi robią takie zjebane animacje ? Jak widać ludzie zwracają na to uwagę."

No tych pieciu narzekaczy na tym forum i paru innych na oficjalnym. Srsly jakby grafika i animacje byly jakims mocnym punktem przetargowym w grac czy nie grac w MMO to bym nie ruszyl takiego Warcrafta czy Warhammera lub LOTRO juz w czasie premier nie mowiac o teraz.


Tylko warcraf w czasie premiery był hitem mimo wielu niedociągnięć, rift nigdy nim nie będzie taka drobna różnica. :]

Ja zwracam uwagę na animację, design gearu, takie rzeczy potrafią skutecznie odstraszyć od nawet dobrej produkcji.

Autor:  Razoth [ 10 lut 2011, 23:06 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
design gearu


To czemu grasz w WoW'a? Przecież tam design gearu jest jednym z najgorszych, jeżeli nie najgorszy.

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2011, 23:11 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Tylko warcraf w czasie premiery był hitem mimo wielu niedociągnięć, rift nigdy nim nie będzie taka drobna różnica. :]

Ja zwracam uwagę na animację, design gearu, takie rzeczy potrafią skutecznie odstraszyć od nawet dobrej produkcji.


Warctaft byl w czasie premiery takim samym hitem co np. Aoc (okolo miliona sprzedanych egz) - to to czy ludzie odplywaja po paru miesiacach decyduje czy MMO jest "hitem". Przyklad - Runes Of Magic - z malej darmowki bezczelnie kopiujacego WoW mamy kilkumilionowego giganta w ciagu dwoch lat z wieloma wlasmymi pomyslami, ktorych w WoW nie uswiadczysz.
WoW'owi dobra sprzedaz zapenila marka Blizzarda i rozpoznawalne uniwersum (tak jak w przypadku AoC i WAR) a nie jakosc sensu stricte. W przypadku RIFT musi byc odwrotnie - srednia wg swiatowych standardow sprzedaz (mimo to dobra jak na nowa marke i nowe studio) i wzrost subskrypcji spowodowany dobrymi i czestymi updateami, spowodowany glownie tzw. "marketingiem szeptanym". Taki musi byc scenariusz jesli chca odniesc sukces.
I od razu napisze jesli uwazasz ze sukces w MMO = 12 milionow graczy i zadna inna opcja nie wchodzi w gre to "ulubione slowko asmaxa" bo nie ma rozmowy. :)


PS. No i jesli uwazasz ze design gearu jest lepszy w WoW niz w RIFT to with all due respect ale nie mamy o czym rozmawiac. WOW ma chyba najgorszy design gearu (post vanilla do teraz) z all MMO.

Autor:  iniside [ 10 lut 2011, 23:18 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Atherius napisał(a):
Tylko warcraf w czasie premiery był hitem mimo wielu niedociągnięć, rift nigdy nim nie będzie taka drobna różnica. :]

Ja zwracam uwagę na animację, design gearu, takie rzeczy potrafią skutecznie odstraszyć od nawet dobrej produkcji.


PS. No i jesli uwazasz ze design gearu jest lepszy w WoW niz w RIFT to with all due respect ale nie mamy o czym rozmawiac. WOW ma chyba najgorszy design gearu (post vanilla do teraz) z all MMO.

Nie wspomianajc o tym, ze itemy sie roznica tylko teksturami. A do tej pory niedodali do wowa tak oczywistej rzeczy jak normal mapy. Moze dzieku temu zbroja by bardziej przypominała zbroje, niż lateks.

Strona 36 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team