mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:08 
Cytuj  
A no i wygrzebalem dla was jeszcze z jakiegos filmiku (bez zrodla bo nie pamietam).... zrobienie lvl 1-15 to ok. 10h. Wiec biorac pod uwage flat lvling curve max lvl to ok. 50-60h


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:10 
Cytuj  
Eee mnie sie wydaje, ze nawet za duzo zaznaczyl. Ja sie nastawiam, ze wydam majątek na sloty na postacie i na mini dodatki ;p.
Pozatym level zon nie ma zadnego znaczenia. Bo postac i tak jest skalowana w dol, do levelu konkretnej zony.


Cytuj:
Czyli w structured pvp gear nie ma w ogole stat-ow?

Nie wiemy. Pewnie ma. Ale kazdy ma takie same itemy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:10 
Cytuj  
iniside napisał(a):
No widzisz. Mnie arcy ciekawy raid w instancji nudzil poo 3 razie. Ile mozna robic to samo ? Eventy moze i będą takie same, ale zieki nieprzwidywalnosci ile i jacy ludzie wezmą w nim udział, zawsze będzie to jednak coś troche nowego.

No w innych mmo robisz 1500 quest i now what ? farm itemki albo spierdalaj ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Fascynujące//



Mnie instancje nudza juz za drugim razem, ale nie łudze sie ze bedzie inaczej z eventami w GW2.
Mowiac szczerze jedyne co mnie trzyma dluzej w pve to itemki, za to w pvp itemki to rzecz drugorzedna, dlatego jakies tam nadzieje lacze tylko z RvR w GW2.

*

Posty: 139
Dołączył(a): 23.02.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:12 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
A no i wygrzebalem dla was jeszcze z jakiegos filmiku (bez zrodla bo nie pamietam).... zrobienie lvl 1-15 to ok. 10h. Wiec biorac pod uwage flat lvling curve max lvl to ok. 50-60h


1-13 about 10h

http://www.youtube.com/watch?v=wzaiiEvO7ZU

#13

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:12 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Czyli w structured pvp gear nie ma w ogole stat-ow?
Do WvWvW wchodzimy ze swoim gearem. Tam statsy sa?


W structured PvP staty są, ale każdy ma taką samą klasę armora. Natomiast możesz wybierać jakiego rodzaju bonusy sobie życzysz, czyli który dokładnie set Tobie pasuje.

Natomiast WvW jest traktowane jak PvE, tam masz to co masz, tylko przeskalowane do 80lvlu.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Eee mnie sie wydaje, ze nawet za duzo zaznaczyl. Ja sie nastawiam, ze wydam majątek na sloty na postacie i na mini dodatki ;p.
Pozatym level zon nie ma zadnego znaczenia. Bo postac i tak jest skalowana w dol, do levelu konkretnej zony.


Nie mogl zaznaczyc za duzo bo to jest robione z mapy teraz tego demka i zony juzbyly ingame podpisane i z wypisanymi przedzialami lvlowymi. Na GWguru pisze ze conajmniej jednej brakuje (w regionie Sylvari/Asur).

Zapowiedzianych jest 25 zon na glownej mapie (podzielonych na 4 regiony) plus 6 duzych miast plus The Mists.


"W structured PvP staty są, ale każdy ma taką samą klasę armora. Natomiast możesz wybierać jakiego rodzaju bonusy sobie życzysz, czyli który dokładnie set Tobie pasuje. "

Ogolnie tak jest wogole w calej grze. Itemki roznie sie "lvlem" czyli poziomem armora i base dmg (w noob zonie leca miecze z dmg 1-10 a w max lvl zonie leca takie z dmg 30-60) a "staty" sobie sam wkladasz w item za pomoca run, ktore sie laczy w zestawy a kazdy item ma okreslona ilos slotow na runy (upgrade slots). Przynajmnie tak ja rozumiem itemizacje atm. Runy to nie tylko czyste i nudne staty ale bardzo czesto zmiany efektow skilli, ciekawe proce czy bardziej wplywajaca na postac matematyka niz +10 stamina (ale to jak masz wiecej z jednego seta na sobie).
PS. Itemki moga chybam iec jeden stat "wbudowany" - np. +10 Precision i to tyle.

PS2. Jesli to zle opisuje to niech mnie ktos poprawia plz.

Tu macie przyklad "statow" czyli seta run:

Obrazek

Takich zestawow bedzie co najmniej kilkadziesiat i sam decydujesz ile i jakie sobie runki wlozysz (czy pijdziesz na full jeden set dla max bonusa czy np. dwa sety ale oba 3/6 tylko).


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 10:24 przez Kabraxis, łącznie edytowano 3 razy
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:17 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Natomiast WvW jest traktowane jak PvE, tam masz to co masz, tylko przeskalowane do 80lvlu.


dobrze, gw2 to nie fps


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
No widzisz. Mnie arcy ciekawy raid w instancji nudzil poo 3 razie. Ile mozna robic to samo ? Eventy moze i będą takie same, ale zieki nieprzwidywalnosci ile i jacy ludzie wezmą w nim udział, zawsze będzie to jednak coś troche nowego.

