MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dyskusja ogolna czyli o wszystkim i o niczym
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38281
Strona 47 z 79

Autor:  Isengrim [ 23 mar 2011, 14:54 ]
Tytuł: 

MoR za 24 punkty - chyba ich powaliło.

Autor:  Lokken [ 23 mar 2011, 15:04 ]
Tytuł: 

Przynajmniej działa na 10 targetów. Chlor dostał nerfa dwóch podstawowych skilli leczących.

Zmniejszyli szanse na proc RS o prawie połowę z 30 % do 16 %, LV działa tylko na 5 targetów (pety ponoc też się liczą).

Wg mnie doprowadzi to jeszcze większej polaryzacji. Healować będą głównie klerycy, a prawie każdy mag będzie 44+ Pyro.

Autor:  tomugeen [ 23 mar 2011, 15:20 ]
Tytuł: 

PURIFIER
* Surging Flames: Now converts 50% of overhealing.




AŁA


AŁA

AŁA AŁA AŁA
;[

Autor:  Piszpan [ 23 mar 2011, 15:31 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Cytuj:
Now that I’ve cleared that specific point up I want to go into some high level points about the upcoming balance pass that will go live with 1.1

- We are aware of the concerns about DPS warriors reigning supreme, and we’ve tracked the issue down to a couple of talents that have been seriously misbehaving. In order to not swing the pendulum completely in the opposite direction we do need to tweak a variety of other DPS abilities as well.

- As promised Mages will be seeing a general bump in both survability and DPS, as well as a few additional tweaks that will be helpful in PVP. That being said please don’t expect to see a massive boost, Mages definitely needed some love, but at the same time some of that comes from tuning down other calling builds that were too good.

- Saboteurs will also be getting some tweaks, we want to keep the tic.tic…tic….. BOOM game play that makes the saboteur so interesting and exciting, but there were definitely combinations of talents and abilities that were taking things a bit too far.


http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost1810374


ta dmg warriorow jest ja pierdole po prostu cienki w porownaniu do rogali magow czy klerykow. odjebali by sie od wariora i naprawili armor zeby zaczal dzialac na pvp i juz by dmg wariorow spadl. top1 na bf zawsze ma jakis mag kler czy sabo czego oni chca kuzwa od warkow.

Autor:  Kole0 [ 23 mar 2011, 16:38 ]
Tytuł: 

Warr ma insane burst i tyle, a ze ludzie widza tylko cyferki to placza. Co prawda ja moge wyrabac za 1.6k titan strike, potem dolozyc followupa z crita za kolejne 1k i walnac 2 kolejne ataki za 500-800 i kolesia zabic w 3-4s, ale... jak to nie pyknie to potem jest padaka - nie ma energi na ataki, wiec nie mozna spamowac dmgu tylko trzeba czekac. Zreszta, jak ktos ogarnia to warriora moze kitowac przez 15sec(mowa o championie) bez problemu, ale kogo to obchodzi skoro wiekszosc ludzi kiedy na nich siedzie abusuje S key probujac mnie zgubic..
Swoja droga ja dostaje po 5-6k cryty od pyro z instanta na litere I, co mnie doslownie oneshootuje niczym pom pyro dbl trinket mag w wowie ;<.

Autor:  Lokken [ 23 mar 2011, 17:05 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
swoja droga ja dostaje po 5-6k cryty od pyro z instanta na litere I, co mnie doslownie oneshootuje niczym pom pyro dbl trinket mag w wowie ;<.


Jak już coś to na F. Jeżeli oberwałeś z Fulminate za 5-6k to gość na bank miał powerupa. Ostatnio taka moda jakaś jest na wyolbrzymianie dmg magów. Ludzie piszą na forach o fireballach za 2,5k itd.

Autor:  Mendol [ 23 mar 2011, 17:06 ]
Tytuł: 

nie, ludzie widza troche wiecej niz tylko cyferki i dlatego pisza to co pisza.
kazda klasa ma niedociagniecia, ale warriorzy byli/sa troche przegieci w niektorych kombinacjach.

Autor:  Kole0 [ 23 mar 2011, 17:12 ]
Tytuł: 

tak Fulminate, i nie byl to powerup, bo rozmiawalem z tym magiem. co prawda koles jest PvE hero bo nalezy do najlepszej gildii na shardzie, ale i tak jest to przesada imo. no i ten oslawiony ground of strenght - stoi taki retard w tym gownie i hardcastuje fireballe, albo co gorzej walac jakies aoe co stunuje polowe teamu.

