mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 19:55 
Cytuj  
Źle nie jest, tylko żeby zamiast tego moba coś bardziej ludzkiego było. :]


_________________
@polygamia

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 20:13 
Cytuj  
Niezle . Jakos wykonania na poziomie wow a modele , animacje skille i walka jak przystalo na mmorpg nastepnej genracji. Duzo fajnych szczegolow typu jak ktos stoi z ze staffem to opiera sie o niego a nie trzyma niczym miecz.
Sliczne lokacje i wogole grafika. Martwi mnie tylko ze widze duzo ekranow loadingu. Lubie jak swiat jest ciagly a nie podzielony na jakies zony miedzy ktorymi uszczesliwiaja nas loadingami.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 20:25 
Cytuj  
Loading jest chyba tylko na poczatku i przy fast travel. W takim np. WoWie tez jest (przejscia miedzy dodatkami, portale, respawn na cmentarzu, instance, itp...) Wlasciwie w kazdej grze jakikolwiek teleport na wieksza odleglosc to ogladanie ekranu loading.

Na stronce pisza ze chca aby ich persistent world sprawial wrazenie jak najbardziej otwartego, ogramnego i zywego wiec pozostaje miec nadzieje ze streaming danych przy tym poziomie grafy bedzie na tyle dobry aby uniknac loadingu miedzy zonami przy podrozy z buta.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 20:36 
Cytuj  
No mam nadzieje w sumie to musialym zobaczyc w grze jak to wygalda i kiedy dokladnie sa loadingi. W wowie sa miedzy kontynetami ale w obrebie jednego kontynentu mozna spbie biegac godzinami i nie uswiadczysz ani jednego.
Teleportow nie lubie a taki lot na orzelku w wowie zrobil na mnie ogromne wrazenie. W warhammerze zrobili w takiej sytuacji jakas animacje i loading jak tu tez bedzie na zasadzie loadingu to dla mnie minus.
Moze to czasem upierdliwe ze trzeba wsiasic na orzelka i gdzies leciec pare minut ale mi sie to podba takie rozwiazanie bardziej. Zrezta nawet przy lataniu miedyz kontynentami w wowie jakos klimatycznie to zrobione jest bo wsiadasz na statek , zepa i widzisz jak odlatujesz a pozniej przylatujesz na miejsce.

no ale nie twierdze ze to jakis mega wazny ficzer ale dla mnie poprwia odbior gry i zwieksza wrazenie ze jestesmy w jakims wielkim swiecie a nie w grze skaldajacej sie z n lokacji.

I jeszcze jedna sprawa premiera jest zapewne dosc odlegla a gra wyglada juz tak dobrze . Swietnie to rokuje:P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 20:48 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
No mam nadzieje w sumie to musialym zobaczyc w grze jak to wygalda i kiedy dokladnie sa loadingi. W wowie sa miedzy kontynetami ale w obrebie jednego kontynentu mozna spbie biegac godzinami i nie uswiadczysz ani jednego.


W instancjach są loadingi?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 20:54 
Cytuj  
No sa ale w obrebie kontynentu mozesz podrozowac/robic questy na mouncie czy korzystajac z fruwakow itp nie uswiadczajac ani jednego przez pare godzin.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 07:38 
Cytuj  
A czy już może wiadomo jak ma wyglądać system gildii/alliance w GW2 , bo mój cały allaince z jedynki już tylko zaciera ręce żeby się przenieść do dwójeczki ( ca 950 luda :P )

Jak dla mnie to to co już pokazali wystarczy , i jeżeli poprawią błędy z jedynki a dużo na to wskazuje to mam super hype, szkoda tylko że odeszli od takiego systemu skilli jaki jest teraz, no i nie będzie dual class w dwójeczce.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 07:57 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
A czy już może wiadomo jak ma wyglądać system gildii/alliance w GW2 , bo mój cały allaince z jedynki już tylko zaciera ręce żeby się przenieść do dwójeczki ( ca 950 luda :P )

Jak dla mnie to to co już pokazali wystarczy , i jeżeli poprawią błędy z jedynki a dużo na to wskazuje to mam super hype, szkoda tylko że odeszli od takiego systemu skilli jaki jest teraz, no i nie będzie dual class w dwójeczce.

"we don't have any details yet" "We are still working on it".

Tak w skrocie ja premiery wczesniej niz w 2012 bym nie oczekiwal ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 08:01 
Cytuj  
I bardzo dobrze, ze odeszli. Brak monkow, 5 osobowe teamy, kazdy ma swoj heal - to jest siłą dwójki imo. Sram na jakies tam pve smaczki, bo i tak wszyscy beda grindowac bez sensu itemy , ktore w pvp masz na starcie ;f


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 08:03 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
5 osobowe teamy


i to ma być na plus? 6!


