MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nowe info o ENDGAME. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=88&t=38439 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Kabraxis [ 8 lut 2011, 01:37 ] |
Tytuł: | Nowe info o ENDGAME. |
Hello zebralem dla was troche info o endgame PvE z najnowszego podcasta bo was lubie i wiem ze nikt ich nie slucha. GREENSCALE BLIGHT: Instanced Outdoor Raid - 5 Bossow plus nowe dodawane po launchu jako content updaty. HAMMERKNEEL FORTRESS: Instanced Indoor Raid - XX bossow (minimum 10 - koles nie byl pewny, powiedzial ze dwucyfrowa liczba). Bedzie dodany jako content patch "shortly after launch". XXX MYSTERY RAID: Zapowiedziany przez zioma raid o ktorym nie chcial powiedziec nic wiecej oprocz tego ze bedzie to tier trudnosci pomiedzy Greenscale a Hammerkneel i bedzie dodany "Very Shortly after launch" - jeszcze przed Hammerknell. Na pytanie co znaczy "very shortly", czy to jest max 30-60 dni?... koles odpowiedziel: "YES it will be very shortly after retail launch". Instanced Raidy w grze beda TYLKO i WYLACZNIE 20 osobowe. 10man raidy zostaly z gry wywalone i wszytko jest przedesignowane pod 20osob. Powodow podali pare, glowny to to ze sa w stanie wypluc z siebie o wiele wiecej contentu jesli nie musza go tweakowac pod dwa rodzaje grup. Z drugiej strony pada zapewnienie ze w grze istnieje sporo contentu designowanego pod 10osobowe grupy. Min. Outdoor Raid Ritfy sa 10osobowe i Outdoor Raid Bossy sa 10osobowe. Zapewnienie to padlo po pytaniu "co z malymi gildiami?". Tiered Raiding and Progression - 10 Expert dungeonow (5mans) na launch - kazdy z dodatkowym contentem w porownaniu do Normal wersji (conajmniej jeden/dwa, czesto nawet trzy nowe bossy plus nowe pomieszczenia, itp...) - Expert dungeony (5mans) sa podzielone na dwa Tiery. Pierwsze piec - latwiejsze, nastepne piec - trudniejsze. - Raidy sa tierowane w sensie poziomu trudnosci i wymagan gearu. Greenscale i nameless raid to tier pierwszy (ten sam diff lvl), potem Hammerknell, potem nastepne. Pada stwierdzenie ze playerzy beda potrzebowali choc troche gearu z poprzednich tierow aby nie wipowac w nastepnych na mase. Poprostu jak na Gear-based gre przystalo progrees przez content wymaga rowniez progressu gearu. - Sredni czas "zrobienia" Expert dungeonu w normalnie wygearowanej grupie to ok. godzinki. W Alphie gdy wrzucili do experta grupe w totalnie crap gearze, wlasciwie minimalnym do nie wipowania na sam widok mobow udalo sie taki inst skonczyc po ~3h. Sredni czas wymagany do achievementu "speed run" to ok.30-40 (25 minut najmniej - bodajze Iron Tomb) minut na all bossow od pierwszego wejscia w combat - wiec GG. - EXPERT AND RAID ACHIEVEMENTS: Kazdy ecounter w Expert dungeonie i raidzie ma conajmniej jeden a czesto dwa/trzy achievementy dotyczacych danej walki/wymagajacych spelnienia okreslonych warunkow/itp... ATM nie ma w grze Hard Modes dla raidow ale koles powiedzial ze mmysla o tym i narazie szanse na wprowdzenia okreslil na 50/50 i bardzo zalezne od feedbacku raidow po launchu. - Planowany jest tier itemow wyzszy niz purple epix. Itemzy zdobywane przez questline'y w raidach. IMHO idento jak poczatkowe Legendary w WoW. Instance and Raid Lockout Timers - Brak lockuot timera dla Normal dungeonow - 24h timer dla Expert dungeonow - czyli max 10 na dzien - 3 dni lockouta dla "malych raidow", 7dni dla "duzych raidow" (cokolwiek duzy i maly znaczy) Group composition in Dungeons - Ecountery w Expert dungeonach sa designowane glownie z mysla o grupach 