mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 20:11 
Cytuj  
Zaciśnął zęby i grał dalej. A co miałbym robić ? :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 20:57 
Cytuj  
A właściwie to o co chodzi z tym, że Riftblade został tak tragicznie znerfiony ?

Ja widzę tyle:

- Rift Surge został osłabiony bo był przegięty, nie można było go zdispelować, zadawał większy dmg niż odpowiednik u warlocka.

- dodanie cd na Flamespear, czyli na skilla którego spamowanie było ponoć noobowate i do czego niewielu się przyznawało

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:21 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
A właściwie to o co chodzi z tym, że Riftblade został tak tragicznie znerfiony ?

Ja widzę tyle:

- dodanie cd na Flamespear, czyli na skilla którego spamowanie było ponoć noobowate i do czego niewielu się przyznawało


no wlasnie o to chodzi - z czego ma teraz bic riftblade jak jest w rangu? z rootujacego albo silecujacego skilla tylko po to zeby nabic attak power albo zeby robic ciagle dmg? bez sensu zarowno w pve i pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:27 
Cytuj  
http://www.zam.com/story.html?story=25742


_________________
.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 23:04 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):

no wlasnie o to chodzi - z czego ma teraz bic riftblade jak jest w rangu? z rootujacego albo silecujacego skilla tylko po to zeby nabic attak power albo zeby robic ciagle dmg? bez sensu zarowno w pve i pvp.


Chodziło mi o, że nie bardzo rozmumiem skąd ten płacz skoro

Piszpan napisał(a):
mowisz ze spamowanie wymaxowanego flamespeara bijacego po 200 w kolesi z 5-8k hp dziala? gg.


Neonin napisał(a):
Sory za dbl post - a flamesper uzywalem tylko do dobijania uciekajacego przeciwnika ewentualnie do budowania AP. A 300 dmgu z FS to smiech.


Skoro dmg był z dupy to co za różnica ze ma teraz cd ?


Mendol napisał(a):
a czemu archon taki dobry?


Znalazłem jakiś opis - http://forums.riftgame.com/showthread.p ... -1.1-patch

Spell na 51 zadawał dmg za każdy wsadzony debuff. Ponoć można tak dobrać spelle (np z necro), że ten dodatkowy dmg procował bardzo często. Ale naprawiają to w 1.1

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 00:15 
Cytuj  
lokken no nie kumasz mimo ze ci tlumacza... riftblade to ranged warrior i falmespear sluzyl do nabijania AP etraz aby nabic ap musisz closed range czyli cala idea ranged wariora legla w gruzach. A jesli closed to jebac rifta bo duzo lepszy jest champion tylko ze ja nie po to wybieralem warka zeby grac closed. Wiem dziwne brzmi ale to oferowal rift.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 06:56 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
ja nie po to wybieralem warka zeby grac closed.


hehehe, idealny przyklad jak Rift wypral niektorym mozgi :)


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 07:44 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Piszpan napisał(a):
ja nie po to wybieralem warka zeby grac closed.


hehehe, idealny przyklad jak Rift wypral niektorym mozgi :)


Nie, to idealny przykład jak Rift łamie skostniałe schematy znane z innych MMO :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 08:47 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
lokken no nie kumasz mimo ze ci tlumacza... riftblade to ranged warrior i falmespear sluzyl do nabijania AP


Piszpan plz , ja nawet teraz wale z melee w riftblade masz do tego skille i to załkiem zajebiste i swietne aoe z nich, nadal masz pierdyriald skilli zeby dorwac/zrootowac target.

Tak naprawde to z dps skilli RB ma tylko flamespear, reszta dps ability jest melee więc z tym ze rb to stricte ranged sie nie zgodze.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 09:29 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Piszpan napisał(a):
lokken no nie kumasz mimo ze ci tlumacza... riftblade to ranged warrior i falmespear sluzyl do nabijania AP


Piszpan plz , ja nawet teraz wale z melee w riftblade masz do tego skille i to załkiem zajebiste i swietne aoe z nich, nadal masz pierdyriald skilli zeby dorwac/zrootowac target.

