Czy nie będzie Rt na 100% - nie wiadomo
Ja mam wrażenie, że nawet, jeśli sama klasa nie wróci, to wrócą niektóre jej skille.
Co do 'gejowskiej grafiki'.
Jakiś czas temu czytałam wywiad z szefem wszystkich szefów od grafiki w GW i GW2 - Danielem Dociu - nawiasem mówiąc - jednym z najsłynniejszych i najbardziej utytułowanych przedstawicieli swojego fachu na świecie. Zapytano go, jaki jest jego pogląd na realizm w grafice i dlaczego w GW i GW2 wiele elementów jest stylizowanych i nie ma ambicji, by dążyć do wiernego oddania rzeczywistości.
Dociu powiedział wtedy parę ciekawych rzeczy. Zaczął od tego, że gry online zawsze były i są nadal daleko w tyle za innymi grami - jeśli chodzi o grafikę. Związane jest to oczywiście z ogromem świata, ilością graczy itd. Tworząc grę MMO wydajność silnika nie jest jednak jedynym ograniczeniem. Drugim - jest czas. Anet projektując grę zakłada, że będzie ona żyć około 5 lat - i grę trzeba zaprojektować tak, żeby nawet za 5 lat wyglądała porządnie i nie koliła w oczy przestarzałą grafiką. Dociu uważa, że to, co jest realistyczne w tym roku - za rok będzie już tylko nieudolnym dowodem na to, że technika poszła do przodu.
Dlatego też team projektujący GW i GW2 uznał, że stylizacja postaci i świata jest idealnym wyjściem - zamiast zżerać zasoby na jak najbardziej realistyczne oddanie wszystkiego, robią trochę słodki, lecz piękny świat, który nie ma pretensji do tego, aby cokolwiek oddawać realistycznie.
I choć może się to podobać lub nie - GW nadal jest bardzo miłe dla oka, choć skończyło 5 lat.