MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klasa - Cleric
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38270
Strona 1 z 9

Autor:  tomugeen [ 20 sty 2011, 18:39 ]
Tytuł:  Klasa - Cleric

Tutaj prosilbym dyskutowac na temat tej klasy. Wymiana informacji, linki do buildow, propozycje, pomysly.
Prosilbym o nie wklejanie obrazkow, majacych na celu pokazanie wszystkim jaki to nie jestem zajebisty.

------------

Na poczatek, mala rozpiska souli kleryka. W miare mozliwosci bede uzupełniał, dodam jakies przykladowe podstawowe buildy do konkretnych zadan, linki do opracowań i pewnie w koncu troche cyferkologii doloze.
Enjoy!

Obrazek
Cleric

Inquisitor
Ofensywny death/life nuker, lepszy niz cabalist jesli o steady dps w pve. Spamuje single target damage, z szansa na wiekszego nuke i dodaje doty.
Dodatkowo drobne mozliwosci CC, selfbuffy do armoru i dmg, death resistance dla party i fear resisty. Lubi sie mixowac z cabalistem.
Plusy: rozkreca swietny dmg, bonusy do death damage, niezly slow
Minusy: brak direct healingu, ma problem z ucieczka w pvp gdzie latwo splywa


Cabalist
Drugi ofensywny ranged soul, z mozliwosciami AoE i debuffami (tez aoe). Imho bardziej skomplikowany od inquisitora, sile pokazuje kiedy w PvP wrogowie zostawia go samego zbyt dlugo.
Ma swietne mozliwosci delayed dmg i eksplodujacych debuffow. AoE zarowno targetted jak i wokół siebie. Lubi sie mixowac z Inquisitorem
Plusy: debuffy, sieje aoe zniszczenie, bonusy do death
Minusy: zupelny brak supportu dla party, potrzebuje czasu zeby zrobic dmg.


Purifier
Single target healer. Calkowicie supportujacy buffami i single healingiem + shieldy i instanty cd w razie zagrozenia. 1.5sec i 3sec heale. Bonusy do crit w healach.
Buffy do endurance i wisdom, jako ze castuje swoje heale ma dobre zabezpieczenie przed pushbackiem castów. Bonusy do healowania Main Tanka.
Plusy: Najlepszy i najwydajniejszy single target healer do pve, swietny debuff remover.
Minusy: skupia na sobie wroga, malo mobilny, wrazliwy na CC/silence, brak dmg ;]


Sentinel
Aoe i instant healer. Ale tez dostaje z drzewka castownego big heala. Shieldy i skille redukujace dmg na targecie. Instant combat res.
Lepszy buff do endurance niz Purifiera. Wczesne bonusy do overal healingu i crit healingu, tez jest wydajny, chociaz AoE heale dosc drogie ma.
Plusy: Najszybsze lezcenie w krytycznych momentach, takze grupowe. Najlepszy buff do endurance.
Minusy: Spamujac moze wywalic sie z many, brak hot - musi trzymac sie targetu, kiepska defensywa.


Warden
Healer over time. Masa roznych HoTów i spelle dostajace bonusy za kazdy hot na targecie. Dobre mozliwosci pre heala, daje rade z aoe (nie instant). Odnowienie many co 2 min.
Najbardziej mobilny z healujacych klerykow, 12sec root immune, knockback i instant silence. Mimo ze Hot-based, jest w stanie healnac po burst dmg. Moj ulubiony soul.
Plusy: Najwiecej total healingu w biegu, utrzyma sie dluzej niz inni, swietny w pvp, szansa na dmg miedzy hotami
Minusy: Jesli kontruje burst/focus dmg szybko splywa mana, brak stat buffow i taniego 3sec heala.