1xTANK, 1xHEALER, 3xDPS. Lecz niektore walki BEDA wymagac off-heala lub off-tanka. Dosc wyraznie zostalo zalecone zeby bez multispecow nie wybierac sie na Expert dungeony. - Ecountery raidowe nie sa designowane tak zeby wymagac konkretnych souli czy callingu do tankowania czy heala - wszytko bedzie mozna prawdopodobnie wytankowac np. Riststalkerem (Rogue Tank) czy dowolnym Warriorem tankiem. Hit, Spell Focus, Valor & Toughness - Kazdy tier Expert dungeonow i pozniej raidow ma coraz wieksze wymagania co do Hit i Spell Focus. Bedzie wymagana pewna jego ilosc aby nie missowac w bossow. Mozesz isc ofc bez tego ale bedziesz sobie gimpowal DPS przez missy. - Valor jest statem w 100% PvP. Itemy z PvP nie beda wymagane czy pozadane w raidach PvE. - Toughness jest statem TYLKO do tankowania. Mityguje CRIT DMG bossow i mobkow. Stat calkowicie nieprzydatny innym klasom w PvE poniewaz Trion "unika critowania w party" oraz jak dostaniesz takiego krita jako leather czy cloth to i tak nie przezyjesz. Buffs and Debuffs - 20-osobowe Ecountery sa designowane z mysla o wszystkich buffach/debufafch dostepnych w grze. Ogolnie s siwadomi tego ze przy tylu roznych skillach tergety w 20 osobowych raidach beda debuffowane na potege a playerzy zbuffowani jak swinie. PS. Tak chcialo mi sie - sluchalem i pisalem rownoczesnie - no big deal. PS2. Ciekawostka: Od przyszlego tygodnia zapraszaja ekipy z najwiekszych fansite'ow do siedziby Trion'u (Telarapedia, RiftPodcasts, RIFTjunkies, Horriftic Intentions Blog) na pokazy gry i min. "to show the riad content". Wiec mozna sie spodziewac wysypu artykulow i newsow juz nie pochodzacych tylko od devsow. |
Autor: | Huragan [ 8 lut 2011, 09:08 ] |
Tytuł: | |
Z tego mi wynika, ze w dniu premiery nie bedzie end contentu zostanie dodany po 2 miesiacach od retaila (przy dobrych wiatrach). Nie ma tez nic o PvP, tylko same instancje (5 osobowe) i walka z riftami + jakies outdoor bosiki. |
Autor: | zaboleq [ 8 lut 2011, 09:23 ] |
Tytuł: | |
Niby to miało byc full pvp etc a wyszło, że skonczy się jak wow - czy lfg i instance tylko. Juz teleporty są. Qrcze naprawdę poważnie myślę nad zakupem ale będzie w chuj beznadziejnie jak sie okaze ze na serwerze pvp nie ma co robić... |
Autor: | Piszpan [ 8 lut 2011, 09:35 ] |
Tytuł: | |
spoko fajne to bedzie dla osob co lubia pve nawet powiem ze i mnie przez chwile zainteresowalo ale to chyba przez sposob pisania kabry. szkoda ze nic o pvp nie pisza czyli jednak pvp to tylko z nazwy bedzie. |
Autor: | Teo [ 8 lut 2011, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Ale co oczekujecie odnośnie PvP, więcej bg, areny ? Przecież elementy pvp są przygotowane i działają, wszystko co nas interesuje łączy się z world pvp, czyli najważniejsze to zwiększać pve outdoor, a instancje niech sobie robią dla maniaków co taki styl gry lubią. Większość tu piszących pozytywnie o tej grze oczekuje nie czystego PvP, ani nie instancji PvE, tylko to co Trion wyszło najlepiej czyli PvPvE w otwartym świecie, nie w instancjach, nie w arenach, nie na bg. |
Autor: | zaboleq [ 8 lut 2011, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Glupie pytanie - co w Rifcie mozna robic w PvP?? Są jakieś scenario ala Wathammer?? Jak mozna sie napierdalac z deviantami? Jakis portal czy jak to wyglada?? |
Autor: | Bloodleaf [ 8 lut 2011, 14:06 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Glupie pytanie - co w Rifcie mozna robic w PvP?? Są jakieś scenario ala Wathammer?? Jak mozna sie napierdalac z deviantami? Jakis portal czy jak to wyglada??
