mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:11 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
to teraz kurewsko madry insidzie znajdz standardowe UI ustawione pod raiding i porownaj, ktore jest bardziej minimalizstyczne for fuck sake.


http://www.fallen-legion.eu/images/elune.jpg

Kurwa dało się grać? Dało!! A potem zaczeli zjebane addony pisać i sie w pizdach poprzewracało.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:29 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
A coś bliżej? Bo znalezienie czegoś w tym wątku jest nieco kłopotliwe.
W sumie to osobny dział by się przydał.

Elementalista - może zestroić się z 4 żywiołami: ogień, woda, ziemia, powietrze. Zmieniają się wtedy skille broni czyli pierwsze 5 skilli. Dodatkowo każdy żywioł daje jakiś dodatkowy efekt, np. aktywny żywioł wody leczy Ciebie i pobliskich graczy.

Guardian - 3 cnoty: co 5 atak powoduje płonięcie przeciwnika, regeneracja życia, blokowanie następnego ciosu co ileś sekund. Dają one buffy dla guardiana. Może on je też aktywować by otrzymali je inni gracze w pobliżu. Wtedy aktywowana cnota przechodzi na cooldown.

Inżynier - specjalne umiejętności zależne od skilli utility i skilla leczącego, które wybierzesz. Jeżeli jako utility wybierzesz zasobnik z granatami to na specjalnym pasku tool belt pojawi się umiejętność Detonate All. W jednym momencie możesz mieć 4 takie umiejętności na tym pasku = 3 skille utility + 1 skill leczący. Każdy skill leczący i każdy skill utility to inna umiejętność na pasku tool belt.

Ranger - pety. Można je kontrolować. Zdobywają nowe umiejętności. Są pety, które poruszają się tylko na ziemi, tylko w wodzie oraz takie, które mogą poruszać się w tych dwóch środowiskach.

Wojownik - adrenalina i burst skill. Adrenalina jest zdobywana poprzez atak. Burst skill to specjalny skill przypisany do broni wymagający adrenaliny. Pasek adrenaliny jest podzielony na 3 części. Jeżeli dobiłeś pasek adrenaliny do końca to burst skill będzie bardzo silny. Burst skill ma 3 poziomy efektywności zależne od stanu posiadanej adrenaliny.

Złodziej - inicjatywa, kradzież i dual skille. Inicjatywa - każdy złodziej ma 10 punktów inicjatywy. Użycie skilli broni zużywa określoną ilość inicjatywy. 1 skill broni nie zużywa ani jednego punktu. Inicjatywa zastępuje cooldown u złodzieja. Inicjatywa odnawia się co jakiś czas. Kradzież - teleportujesz się do przeciwnika i zdobywasz specjalny skill. Każdy przeciwnik ma jakąś pulę takich skilli, które można ukraść. Można też będzie kraść pod wodą. Jeżeli ukradniesz skill od przeciwnika to pierwsze 5 skilli zmienia się. Na przykład ukradniesz pióro od moa i wtedy masz masz na pasku skilli broni ten jeden ukradziony skill. To pióro oślepia przeciwników. Dual skill - 3 skill broni jest zależny od kombinacji broni które dzierżysz w rękach. Jeżeli dzierżysz w głównej i drugiej ręce sztylety to masz skill Leaping Death Blossom, jeżeli w głównej ręce masz sztylet a w drugiej pistolet to Twoim dual skillem będzie Shadow Shot.

Nekromanta - life force i Death Shroud. Jeżeli jakiś mob lub inny gracz umrze w pobliżu nekromanty to zdobywa on określoną ilość life force. Niektóre skille dają dawkę life force. Death Shroud - w każdej chwili możesz kliknąć specjalny przycisk by otoczył Cię całun śmierci. Wtedy zyskujesz dostęp do 5 specjalnych skilli. Skille te zmieniają się w zależności od tego czy jesteś na lądzie czy pod wodą. Kiedy jesteś w tym trybie ilość life force się zmniejsza. Jeżeli dojdzie do zera opuszczasz ten tryb. Death Shroud można aktywować i dezaktywować kiedy się tylko chce.


Chyba tyle. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:38 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Kole0 napisał(a):
to teraz kurewsko madry insidzie znajdz standardowe UI ustawione pod raiding i porownaj, ktore jest bardziej minimalizstyczne for fuck sake.


http://www.fallen-legion.eu/images/elune.jpg

Kurwa dało się grać? Dało!! A potem zaczeli zjebane addony pisać i sie w pizdach poprzewracało.