Justicar
Melee defensywny - heale i armor. Leczy siebie i AoE poprzez zadawany dmg, dodatkowy buff np na tanka jeszcze bardziej zwiekszajacy heal na tym targecie. Selfbuff -50%hreat +50%heal
Moze tez robic za tanka. Selfbuff (+100% threat, +80% endurance), taunt, ataki generujace threat i przeniesienie casterskich bunusow na melee, dodatkowy selfheal z dmg.
Plusy: warrior priest (prawie!), najwytrzymalszy healer, robi swietne zamieszanie w PvP
Minusy: dmg nie powala, heal dobry tylko ze skilli tego soula, w endgame pewnie nie bedzie z warriorami konkurowal na MT, nie healuje gdy nie ma kogo bic^^

Shaman
Melee ofensywny - physical dmg. Massive melee burst, swietne bonusy do crit (main stat ror). Szarza i perma slow 50% - trzeba sie nim zajac, bo niczym rogue pozabija support.
Przniesienie statow spell power/crit na physical, bonus do agility. Reactive instant dmg i heal, dobry instant dmg shield i resist buff.
Plusy: najlepszy burst physical, zjada light tagety w melee, latwo wbija sie w walke
Minusy: ciezko sie wycofac z fron line, potrzebuje supportu, dmg done za cene dmg taken


Druid
Melee life/phys + pet i utility. Bonusy magic dmg do hitów - dobry sustained dmg, fajne pety (dodaja zmiane spell statow na melee).
Root/Snare/Silence/Sleep. Shield i instant heale w razie potrzeby.
Plusy: Najwszechstronniejszy z melee klerykow, jedyny kleryk z petem, niezle utility
Minusy: Bez peta traci buffy, w waskich specjalizacjach przegrywa z sham/justi


Templar
Dodatkowe PvP drzewko, bonusy do ogolnej wytrzymalosci, anti-cc, lub wspomagajace helowanie. Troche brakuje im dmgowej galezi jak u innych callingow.
Prawie must have w PvP.
Plusy: PvP
Minusy: PvE ;]



A teraz wystarczy pomyslec, ze mozna z tego 3 rzeczy wybrac i mamy niezly bol glowy.


Rasy - przydatne raciale. Wyboldowane to skill aktywny z 5min cooldown, pozostale 2 passive (nawet nazw nie spisywalem).
UWAGA! Prawie na 100% czeka nas revamp raciali miedzy Beta5 a Beta6, wiec nie sugerujcie sie az tak przy wyborze frakcji/rasy. Dodaje tylko informacyjnie stan obecny.


Guardian

Mathosian
Heroic Resolve - healing za 50% otrzymanego dmg, 30 duration lub 1/2 mx hp. Bardzo przydatny - ratuje w krytycznym momencie (taki 50% dmg shield)
+1%dmg - zawsze cos dla dps souli
+20 death resistance

High Elves
Wisdom of Ages - przyspieszona regeneracja Many na 15sec. Oczywiscie przydatne, zwlaszcza w PvE na bossach, dla castujacych.
+3% healing received - kazdemu sie przyda, a tank jsuticar sie bardzo ucieszy
+20 life resistance

Dwarves
Second Wind - Heal 30% hp w 6sec. Tutaj niewiele dla clerica, ciezko o spec ktory sobie nie potrafi odnowic HP, a i wtedy lepszy shield mathosian.
+5% endurance - jak to krasnale, duzo hp, wielka dupa
+20 water resistance


Defiant

Eth
Eth-Made Shield Generator - 25%max hp jako shield na 20sec. Jeden shield wiecej, nie wiem czy warto, mamy tego sporo.
+2% base staty - melee soule clerykowe korzystaja ze wszystkich statów
+20 earth resistance

Kelari
Kelari Frenzy - +100,80,60,40,20% crit chance do 5 skilli. Overpowered - zwlaszcza dla shamana ktory jest crit based i zasadzie kazdego takze.
+10% damage/heal z crita - w jeszcze bardziej boostuje powyzszy i crit based spece.
+20 fire resistance

Bahmi
Sefir of Power - +40% spell i attack power na 10sec. Bardzo fajny boost dmg - znow dla melee soulow (ktore jako jedne z niewielu w grze ze wszystkich statow korzystaja)
-2% damage taken - znow wytrzymalosc u grubasów
+20 air resistance

Autor:  tomugeen [ 20 sty 2011, 22:16 ]
Tytuł: 

rsrvd.

Do ponizszego polecam jeszcze Newbie guide na start przygody z klerykiem


Shill, wyciagnal ladne zestawienie z forum. Dzieki.


senti napisał(a):
Ctrl+C / Ctrl+V z oficjalnego forum ale może komuś się przyda tłumaczyć mi się nie chce bo jestem za leniwy akurat.