Są warfronty ( scenario z WARa ) można się napierdzielać z defiantami jak wyjdziesz z noob zony ( al'a WoW ), możesz im dupska kosić na quest spotach, nie możesz już przejąć wiosek jak można było w ostatnim patchu. Gracze czasem dropią random itemki ( nie ze swojego gearu ) |
Autor: | Kabraxis [ 8 lut 2011, 14:11 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Z tego mi wynika, ze w dniu premiery nie bedzie end contentu zostanie dodany po 2 miesiacach od retaila (przy dobrych wiatrach).
Nie ma tez nic o PvP, tylko same instancje (5 osobowe) i walka z riftami + jakies outdoor bosiki. Bedziesz mial 10 Expert instantow, RAID z 5 bossami lub wiecej, outdoor bossy, ktorych tez z tego co wiem jest kilka i 10 osobowe Raid Rifty, ktorych juz jest w tej chwili w grze co najmniej szesc - mozna sobie sprawdzic u vendorow frakcyjnych, maja specjalne itemki do tych Raid Eventow.. Sorry Huragan ale juz widze jak przebijasz sie przez to w 30 dni ze swoja pro gildia. Jak zwykle trolujesz dla samego trolowania. Ja tam jestem z tego podcastu zadowolony - potwierdzily sie wszytkie zapowiedzi. Jestem rowniez zadowolony z duzej ilosci outdoor raid contentu, czyli przeciwienstwo WoW - BARDZo DOBRZE. Fajne jest tezx rozwiazanie innych raidow dla 10 man i innych dla 20 man a nie to samo w dwoch wersjach farmione do zarzygania. Pozatym podcast byl o PvE, nie o PvP.... "nie ma nic o PvP"... ja pierdole. /facepalm |
Autor: | Huragan [ 8 lut 2011, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Bedziesz mial 10 Expert instantow
ale to tylko 5 -osobowe instancje, brak tu epickosci rajdowej |
Autor: | Teo [ 8 lut 2011, 15:04 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Glupie pytanie - co w Rifcie mozna robic w PvP?? Są jakieś scenario ala Wathammer?? Jak mozna sie napierdalac z deviantami? Jakis portal czy jak to wyglada??
Ponad 20lvl znajdujesz się w krainach razem z wroga frakcją, ponad 27lvl już ganiasz się z nimi na tych samych roftach itd, dostanie się do przeciwnika jest proste i szybkie, masz warfronty/scenaria jak w warhammer, masz zone open nastawiona na pvp jak hmm... wintergrasp/tol barad gdzie głównie chodzi o walke pvp o jakieś tam pve elementy, masz też tą samą zone zrobioną jako instancje w stylu vanilla AV w WoW. |
Autor: | Piszpan [ 8 lut 2011, 15:10 ] |
Tytuł: | |
Mogliby ladnie polaczyc pve z pvp i dac bosiki outdoor na open pvp zonach. Spawn 1 raz na dzien plus powiedzmy bosiki co sie spawnuja raz na tydzien ale juz takie super imba dropy. Wtedy na serverach pvp byloby o co sie bic a na serverach pve byloby wyzwanie ktory raid zada wiecej dmg. Bez zmnienia za bradzo czegokolwiek. |
Autor: | tomugeen [ 8 lut 2011, 15:11 ] |
Tytuł: | |
Na servera pve pewnie tez by cie flagowal ten mobek. Jak rifty. Albo tbh zeby zone eventy nie polegaly na obronie "placowek" bo to zawsze sie konczy tak ze gdzie na koncu mapy ktos nie obroni. Lepiej zrobic "close X rifts before druga frakcja" i costam jeszcze a potem spanwuje sie SuperRift blizej tej frakcji ktora wygrala wyscig. Ofc nic nie stoi na przeszkodzie zeby ukrasc tego superrifta z terytorium wroga. Teraz sa te eventy, ale ciagle failed, bo costam. |
Autor: | Kabraxis [ 8 lut 2011, 15:19 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): Mogliby ladnie polaczyc pve z pvp i dac bosiki outdoor na open pvp zonach. Spawn 1 raz na dzien plus powiedzmy bosiki co sie spawnuja raz na tydzien ale juz takie super imba dropy. Wtedy na serverach pvp byloby o co sie bic a na serverach pve byloby wyzwanie ktory raid zada wiecej dmg. Bez zmnienia za bradzo czegokolwiek.
