Razoth napisał(a):
Vercin napisał(a):
Nie chodzi mi o realizm calkowity ale na filmiku postac spamowala to non stop i wygaldalo to dla mnie beznadziejnie.
Spoko, dla ciebie wygląda to beznadziejnie, dla innych (w tym mnie) wygląda to zajebiście dynamicznie i po prostu miażdży ślamazarnego i statycznego huntera z WoW'a. (Pamiętam jak podchodziłem do tej klasy kilkakrotnie i zasypiałem po paru godzinach gry, najwięcej udało mi się wycisnąć 18 level)
Jedni lubią szachy drudzy dynamikę, wszystko jest kwestią gustu.
Kabraxis napisał(a):
Tak samo TERA - gra moze byc chujowa, koreanska, itp... zagram i kupie dla samego combatu i wlasnie napierdalania jak z automatu i dynamiki.
Same here. Może gra śmierdzi pedalstwem i skośnymi oczami ale warto zwrócić na nią uwagę właśnie dzięki combatowi.
Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.
Jak dla was dynamiczna gra polega na odpalaniu automatycznych combosow jednym przciskiem to nie ma o czym gadac.
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.
Jeszcze dodam ze moze sam skill w sobie nie bylby zly gdyby nie fakt ze wyaglada to na podstawowy skill ktory mozna poprostu spamowac non stop.
No ale to 1 level wiec moze pozniej nie uzywa sie go juz w ten sposob.
No i chyba napsialem ze to MNIE sie nie podoba ten skill. Kojarze go z innych koreanskich gierek i poprostu mi nie pasuje jako podstawowy atak.