Autorstwa "Sheilina" ze Szwajcarii :]

Link do oryginalnego threadu: http://forums.riftgame.com/showthread.php?29646-The-Cleric-Souls-a-quick-summary

Kolega nie opisuje PvP soula (Templar) gdyż ponieważ nie ma/nie miał doświadczenia z tymże.

Dla mnie sporo pomocne. Enjoy.

___________________________________________

Healing Souls

All three healing souls have their strong and weak spots and builds strongly depend on what the needs in your current situation are. Generally all three souls have nice synergy with each other while unfortunately there are abilities which are overlapping such as the Endurance buffs and out of combat rezzes. But then everyone and their mother has an Endurance buff and since they don't stack and weaker ones can also overwrite stronger ones without a message, they are pretty much a nuisance more then anything else anyway.
All three souls can remove disease but each of those three has the ability to remove one unique type of status effect. Also, abilities that influence healing in one soul will work on the other souls unless it clearly states the ability it refers to. Both Purifer and Warden have strong mitigation abilities (if you want to call them such) while the Sentinel mostly relies on healing damage AFTER it's done.

Purifier (Fire Based):
His trademark are Wards which get used up upon damage and can be increased in power by going deeper into the branches. His spells are mostly single target focused while the healing abilities have a good synergy with the other healing souls. Gets a 30 Wisdom Buff later on in its root abilities.
It's the cleric soul which has no root or snare abilities yet some very nice tool to keep itself alive (self Ward and self reactive heals on damage). This soul, while having strong single target heals, mostly relies on wardening. That includes root spells as well as abilities you can use in the branches to add to this. On the other side it has a powerful focus on increasing your crit heals. Doesn't have a mana regen ability like Warden and Sentinel. Is probably the healing soul of the cleric that has the most tools at its disposal to keep itself alive. Can remove disease, bleed and physical debuffs. Strong tendencies for MT Healing.

Sentinel (Life based):
Most powerful Instant Cast Heal. Direct Group Heals. The soul can be mana draining if you use your AE heals in less then ideal situations. Besides the Justicar, the Sentinel is the only Cleric soul that has an in combat rezz. Specially later in the branches the Sentinel gets a powerful Direct Heal and duo target heal which are also very mana efficient. Has a Silence, removes Disease and Poison debuffs. Can also chose to add a snare to one of his DDs. Has a really nice Ward as well which will reduce damage from every source by a certain % for 10 seconds. Additionally the Sentinel can increase the crit chance on a single target for the whole group.

Warden (Water based):
Heal over Time based healer. Can buff others with Waterbreathing. Has a mana regen ability in its branches. Can stack HoT on a single target and spread it to the group with one of their branch abilities. Can remove disease, poison and curses. Has a self reflect and a reactive heal that heals the group deep into its root abilities. Stacked HoTs are a very powerful tool since the target doesn't need to be in range for the healing to still tick compared with a direct healer. Very nice in PvP with the amount of dots flying around. Both single target and group focused.

Caster focused Souls

While the Inquisitor has more cc abilities and fewer damaging abilities, the Cabalist is focused on damage more so but also has CC in his toolbox. Both those souls can only heal themselves and are very strongly relaying on another soul to add some more healing power. The Inquisitor is much easier and straight forward to play then the Cabalist.

Inquisitor (Death and Life based):

The strong point of the inquisitor are it's many instant casts like dots, double buff removal, death and life debuff, single target confusion, ae fear, snare and a pushback. It's probably the cleric soul with the most control abilities. Has interesting self armors and both AE and single target dps power. Can chose to be healed by some of its damaging spells and also get mana back. Can buff with short time fear immunity on a single target. Has a single target confusion (cast). A soul which is very interesting for a supportive PvP build. Can only heal itself.

