mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:05 
Cytuj  
@Tor To zależy jaki model finansowy by przyjęli zamiast abonamentu, możemy tylko gdybać w tej chwili :)

@Vercin no jeżeli całą grę traktować jak farmę to masz rację, ja traktowałem(traktuję) jedynkę jako zabawę i nawet nie zauważyłem kiedy odblokowałem wszystko bawiąc sie w random arena/ comp missions.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:10 
Cytuj  
Ja mowie o tym jak traktuja wtedy dana gre developerzy a nie gracze:)
Moim zdaniem wplywa to nagetywnie na to jak gra jest zaprojektowana.

Co nie znaczy ze tacy profesjonalisci jak arenanet nie potrafia zrobic tego tak lagodnie i niezauwazalnie jak tylko mozna.

ALe ja bym poprostu wolal tak jak mowie model gdzie place za tyle ile gram bez zadnych ulatwiaczy zycia.


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 15:13 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:13 
Cytuj  
A moim nie, wpływało by gdyby w sklepiku można było kupić coś czego nie można zdobyć w grze w inny sposób, zresztą to idealne rozwiązanie dla fanów abo bo zamiast wydawać co miesiąc ileś tam mogą się udać co miesiąc do sklepiku ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:16 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
No ok ty nie zauwazyles a inside uzyje tej mozliwosci do zupelnie czegos innego ale zarabiac wlasnie glownie beda na tym malym procencie ludzi ktorzy w ten sposob beda chcieli non stop isc na skroty miec cos szybciej, latwiej, zyskac od poczatku przewage.Jak mozesz od razu odblokowac jakies lepsze skille na ktore inni normlanie musze poswiecic N czasu to nie daje ci przewagi?
Pytanie jak wiele dadza im tego typu mozliwosci.

No oni te opcje odblokowanie dodali dopiero przy drugim dodatku ;e.
Jak ja zobaczylem liste 500 skili to mi szczenka opadla, a chcialem sobie poprostu buildy na arenach potestowac ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:17 
Cytuj  
Jednak abonament jak napisal Vercin ma ogromna przewage w postaci rownych szans dla wszystkich. Zeby system mikroplatnosci dzialal musi przynosic jakies wymierne korzysci placacym: maja cos unikalnego, cos szybciej etc. Inaczej po co placic. Z reszta na chwile obecna w GW2 nie potwierdzono chyba czegos takiego wiec nie ma co dywagowac.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:19 
Cytuj  
Ja tam wolę nawet jakiś item/feature/chujwieco shop niż system z WoW'a gdzie płaciłem abonament za grę i te pieniądze szły na opracowywanie patchów które degradowały sukcesywnie grę do zwykłego multiplayera (a za dodatki i tak trzeba było oddzielnie płacić).

Dyskutować nie ma za bardzo o czym, bo nie ma żadnych podstaw do dyskusji.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:19 
Cytuj  
Ale moze nie zakladaj od razu ze jak czegos nie bylo w gw1 to znaczy ze w gw2 tez nie bedzie tego.
Jeszcze duzo decyzji przed nimi i tak naprawde moga one zapdac/zmieniac sie jeszcze przez dluge miesiace. Duzy wplyw na to ma te ncsoft a nie sama arenanet wiec zebyscie sie jeszcze nei zdziwili jaki ostatecznie model oplat bedzie:P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:22 
Cytuj  
@Vercin nie zrobią tego bo stracą dużą część graczy których mają teraz, imo byłby to dla nich strzał w nogę, zresztą potwierdzali nie raz i nie dwa że abo nie będzie i chwała im za to :) EOT z mojej strony :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:25 
Cytuj  
Nie mowie o abo wierze ze nie moga i nie chca go wprowadzic.
Ale naprawde sposob w jaki zrobia te wszelkie "wyciagacze kasy" moze robic naprawde spora roznice i nie zakladajcie ze napewno bedzie w 100% tak jak w gw1.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:27 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Ale moze nie zakladaj od razu ze jak czegos nie bylo w gw1 to znaczy ze w gw2 tez nie bedzie tego.
Jeszcze duzo decyzji przed nimi i tak naprawde moga one zapdac/zmieniac sie jeszcze przez dluge miesiace. Duzy wplyw na to ma te ncsoft a nie sama arenanet wiec zebyscie sie jeszcze nei zdziwili jaki ostatecznie model oplat bedzie:P

Jesli sprowadzili by abonament i mikroplatnosci dajce duze korzyscy placacym to by byl najwiekszy marketingowy fail w historii mmo. Funcom to byli przy tym profesjonalisci ;p.
Zbyt dlugo powtarzaja i zapewniaja ze nie bedzie oplat aby moc to zmienic i jeszcze uzasadnic ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:28 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Dyskutować nie ma za bardzo o czym, bo nie ma żadnych podstaw do dyskusji.

Faktycznie, potwierdzam - pojecia nie masz wiec dyskusja zbedna.