Tak naprawde to z dps skilli RB ma tylko flamespear, reszta dps ability jest melee więc z tym ze rb to stricte ranged sie nie zgodze.


ja jebie blood. az mnie zakurwiles z rana przed kawa. ale juz przeszlo:)
W dupie mam jak moja postac sie sprawuje solo. Mogles caly NONPHYSICAL DMG oprzec na ranged i takie jest zalozenie tej postaci "ponieaz gdzyz" masz jebane passiva ktory ci ten dmg podnosi. I w tym momencie w dupie mam melee skille ktora sa zalosne zreszta jak pisalem wczesniej skoro melee to niebo lepszy jest champion/paladyn itd. Rift mial byc ranged i jego ranged dps opieral sie na flamesperze w sensie nabijanie ap plus pozniej jego podstawowy dmg earth burst fiery burst storm burst rift surge wszystkie w zasiegu 20m. W sumie jebie mnie to juz bo sie chyba na klera z kumplem wymienie ale zobaczymy wejda zmiany potestuje kilka buildow zobaczymy co z tego wyjdzie. Pomysl byl zajebiosty warrior w plate walacy flamesperami ale coz widac wola standardowe rozwiazania.

Huragan why?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 09:56 
Cytuj  
Jezus Piszpan a zauważyłeś może że te melee skille nie zadają obrażeń physical tylko właśnie non-phisical więc ten skill z rifta podnosi ci dmg również na nich, a ja nie pisałem o solo tylko właśnie o graniu w grupie, gdzie ty w moim poście widzisz że ja o solo piszę?

I gdzieś ty wyczytał że rift to ma być ranged klasa jak ma więcej skili do dmg w melee range?

Weź tą kawę lepiej już wypij :)


Nadal obstaję przy tym że nerf rifta/champa zasłużony bm/rav nie.


EDIT:

SEARING STRIKE - fire dmg czyli dostajesz też na to boosta z imp. freeze armor
THUNDER STRIKE - air damage AOE.
FROST STRIKE - Water dmg i boostuje next hit z powyższych.

Do tego będziesz miał co 6 sec Flamespear.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 11:48 
Cytuj  
boze lokken ale dalej jaki jest sens dmg w melee z rifta skoro jest on zalosny w porownaniu z champem? dmg byl powiedzmy average jesli waliles z range plus to ze jest to wlasnie range. z melee nawet paladin ma wieksze jebniecie.

edit: widze ze jest nowy paczyk ale poki co chyba sie przestraszyli flame na ofi forum i nie wprowadzaja tych zjebanych zmian:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 12:09 
Cytuj  
Zmiany od 30 marca mają byc podobno


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 17:05 
Cytuj  
Cytuj:
Trion has just announced a publishing deal with Belver to bring a localized version of the game to Russia as well as 14 Commonwealth of Independent States. Currently, there's no firm release date, though Trion's press blurb mentions a late 2011 window.

"The work going into launching on Russian servers is significant, but with skilled specialists on either side of [the] Atlantic, RIFT's release in Russia is sure to be a solid product," said Belver CEO Slava Plotnikov.

Było tak się martwić o zalew ruskich na serwerach?

Cytuj:
RIFT is about to pass the one-month mark, and Trion's fantasy title is marking the occasion with an update that's bringing a good bit of new content to the war-torn world of Telara. Beginning on March 30th, Regulos the Destroyer is taking the gloves off, and Ascended heroes will have "a once-in-a-lifetime opportunity to be part of a key moment in the game's history," according to a Trion press release.

Jak będą robić eventy co miesiąc, to będzie fajnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 09:17 
Cytuj  
podobno to nowe alpha patch notes - zmienili wiele rzeczy - np.
SABOTEUR
* Due to feedback and testing we've reverted the changes made to Charge ranges. Base range is once again 20m and Remote Clipping once again increases range by 2 meters per point.


http://pastebin.com/5tJgSrj6

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 12:45 
Cytuj  
Komentarz devsa do przeprowadzonych zmian:

Cytuj:
I just wanted to jump in and answer a few questions and concerns we’ve been seeing come up over past couple of days.

Saboteurs

Firstly we’re going to roll-back the changes to Charge range; they’ll be back to the same levels as they are on Live at the moment. Regarding damage, put simply some Saboteurs specs are doing far too much damage in both PVP and PVE across multiple level ranges including 50. In part this was due to an armor penetration bug however a significant portion of it is also due to Charge Booster. We’re still not entirely happy with Charge Booster as is it exists on the Test shard and we’ll be updating it further to reward players who invest deeper into the Saboteur tree. We’re not trying to force people to have to spend 51 points in Saboteur we’re just trying to make it a more attractive option than what it currently is.

Why didn’t you nerf Warrior DPS?

