mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 16:36 
Cytuj  
mi w vindictusie bardziej sie combat podoba niz w tera ;]
http://www.youtube.com/watch?v=UavDNE5J4wg
http://www.youtube.com/watch?v=crw8xXU8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=yRzxI29WNLc&feature=fvst
no i nie wyglada tak gejowsko.

gw2 wyglada najs, no i brak abonamentu i tak pozwala wiele wybaczyc.

ogolnie to mam wrazenie, ze najblizsze lata mogą nalezec do gier bez abonamentu.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 16:52 
Cytuj  
Vercin napisał(a):

Ale teraz to pojechales:P chyba tylko po to zeby flame wszczac:P Hunter z wow statyczny? Ze wszystjkimi insta skillami jump shootem itp?


Tu masz racje. Generalnie w WoWie dynamiki w pvp i pve endgame mi nie brakowalo, szczegolnie na hunterze (choc nabijanie leveli mozna bylo bardzo statycznie przejsc). Masz jakies 30-40 skillow ktore musisz opanowac zeby skutecznie walczyc z przeciwnikami i musi byc to robione w ruchu. Bo jak hunterem staniesz w miejscu to cie rozjada.

Cytuj:
Co ma stanie w miejscu i napierdalanie automatycznie 5 strzal na sekude wspolnego z dynamiczna gra? To dopiero jest stayczne i nudne jak stoisz wciskasz jeden przycisk i stzrelasz seriami z karabinu.


Przyjrzalem sie temu dokladniej - skill na ktory psioczysz to atak o nazwie Rapid Fire przyporzadkowany dlugiemu lukowi. Ataki wykonywane dlugim lukiem maja daleki zasieg i sa bardzo silne ale generalnie nie moga byc odpalane w biegu. Cos za cos. Chcesz dynamiki i walki na krotszy dystans bierzesz krotki luk. Wszystkie ataki z tej broni mozna wykonywac w biegu.

Obejrzyj sobie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=_aZll4-v ... ure=search

Cytuj:
Nie widzialem tam skilla ktory by mozna uzywac w czasie ruchu.


Musisz troche o GW2 poczytac i poogladac - jest cala linia atakow krotkim lukiem do walki w ruchu.

Cytuj:
Jeszcze dodam ze moze sam skill w sobie nie bylby zly gdyby nie fakt ze wyaglada to na podstawowy skill ktory mozna poprostu spamowac non stop.


Rapid Fire ma 10 sekundowy cooldown. Nie jest podstawowym atakiem dlugiego luku (podstawowym jest Long Range Shot). I juz pisalem czemu jest RF jest tak czesto uzywany - na 1 levelu masz dostepne tylko 2 ataki - LRS i RF - wiec strzelasz sobie z LRS a gdy tylko konczy sie cooldown RF to go uzywasz... bo innych opcji na 1 levelu nie masz.

Cytuj:
Kojarze go z innych koreanskich gierek i poprostu mi nie pasuje jako podstawowy atak.


GW2 nie jest koreanska gierka.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 19:38 
Cytuj  
No ale robiona za kase od koreancow bo wlascicielem arenanet jest ncsoft:)
I walka jest w koreanskim stylu:P
Skill mi sie nie podoba ale w grze jest wiecej skilli niz jeden tak wiec nie podniecajcie sie tak. Nie wymagam zeby robili klase rangera wedlug mojego przepisu . Walka melee jakos poprostu lepsze wrazenie na mnie zrobila a ranged to zawiowdlem sie tym co narazie zobaczylem ale poczekam z ocena jak zobacze jak to jest na wyzszych levelach /sam zagram .

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 20:00 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
No ale robiona za kase od koreancow bo wlascicielem arenanet jest ncsoft:)
I walka jest w koreanskim stylu:P
Skill mi sie nie podoba ale w grze jest wiecej skilli niz jeden tak wiec nie podniecajcie sie tak. Nie wymagam zeby robili klase rangera wedlug mojego przepisu . Walka melee jakos poprostu lepsze wrazenie na mnie zrobila a ranged to zawiowdlem sie tym co narazie zobaczylem ale poczekam z ocena jak zobacze jak to jest na wyzszych levelach /sam zagram .