Cabalist (Death based)

ACCORDING TO FANSITES AND OFF-SITES THIS SOUL HAS CHANGED IN ALPHA. SINCE ALPHA IS STILL UNDER NDA PLEASE TAKE THE INFO HERE WITH A GRAIN OF SALT
Is probably the most challenging damage/spell soul to play due to its mechanics which can be compared to time delayed bombs. Can buff all four elemental resists if you get the branch ability. Its trademarks are sigils which are little bombs that ae explode if a certain condition is met. Cabalist can chose to get healed upon certain damage and can also regain mana from sigils. It's a very heavily AE focused damager with a strong focus on Damage over Time. Sigils have a cast time of 2 seconds initially which makes up most of the challenge to play it efficiently. Single target and later on AE instant cast root. Can add cast time increase for enemies to some of his damaging spells. Later on in the branches, the Cabalist can get a pull to a friendly target ability (comparable to Electromagnet in War but with limited targets) for nearby enemies and can also decrease casting range with certain abilities for enemies. Can only heal itself.

Melee focused Souls
All of these souls use melee attacks as their main source for additional effects or healing. The Druid is somewhat of a hybrid between spells, melee, damage and healing. I put it in this category since his branch abilities have nice synergy with other melee souls. While Shaman and Justicar have very nice synergy you might want to switch weapons since a 2H Hammer will increase your damage yet for the defensive abilities and tanking you will want to favour 1h and shield. All damage increase abilities work on other souls as well unless the ability it refers to is specifically mentioned.

Justicar (Life based)

Justicar is the most defensive of the melee focused souls. A lot of players also refer to it as the Tank of the Cleric souls.
All his attacks heal the Justicar for a small % of the damage done, while melee attacks add more healing power then other type of attacks. Its Trademarks are Mien's which can be swapped to either increase healing or tanking abilities. Its heals are based on its melee attacks and can be focused on a single target or the group. He also uses Conviction build-ups to execute other abilities or heals. Has one of the only two in combat rezzes available to the cleric souls which brings the Ally back with 100% health but is on a long cool-down. Its branch increases defensive abilities and can also add stun and snares to attacks. Can increase the groups healing for 5% for a short period of time. It makes for a very strong base for a melee build as long as you can keep your enemies from kiting you.

Shaman (Physical based)
Strong melee damager and buffer. Most of its branches are focused on increasing melee damage output and melee crits. The trademark of the Shaman are its buffs: the Heart buffs which increase different types of resists (in the branches) and the courage buffs (in the roots). You can specc to spread one of each buff type to the group. Shaman has the weakest heal power of all the cleric souls but the strongest melee damage output. Its abilities to heal is directly linked to its crits and crit damage. Heals can only be used after a critical hit or are triggered after criticals if you specc into the branch. Has a self damage shield, snares to some abilities and can restore mana through some of the damaging abilities. Can only heal itself. The heart of the damage for a melee build and heavily crit focused.

Druid (Earth and Life based)
The druid is the only cleric soul with a pet. The pet can be set to either attack the enemy or heal you and later on, your group (which is like a HoT). The power of the fairy is, at least early on, not very strong and won't be able to keep you up through a lot of damage. It's very nice to reduce downtime though. You can however increase the pets power by speccing into branch abilities. The druid has a strong sleep and silence. Has AE and direct spells if you specc into it in the branches.
The abilities are mostly do add healing power, increase abilities through or for your pet and add additional snare or mana regain effects to your attacks. The pet is not comparable with the pet of a caster class which can be set to different types and can be commanded directly. Think of it as the druids tool to enhance its own skill, spell and abilities.

Autor:  Razoth [ 20 sty 2011, 23:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nikt normalny nie wpakd\uje wszystkich punktu w jedna, bo to sie nie bedzie kaluklowac ;p.


Nie da się wpakować wszystkich punktów w jeden soul.

Autor:  Teo [ 20 sty 2011, 23:18 ]
Tytuł: 

No to nazwijmy to "subiektywne opinie" i już :)
Cleryk to ciekawa klasa z tego co widzę ale na sama myśl o kombinacjach już mnie głowa boli, trzeba się skupić na jednym archetypie :)

Autor:  tomugeen [ 20 sty 2011, 23:22 ]
Tytuł: 

Do rozdania masz 66. Nie da sie wpakowac .
A puri z shamanem nie dziala, bo shaman ktory stoi i castuje to dupa. Wiec moge wyrokowac.

