Może coś w tym być, chociaż Martin znowu zdementował, że coś się zmieniło w ich podejściu.
Tak naprawdę to ważne jest, jak będzie skonstruowana gra. Nawet gdyby teraz w GW dodano do item shopu max armor i boosty do expa, to i tak nic by to nie zmieniło, bo taki armor ma każdy kto zrobi max level, a boosty do expa są w grze i mało kiedy się ich używa - bo nie ma po co.
Bardzo mnie za to cieszy to co napisali o WvW - długo czekałam na to info. Teraz jeszcze tylko trzeba trzymać kciuki, żeby ktoś potwierdził, że to faktycznie działa. Miałam zawsze duży zal do Mythica, że tak beznadziejnie zrobili to w WAR.
Podoba mi się pomysł dwutygodniowych wojen pomiędzy serwerami. W ten sposób celem każdego gracza staje się wygrana w takim pojedynku, a nie - jak to było w WAR - bezmyślne farmienie RP w bezsensownej, zbugowanej wojnie, której sercem i tak są PQ.
A teraz coś z zupełnie innej beczki:
Buy2Play, play for fun:
http://mesmer.pl/?p=223
http://mesmer.pl/?p=240