Jak ty tam widzisz walke w koreanskim stylu ? Jeez odpuscic bo to juz nawet smieszne nie jest ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 23:00 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
No ale robiona za kase od koreancow bo wlascicielem arenanet jest ncsoft:)
I walka jest w koreanskim stylu:P


Do jakiej gry widzisz analogie? Bo ja tej koreanskosci nie dostrzegam. Ruchy postaci nie takie i za malo oczojebnych efektow swietlnych jak na azjatycka stylistyke.

Ze NCSoft daje kase AN na zrobienie gry? Owszem. Na zrobienie gry na rynek zachodni. Gre w koreanskim stylu to oni juz maja - Aion. Swietnie prosperuje w Korei a tutaj zdycha. Im oplaca sie dac AN swobode tworcza zeby powstala gra ktora dobrze sprzeda sie w EU/US i utrzyma sie na rynku w dobrej kondycji.

Jestem w stanie sobie wyobrazic mozliwosc pojawienia sie naciskow na ograniczenie kosztow czy na przyspieszenie daty wydania ale to calkiem inna bajka.

Cytuj:
Walka melee jakos poprostu lepsze wrazenie na mnie zrobila a ranged to zawiowdlem sie tym co narazie zobaczylem ale poczekam z ocena jak zobacze jak to jest na wyzszych levelach /sam zagram .


Zawsze mozesz zagrac Nornem, Charrem czy Asura - inne rasy beda mialy inne animacje. Moze ktoras przypadnie ci do gustu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2010, 09:47 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Jak ty tam widzisz walke w koreanskim stylu ? Jeez odpuscic bo to juz nawet smieszne nie jest ;p.


not warcraft = korean.
Najwidoczniej...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:13 
Cytuj  
Coraz lepszy ten thread jest , przerodził się w "Vercin WoW fanboj vs reszta" ale to mnie akurat nie dziwi , mnie cieszy że niektórzy znaleźli swoją jedyną na całe życie ( no może do WoW 2 ) grę i niech im ziemia lekką będzie ;)


Gra wygląda coraz lepiej i lepiej , świetnie że jest necrusek bo to moja ulubiona postać z jedynki , dynamika walki , grafika , content jak dla mnie ta gra to pure win ale jeszcze nie było relase więc wszystko się może zdarzyć :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:25 
Cytuj  
@UP

Amen! :)

Ja zycze sobie tylko jednego ... aby GW2 byl bardziej MMO od swojej poprzedniczki ;)

Graficznie prezentuje sie swietnie co mnie cieszy bo takie Old Republic to zenada. Damn it


_________________
Obrazek

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:42 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Ja zycze sobie tylko jednego ... aby GW2 byl bardziej MMO od swojej poprzedniczki ;)


No to akurat jest pewne.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 12:55 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Ja zycze sobie tylko jednego ... aby GW2 byl bardziej MMO od swojej poprzedniczki ;)


I mi to wystarczy + to co już jest czyli poprawiona grafika i dynamika w stosunku do jedynki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 14:06 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Compton napisał(a):
Ja zycze sobie tylko jednego ... aby GW2 byl bardziej MMO od swojej poprzedniczki ;)


No to akurat jest pewne.


Coś więcej na ten temat ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 16:34 
Cytuj  
Podstawowa roznica w porownaniu do GW1 jest swiat - otwarty, trwaly bez podzialu na instancje. Innych graczy spotkasz nie tylko w miastach ale na calym terenie swiata gry.

*

Posty: 66
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 13:25 
Cytuj  
embe napisał(a):
Robo napisał(a):
Compton napisał(a):
Ja zycze sobie tylko jednego ... aby GW2 byl bardziej MMO od swojej poprzedniczki ;)


No to akurat jest pewne.


Coś więcej na ten temat ?


więcej na ten temat to tylko to ze GW1 nigdy nie było grą MMO a GW2 owszem bedzie typowym MMO to chyba wyjaśnia wszystko!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 14:44 
Cytuj  
Darksi napisał(a):
embe napisał(a):
Coś więcej na ten temat ?


więcej na ten temat to tylko to ze GW1 nigdy nie było grą MMO a GW2 owszem bedzie typowym MMO to chyba wyjaśnia wszystko!