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 08:11 
Cytuj  
Z jednej strony nic nie oglosili odnosnie PvP, ale z drugiej, jeden dev wypowiedział się jakiś czas temu, że 'aktualną metą w rozgrywkach w studio są warriorzy z łukami' (czy jakoś tak) co wskazywaloby, że PvP też już w jest w konkretnym stadium zaawansowania.

Stawiam, że po doświadczeniach z GW, kiedy to po paru latach przyznali się do porażki idei jednolitych skilli i na PvE i na PvP, dostaniemy odmienne skillbary na te dwa tryby rozrywki. Z linka parę postów wyżej wynika też, że nawet energia będzie miała na PvP trochę inną mechanikę.

Jeśli chodzi o gildie - gdzieś czytałam, że odchodzą od pomysłu gildia na konto i przechodzą do standardowego - gildia na postać.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 08:14 
Cytuj  
A wywiadzie na gw2guru mowili, ze nad PvP pracuja rownolegle. Ale pewnie beda swiadymi jak wzna czescia gry jest PvP woeleli nie pokazywac tego co maja, bo i po co zniechecac graczy, jakas niedopracowana wersja ? :E

Cytuj:
Jeśli chodzi o gildie - gdzieś czytałam, że odchodzą od pomysłu gildia na konto i przechodzą do standardowego - gildia na postać.

Glupie. Mi sie wlasnie to podobalo, konto bylo przypisane. Nie bylo problemu z altami ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 09:42 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Z jednej strony nic nie oglosili odnosnie PvP


Nie no, cos tam oglosili. Maja byc areny i WvW. Areny to wiadomo a WvW:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_PvP

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 09:57 
Cytuj  
Czytałam to wszystko - wyraziłam się trochę nieprecyzyjnie. Miałam na myśli to, że nie mieliśmy okazji jeszcze niczego zobaczyć - i choć znamy ogólne założenia, nie wiemy jednak prawie nic konkretnie.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 11:37 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
I bardzo dobrze, ze odeszli. Brak monkow, 5 osobowe teamy, kazdy ma swoj heal - to jest siłą dwójki imo. Sram na jakies tam pve smaczki, bo i tak wszyscy beda grindowac bez sensu itemy , ktore w pvp masz na starcie ;f


Uhmm ale ja o monkach nic nie piszę tylko o systemie skilli jaki jest teraz a jaki ma być w dwójce :)

Co do gildia/postać to kupa imo...:S , ten system który jest teraz jest świetny no i jak masz kogoś na ignore to masz całe jego konto a teraz pewnie trzeba będzie każdego alta delikwenta też blokować...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 12:47 
Cytuj  
Z Twittera:
Kod:
#GuildWars2 live demo (and a surprise) in 30mins and Q&A with Designer&Writer Jeff Grubb in 1h. Send us your Q&A questions! ~S


Bedzie moze wiecej info. Plus ciekwawe co to za niespodzianka. :)
data premiery w tym roku? Hehehe

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 13:00 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Bedzie moze wiecej info. Plus ciekwawe co to za niespodzianka. :)
data premiery w tym roku? Hehehe


Albo chociaż jakaś zapowiedź closed bety ;p.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 13:08 
Cytuj  
Z nowszych newsow.

Nagroda dla najlepszej gry Online targow gamescom 2010 dla ofc Guild Wars 2. Pokonali min. co w sumie nie dziwne World Of Warcraft Cataclysm, ktore rowniez bylo nominowane. /cieszenie buly. :)

Grats ArenaNET.

Plus dosc zabawne bylo jak ogladalem live streama i jak zaczynala sie (zaraz po prezenstacji GW) prezentacja Aiona ludzie wychodzili ostentacyjnie. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 13:14 
Cytuj  
SWTORa przebili. A ze fanatycy Aiona krzywo patrza na GW2 to oczywiste. Gracze MMO to tacy fundamentalisci religijni. Moj bog jest wiekszy niz twoj. A jak twierdzisz inaczej to jestes smiertelny wrog.

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2010, 13:14 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Z nowszych newsow.

Nagroda dla najlepszej gry Online targow gamescom 2010 dla ofc Guild Wars 2. Pokonali min. co w sumie nie dziwne World Of Warcraft Cataclysm, ktore rowniez bylo nominowane. /cieszenie buly. :)

Co do GW2 to jest tyle obietnic ze sie w sumie nie dziwie. Po wyjsciu bety moze sie okazac ze z czesci zrezygnuja bo a to serwery nie wyrabiaja a to ludziom wszystko skacze i wywala.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.