No w innych mmo robisz 1500 quest i now what ? farm itemki albo spierdalaj ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Fascynujące//

(...)

Sam sobie zaprzeczasz. Czyli oczekuja oskryptowany, zamkniętych raidów, w której mogą sie sami ze sobą dotykać po pisiorkach :lol: :lol: :lol: :lol:



W czym sobie zaprzeczam? Przypomne ci ze napisanie zlosliwego komentarza o genitaliach i :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: nie jest argumentem. Juz takiego tu mamy co sie na paradygmat czarnych chujow powoluje w dyskusji. Mysle ze jeden taki dyskutant wystarczy.

A w odpowiedzi na czesc twojego postu ktora nie zjezdzala po rowni pochylej IQ do sedesu: dobrze zbalansowanego rajdu nie przechodzi sie po 3 wizycie. Po 3 wizycie masz moze ubitego 1 bossa i 5 kolejnych przed soba. I nie musi to byc farma itemkow z wiekszymi cyferkami. Niech beda to zajebiste wizualnie sety i bronie. Dla mnie wystarczy, choc na jakis tam minimalny stat boost bym sie nie obrazil.

Poza tym przypomne ze ja nie mowie ze questy sa lepsze niz DE. Ja nie chce zeby GW2 przerabiali na WoWa. Stwierdzam ze prawdopodobnie dla fanow pve same DE jako leveling content i zarazem endgame content okaza sie na dluzsza mete nie objawieniem a rozczarczarowaniem. Ja bym na przyklad chcial zeby w GW2 byly i DE i 5-osobowki i rajdy i structured pvp i WvW. Mysle ze AN dalaby sobie rade z zaprojektowaniem paru fajnych i wymagajacych 10-osobowek.

No i chetnie dowiem sie co ty uznajesz za arcyciekawe rajdy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:54 
Cytuj  
Arcyciekawy raid, to wielki zerg, bijacy bosa ktory ma pazury wielkosci postaci.

Cytuj:
Mysle ze AN dalaby sobie rade z zaprojektowaniem paru fajnych i wymagajacych 10-osobowek.

Nie dałoby. Musisz albo sie zdecydować na kilka elementów, albo wszystkie będą średnie przez brak czasu.
Po drugie, w GW1 tego nie było to dlaczego ma być w GW2, ktore kontynuuje jego tradycje ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 10:56 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:55 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
W structured PvP staty są, ale każdy ma taką samą klasę armora. Natomiast możesz wybierać jakiego rodzaju bonusy sobie życzysz, czyli który dokładnie set Tobie pasuje.


Poszczególne itemy nie mają statów, są set bonusy. Są klasy normalnie, light, medium i heavy.

Tyle widziałem na filmikch.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 10:58 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Arcyciekawy raid, to wielki zerg, bijacy bosa ktory ma pazury wielkosci postaci.


W sumie to this.

"wymagajace" raidy to mi sie znudzily w czasach Black Temple a instancjonowanie wszystkiego to porazka tak czy siak. Do tego 10osobowy raid to taki raid ze o ja pierdole, az ocieka epickoscia i poczuciem walki z mega zlymi i poteznymi bossami. :P

Lorath mysle ze musisz stanac przed faktem dokonanym ze GW2 to nie gra dla ciebie i dla ludzi z podobnymi gustami (lubujacymi sie w zamykaniu sie w swojej klateczce zeby bron boze nikt nie przeszkadzal czy nie pomagal i uczeniu sie na pamiec skryptow do dziesiatej czesci sekundy).
Mysle ze pandalandia online zaspokoi twoje gusta w 100%.

Juz nie mowiac ze neiktore dungeony w GW sa trudniejsze niz te wyidealizowane przez ciebie czy co poniektorych tutaj raidy z WoW.

Smiem rowniez twierdzic ze gracze PvE ktorzy oczekuja czegos wiecej niz napierdalania jednego raidu przez 6 m-cy do czasu az laskawie jebna nastepny na GW2 i eventach sie nie zawioda a wrecz przeciwnie bedzie to nowy standard w themeparkach.

Podsumowujac - instancjonowane i "zorganizowane" raidy niech sobie zostana w WoWie gdzie ich miejsce i gdzie jest playerbase z odpowiednia mentalnoscia - bo takei raidy "ssaja" i sa poprostu nudne i oklepane - czas na cos nowego (a raczej starego w sumie).
A juz rozwoj gry nastawiajacy sie na same raidy to juz wogole porazka do kwadratu dla kazdego MMO bo jak rozwijasz na mase raidy to nie rozwijasz nic innego w pathach - przyklad WoW. Do tego niekonczacy sie gear treadmill, gearscore i inne sposoby mierzenia "wydajnosci" itp rzeczy.. no thx. Trzymajcie to jak najdalej od GW2.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 11:07 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:05 
Cytuj  
Chciałbym też zauwazyć, że w GW2 są tacy bosowe. I ich bicie nie polega na bieganiu, i unikaniu AoE tudziez innych ciekawych niespodzianek z tzw. wymagajacych raidow, tylko taki boss jest podzielony na sektory, ktore mozna bic osobno, a najpewnie i tak sie go nie pokona uzywaja tylko ataku postaci.
Nie zadaniem graczy jest utrzymanie lini zaopatrzenia, ktora dostarczaja amunicje/ofiary/whatever, ktore zasilaja bronie, ktore sa obslugiwane przez graczy, ktorych takze trzeba bronic, i ktorymi dopiero mozna walczyc z bossem.
Sorry, takie coś kiedy udział mogłoby wzisc conajwyżej 20 graczy, byłoby śmieszne a nie ciekawe. Dopiero jak 300-400 osob, będzie biegać, odpierać addy, bronić karawan, na przestrzenii powiedzmy 3km2, to zaczyna być ciekawe. Bo sukces tutaj zależy od skoordynowania działań na dużym obszarze gry, a nie na 20m2.