Addony były od początku jeszcze pamiętam recke w cda(2004 r.) gdzie była ramka w ktorej polecali przydatne addony typu watch. Ten typ ze screena ma pare addonów framesów, i w sumie nieczytelny burdel.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:45 
Cytuj  
@wodny

nie ma być przypadkiem jeszcze 8 klasy?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:49 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
http://www.fallen-legion.eu/images/elune.jpg


Lamerstwo. Prawdziwy pro vanilla player wciskal alt-z i tak gral.
Auctioneer=cheat? Lol, normalnie jak IDKFA w Doom. Dobry joke.

On topic: wiem, ze moze zbyt szybko, ale moze tak osobny dzial dla GW2 stworzyc?

Tak, ma byc 8sma klasa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:50 
Cytuj  
sula napisał(a):
@wodny

nie ma być przypadkiem jeszcze 8 klasy?

Dobrze powiedziane.
Ma być.
Ale szczerze mówiac wcześniej niż w grudniu to bym się nie spodziewał..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:51 
Cytuj  
sula napisał(a):
@wodny

nie ma być przypadkiem jeszcze 8 klasy?

Ma być. 8 profesją zapewne będzie mesmer. Dotychczas ostatnia profesja nie została ujawniona dlatego podałem tylko mechaniki jak dotąd ujawnionych.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 19:59 
Cytuj  
to nie bedzie mesmer, ale ma pelnic podobne funkcje


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 20:08 
Cytuj  
IMO to będzie jakaś klasa kontrolujaca. Interupty są w zasadzie zbędne, wysysania energi też nie ma.
Wiec pewnie skupi sie na blokowaniu skili przeciwnika, CC, i szeroko pojętym wkurzaniu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 20:13 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
to nie bedzie mesmer, ale ma pelnic podobne funkcje

Wiadomo, że jeszcze jedna z profesji z oryginalnego "GW" powróci. Wszystko przemawia za mesmerem. Wątpię by porzucili tak unikalną profesję i nazwę. Na pewno powróci profesja z 1 kampanii. Dlatego te z "Factions" i "Nightfall" odpadają. Podobne funkcje - tutaj można się kłócić. W "GW2" nie ma hexów, za to większy nacisk jest położony na różne negatywne efekty typu krwawienie czy oślepienie. Pozytywnym odpowiednikiem będą boony. W "GW2" do używania skilli nie używa się do energii. Nacisk na interrupty zmniejszono. Ostatnia profesja ma być najbardziej kontrowersyjna i najbardziej skomplikowana. Według mnie będzie to mesmer tylko przerobiony pod system z "GW2". :)


Idealna rzecz dla mesmera w "GW2":
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Daze


Pozdrowienia od Pani Mesmer:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:GD ... plefan.png :D



Jeżeli chodzi o skille to oprócz skilli broni każda profesja będzie miała dostęp do około 3 skilli leczących, około 20 skilli utility i około 3 umiejętności elitarnych. Dodatkowo każda rasa będzie miała dostęp do 8 unikatowych - umiejętności elitarne i utility. Skille rasowe nie będą dostępne w structured PvP.


Pety rangera w obecnym stanie to nieziemski fail. Giną co chwilę i w ogóle. Masakra. Niech to zmienią do premiery. Błagam. Mam nadzieję, że wyskoczą z jakimiś naprawdę godnymi uwagi pomysłami w tym temacie.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 20:51 
Cytuj  
wodny napisał(a):
[
Jeżeli chodzi o skille to oprócz skilli broni każda profesja będzie miała dostęp do około 3 skilli leczących, około 20 skilli utility i około 3 umiejętności elitarnych. Dodatkowo każda rasa będzie miała dostęp do 8 unikatowych - umiejętności elitarne i utility. Skille rasowe nie będą dostępne w structured PvP.


Ehh what? Ile? 3 elitki na klase? 20 zwyklych na klase?
Gdzie w samych Prophecies bylo tego chyba po 15-20 elitek na klase i po ok. 60 zwyklych (liczac tez Core Skills ofc)?

Ehh... pewnie zwykle skille pbeda roznorodne bo w polaczeniu ze skillami broni bedzie tego sporo ale te elitki..... mialem nadzieje ze polowanie na elite skille itp.. bedzie jednym z ciekawszych zajec w grze a tu... 3 elite skille na klase? Rly?

Healingowe wogole pomijam bo to i tak tylko w wiekszosci zielone cyferki ze zmienionym efekten graficznym ale liczba 3 na klase tez nie powala porownujac z prequelem.

Hype mi troche opadl tbh.. Srsly ja myslame ze skilli ingame bedzie conajmniej tyle samo co w GW1 podstawce.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 20:57 
Cytuj  
Od zawsze wiadomo, że skilli w "GW2" będzie mniej niż w jedynce. Poza tym w "GW" niektóre skille się powtarzały między poszczególnymi kampaniami.


