Cytuj:
Jednak do GW1 to ma się bardzo miernie,
True. Tylko powiedzmy sobie szczerze. Kiedy ta głębia zostałą osiągnięta ? Rok po premierze ? Dłużej ? Nie mówie, że na początku jej nie była. Głebia sie skończyła w momencie w którym powstały fotm buildy do roflstompowania na HA. W których nawet nie trzeba było za dużo wysiłku. Wystarczyło wykonywać rozkazy jednej osoby na TS.
Pamiętam, jak buildem na Obsidian coś tam (ten spell u ele który ignorował armor, zadawał max obrazeń i powodował exauhstion), mozna było dosłownie roznieść wrogi team zanim sie polapal o co chodzi. Ofc wymagało to zgrania, ale nie gloryfikowałbym tego jako super fun ;p.
Ogranicznie buildow w GW2 i generalnie ogranicznie rng, ilosci tego co mozna zmieniać, miało na celu tylko jedną rzecz. Ułatwienie balansu. Zeby nie musieli co tydzień nerfowować nowych fotw buildow
Like it or hate it. I poniekad im to wyszło.
Jak dla mnie mogloby być wiecej weapon skilli. Kazda bron moglaby miec pool skili z których sie je wybiera. Reszta paska może zostać taka jak jest.