iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Kole0 napisał(a):
ja pierdole widze sula i Spyke to jakies 1500 arena wow hero co dostaly wpierdol i whinuja.
trzeba miec niezle nasrane pod czerepem, albo totalnie lamic zeby whinowac na focus unit frame, albo enemy cast bar.
wogle argumenty tak smutne, ze nie wiem czy sie smiac czy plakac.
mam pomysl - niech jeszcze szyfruja to czy dostajesz wpierdol co by czasem nikt nie mogl ogarnac ze lamisz no i kazdy kto ci spusci wpierdol obowiazkowo musi zostac poddany wymazaniu pamieci co by nikomu o tym nie zdarzyl powiedziec - wtedy w swoim zamknietym swiecie bedzie mozna uwazac sie za dobrego gracza.
Jak dla mnie to wygląda ,że ty się boisz ,że bez pokazującego ci co masz robić wskaźnika będziesz baty zbierał.
Poza tym w WoW-a dawno nie gram także nie trafiłeś.
Poza tym , nie rozumiesz i po prostu tak ci pewne schematy ci się w mózg wryły ,że nie umiesz poza nie wyjść.
Nie mówiąc o tym ,że flejmujesz mnie w sposób ,który dokładnie pokazuje ,że nie rozumiesz , bo ja mam w głęboko w dupie ratingi , kill ratio i inne tego typu.
Po prostu nie rozumiesz czemu przytłaczająca ilość osób w tym temacie ma takie zdanie a nie inne.
This.
Odnosze wrazenie, ze ci ktorzy najbardziej placza za addonami, jakby im je nagle zabrać to by biedaczki, nie były w stanie grać w gre..
Jak jestescie tacy pr0, skillz0r, i wogole, to powiniescie swietnie sobie radzic bez zadnych wspomgaczay, poprostu obserwujac co sie dookola was dzieje i nadrabiajac zwyczajnym doswiadczeniem, ze ktos zrobi tamto, bo zrobil to.
Dlaczego w SC2, nie ma zadnych addonow do GUI ?
Dlaczego w FPSa nie ma addonow do UI ? (przynajmniej w tych w które grałem).
Itd.
Wybrazcie sobie, ze w SC2 jest addon pokazujacy ile czasu zostalo przeciwnikowi do wybudowania jakiejs jednostki, budynki.
Przeciez to by kompletnie rozjebalo gre.
Podobnie byloby w GW2.
Wbijcie sobie do łbów, ze GW2 ma wiecej wspólnego z typowym shooterem niż z kurwa jebanym klikaniem w skile.
A teraz zegnam. Wiecej z "prosami" tego forum dyskutować nie będe, bo im się swiatopogląd skończył na czubku własnego nosa.
mozliwosc scoutowania mapy w sc2 to wlasnie taki focus frame z wowa + trackowanie jego cdkow, czyli tutaj jak sobie radzi.
dzwiek stereo i wzwyz w shooterach to wlasnie taki focus frame z wowa.
poprostu dana gra zostala tak zaprojektowana ze korzystanie z focusa to jest must have jezeli chcesz cos osiagnac, to samo tyczy sie makrowanych spelli, ktore rzuca sie na focus zamiast na nasz target.
taka mechanika gry - proste jak budowa cepa
widzac gameplay PvP z gw2 bedzie poprostu napierdalanie celu, ktory masz wycentrowany wiec zapewne nie bedzie nacisku na obserowanie innych, aby zinteruptowac naprzyklad 1s spell ktory jest kluczowy do zwyeciestwa.
nie oznacza to, ze GW2 nagle robi krok naprzod bo nie bedzie focusa, czy ogolnie targetowania - poprostu gra bedzie dzialala na innych zasadach gdzie nie bedzie to wymagana - czy to dobrze, czy nie jest kwestia gustu.
I tak jak w Gw2 na pewno, aby grac dobrze wymagany bedzie dynamiczny swap weaponow(i zarazem skilli postaci) tak w WoWie trzeba dobrze korzystac z timerow, makr i focusa - sa to narzedzia dostepne i POTRZEBNE dla wszystkich i dobry gracz bedzie z nich korzystal w sposob wlasciwy, podczas gdy gorszy sobie z takim multitaskingiem nie poradzi.
takimi mechanikami rzadza sie gry i nie sa to jakies wyjebane w kosmos opcje niedostepne dla dla innych.
jeden gracz grajac w GW2 jak naprzyklad TotalBisq bedzie myszka klikal skilla znajdujacego sie po '5' , drugi bedzie mial wszystko wygodnie pobindowane - wiadomo ktory dostanie wpierdol
jeden gracz grajac w WoWa bedzie korzystal z focusa inny nie i bedzie wiadomo, ktory z nich bedzie lapal CC zza plecow a zarazem wpierdol.
tl:dr whine jest na poziomie whinu gracza w FPS, ktory whinuje ze dostaje wpierdol bo gra na glosnikach, a nie jak inni - na sluchawkach.
edit. a UI w GW2 jest zajebiste(chodz mnie sie nie podoba kolka z HP, wole pasek) i proste, ale jest takie dlatego, ze postac moze miec w danym momencie tylko kilka skilli itp - wiec nie trzeba nic kombinowac.
a dajmy na to przyklad wowa - ui jest zjebane bo ma 5lat i zamiast byc funkcjonalnym jest tylko ladne i oldschoolowe - praktycznie nic na nim nie widac i developer zdaje sobie z tego sprawe, wiec pozwala na jego modyfikacje.
Jesli UI jest zrobione dobrze i przejrzyscie to nie trzeba wprowadzac addownow - proste w chuj