@mednol
oczywiscie, ze kazda klasa jest 'dziwna', ale moj rage w kierunku warriora bardziej bym nakierunkowal na wersje ranged warrkow jak riftblade itp. co jak co, ale jednak champion to taki typowy rpgowy warrior - jak juz do kogos podejdzie to gniecie wszystko na swojej drodze 'on demant', ale na dluzsza mete oprocz bursta srednio u niego z dmgem + ma bardzo ograniczona mobilnosc(chodz z ta mobilnoscia to moze by dziwnie, bo widzialem ze w pvp soulu dostaje jedna szarze, ktora moze uzywac bedac w rootach czy stunie + drugiego leapa w dowolne miejsce co jest moim zdaniem troche dziwne)

ogolnie dmg na pvp jest zbyt wysoki. aby to bylo grywalne full valor gear powinien dawac okolo 50% redukcji dmgu, a niestety w obecnej chwili tyle on nam nie daje.

Autor:  Mendol [ 23 mar 2011, 17:19 ]
Tytuł: 

ale stoi i nie moze sie ruszyc. nikt ci nie kaze stac kolo niego.
poza tym o ile sie nie myle, to gos'a mozna dispellnac (z tego co pisali na oficjalnym forum).
warrior ma insta fear i tez jest fajnie.

Autor:  iniside [ 23 mar 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Lokken napisał(a):
Cytuj:
Now that I’ve cleared that specific point up I want to go into some high level points about the upcoming balance pass that will go live with 1.1

- We are aware of the concerns about DPS warriors reigning supreme, and we’ve tracked the issue down to a couple of talents that have been seriously misbehaving. In order to not swing the pendulum completely in the opposite direction we do need to tweak a variety of other DPS abilities as well.

- As promised Mages will be seeing a general bump in both survability and DPS, as well as a few additional tweaks that will be helpful in PVP. That being said please don’t expect to see a massive boost, Mages definitely needed some love, but at the same time some of that comes from tuning down other calling builds that were too good.

- Saboteurs will also be getting some tweaks, we want to keep the tic.tic…tic….. BOOM game play that makes the saboteur so interesting and exciting, but there were definitely combinations of talents and abilities that were taking things a bit too far.


http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost1810374


ta dmg warriorow jest ja pierdole po prostu cienki w porownaniu do rogali magow czy klerykow. odjebali by sie od wariora i naprawili armor zeby zaczal dzialac na pvp i juz by dmg wariorow spadl. top1 na bf zawsze ma jakis mag kler czy sabo czego oni chca kuzwa od warkow.


Tylko ze:
Warrior ma virtualnie nieskonczona ilosc energii
Mag kiedy wysra sie zmany to albo czeka lata na regen albo traci GCD na to zeby sie doprowadzic do stanu uzywalnosci.

NIE MOWIE, ze Warrior nie ma problemow z energia. Bo ma. według mnie wszystkie klasy powinny korzystać z malych ale bardzo szybko regenerujaych sie zasobów (Cos jak rogal), która mogą/lub być zwiększąne przez statystyki o jakieś tam niewielkie ilosci. Kazdy calling pownien miec umiejetnosci do zarzadzania energia oparte na skilach nie na szczesci albo dmg.

Po drugie. Niemal kazdy spell maga ma cast-time i pushback.
Magowie maja zalonsna przezywlanosc, crity i dmg wchodza w nich jak w maslo.
Ground Of Strenght tutaj pomaga.
Mag musi stac w miejscu zeby castowac swoje czary. IMO głupota. Notabene wszystkim klasow powinno sie umozliwosc uzywanie skili w czasie ruchu. Zeby bylo sprawiedliwie. A i walka by byla troche bardziej dynamiczna.

Cytuj:
Swoja droga ja dostaje po 5-6k cryty od pyro z instanta na litere I, co mnie doslownie oneshootuje niczym pom pyro dbl trinket mag w wowie ;<.

Przypadek. Podobnie jak warriorzy zabijacy magow w 5s.

Fakty są jednak takie ze przyadłoby się troche zmian w mechanice i w designie souly (Cast Time na Life Leech - najbardziej chyba bezuzyteczny spell maga..).