Własnie coś więcej na ten temat odnośnie "typowe mmo" bo jesli GW2 ma być takie to skończy się jak zawsze na premierowym hype.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 14:48 
Cytuj  
http://guildwars2.com/en/


_________________
http://karolinacianciara.pl/

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 14:58 
Cytuj  
embe napisał(a):
Własnie coś więcej na ten temat odnośnie "typowe mmo" bo jesli GW2 ma być takie to skończy się jak zawsze na premierowym hype.


No wlasnie :<
Malo jeszcze wiadomo jak wiekszosc spraw bedzie rozwiazanych, a w tym temacie jest taki hype ze hej.
Vercin moze i fanbojuje tutaj z wowem, ale fanbojow GW2 w tym topiku tez nie brakuje.

Wiemy ze nie ma byc tego co w GW1, ze graczy widzimy tylko w outpostach, ale rownie dobrze moze byc tak, ze bedzie z ~30 graczy na jedna instancje. (vide Champions Online/Star Trek Online).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 16:15 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Malo jeszcze wiadomo jak wiekszosc spraw bedzie rozwiazanych, a w tym temacie jest taki hype ze hej.
Vercin moze i fanbojuje tutaj z wowem, ale fanbojow GW2 w tym topiku tez nie brakuje.


Jaki hype. Raczej prostowanie wyssanych z palca spekulacji. Wbrew temu co napisales developerzy ujawnili juz dosc spora ilosc informacji na temat gry. Wystarczy sie troche rozejrzec - poczytac i poogladac ich wypowiedzi. Za fanboia sie nie uwazam bo mimo iz czekam na GW2 z niecierpliwoscia to pewne zastrzezenia i obawy co do gry mam. Jak bedzie, zobaczymy. Nie widze jednak potrzeby rozdmuchiwania jakis bezpodstawnych oskarzen.

Cytuj:
Wiemy ze nie ma byc tego co w GW1, ze graczy widzimy tylko w outpostach, ale rownie dobrze moze byc tak, ze bedzie z ~30 graczy na jedna instancje. (vide Champions Online/Star Trek Online).


Nie, tak nie bedzie. To wlasnie to jest przypadek informacji ktora zostala wyraznie podana a mimo to wciaz pojawiaja sie posty z krzywdzacymi gre domyslami. Link do wywiadu w ktorym jeden z devow bezposrednio o tym mowil pojawil sie w tym watku chyba juz ze 2 razy. Poszukaj sobie.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 16:55 
Cytuj  
Lorath podstawowy problem Hype to wiara szarych małych ludzików w informacje/obietnice/groźby(niepotrzebne skreślić) developerów. To się nazywa hype. Co mi z tego, że gostek tworzący grę zapewni mnie w swoim słowotoku, że gra przebije wszystko inne co do tej pory widziałem. Walka będzie dynamiczna, świat otwarty, danamiczne eventy itp. itd.
Wchodzę do gry, a tam: Świat otwarty do 100 osób na zone...
dynamiczne eventy kończą się po wyjśćiu z prologu...
itd. itp.
Hurra yeeee!!
I co wtedy poradzisz na to, że kolejnemu krzykaczowi na rynku uwierzyłeś, że jego towary są lata świetlne przed konkurencją?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 17:39 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Lorath podstawowy problem Hype to wiara szarych małych ludzików w informacje/obietnice/groźby(niepotrzebne skreślić) developerów. To się nazywa hype. Co mi z tego, że gostek tworzący grę zapewni mnie w swoim słowotoku, że gra przebije wszystko inne co do tej pory widziałem. Walka będzie dynamiczna, świat otwarty, danamiczne eventy itp. itd.
Wchodzę do gry, a tam: Świat otwarty do 100 osób na zone...
dynamiczne eventy kończą się po wyjśćiu z prologu...
itd. itp.
Hurra yeeee!!
I co wtedy poradzisz na to, że kolejnemu krzykaczowi na rynku uwierzyłeś, że jego towary są lata świetlne przed konkurencją?

Wystarczylo zobaczyc gameplay z 46(47?) levelu..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 19:16 
Cytuj  
I co on pokazał ? Całe MMO stanęło mi przed oczyma ?
Nie - to tylko wycinek z gry. To tak jakbym wybrał kilka najlepszych Q z WoW i ci je zaprezentował albo z innej gry.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.