mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 22:23 
Cytuj  
Tak, tak.... :P Fani mesmerow sie tak nakrecaja na ta klase ze co by anet nie zrobili to bedzie malo :P

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 00:27 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Pani Mesmer w "GW2":
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... plefan.png


Będzie to najbardziej skomplikowana profesja i gra nią będzie znacznie różnić się od rozgrywki z użyciem pozostałych siedmiu. ;)
pamiętam jak kupiłem jedynke to prawie nikt nie chciał grać mesmerem z jakichś względów, dlatego się tą klasą zainteresowałem, jak się okazało, że w pvp dobry mesmer przechyla szale zwycięstwa, to z biegiem czasu mesmerow było więcej niż wojów i elementalistów ;p


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 11:46 
Cytuj  
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 11:51 
Cytuj  
Aż mnie naszło żeby odpalić 1dynke i mesmem polatac :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 11:53 
Cytuj  
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 16:15 
Cytuj  
Ponoć na gamescom będzie prerejestracja na zamkniętą betę. Fuck!


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 16:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 16:29 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 16:34 
Cytuj  
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co to za klasa ten "mesmer" na czym polega wyjątkowość i "skomplikowanie"?

Kntrolujaca walke. Dosłownie.
Mesmer może:
a) przerywać wrogie skile (wszystkie)
b) pozbawiać przeocwnika zasobów (energia, adrenalina itd)
c) blokować korzystanie ze skili przez przeciwnika
d) kopiować niektóre skile przeciwnika
e) przenosić debuffy
f) przeskadzać w używaniu skili innym (jesli ty zrobisz to, to stanie ci to albo twoim sojusznikom to).
g) robić degen (w innych grach czegoś takiego nie ma w GW było były strzałki regeneracji i degeneracji hp/energii), mesmer mogł założyć takich strzałek na maksa i jednocześnie uniemożlić leczenie takiej ofiary
h) bardziej pospolite debuffy.
edit:
I pewnie jeszcze inne rzeczy

Dzięki.Hmm brzmi interesująco. Kto wie jeżeli zdecyduję się kupić GW2 to może wybiorę tą klasę.
Jeszcze jedno pytanie - nie jest ta klasa (tzn.w GW1) OP?

Pewnie ze nie. 98% ludzi nie jest w stanie jej ogranąć.

To dobrze. Bo bałem się ,po tym opisie ,że może być przegięta.
No w każdym razie mogę sobie "dopisać" jakiś mały + gdy będę rozważał zakup GW2. Nieszablonowe rozwiązanie + wyzwanie (oczywiście w granicach rozsądku) to coś co jest fajne.

Zobaczę może się przemogę w przypadku GW2 i zrobię wielki wyjątek mimo mikrotranzakcji (tak tak wiem ,że to ma raczej być fluff, etc , mimo to mam uraz po graniu w parę gier z item shop-em).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 16:51 
Cytuj  
Nie będzie żadnej wstępnej rejestracji na gamescom do zamkniętej bety.

Mesmer w "GW2" to będzie odmieniona profesja. Zmieniony system gry i nie tylko na pewno odbiją się na tym co zobaczymy w dwójce. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 17:29 
Cytuj  
Na PAX Prime na pewno nie zostanie ujawniona data bety/premiery.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2011, 23:00 
Cytuj  
O dźwięku w "GW2":
http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... -recording :)

Do poczytania:
http://www.necrobator.com/features/inte ... -part-two/

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ature/5458

Recenzja "Guild Wars Trilogy":
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... 150/page/1


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2011, 11:52 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=3xGDL6QVL-8


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2011, 00:04 
Cytuj  
O dźwięku w "GW2" ciąg dalszy:
http://www.arena.net/blog/video-guild-w ... und-design :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2011, 08:11 
Cytuj  
Tak czlowiek zwykle patrzy na grafike, animacje i autorow chwali a o dzwieku sie zapomina. A tu nam przypominaja ze to tez kupa roboty :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2011, 00:25 
Cytuj  
Kolejne wpisy na blogu traktujące o dźwięku w "GW2":
http://www.arena.net/blog/james-boer-ta ... dio-design

http://www.arena.net/blog/the-hidden-co ... und-design


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2011, 14:40 
Cytuj  
To jest ciekawe :)

Cytuj:
"We’re giving players the option of choosing external music playlists that the game’s audio engine will use as a replacement for the default in-game music. Players can choose different playlists for background ambience and battle music, for instance. Additionally, when appropriate, such as during cinematics, the game can revert back to in-game music temporarily to give the best possible cinematic experience, then resume the custom playlist when it’s done."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2011, 15:06 
Cytuj  
Oooo... kolejny zajebisty pomysl panow z ArenaNET. Co prawda wbudowane odtwarzajki w gre to zadna nowosc ale mozliwosc wrzucenia okreslonych trackow dla BGM Music, Combat Music i plynne przechodzenie spowrotem do normalnej muzyki z gry to tego jeszcze nie bylo bez zabawy z plikami i ich podmieniania (a i w nie kazdej grze dalo sie to zrobic).

Jeszcze zeby sie sie dalo sie przypisac tracki do okreslonych zon i zeby obslugiwalo to bezstratne formaty (jakosc!!) i bede w siodmym niebie.
Do tego normalny zajebisty soundtrack od Jeremy Soule'a. :)

Kudos dla ArenaNET - przywiazywaniem wagi do takich "pierdolek" robi sie wlasnie gry w ktore az chce sie grac.

TBH KAZDY nowy news o GW2 powoduje ze hype mi skacze i juz chcialbym zagrac co jest ewenementem wsrod gier na ktore czekam bo przewaznie im wiecej sie o nich dowiaduje tym bardziej sa "meh" - np. Diablo 3.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2011, 15:08 
Cytuj  
Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi :)

żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2011, 16:15 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Kabraxis ale zanim GW2 wyjdzie to już sie nam D3 znudzi :)

żeby nie było sam czekam na GW2 i nadal męczę HoM żeby wymaksować na premierę ale kurde nie wiem czy dożyje tego dnia.

Za bardzo histeryzujesz. Premiera w przyszłym roku jest w zasadzie pewna. Pytanie tylko w której części ? :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.