Dzisiajeszy nerf na chloro.

A najlepszym DPSujacym buildem jest full Archon (support soul). Gdzie sie tu chyba logika zagubiła ;p.

Cytuj:
tak Fulminate, i nie byl to powerup, bo rozmiawalem z tym magiem. co prawda koles jest PvE hero bo nalezy do najlepszej gildii na shardzie, ale i tak jest to przesada imo. no i ten oslawiony ground of strenght - stoi taki retard w tym gownie i hardcastuje fireballe, albo co gorzej walac jakies aoe co stunuje polowe teamu.

Tylko ze z GoS nie mozna sie ruszyc. Po drugie zeby chain-stunnowac caly team to:
a) przeciwnicy musza byc retardamy ze chodza w kupie
b) potrzeba co najmniej 3 deep-speeced pyro bo Aoe CC ma duze CD.


Cytuj:
ogolnie dmg na pvp jest zbyt wysoki. aby to bylo grywalne full valor gear powinien dawac okolo 50% redukcji dmgu, a niestety w obecnej chwili tyle on nam nie daje.

No i dobrze. One-shootowanie ludzikow to byla jedna z najlepszych rzeczy w WoW ;p.

Autor:  jinnai [ 23 mar 2011, 17:25 ]
Tytuł: 

Jak pół teamu siedzi na małej przestrzeni to dobrze, że ich wszystkich stunuje.

Ja Cabalistą w pierwsze 2 min Port of Scion ponad 80k dmg wykręciłem, bo się kupa ludzi w ciasnym przejściu kotłowała, ale jak mam zabić 1 osobę, co mi na plecach siedzi to mi wieczność zajmie.

Edit:
@Inside Nie oszukujmy się - każdy ma nieskończone zasoby w walce. Mi jako klerykowi wystarczy odejść na ~10 sekund i mogę potka łykać. Żeby wypruć się z many muszę castować non-stop przez ponad 2 minuty. Plus do tego potki i nie mam praktycznie żadnych problemów z maną.

@dmg w PvP - jak by był mniejszy to teamy bardów były by nie do zabicia :)
Mnie jako kleryka bardzo rzadko zabija 1 osoba. Jeżeli ginę, to dlatego, że sfocusowało się na mnie 3+ osoby, albo 2+ zgrane brustowe osoby (typu sabo + champion, 2x champion) i nikt mi z party nie pomógł.

Autor:  Piszpan [ 23 mar 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

a jaka jest roznica miedzy magiem a warkiem w przezywalnosci? 1,5k hp? armor nie dziala na pvp i dmg wchodzi tak samo 2k+ fireballa od maga 3-4k od sabo i inne gowna. Pokaz mi wariora ktory moze jebnac z zasiegu za 2k . Jak juz z zasiegu to tylko 20m i taki rift bije za 250 cryt z bursta za 1k normal hit 500-700 zajebisty dmg po prostu. Jeden heal u clera to 1k? a z energia u wariora bez przesady 3-4 skille i czekasz az sie odnowi. Klerzy w tej grze sa przegieci w chuj nie dosc ze taki potrafi dmg najwiekszy wycignac to sie jeszcze i uleczy i cc ma w chuj. masakra.

Autor:  Twigg [ 23 mar 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Moje fireballe biją po ~600 (w tym +15% z pvp soula). Jak critować po 2k? Fakt, że dopiero dingnalem 50...

Autor:  iniside [ 23 mar 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
a jaka jest roznica miedzy magiem a warkiem w przezywalnosci? 1,5k hp? armor nie dziala na pvp i dmg wchodzi tak samo 2k+ fireballa od maga 3-4k od sabo i inne gowna. Pokaz mi wariora ktory moze jebnac z zasiegu za 2k . Jak juz z zasiegu to tylko 20m i taki rift bije za 250 cryt z bursta za 1k normal hit 500-700 zajebisty dmg po prostu. Jeden heal u clera to 1k? a z energia u wariora bez przesady 3-4 skille i czekasz az sie odnowi. Klerzy w tej grze sa przegieci w chuj nie dosc ze taki potrafi dmg najwiekszy wycignac to sie jeszcze i uleczy i cc ma w chuj. masakra.

NA klerów masz VK i Doma.