The issue with Warrior DPS in most cases was due to a bug in Combat Precision. We’ve since fixed the bug which has reduced most “broken” builds, bringing them more in line with other DPS souls. In the case of the Paragon it dropped them too far requiring us to buff them up a little. There were of course other tweaks as well for both PVE and PVP spread across a number of Souls.

Reavers

The Reaver is a tank first and foremost specializing in AOE threat generation; they are not a DPS Soul. Right now the speed at which they can solo a large number of mobs is too fast especially when they come out of the encounter at full health. Our goal here is to reduce their speed and overall healing ability while not impacting their threat too heavily.

“Ranged Warriors”

Flamespear, Path of the Wind and Path of the Raptor are having their cooldown times reduced from the 6 seconds that they are on Test right now to 4 seconds. We’re satisfied for now that these changes still give Warriors ranged attack options across a few different specs.
We’ll also be doing an audit of dungeons to ensure there isn’t an overabundance of encounters that unduly punish melee characters so we can adjust them in upcoming patches. If you feel there are bosses that punish melee too much please let us know.

Bard, Chloromancer and Justicar group healing

Area of effect healing from these classes right now is too powerful in larger raids, especially their passive & secondary healing effects. As such we want to reduce the amount of healing they can perform in those environments without greatly reducing their effectiveness in smaller groups and while soloing. We’ve been paying close attention to and working with some of our top raiders on the Test server and so far are happy with how the changes are working out.
To clarify something else as well all of our AOE heals use Smart Healing i.e. they select the targets who need healing the most and heal those characters and pets first. This means you should never see a case where you heal someone at full health while there’s someone next to them who actually requires healing.

Mana Drains

Mana drains right now are a too good and are allowing players to rapidly drain people in PVP, we’ll be increasing the time it takes to completely drain a targets mana for both Void Knights and Dominators.

Ground of Strength

The stun portion of Ground of Strength is being moved over to be affected by the same diminishing returns used for stun abilities. Like everything else we’ll continue to monitor this ability.

Moving Forward

Overall it’s been a fairly busy month for us and while you haven’t seen us post very much I can assure you that every day we’re looking at in-game bug reports and feedback as well as the forums. Post 1.1 we’ll be continuing to look at feedback, parses, logs and addressing issues as they come up.


Cheers,

Sweet


http://forums.riftgame.com/showthread.p ... March-2011

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 19:09 
Cytuj  
Czy to moje wrazenie czy ludzie zwyczajnie olewaja inwazje i rifty i ogolnie caly ten outdoor content ? Bo naprawde nie ma tego za bardzo z kim robic ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 20:12 
Cytuj  
bo jest to monotonne. samo nawalnie riftow jest nudne po zrobieniu kilku, przez powtarzalnosc + nie ma zadnego znaczenia czy zamkniesz rift czy nie, tak samo czy obronisz inwazje czy nie. powinno byc cos co ma naprawde duzy impact na swiat, a nie ze obronisz czy nie za pol godziny zona bedzie pusta bo boss jednak sobie wroci do swego swiata.

no i jak wszyscy wychwalaja openpvp tak bycie gankowanym podczas bicia riftowych mobow kiedy ma sie na sobie kilka mobow + inny player sciaga cie na 3-5s nie jest funem i po zginieciu 2 razy w ten sposob czlowiek poprostu sobie daruje

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 21:02 
Cytuj  
nie wiem jak tam ekspert rifty ale zgadzam sie z powyzszym
generalnie wiecej widze wow w tej grze niz war , ale to moje zdanie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 21:08 
Cytuj  
experty sa takie same poza rewardami. widzialem tez jak defianci robili 10 raid rifta i tez jakos specjalnie nie wygladalo - ot tlukli jedna elite ktora miala mase hp.
problemem jest to ze rifty na lvlu 10tym sa takie same jak na lvlu 50tym, i o ile podczas lvlingu sie je robi bo sie przypadkiem zahacza to potem juz z wlasnej woli sie nie za bardzo chce w to bawic kiedy to samo robilismy podczas lvlowania.
jedyna odmiane jaka widzialem to major rift w stillmoor gdzie trzeba bylo obronic jakies 2 duchy przed duchami zolnierzy itp(aczkolwiek nie wiem czy to nie był jakis questowy rift(nie ten w eye of regulos).
natomiast w takim WHO mimo ze pogralem tylko na trialu do lvlu 10tego to widzialem ze raz trzeba bylo podpierniczac kule do katapult, potem cos tam zabic, potem znowu zrobic cos innego i robiac kilka PQ do 10tego nie uswiadczylem powtazalnosci jaka towarzyszy riftom.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.