<if flame=1 then msg.txt >> null else /care>


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:32 
Cytuj  
Zreszta padlo chyba juz w ktoryms wywiadzie stwierdzenie ze nie beda oferowac za pieniazki nic co dawaloby wymierna przewage nad innymi graczami. Szczegolow nie ma ale sadze ze beda do kupienia character slots, dodatkowe miejsce do trzymania itemow, kostiumy, zmiany imion i wygladu, jakies vanity pets... no i oczywiscie dodatkowy content.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:38 
Cytuj  
Parę słów wyjaśnienia co do możliwości kupna unlocka skilli w GW.
'Unlock' to dostęp do skilli dla postaci w PvP oraz możliwość uczenia się skilli przez postaci PvE poprzez wydropione z mobów książki. Ponieważ skille można równolegle odblokowywać kupując skille za FB (PvP) lub gold i łapanie go z bossów (w PvE), gracz zawsze ma możliwość, żeby małym wysiłkiem jakiś skill dostać.

Trochę poszkodowani byli jednak gracze PvP, którzy korzystają z bardzo dużego wachlarza skilli, natomiast wyfarmienie FB do zrobienia unlocka na całą kampanię trochę zajmuje. Unlocki to ukłon w ich stronę, aby mogli postestować nowe skille bez konieczności gry PvE.

Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:44 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.


Nie mowiac juz o tym ze w GW2 nie bedzie przypadac 200+ skillow na postac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:54 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.


Nie mowiac juz o tym ze w GW2 nie bedzie przypadac 200+ skillow na postac.

I na koncu powiedzmy sobie szczerze na filmach widac ze podstawowym zalezniem jest kupowanie skili u trenerow a nie jak w Gw zdobywanie na questach i mobach ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 17:00 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Gafaran ja poprostu boje sie ze taki model wymusza podejscie typu
" zrobmy tak zeby wyfarimienie tego skilla zajelo n godzin czasu aby te glupki wolaly kupic go za $"


A jak jest w przypadku abo? Zrobmy tak, ze szansa na drop bedzie w chuj niska, to zajmie wiecej czasu wyfarmienie seta. A im wiecej czasu bedzie na cos potrzeba, tym wiecej kasy dla nas.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 17:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.


Nie mowiac juz o tym ze w GW2 nie bedzie przypadac 200+ skillow na postac.

I na koncu powiedzmy sobie szczerze na filmach widac ze podstawowym zalezniem jest kupowanie skili u trenerow a nie jak w Gw zdobywanie na questach i mobach ;e.


Ale cos kojarze ze byla mowa o podnoszeniu swoich umiejetnosci poprzez robienie roznych rzeczy w grze... juz nie pamietam czy to chodzilo o traity czy inny aspekt postaci ale gdzies czytalem ze developerzy chca aby np. wojownicy wzmacniali sie poprzez pojedynki z innymi mistrzami oreza a np elementalisci przez studiowanie starych ksiag. Zebym jeszcze pamietal w ktorym wywiadzie to bylo...

Edit: znalazlem i faktycznie chodzilo o traity.
Cytuj:
“The way you earn Sword Mastery” says Eric, “is that there are a number of NPCs that are designated as ‘Sword Masters’ scattered around the world, and you need to find each of the Sword Masters and defeat them.”

Every trait has its own challenges scattered around the world – you have to find out what they are and what they’ll grant you, then go about completing them one by one. And the types of things you get up to depends on your class: “Warriors do a lot of defeating other Warriors in duels, completing physical challenges, you can gain an increased vitality trait if you eat some really, really gnarly food – all that sort of thing.”


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 17:19 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 17:15 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Cała ta sytuacja prawdopodobnie nie będzie miała miejsca w GW2, gdzie, jak zapowiedziano, w trybie PvP każda postać będzie miała full unlock już na starcie.


Nie mowiac juz o tym ze w GW2 nie bedzie przypadac 200+ skillow na postac.

I na koncu powiedzmy sobie szczerze na filmach widac ze podstawowym zalezniem jest kupowanie skili u trenerow a nie jak w Gw zdobywanie na questach i mobach ;e.


Ale cos kojarze ze byla mowa o podnoszeniu swoich umiejetnosci poprzez robienie roznych rzeczy w grze... juz nie pamietam czy to chodzilo o traity czy inny aspekt postaci ale gdzies czytalem ze developerzy chca aby np. wojownicy wzmacniali sie poprzez pojedynki z innymi mistrzami oreza a np elementalisci przez studiowanie starych ksiag. Zebym jeszcze pamietal w ktorym wywiadzie to bylo...

To chyba chodzilo o zdobywanie traitow poprzez branie odnajdywanie roznych rzeczy w grze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2010, 06:09 
Cytuj  
O, natknalem sie na filmik walki z ruchomym bossem (w przeciwienstwie do np. Shatterera, ktory mimo ze troche podskakuje i podfruwa to jednak w plaszczyznie poziomej jest przykuty do 1 miejsca). No moze jest to bardziej mini boss, bo jakiegos strasznego spustoszenia nie czyni ale zawsze cos. Tak okolo 4 minuty:

http://www.youtube.com/watch?v=QJ3rQ-KU ... re=related
Mozna sie tez ladnie zrobiona woda pozachwycac :P

Edit:od 10:45 jest walka z Shadow Behemothem (dla kontrastu bardzo statyczny encounter)

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2010, 14:12 
Cytuj  
ajajaj, jesli każdy aspekt tej gry będzie tak dynamiczny jak na tych video to gra będzie pure winem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.