Proponuje zatrzymac sie narazie na zbieraniu informacji do tego topicu, zamiast teorie z powietrza rozlwalkowywac. Bo niczemu to nie sluzy.

Autor:  Razoth [ 20 sty 2011, 23:51 ]
Tytuł: 

Purifier nie nadaje się dla Shamana, potwierdzam z tego co doświadczyłem. Warden (hoty) czy Sentinel (insta heal) to zdecydowanie lepsza opcja imho. Druida nie lubię.

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2011, 18:57 ]
Tytuł: 

Shaman wyglada baaaaardzo fajnie zarowno do PvE i do PvP :) To chyba bedzie moja zabawka w Rifcie :>

Autor:  szwejos [ 21 sty 2011, 19:59 ]
Tytuł: 

Grałem na ostatnim evencie bety właśnie Inqisitorem, dodatkowe drzewka mam Warden + Sentinel. Ale większość pkt w główne wpakowałem, dodatkowe tylko kosmetycznie pare. Klasa bardzo mocna i super wytrzymała do solo. Większość spelli to instanty. 2 mocne channellingi do drainowania życia i odzysku many, które oba zadają mocny dmg i snaruja przeciwnika. 2 knockbacki, jeden 8 sec cd, 2 30 sec cd. Aoe fear. Ranged blind, niestety castowalny. Ranged snare, instant. 3 doty, w tym jeden leczący mnie dodatkowo. 2 instant hile w tym 1 hot. Na 27 lvl dużo buttonów, wiekszość zdecydowana spelli typu instant. Dmg raczej typu steady, bardzo kiepski burst. Klasa stworzona by niszczyć i upadlać wszelkie meele, ale bywają problemy by się czasem odleczyć z mocno burstowymi ranged dps. Styl grania coś jakby affi lock w wow-e, ale z dodatkowymi hilami niezależnymi od dmg-u robionego. Da sie robic zadyme na BG typu wbiegięcie miedzy 5-7 wrogów, obłożenie ich wszystkich dotem który zwraca życie i ucieczka. Doskwiera brak bursta i jakiegoś spella do wykańczania padających wrogów. Ogólnie rzecz biorąc extremalnie mobilny ranged-spell-dps. Brak peta który sie zwykle głupawo plącze i aggruje za duzo imo ułatwia lvl-owanie. Ze względu na cd na niektórych dotach klasa do single target nuku bardziej niż aoe. Dzięki bardzo silnemu jednak self hilowi z dmg i sporym ilościom cc multipulle mobkow to imo nie problem.

Autor:  Razoth [ 21 sty 2011, 20:57 ]
Tytuł: 

Oo, ciekawe, jakoś pominąłem Inquisitora a wygląda na interesującą podklasę. Dzięki za info Szwejos. Na pewno spróbuję.

Świetną sprawą w tym Rifcie jest to, że jak się dana kombinacja souli znudzi, to nie trzeba levelować od nowa drugiej klasy tylko po prostu zmienia się zestawik dusz i mamy całkowicie inny styl rozgrywki.

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 21:24 ]
Tytuł: 

Połączenie Inq/Senti/Warden chyba najlepsze na 1vs1, przynajmniej na 27 lvl. Nieskończona mana, heal i trochę tego dpsu. Mimo to i tak preferuję Shaman/Justicar/Druid - ogromny self heal, leczacy pet i ogromny dmg z jeszcze dupniejszym burstem (ostatni skill w drzewku shamana ftw (ten na 100% crita przez 10sek), w połączeniu z racialami kelari ściągnie chyba wszystko), dodatkowo pełno snarów, 2 rooty, szarża - nikt nie ucieknie.
Pozdrawiam

Autor:  Piszpan [ 21 sty 2011, 22:21 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
Połączenie Inq/Senti/Warden chyba najlepsze na 1vs1, przynajmniej na 27 lvl. Nieskończona mana, heal i trochę tego dpsu. Mimo to i tak preferuję Shaman/Justicar/Druid - ogromny self heal, leczacy pet i ogromny dmg z jeszcze dupniejszym burstem (ostatni skill w drzewku shamana ftw (ten na 100% crita przez 10sek), w połączeniu z racialami kelari ściągnie chyba wszystko), dodatkowo pełno snarów, 2 rooty, szarża - nikt nie ucieknie.
Pozdrawiam


oj ucieknie, zdejmowanie wszystkich cc, resisty na stuny snary, teleporty no i 70% m.speed :) klania sie klasa rogue.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 22:30 ]
Tytuł: 

Mag tez ucieknie... blinki, w uj knockbackow ze spelli, rooty, freezy, stuny, dispele, itp... To jest wlasnie piekne w tej grze - na wszytko bedzie kontra. :)
Trzeba tylko bedzie pokombinowac.