Tutaj na przykład skille elementalisty:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/List_of ... ist_skills


Według mnie ilość zupełnie wystarczająca. Poza tym będą traity dzięki, którym będzie modyfikować skille. Także bez obaw. Mieszanie w skillach i buildach w dwójce na pewno słabe nie będzie. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 20:59 
Cytuj  
Z ta iloscia skili w GW1 to bym nie przesadzal. CZesc skili z dodatków, była copy-pasty z podstawki, tylko nazwe miala zmienioną.

Oczywiscie ogólna pula unikalnych skili na POJEDYNCZA klase i tak byla wieksza niz w GW2, ale z drugiej strony w gW2 np. Elementalista ma vritualnie dostęp do ponad 40 skili w czasie walki (w bronie po 5 skili kazda x4 zywioly). podczas gdy w GW1 mial na sztywno max 8.
Kazda klasa ma tez dotep do 10 skili z samych broni, a GW1 mialy tylko do 8.

Ogólnie na początku też się plułem, ale w sumie zmiany są na plus. Jedynie ten ele mnie troche dręczy bo w czasie walki ma dostęp do największej ilosci skili, ale do ostatecznego wyroku to musiałbym poprostu pograć.

Cytuj:
Ehh... pewnie zwykle skille pbeda roznorodne bo w polaczeniu ze skillami broni bedzie tego sporo ale te elitki..... mialem nadzieje ze polowanie na elite skille itp.. bedzie jednym z ciekawszych zajec w grze a tu... 3 elite skille na klase? Rly?

AFAIR mowili, ze zarowno skili jaki traitów nie będzie się kupować u trenerów, więc nie widze problemu ;p

Cytuj:
Healingowe wogole pomijam bo to i tak tylko w wiekszosci zielone cyferki ze zmienionym efekten graficznym ale liczba 3 na klase tez nie powala porownujac z prequelem.

Nie prawda. Healing skill guardiana tworzy tarcze która odpycha wszystkich. HEaling skill thiefa zapewnia niewidzialnosc itd.

Overall ilosc skili w czasie walki wypada na korzyść GW2.
Pozatym muszą coś dodawać w dodatkach. Nie czarujmy się ;p.

Edit.
Ja to mam osobiscie nadzieje, ze rozne staffy będą mogły mieć różne sety skili. Bo imo mag z dwoma brońmi to kurwa fail nieziemski.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:05 
Cytuj  
Ok Ok....

Ale mi chodzi najbardziej o elitki. :/ One nie musza byc nawet przydatne, poprostu fajnie sie je zbieralo i zeby fajnie wygladaly. Ja jestem wlasnie takim typem gracza. Lubie wszedzie wlazic, byc za to wynagrodzonym i zbierac rozne rzeczy. W Gw1 zbieralem Elitki.

Coz moze ArenaNET ma cos z zanadrzu co mnie zaspokoi. :P Bo 3 na klase to dla mnie fail. Drugi po systemie gatheringu.

Ps. Podane liczby to tylko Prophecies + Core Skills. Sprawdzcie sobie w Wiki. Nie liczylem innych kampanii bo wlasnie wiem ze skille byly recyklingowane.

Coz... dwie rzeczy ujowe vs. wpizdu fajnych pomyslow mysle ze przezyje. :)

PS2. Jesli rzeczywiscie tak jak NAPOMKNIETO w paru wywiadach ze skille i traity bedzie sie oblokowywac grajac i robiac rozne rzeczy a nie "come to trainer" to super bo bedzie to dokladnie to samo co huntowanie elitek w Gw1, moze nawet o wiele ciekawsze. W sumie watpie zeby zrezygnowali z tego calkowiecie bo to poprostu fajne bylo. Przynajmniej mnie sie podobalo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:09 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):


Coz moze ArenaNET ma cos z zanadrzu co mnie zaspokoi. :P Bo 3 na klase to dla mnie fail. Drugi po systemie gatheringu.


a jaki jest system gatheringu?

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:10 
Cytuj  
W GW było w chuj wiecej skilli, to jest pewne, a kopii było mało, z tym, że skille te były bardzo sytuacyjne i ilość nie szła z jakością. Wolę żeby zrobili mniej skilli, ale bardziej versatile. Pamiętam, jak trzeba było sprawdzać na obserwatorze czy aktualnie gra pewna gildia (SoT), która grała ranger spikiem, bo wtedy opłacało się brać skill Shields Up (30% arrow evade + piercing armor, czy coś), natomiast przeciwko innym gildiom skill ten był prawie bezużyteczny. To obrazuje "sytuacyjność" skilli i ich brak wszechstronności w GW, tego nie chcemy.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:11 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ok Ok....