Autor:  Piszpan [ 23 mar 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Piszpan napisał(a):
a jaka jest roznica miedzy magiem a warkiem w przezywalnosci? 1,5k hp? armor nie dziala na pvp i dmg wchodzi tak samo 2k+ fireballa od maga 3-4k od sabo i inne gowna. Pokaz mi wariora ktory moze jebnac z zasiegu za 2k . Jak juz z zasiegu to tylko 20m i taki rift bije za 250 cryt z bursta za 1k normal hit 500-700 zajebisty dmg po prostu. Jeden heal u clera to 1k? a z energia u wariora bez przesady 3-4 skille i czekasz az sie odnowi. Klerzy w tej grze sa przegieci w chuj nie dosc ze taki potrafi dmg najwiekszy wycignac to sie jeszcze i uleczy i cc ma w chuj. masakra.

NA klerów masz VK i Doma.


ta bede robil vk tylko po to zeby winowac 1 v1 z clerem. wez.

Autor:  iniside [ 23 mar 2011, 20:42 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
iniside napisał(a):
Piszpan napisał(a):
a jaka jest roznica miedzy magiem a warkiem w przezywalnosci? 1,5k hp? armor nie dziala na pvp i dmg wchodzi tak samo 2k+ fireballa od maga 3-4k od sabo i inne gowna. Pokaz mi wariora ktory moze jebnac z zasiegu za 2k . Jak juz z zasiegu to tylko 20m i taki rift bije za 250 cryt z bursta za 1k normal hit 500-700 zajebisty dmg po prostu. Jeden heal u clera to 1k? a z energia u wariora bez przesady 3-4 skille i czekasz az sie odnowi. Klerzy w tej grze sa przegieci w chuj nie dosc ze taki potrafi dmg najwiekszy wycignac to sie jeszcze i uleczy i cc ma w chuj. masakra.

NA klerów masz VK i Doma.


ta bede robil vk tylko po to zeby winowac 1 v1 z clerem. wez.

Na tym wlasnie polega ta gra. Live with or quit.

Autor:  goatguy [ 23 mar 2011, 21:32 ]
Tytuł: 

Przestańcie się mazać tylko nauczcie się grać. Śmiejecie się z wow kidsów, a zachowujecie się tak samo.

Autor:  Piszpan [ 23 mar 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Piszpan napisał(a):
iniside napisał(a):
Piszpan napisał(a):
a jaka jest roznica miedzy magiem a warkiem w przezywalnosci? 1,5k hp? armor nie dziala na pvp i dmg wchodzi tak samo 2k+ fireballa od maga 3-4k od sabo i inne gowna. Pokaz mi wariora ktory moze jebnac z zasiegu za 2k . Jak juz z zasiegu to tylko 20m i taki rift bije za 250 cryt z bursta za 1k normal hit 500-700 zajebisty dmg po prostu. Jeden heal u clera to 1k? a z energia u wariora bez przesady 3-4 skille i czekasz az sie odnowi. Klerzy w tej grze sa przegieci w chuj nie dosc ze taki potrafi dmg najwiekszy wycignac to sie jeszcze i uleczy i cc ma w chuj. masakra.

NA klerów masz VK i Doma.


ta bede robil vk tylko po to zeby winowac 1 v1 z clerem. wez.

Na tym wlasnie polega ta gra. Live with or quit.


na czym zeby zrobic postac przeciwko jednej klasie? lol
goatguy piles cos kto sie maze? i kto ma sie nauczyc grac?

Autor:  Huragan [ 23 mar 2011, 22:07 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
goatguy piles cos kto sie maze? i kto ma sie nauczyc grac?


pewnie mial na mysli ciebie, wow kidsa ktory placze na temat warrkow

Piszpan napisał(a):
ta dmg warriorow jest ja pierdole po prostu cienki w porownaniu do rogali magow czy klerykow. odjebali by sie od wariora i naprawili armor zeby zaczal dzialac na pvp i juz by dmg wariorow spadl. top1 na bf zawsze ma jakis mag kler czy sabo czego oni chca kuzwa od warkow.

Autor:  asdafek [ 23 mar 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

Ja tez nie zauwazylem, aby warki mialy za duzy dmg. Nie widze w tym nic przegietego.

Huragan, po co ty sie ciagle wtracasz w tematy, o ktorych nie masz zielonego pojecia. Zacznij w koncu uzywac to cos co nosisz na karku, chyba ze masz to tylko do noszenia czapki.

Strona 47 z 79 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team