Vercin napisał(a):
Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?
Tu masz racje. Generalnie w WoWie dynamiki w pvp i pve endgame mi nie brakowalo, szczegolnie na hunterze (choc nabijanie leveli mozna bylo bardzo statycznie przejsc). Masz jakies 30-40 skillow ktore musisz opanowac zeby skutecznie walczyc z przeciwnikami i musi byc to robione w ruchu. Bo jak hunterem staniesz w miejscu to cie rozjada.
Cytuj:
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.
Przyjrzalem sie temu dokladniej - skill na ktory psioczysz to atak o nazwie Rapid Fire przyporzadkowany dlugiemu lukowi. Ataki wykonywane dlugim lukiem maja daleki zasieg i sa bardzo silne ale generalnie nie moga byc odpalane w biegu. Cos za cos. Chcesz dynamiki i walki na krotszy dystans bierzesz krotki luk. Wszystkie ataki z tej broni mozna wykonywac w biegu.
Obejrzyj sobie tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=_aZll4-v ... ure=searchCytuj:
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.
Musisz troche o GW2 poczytac i poogladac - jest cala linia atakow krotkim lukiem do walki w ruchu.
Cytuj:
Jeszcze dodam ze moze sam skill w sobie nie bylby zly gdyby nie fakt ze wyaglada to na podstawowy skill ktory mozna poprostu spamowac non stop.
Rapid Fire ma 10 sekundowy cooldown. Nie jest podstawowym atakiem dlugiego luku (podstawowym jest Long Range Shot). I juz pisalem czemu jest RF jest tak czesto uzywany - na 1 levelu masz dostepne tylko
2 ataki - LRS i RF - wiec strzelasz sobie z LRS a gdy tylko konczy sie cooldown RF to go uzywasz... bo innych opcji na 1 levelu nie masz.
Cytuj:
Kojarze go z innych koreanskich gierek i poprostu mi nie pasuje jako podstawowy atak.
GW2 nie jest koreanska gierka.