PS. I tak najlepszy jest Pyromancer - 21pkt i masz Instant Stuna na 8sec, ktorego nie breakuje dmg. :)

No ale to temat o clerykach. Sry.

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 22:32 ]
Tytuł: 

Na WFach jeszcze jakoś ani razu nie uciekł mi rouge :P Snare 50% na każdy hit, 75% z szarży zwykle wystarczało. Przewiduję jeszcze ranged snare 50% z drzewka druida i root na 3 sekundy :) Z rootem pyrka już ciężej, trzeba by skorzystać z drzewka templara ale na shamana nijak sie to nie nadaje.

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2011, 22:44 ]
Tytuł: 

@Szwejos, dzięki za info - dopisze troche od ciebie do pierwszego posta, bo przyznam ze inquisitora najmniej przetestowalem na wyzszych levelach. Zwlaszcza intersowalo mnie wlasnie polaczenie z senti lub warden do siania zametu na WF - a nie doczekalem sie tylu instantow (a w PvE zlapalem sie na tym, ze nie wylaczam soula z Wardenem na czele i spamuje radosnie 1 dmg spell, waterjet).
Interesowaly mnie jeszcze jego wady (na mane nie narzeka, ale rzeczywiscie burst ma okazyjny - depravity insta proc + 100%crit^^), brak zdejmowania CC, etc.

Kombinacja, ktora mnie dla niego interesowala jeszcze to inqui-warden-purifier, z uwagi na 16pkt skill w puri (zdejmowanie blee/physicall debuff - ratuje przed snare melee), self shielda z bonusami z drzewka i 50% pushback resistance. Wardena dla CC, break z CC bo i hotów no i 10% lepszego dmg z instant castów.

@EloNis - dokladnie tak gralem, kombinacja o tyle fajna, ze mozesz mocna przesuwac sobie suwaczek dmg---wytrzymałosc bez straty full ~32 pkt z shamana. Te crity!
Mi tez nie mogli uciec ludzie, raczej ja w koncu sie wycofywalem, gdy skonczyly sie shieldy a nikt nie leczyl.

Ofc pomijam PvP soul teraz, ale jest zbyt zajebista zeby omijac jak wbije sie juz te pvp levele.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2011, 22:57 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
Na WFach jeszcze jakoś ani razu nie uciekł mi rouge :P Snare 50% na każdy hit, 75% z szarży zwykle wystarczało. Przewiduję jeszcze ranged snare 50% z drzewka druida i root na 3 sekundy :) Z rootem pyrka już ciężej, trzeba by skorzystać z drzewka templara ale na shamana nijak sie to nie nadaje.


Bo to dopiero 27 leveli jest. Przegladalem te drzewka. Rogue ci zawsze ucieknie.

44 pkt Root Skill Bladedancer - "Removes all Stun, Snare and Root effects. Rogue is immune to all of these effects for 8 sec. Usable only when Rogue is under Stun,. Snare or root effect. Does not trigger Global Cooldown"

Rzucasz to, blinkujesz albo wrzucasz sprinta 70% i tyle cie kleryk widzial.

Pomine juz fakt ze np. Assasin ma 31pkt branch in combat Steatlh z usunieciem all Snare i Root efektow plus dostaje 3 sec immune na dmg.

tbh wogole ten theorycrafting nie ma sensu zanim nie potestujemy na max lvl. Kombinacji jest za duzo a wysokopunktowe skille sa naprawde potezne.

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 23:04 ]
Tytuł: 

Nie zagłębiałem się w skille rouga - niewykluczone, że jest tak jak mówisz, w każdym razie na tym przedziale lvlowym na jakim gramy, nikt mi nigdy spod młotka nie uciekł.

