Isengrim napisał(a):
A coś bliżej? Bo znalezienie czegoś w tym wątku jest nieco kłopotliwe.
W sumie to osobny dział by się przydał.
Elementalista - może zestroić się z 4 żywiołami: ogień, woda, ziemia, powietrze. Zmieniają się wtedy skille broni czyli pierwsze 5 skilli. Dodatkowo każdy żywioł daje jakiś dodatkowy efekt, np. aktywny żywioł wody leczy Ciebie i pobliskich graczy.
Guardian - 3 cnoty: co 5 atak powoduje płonięcie przeciwnika, regeneracja życia, blokowanie następnego ciosu co ileś sekund. Dają one buffy dla guardiana. Może on je też aktywować by otrzymali je inni gracze w pobliżu. Wtedy aktywowana cnota przechodzi na cooldown.
Inżynier - specjalne umiejętności zależne od skilli utility i skilla leczącego, które wybierzesz. Jeżeli jako utility wybierzesz zasobnik z granatami to na specjalnym pasku tool belt pojawi się umiejętność Detonate All. W jednym momencie możesz mieć 4 takie umiejętności na tym pasku = 3 skille utility + 1 skill leczący. Każdy skill leczący i każdy skill utility to inna umiejętność na pasku tool belt.
Ranger - pety. Można je kontrolować. Zdobywają nowe umiejętności. Są pety, które poruszają się tylko na ziemi, tylko w wodzie oraz takie, które mogą poruszać się w tych dwóch środowiskach.
Wojownik - adrenalina i burst skill. Adrenalina jest zdobywana poprzez atak. Burst skill to specjalny skill przypisany do broni wymagający adrenaliny. Pasek adrenaliny jest podzielony na 3 części. Jeżeli dobiłeś pasek adrenaliny do końca to burst skill będzie bardzo silny. Burst skill ma 3 poziomy efektywności zależne od stanu posiadanej adrenaliny.
Złodziej - inicjatywa, kradzież i dual skille. Inicjatywa - każdy złodziej ma 10 punktów inicjatywy. Użycie skilli broni zużywa określoną ilość inicjatywy. 1 skill broni nie zużywa ani jednego punktu. Inicjatywa zastępuje cooldown u złodzieja. Inicjatywa odnawia się co jakiś czas. Kradzież - teleportujesz się do przeciwnika i zdobywasz specjalny skill. Każdy przeciwnik ma jakąś pulę takich skilli, które można ukraść. Można też będzie kraść pod wodą. Jeżeli ukradniesz skill od przeciwnika to pierwsze 5 skilli zmienia się. Na przykład ukradniesz pióro od moa i wtedy masz masz na pasku skilli broni ten jeden ukradziony skill. To pióro oślepia przeciwników. Dual skill - 3 skill broni jest zależny od kombinacji broni które dzierżysz w rękach. Jeżeli dzierżysz w głównej i drugiej ręce sztylety to masz skill Leaping Death Blossom, jeżeli w głównej ręce masz sztylet a w drugiej pistolet to Twoim dual skillem będzie Shadow Shot.
Nekromanta - life force i Death Shroud. Jeżeli jakiś mob lub inny gracz umrze w pobliżu nekromanty to zdobywa on określoną ilość life force. Niektóre skille dają dawkę life force. Death Shroud - w każdej chwili możesz kliknąć specjalny przycisk by otoczył Cię całun śmierci. Wtedy zyskujesz dostęp do 5 specjalnych skilli. Skille te zmieniają się w zależności od tego czy jesteś na lądzie czy pod wodą. Kiedy jesteś w tym trybie ilość life force się zmniejsza. Jeżeli dojdzie do zera opuszczasz ten tryb. Death Shroud można aktywować i dezaktywować kiedy się tylko chce.
Chyba tyle.