I to jest ciekawe.

edit:
Podsumowujac. WoW wyprał niektórym mózgi. I pisze to bez złośilowsci, poprostu stwierdzam kliniczny fakt.

Blizzard w pandalandii, wprowadza battlegroundy PvE. Jak myślicie, skad, taki psuedopomysł się zagnieździł w głowach projektantów blizzarda ? ;s.

@staty

Lol. Te staty wyglądają na bardziej rozbudowane niż te w Diablo 3 :roll:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:20 
Cytuj  
Można się wiele zastanawiać co by było jakby WoW nie osiągnął sukcesu, a na jego miejsce przykładowo everquest, star wars galaxies, vanguard, wszystkie z początkowymi założeniami były by na rynku głównymi grami, do tego następne produkcje nie były rypane przez devsów.
Tak mamy nadal w 2012 roku rynek gier mmo podzielony na WoW i resztę, to samo dotyczy graczy.
Teraz pojawia się GW2 i myślę że 90% graczy zastanawia się nie tyle co w tej grze będzie tylko jak bardzo podobne lub niepodobne do WoW-a.

Wracając do GW2, czy te prostokąty zaznaczone na mapie to jakieś granice krain gdzie mamy niewidzialne ściany czy granice contentu, tzn czy świat jest otwarty czy przenosimy się między zonami ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:24 
Cytuj  
Nie ma niewidzialnych scian, te prostakaty to jest fanmade i to jest bardzo orientacyjne (np prostokaty przecinajace wyspy - ofc nie bedzie ingame niewidzialnej sciany na srodku wyspy ktora jest na mapie). Zony sa ograniczone "naturalnie" tj. gory itp... w ramach danego regiony exploracja jest ofc dowolna i niczym nie ograniczona w trzech osiach.
Jednak troche to tak prostakatnie wyglada bo wiekszosc zon ma ksztalt (ogolny) taki wlasnie prostakatny jak zrobisz full mape.

Sa loadingi miedzy zonami (niestety)... tzn. nie wiem czy sa miedzy all zonami ale na pewno sa miedzy regionami (sa 4 ingame, kazdy zawiera po pare zon wielkosci niewiem dokladnie jakiej ale duuuuzzzeejj - na 100% sa wieksze niz w RIFT, WoW czy TOR (tu moze oprocz tych planet molochow pod koniec ale to tez niewiem)). Do miast sa loadingi na 100% ale jak sie pierwszy raz wejdzie do Divinity Reach to od razu sie wie czemu byl loading :P


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 11:30 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:29 
Cytuj  
Kwadraty na mapie to paint-over goscia ktory zaznaczal level zon ;p.

Swiat jes podzielony na zony. Wydaje mi sie, ze kazda mapa jest zoną, bo na jakims filmiku chyba slyszałem (albo gdzies czytałem), ze pomiedzy zonami są portale, takie jak w GW1.

I uprzedzaja pytania, zony nie są instancjowane.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:33 
Cytuj  
iniside napisał(a):
I uprzedzaja pytania, zony nie są instancjowane.


Ofc ze nie sa - swiat jest persistent ale nie jest seamless. Tyle.

BTW. Jest opcja i rumor ze zony (pojedyncze zony nie cale regiony zeby paniki nie bylo zaraz ze zal.pl i wogole) beda mialy capa na playerow takie samego jak mapy na WvW czyli teoretycznie 500 graczy na zone. NIe mam zrodla - gdzies czytalem i w sumei nawet nie pamietam czy to bylo pierdolenie gdzies czy od devsow.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:37 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Wazna rzecz jesli chodzi o unlocki... wszytkkie sa per account a nie per character. Wie jak cos odblokujesz to jzu masz an all postaciach dostepne. Tak samo achievementy sa account wide.


W końcu poszli po rozum do głowy, super.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:41 
Cytuj  
A w ogole jak to bedzie z GW, jakis item shop z bonusami? I czy te hmm bonusy bedzie mozna zdobyc bez placenia $?


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:42 
Cytuj  
Z jakimi bonusami?

To nie będzie P2W high.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 11:43 
Cytuj  
tylko ja mam wrażenie że będzie to fail ?

(mowa o skalowaniu wszystkiego, tych pseudo generowanych eventach na skrypcie i combacie który na filmikach wyglądał jak by był od siekierki trzepany)


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.


Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 11:46 przez Enhu, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.