mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2011, 13:25 
Cytuj  
Ta ;D

Dokładnie to pod jakim względem SWTOR ze swoimi topornymi animacjami i wręcz śmiesznie wyglądającym combatem ranged jest lepszy od GW2? ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 lip 2011, 13:41 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Jak dla mnie walka w GW2 wyglada jak totalny ripoff z WoWa.


:o Rozwin mysl bo ja podobienstw wykraczajacych poza wspolny mianownik elementow mechaniki MMO nie widze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2011, 13:52 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Jak dla mnie walka w GW2 wyglada jak totalny ripoff z WoWa. Juz SWTOR pod tym wzgledem wyglada lepiej imho.

Dobry dzołk.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lip 2011, 14:23 
Cytuj  
Po prostu mam takie wrazenie, nie bijcie :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2011, 13:03 
Cytuj  
Ślamazarna Pani Inżynier w akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=erpkNfgAsc4

Ślamazarny Kotek Inżynier w akcji:
http://video.alienwarearena.com/movie/2 ... y_Footage/

Elementalista w akcji - od 1 do 11 minuty:
http://comic-con.gamespot.com/live-cam- ... cam-day-2/

Łowca - eksploracja:
http://www.youtube.com/watch?v=lp3qjfPEj1Y

Wiele krótkich filmików:
http://www.youtube.com/user/Zyphxion#p/u


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2011, 15:39 
Cytuj  
Tutaj są wszystkie filmiki z Comic-Con:
http://www.guildwars2guru.com/forum/san ... 19185.html

Wywiad z Danielem Dociu:
http://www.youtube.com/watch?v=bESAA7PQbIA

Do poczytania:
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ars-2.html

http://www.necrobator.com/events/sdcc/s ... n-masters/


Na gamescom będzie można zagrać rasą sylvari. Rasa ta przeszła większy lifting i za niecały miesiąc będzie można ujrzeć efekty tej przemiany w akcji. Jakiś czas przed targami odbędzie się tydzień poświęcony sylvari - obrazki, próbki głosów, historia rasy i takie tam. Ostatnia profesja zostanie ujawniona na pewno przed końcem roku.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2011, 21:17 
Cytuj  
Charr Thief - prawie 30 minut:
http://www.youtube.com/watch?v=Azk1fW6I1-I

Charr Wojownik - ponad 30 minut:
http://www.youtube.com/watch?v=46mSCwFLrPA


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 22:27 
Cytuj  
Wywiady:
http://www.tentonhammer.com/gw2/sdcc/20 ... -interview

http://www.necrobator.com/features/inte ... -johanson/


Do poczytania:
http://www.tentonhammer.com/gw2/sdcc/20 ... mpressions


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 13:33 
Cytuj  
W nowym CDA pojawi się tekst poświęcony "GW2":
http://images45.fotosik.pl/1003/c9762b7b7d352feamed.jpg


W końcu pokażą PvP:
http://www.arena.net/blog/get-ready-for-gamescom

Demo na gamescom:
- gracze będą mogli wybrać spośród wszystkich 7 dotąd ujawnionych profesji
- charr, ludzie i norn - zony startowe tych ras będą dostępne
- dla graczy chcących większych wyzwań będzie możliwość stworzenia postaci na wyższym levelu
- możliwość zagrania rasami asura i sylvari
- będzie można już samemu ustalać wygląd postaci w czasie jej tworzenia
- PvP


Sweet. Jeszcze tylko 3 tygodnie i szykuje się prawdziwe tsunami nowych informacji o grze. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 13:48 
Cytuj  
No w końcu te cholerne PvP pokażą.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 21:57 
Cytuj  
Demo na gamescom i PAX bedzie identyczne. Na 8 profesje nie ma co liczyc jak na razie. Trudno.


Jezeli chodzi o Dynamic Events to jest ich w grze ponad 1500. Na panelu Comic-Con podano kilka przykladow:
- baza piratow. Najpierw trzeba zniszczyc jedna wieze obronna, potem druga. Po jakims czasie przed baze wplywa ogromny statek, ktory trzeba bronic przed banda piratow. Jezeli sie nam to uda statek zniszczy drzwi do bazy piratow. Potem trzeba bedzie zabic ich przywodce.
- zamiec, ktora pustoszy tereny i wiele zadan z tym zwiazanych.
- Event z trybu WvW - gracz wydobywa wegiel z kopalni, potem musi ochraniac transport tego wegla do siedziby swojej druzyny, jezeli transport sie powiedzie od tego momentu mozna uzywac machin oblezniczych przeciwko druzynie wroga.


Przepraszam za wszystkie bledy i brak polskich znakow. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 22:16 
Cytuj  
IMO najważniejsza informacją dotyczacą eventów jaka padła na ComicCon, było to, że Eventy nie będą się automatycznie resetować.
Każdy event będzie dochodził do jakiegoś stanu, czy gracze wezmą w nim udział czy nie, i aby dojść do innego elementu w evencie, gracze muszą to zrobić na własną ręke a potem jeszcze przypilnować, żeby taki stan pozostał.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 22:18 
Cytuj  
Nie sledze GW2, nie jestem fanbojem ani antyfanbojem, ale z tego co napisales, to czym te dynamic eventy maja sie roznic od public questow czy inwazji w rift?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 22:27 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Nie sledze GW2, nie jestem fanbojem ani antyfanbojem, ale z tego co napisales, to czym te dynamic eventy maja sie roznic od public questow czy inwazji w rift?