Swoją drogą, Cleric będzie zajebistym tankiem, zarówno na PvE jak i PvP. Justicar, Shaman, Templar <-- PvP tank, Justicar, Shaman, Druid <-- PvE tank. Na betach wycisnąłem 2,7k hp, 3,6k armora :D Dodatkowo dochodzi do tego buff dzięki któremu moje skille zadają 100% więcej threatu, aoe instant skill bez cooldownu no i niezastąpiony self heal :D Wielofunkcyjność clerica jest przecudna :)

Autor:  iniside [ 21 sty 2011, 23:13 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
Nie zagłębiałem się w skille rouga - niewykluczone, że jest tak jak mówisz, w każdym razie na tym przedziale lvlowym na jakim gramy, nikt mi nigdy spod młotka nie uciekł.

Swoją drogą, Cleric będzie zajebistym tankiem, zarówno na PvE jak i PvP. Justicar, Shaman, Templar <-- PvP tank, Justicar, Shaman, Druid <-- PvE tank. Na betach wycisnąłem 2,7k hp, 3,6k armora :D Dodatkowo dochodzi do tego buff dzięki któremu moje skille zadają 100% więcej threatu, aoe instant skill bez cooldownu no i niezastąpiony self heal :D Wielofunkcyjność clerica jest przecudna :)

Na tym przedziale levelowym to mozemy dyskutowac o tym czym sie lepiej leveluje a nie o tym co bardziej ownuje w pvp ;/.
I tak wszystko sprowadza sie do tego czy w czasie walki potrafisz trafic w skile na klawiaturze ;p.

Autor:  EloNis [ 21 sty 2011, 23:33 ]
Tytuł: 

na tym przedziale levelowym owszem, ale że nie ma dla nas innej opcji, niż 27 (od wtorku 30) lvl, to możemy sobie pogadać o tym kto owni na chwilę obecną nieprawdaż? zobacz ile osób whinuje, jaki to cleric jest op, a nikt nie zwrocil uwagi na to, że warlock 51/chloro 15 jest znacznie bardziej OP niż jakikolwiek cleric (ich chyba pojebało - po wrzuceniu wszystkich dot i odpaleniu buffa na 100% crit rate mamy właściwie 100% szans na crita podczas całej walki (charge zasuwa tak, że praktycznie nie spada jak włączamy buffa), do tego dochodzi heal z chloro (z każdej doty, critującej) i pozdro & pocwicz). Mamy okazję grać na tym przedziale levelowym więc wychodzę z założenia, że rozmawiać o walkach na tym przedziale nie zaszkodzi.
Pozdrawiam

Autor:  Viracept [ 21 sty 2011, 23:49 ]
Tytuł: 

Inq/Ward/Set jak dla mnie po 4 betach i win w levelowaniu Clerica. Miażdży zarówno w pve jak i pvp. Taki mag z wyjebanymi healami imo op.

Stricte do pvp jako healer Ward/Sent/Druid dla instant heala druta za 6pkt lub Ward/Sent/Pur dla shielda i crytów.

V.

Autor:  EloNis [ 22 sty 2011, 00:24 ]
Tytuł: 

Ja zawsze Senti/Ward/Puri, chociaż coraz bardziej przekonuje mnie Justicar, ten to też ma w cholere mocnego heala. co do Inq/Senti/Warden to Inq jest mocny ale instant heal sentinela ma calkiem spory cooldown, a więc można polegać tylko na hotach warda, a zeby sie leczyc nie moze bic, w przeciwienstwie np. do Justicara, którego selfheal jest mocniejszy niz zwykly heal sentinela.

nie patrzę na zama, ale na rift-planner.com, tam skille są on date, przynajmniej te od clerica. i nie zgodzę się z Tobą, że potrzebuje obstawy - przecież ma chloro a na chloro ma skilla masowego, dzięki którym za każde obrażenie dostaje heala, to samo jest z dotkami warlocka, one tez sa masowe. tak wiec nie powiedzialbym, ze potrzebna mu taka obstawa, sam ma calkiem niezla przezywalnosc.

Strona 1 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team