iniside napisał(a):
Przynajmniej jeśli gra ma zachować kompatybilność z Dx9/10.
No tu jest właśnie błąd.
Imo nowe gry, których gameplay potrzebuje dużej 'mocy'. Czyli m.in. mmo z opcjami zadymy z klkudziesięcioma (lub więcej) graczami na ekrania - powinny być Dx 11 i 64-bit only i korzystać z tych technologii jak najwięcej.
I tak ludzie ze starymi słabymi dwurdzeniowymi prockami, słabymi dx 9-10 grafami - nie będą mieli dobrego performance we wszystkich zergach - czy to duży DE czy WvWvW.
Wiem, bo sam taki PC mam i nie gram w GW2 dopóki kompa nie złoże - bo nie ma sensu na starym dx9-10 kompie i katorga to jest i obrzydziło mi to grę :/
64- bity bo przy 32-bitowych aplikacjach i tak są one projektowane z uwzględnieniem 4gb capu i m.in dlatego pamięć jest chujowo niewykorzystywana.
Zresztą 4gb limit jest łączny dla RAM + VRAM na karcie graficznej, z czego sobie spora część osób nie zdaje, a przy obecnej ilości łącznie Ramu-u i Vram-u to jakaś parodia jest.