Są chainowane.

Posługujac się przykładem piratów. Jesli gracze ich zostawią samym sobie, to oni się rozlezą po całym obszaerze, będą zabijać npc (np. kupców) i ogólnie robic to co mają w zwyczaju robić piraci.
Nie będzie kupców, nię będzie swiecących itamz, bo nie będzie ich gdzie kupić.
Jeśli graczom uda się wyplenić piratów z tego obszaru i utrzymać ten status (czyt, nie pojawi się nowa banda ;p), to npc będą dostępni i pojawią się kolejne eventy (np. odbudowa zniszczonych outpostów, przebudowa bazy piratów, obrona bazy przd resztami piratów itd).
Jesli np. piratom w kolejnej fazie jednak uda się odbić baze (pimo zabicia bosa), to event znowu podąży inną droga.

Myśle że różnica między PQ i Inwazja w RIFT jest bardzo jasna. Eventy to ciąg zdarzeń, którego nie da się magicznie zresetować i który żyje własnym życiem, niezaleznie od tego czy jacyś gracze boirą w nim udział czy nie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 22:40 
Cytuj  
Tutaj tak ogolnie o DE:
- zmieniaja swiat gry (arbuzy farmera sa atakowane przez kroliki, jak uda Ci sie je schwytac do klatki farmer otwiera sklepik i mozesz kupic od niego arbuza lub krolicze lapki - przedmioty te daja buffa)
- kazdy event skaluje sie w zaleznosci od ilosci graczy (wieksza ilosc potworow lub dodatkowe umiejetnosci dla nich)
- brak kradziezy killi i lootu
- nie kazdy event wymaga walki
- w "GW2" eventy pelnia role questow
- niektore eventy sa inicjowane przez pogode, akcje graczy, pore dnia (na przyklad w nocy na cmentarzu pojawi sie odpowiedni event)
- w WvW eventy beda stanowily trzon tego trybu, przyklad podalem powyzej
- eventy mozna napotkac w dungeonach
- jezeli schrzanisz sprawe i na przyklad nie obronisz twierdzy przed centaurami nadal dostaniesz nagrode
- nagroda w eventach nie jest loot, gracz dostaje karme, doswiadczenie i monety, karme mozna wymienic u odpowiednich handlarzy na interesujace Cie przedmioty
- level gracza bedzie dostosowany do odpowiedniego eventu, takze jezeli przyjdziesz do jakiejs poczatkowej zony swoim charem na 80 levelu to dostaniesz debuffa
- system ten ma na celu zaskakiwanie gracza by ten nigdy nie czul sie pewny tego co napotka na swojej drodze


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 23:10 
Cytuj  
ja tylko nie rozumiem po co w takim razie są levele, skoro system i tak cie automatycznie skaluje


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 23:13 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
ja tylko nie rozumiem po co w takim razie są levele, skoro system i tak cie automatycznie skaluje

Bo są user friednly i pozwalaja zwiekszac statystyki.
Ja to osobiscie dalej nie rozumiem dlaczego jest az 80leveli...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 23:16 
Cytuj  
wodny napisał(a):
- jezeli schrzanisz sprawe i na przyklad nie obronisz twierdzy przed centaurami nadal dostaniesz nagrode
- nagroda w eventach nie jest loot, gracz dostaje karme, doswiadczenie i monety, karme mozna wymienic u odpowiednich handlarzy na interesujace Cie przedmioty
- level gracza bedzie dostosowany do odpowiedniego eventu, takze jezeli przyjdziesz do jakiejs poczatkowej zony swoim charem na 80 levelu to dostaniesz debuffa

srsly, nie chodzi mi o wasza gierke, ale o ogolny trend ;[


Obrazek


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 23:25 
Cytuj  
Tylko jak nie obronisz tej twierdzy przed centaurami to ta nagroda bedzie zdecydowanie mniejsza niz ta w przypadku sukcesu. Taki tam maly cukierek dla graczy by nie poczuli, ze tracili czas na jakis event. Pomysl z karma uwazam za trafiony. Tak samo jak tokeny bedace nagroda za dungeony. Kazdy wybierze sobie interesujace go itemki w zamian za karme i tokeny. Za karme mozna bedzie kupic na przyklad itemki dajce buffa na jakis czas. Przyjeto taki system by gracz skupial sie na systemie eventow a nie na poszczegolnych eventach, bo na przyklad tylko w tym okreslonym evencie dostanie jakis tam item. Jezeli chodzi o tokeny to przynajmniej nie trzeba konczyc jednego dungeona 20 razy by wypadl Ci item, na ktorym Ci zalezy. Debuff levelu w eventach - pewnie by nie psuc zabawy innym graczom i sprawic by te pominiete duzo wczesniej eventy nadal stanowily jakies wyzwanie.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 07:02 
Cytuj  
Swietne podsumowanie Tomu :)


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.