Ale mi chodzi najbardziej o elitki. :/ One nie musza byc nawet przydatne, poprostu fajnie sie je zbieralo i zeby fajnie wygladaly. Ja jestem wlasnie takim typem gracza. Lubie wszedzie wlazic, byc za to wynagrodzonym i zbierac rozne rzeczy. W Gw1 zbieralem Elitki.

Coz moze ArenaNET ma cos z zanadrzu co mnie zaspokoi. :P Bo 3 na klase to dla mnie fail. Drugi po systemie gatheringu.

Ps. Podane liczby to tylko Prophecies + Core Skills. Sprawdzcie sobie w Wiki. Nie liczylem innych kampanii bo wlasnie wiem ze skille byly recyklingowane.

Coz... dwie rzeczy ujowe vs. wpizdu fajnych pomyslow mysle ze przezyje. :)

Obejrzył pvp match co robi elite elite skill ele (Tornado). Dosłownie zmiata przecowników. Skili elite jest mniej, ale sa dużo bardziej silne niż w GW1.

Z narazie przynajmniej usunieto terenrów. Utility i Traity można zdobyć własnie tylko przez eksploracje.

Ja bym chciał tylko jedną rzecz.
Żeby bronią, można było można było przypisywać skile po swojemu.
Niech juz kuwa będzie, że presety, ale byłoby miło jakby np. staffowi mogl przypisać skile, z daggera i off-handa.

Wogóle to gdzie można jakiś feedback napisał, gdzie oni to pzeczytają, chętnie coś takiego podsune..

Po ostatnie nie boj. A dodatkach napewno będą dodawać nowe skile ;p.

Cytuj:
a jaki jest system gatheringu?

AFAIR nie ma walki o nody.
Można lubieć lub mnie. Mi to obojętne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:14 
Cytuj  
Inżynier i elementalista w czasie walki mają dostęp tylko do 1 zestawu broni. Elementalista ma za to te zestrojenia z różnymi żywiołami. Inżynier ma specjalne kity. Na przykład w slocie leczącym dajemy Med Kit. Jeżeli użyjemy tego skilla to umiejętności broni się zmieniają na 5 innych. Można się przełączać pomiędzy różnymi kitami.


Elitarne umiejętności w "GW2" to naprawdę cacko. Na przykład Nekromanta zmienia się w licza - zmienia się wtedy wygląd postaci i pierwsze 5 skillu. Elementalista zmienia się w tornado lub przyzywa ognisty wielki miecz dający mu dostęp do 5 nowych skilli w tym ognistego deszczu. Wojownik wpada w szał bojowy. Złodziej może atakować będąc jednocześnie niewidzialnym przez ileś tam sekund. Inżynier ma specjalny eliksir, który po użyciu daje mu elitkę innej profesji z pewnego zestawu.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:16 
Cytuj  
Gathering:

"According to John Hargrove, there are a multitude of "ore nodes (including copper), plants, and the like" across the world. These nodes can be interacted with on a per-character basis in order to prevent farming and quick stealing. This means when you use a node or plant, it only disappears for you, so your group and other adventurers can harvest the same resource too."

Nie wiem... poprostu mi to nie pasuje. :/ Jesli do tego kazdy bedzie mogl zbierac wszytko to tym bardziej mi nie pasuje.

No ale jak pisze iniside mozna lubiec, mozna nie lubiec. Nie jest to jakos gamebreaking, nawet dla mnie. Mimo ze mi sie nie podoba.

W takich grach crafting i tak przewaznie nudzi sie po chwili i nie jest ani szczegolnie ciekawy ani rozbudowany wiec... minor annoyance. :)

'Elitarne umiejętności w "GW2" to naprawdę cacko. Na przykład Nekromanta zmienia się w licza - zmienia się wtedy wygląd postaci i pierwsze 5 skillu. Elementalista zmienia się w tornado lub przyzywa ognisty wielki miecz dający mu dostęp do 5 nowych skilli w tym ognistego deszczu. Wojownik wpada w szał bojowy. Złodziej może atakować będąc jednocześnie niewidzialnym przez ileś tam sekund. Inżynier ma specjalny eliksir, który po użyciu daje mu elitkę innej profesji z pewnego zestawu."

Ciekawie to wyglada. Moze jak nie iloscia to jakoscia i pomyslami dadza rade. :) Ale zdobywanie skilli przez exploracje i gameplay to MUS. Za bardzo sie na to napalilem. : ) Jakby dali wszytko normalnie do trenerow jak w WoW to bym chyba nie gral. : ) Oczekuje naprawde ciekawych przygow w Tyrii poszukujac skilli i traitow. :)


Ostatnio edytowano 24 sie 2011, 21:19 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:19 
Cytuj  
Jeżeli taki elementalista dzierży laskę to nigdy nie będzie tak, że różne laski będą dawały mu inne skille. To samo tyczy się innych profesji. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.