Sa takie mobki ingame. Pierwszy w Scarlet Gorge - spawn raz na 24h po wykonaniu zoneeventa polegajacego na aktywacji kamieni znajdujacych sie na terytorium obu frakcji. Jesli czytales leakniete patch notes z alphy to tam tez pisali ze dodaja outdoor 10 man bossy w zonie na lvl 50 ale to juz nie wiem jak wyglada. Dowiemy sie po premierze. "Teraz sa te eventy, ale ciagle failed, bo costam." Wg mnie failuja eventy bo ludzie je olewali po prostu plus jest za malo osob w zonie aby ja obronic. Na poczatku te eventy byly mega prostym zergfestem bo bylo XXX osob stloczonych w jednej zonie. Teraz jak ludzi sie troche rozproszyli to zaczyna sie "event failed". Nie wiem czy zauwazyliscie ale przed eventem jest odliczanie w postaci RPGowych flavor tekstow na srodku ekranu. Przykladowo: "Suddenly, the great wave of heat passes through Scarlet Gorge" = za 5 min zacznie sie event Fire. To jest czas na zwolanie gildii/znajomych do bronienia zony. Inna sprawa ze kazdy mial na to wyjebane. Devsi mowili ze te eventy beda wymagaly koordynacji i beda trudne. Smiac mi sie chcialo widzac tony feedbacku jakie to eventy nie sa "Easy Mode" nie zwracajacego uwagi ze sa otwarte tylko dwie zony i ludzi w najblizszej okolicy jest zawsze ponad setka. |
Autor: | Bloodleaf [ 8 lut 2011, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Sa takie mobki ingame. Pierwszy w Scarlet Gorge - spawn raz na 24h po wykonaniu zoneeventa polegajacego na aktywacji kamieni znajdujacych sie na terytorium obu frakcji.
. Jest tylko jedno ale, jak np Defiantci wykonaja ten zone event z AW to boss przechodzi pod kontrole Defiants i atakuje guardians czyli ergo guardians dostaja rajd bossa z "uber" dropem. |
Autor: | goatguy [ 8 lut 2011, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): - Valor jest statem w 100% PvP. Itemy z PvP nie beda wymagane czy pozadane w raidach PvE.
A miało niby nie być statów a'la resilience z wowa. Szykuje się farma gearu do pve i pvp osobno? Obym się mylił, bo skończy się na totalnej separacji pvp od pve jak w wiadomej grze. |
Autor: | Bloodleaf [ 8 lut 2011, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Na to wygląda. |
Autor: | Teo [ 8 lut 2011, 15:38 ] |
Tytuł: | |
goatguy napisał(a): Kabraxis napisał(a): - Valor jest statem w 100% PvP. Itemy z PvP nie beda wymagane czy pozadane w raidach PvE. A miało niby nie być statów a'la resilience z wowa. Szykuje się farma gearu do pve i pvp osobno? Obym się mylił, bo skończy się na totalnej separacji pvp od pve jak w wiadomej grze. To ma sens wyłącznie na czystym pvp np na warfront lub arenach, których nie ma i nei będzie, a tu najczęściej walczysz ze wszystkim w terenie, więc nie jest to problem. |
Autor: | Kabraxis [ 8 lut 2011, 15:39 ] |
Tytuł: | |
Zgodze sie ze rowiazanie ala Resilence jest troche failem ale to plus PvP soule sa ich sposobem na jako taki balans w PvP. Zreszta ten stat jest w grze od Alphy/Beta Event 1. Zobaczymy jak to bedzie wygladalo. |
Autor: | goatguy [ 8 lut 2011, 15:49 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): goatguy napisał(a): Kabraxis napisał(a): - Valor jest statem w 100% PvP. Itemy z PvP nie beda wymagane czy pozadane w raidach PvE. A miało niby nie być statów a'la resilience z wowa. Szykuje się farma gearu do pve i pvp osobno? Obym się mylił, bo skończy się na totalnej separacji pvp od pve jak w wiadomej grze. To ma sens wyłącznie na czystym pvp np na warfront lub arenach, których nie ma i nei będzie, a tu najczęściej walczysz ze wszystkim w terenie, więc nie jest to problem. Ciężko tu mówić o jakiejkolwiek pewności zachowań graczy, bo to w zasadzie open beta. Po headstarcie może być różnie, a wprowadzenie takiego statu stricte pvp z góry narzuca wybranie jednego sposobu na grę i przywołuje niepotrzebne skojarzenia z wowem. btw: jak się kiedyś o resilience pytałem tu na forum to ktoś mi ściemnił, że nic takiego nie ma w planach |
