mrynar napisał(a):
Kole0 napisał(a):
zdajesz sobie sprawe ze w wowie specyficzna animacje castowanai maja tylko szkoly czarow? dajmy na to nie wiadomo czy lock castuje feara, czy UA czy shadowbolta bo puki spell nie wyjdzie to animacja jest taka sama
To nic dziwnego, ze wspieraja addony, jak sami poszli na latwizne przy tworzeniu gry.
Fakt. Druga sprawa to osobiście wcale nie uważam ,że gracz powinien wiedzieć zawsze dokładnie co przeciwnik castuje.
Niektóre czary mogą mieć taką sama animację początkową (oczywiście ilość w granicach rozsądku).
Np jak dwa czary mają taką samą animację początkową - to powinieneś pomyśleć ,co w tej sytuacji prawdopodobnie przeciwnik rzuca i odpowiednio zareagować. Nie trafiłeś i źle zareagowałeś? Nie zawsze są kurwa urodziny.
Już nie mówiąc o rzeczach typu ,że nie jeżeli nie widzisz gracza to nie powinieneś widzieć ,że np. rzuca na ciebie CC stojąc za tobą. O to chodzi też w walce - nie powinno się absolutnie wszystkiego być w stanie zobaczyć i przewidzieć.
Dobry gracz oczywiście będzie miał większy situation awarness i będzie widział więcej , lepiej obserował polę walki co nie znaczy ,że zawsze wszystko zauważy - i nie powinien. A tym bardziej jakiś pieprzony wskaźnik nie powinien mu tego sam pokazywać - nie umiesz zauważyć tego sam to nie widzisz.