Autor: | Kabraxis [ 11 lut 2011, 04:00 ] |
Tytuł: | |
Troszke nowego info (bardzo oglnego) wygrzebanego z tego tematu: http://forums.riftgame.com/showthread.p ... tsman-Live Wuwiad do przesluchania tutaj: http://www.ustream.tv/channel/dead-pixe ... ium=social 1. Lista nazw serverow ZMIENI SIE i bedzie podana przed headstartem - ok. 22 lutego. 2. Performance serverow - 574 playersow w jednej zonie walczacych podczas zone eventu "without issues". Silverwood - Betas 4/5. Ilosc NPC szla w tysiace - servery wytrzymaly bez zajakniecia. : ) 3. "Slow leveling speed is for games without endgame, they aren't worried about leveling speed because they have endgame." Glowny focus gra bedzie kladla na endgame i padlo kolejne zapewnienie ze ten endgame JEST W GRZE. Szybkie levelowanie jest czescia planu. 4. Nie bedzie free triala zaraz od dnia launchu. Definitywnie bedzie ale pozniej bo "wszytkie MMO je maja". 5. Jedna z najbardziej wychwalanych rzeczy w ingame feedbackach byly Mass Zone Eventy. Ilosc devsow pracujaca nad nimi zostala od Beta1 POTROJONA - spodziewajcie sie duzo takiego contentu po launchu. 6. Czy gra wyjdzie kiedykowliek na konsole? - NIE Nie ze wzgledu ze nie chca, ale ze wzgledu ze konsole poprostu tej gry nie pociagna 7. Brak modow/DPS/Threat meterow na launch. Padlo sformulowanie ze wiedza iz to jest nieslychanie drazliwa sprawa dla community. Czesc uwaza ze sa cool, czesc ze to "najgorsza rzecz jak spotkala gatunek MMO". Trion uwaza ze prawda lezy posrodku i mody sa tak zle/dobre jak ludzie i to jak je wykorzystuja.... coz... Narazie ich nie bedzie. 8. Bylo tez troche gadania o WoW i cytat: "if you go to this bussiness assuming that you need or want to kill WoW or any other game, if that is you'll focus on - you gonna fail. You must focus on finding audience that like what you do and share your philosophy (...) if you do that the success will follow". Lubie goscia - madrze gada i jestem spokojny o przyszlosc tej gry. Rzeczy ktore zostaly wzmiankowane jako ze rozwazaja je atm jako "do wprowadzenia po launchu" i o ktore ludki pytaly czy beda ingame: - Dual targeting - Zostala rzucona wzmianka o duzej Zonie full Pvp 24h z objectives, itp... tu duzo zalezy od zainteresowania outdoor PvP "wyrazenie oraz ogolnej popularnosci gry (czas i pieniadze jak przypuszczam) plus "definitywny" rozwoj systemu Ancient Wardstones w cos wiekszego niz to co jest atm - Player Housing - jednak jesli to wprowadza to chca to zrobic dobrze, bo jak powiedzial Hartsman... zle wprowadzony housing zmiejszy interakcje w community poniewaz ludzie beda mogli zamknac sie w domkach, itp... a oni chca zeby Telara byla "zywa" i pelna graczy biegajacych to tu to tam. Ale na ten moment to raczej mgliste plany tylko. Imho dobrze bo jakby to mialo wygladac jak w LOTRO to no thx. - Cloaks/Capes jako element ubioru/gearu (troszku rozczarowujace - myslalem ze bedzie na launch). Padla tez wzmianka o "banners" - pewnie gildiowe. - Alliance gildii - moze w przyszlosci. Narazie jedyna forma "supportu" czegos takiego to Custom Chat Channels. - LFG System/Tools - problematyczna rzecz. Chca miec taki system ale w wiekszosci przypadkow ludzie i tak z tego nie korzystaja i spamuja chat. Nie bylo wmianek o LFD toolsach i teleportacji do instancji. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |